Chápu, je to tak, že stále musíte poslat nějaké dokumenty do kasina nebo ne? Předpokládám, že pokud nebudete znovu ověřeni, nebudete moci peníze vybrat.
Kasinům však dáváme 14 dní na zpracování jak výběrů, tak ověření účtu, takže pokud tuto dobu překročí, uvažoval bych o podání stížnosti.
Mezitím bych zkontroloval výběr, jak to děláte nyní, a uvidíme, zda nakonec peníze dostanete nebo ne.
Budu čekat, doufám, na dobré zprávy.
I see, so is it that you still have to send some documents to the casino or not ? I suppose that unless you are verified again, you won't be able to withdraw the money.
However, we give casinos 14 days to process both withdrawals and account verification, so if it exceeds that time, I would think about lodging a complaint.
In the meantime, I'd check on the withdrawal as you are doing now and see if you eventually get the money or not.
I will wait, hopefully, for good news.
Toto kasino je tak směšné, nejprve stáhněte tolik vtipů, abyste se vyhnuli placení. Nyní jsem provedl výběr 27. dne, je to o 7 dní později a ZNOVU stále NENÍ schválen. Pokaždé se omlouvají, ale nikdy to neschválí. Jak v EARTH měli tak vysokou recenzi, na základě čeho?
This casino is so ridicilious first withdraw the made so many jokes just to avoid paying. Now i made a withdraw on the 27th it's 7 days later and AGAIN still NOT approved. Everytime they say sorry this sorry that but never approve it. How in EARTH did they have this high review, based on what?
Hodnocení není založeno na tom, jak rychle kasino platí hráči. Ale podle toho, když jsme spolu mluvili naposledy, trvalo to taky nějakou dobu, než jsme se stáhli. V tomto kasinu je to zřejmě tak, že výběry nejsou nejrychlejší, takže bych si asi velmi dobře rozmyslel, než zde budu pokračovat ve hře, pokud jste tuto zkušenost zažili dvakrát. Samozřejmě víte, že jsme tady, a pokud budete potřebovat pomoc, pokusíme se vám pomoci.
Jaký důvod vám ale kasino dává, že vám ještě nedává peníze?
The rating is not based on how fast the casino pays the player. But according to the last time we talked, it also took time to withdraw. Apparently, it is the case in this casino that the withdrawals are not the fastest, so I would probably think very carefully before I would continue to play here if you have had this experience twice. Of course you know we are here and if you need help we will try to assist you.
However, what reason does the casino give you for not giving you money yet ?
Také jsem již uzavřel svůj účet, ale je to falešná reklama, kterou nabízejí stažení do 3 dnů. První trval 6 dní a nyní je to o 7 dní později, kontaktoval jsem je více než 10krát a STÁLE NENÍ schválen. Je to směšné. Řekli, že první přijde první, a pak jsem řekl, že v tuto chvíli všichni čekají déle než 7 dní a oni řekli ne. velmi podivné
I also closed my account already but it's false advertising they offer withdraws within 3 days. The first one took 6 days and now it's 7 days later i contacted them more then 10 times and its STILL NOT approved. It's ridicilious. They said first in first to come and then i said so everybody waits more then 7 days at this moment and they said no. very strange
Nazdárek.
Nejste si jisti, co je uvedeno ve smluvních podmínkách nebo co vám bylo inzerováno, ale upřímně řečeno, pokud dojde ke zpoždění nebo technickým problémům, časový rámec se nepovažuje za standardní.
A pokud vím, kasina většinou uvádějí obvyklou standardní dobu výběru. Zvláštní okolnosti nejsou v podmínkách.
Ale to je jen o slovech, je mi líto, že kasino oceněné průměrným indexem bezpečnosti zažívá takové zpoždění.
Moc děkuji za sdílení, myslím to vážně.
Hey there.
Not sure what is stated in the terms and conditions, or what has been advertised to you, but frankly, if a delay or technical issues occur, the timeframe is not considered a standard.
And as far as I know, casinos usually state the usual standard withdrawal time. Special circumstances are not in terms and conditions.
But this is just about words, I'm sorry to hear that the casino awarded with an average safety index is experiencing such a delay.
Thank you very much for sharing, I mean it.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.