Ahoj,
Na stránkách provozovatele chatu, upřímně řečeno, žádné nevhodné reakce nevidím.
Transakce je v šetření, takže žádný jiný "chlap" vám nemůže říct více, dokud toto vyšetřování neskončí, obávám se. Pro další šetření kasina obvykle přeposílají problém svému poskytovateli plateb třetí strany, až do odvolání mohou kasina pouze čekat na výsledky, v tu chvíli jste doslova na stejné lodi.
Doporučuji počkat na aktualizaci, nic jiného nemůžete dělat, omlouvám se.
Zkontroloval jsem však vaši stížnost a zjistil jsem, že před 12 hodinami kasino informovalo, že požádalo poskytovatele o aktualizaci a obdrželo ji.
Myslím, že tohle je dobrá odbočka.🤞
Hello,
I do not see any inappropriate reactions on the chat operator's site, to be honest.
The transaction is under investigation, hence no other "guy" can tell you more until this investigation is over, I'm afraid. To investigate further, the casinos usually forward the issue to their 3rd party payment provider, until further notice, the casinos can only wait for the results, at that moment you are literally in the same boat.
I suggest you wait for an update, there is nothing else you can do, I'm sorry.
I checked your complaint though, and find out that 12 hours ago the casino informed, that they had asked the provider for an update and received it.
I guess that this is a good turn.🤞