Ahoj Tamera,
Není divu, je to Curacao. 🙁
Jak je uvedeno ve stížnosti – čekáme, až nás aktualizujete poskytnutím rozhodnutí regulátora, takže by bylo nejlepší zaslat vše, co jste obdrželi od všech dotčených stran, a stížnost aktualizovat.
(teď cituji: „Vzhledem k tomu, že jste potvrdili, že stížnost byla podána licenčnímu úřadu, bude tato stížnost nyní dočasně uzavřena, dokud čekáme na rozhodnutí z jejich strany.
Jakmile bude znám výsledek jejich vyšetřování, bude tato stížnost znovu otevřena a my budeme postupovat podle toho.").
Udělejte to klidně přímo zde .
Děkuji!
Hello Tamera,
Not surprised, it's Curacao. 🙁
As stated in the complaint - we're waiting for you to update us by providing the regulator's decision, so it would be best to send all you got from all concerned parties and update the complaint.
(quoting now: "As you have confirmed that the complaint has been submitted to the licensing authority, this complaint will now be closed temporarily while we await a decision from them.
Once the outcome of their investigation is known, this complaint will be reopened and we will proceed accordingly.")
Feel free to do so right here.
Thank you!
Automaticky přeloženo: