FórumKasinaFairspin Casino - všeobecná diskuze

Fairspin Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od Anonymized284
|
22762 zobrazení 97 odpovědí |
|
1...3 4 5
Tamera
před rokem

Je mi to jasné. Jakmile úřad rozhodne ve prospěch kasina, nemůžeme s tím nic dělat.

Jak všichni víme, taková pravomoc je oficiální instancí, navzdory našim vlastním názorům je jejich slovo jakýmsi zákonem.

Pokud stížnosti proti kasinu nejsou uzavřeny, hodnocení zůstává. Použitý princip zůstává stejný.

Neřekl bych, že je to zpravodajské kasino, bylo založeno v roce 2018, takže 50 stížností zní normálně. Víte, že částka není ve skutečnosti relevantní, ale řešení stížnosti ano. Jen jeden skončil v roce 2020 jako nevyřešený.

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Skončil jsem s mnohem nižším zůstatkem s tokenem fair spin tfs a ještě mi nedovolili vybrat peníze... nevíte někdo, co se děje??


Automaticky přeloženo:
mauricioariel40
před rokem

Řekl bych, že kasino by to mělo vysvětlit. Na druhou stranu neznám systém tokenů, mohl byste vysvětlit, jak to funguje? Může být nižší hodnota důvodem vašich potíží? 🤔

Být tebou, určitě bych se zeptal kasina.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

wow před 3 měsíci Fiarspin měl perfektní reputaci 9/10, lol to je tak bs fakt, že mají tolik stížností a kluci jim dávají DOKONALÉ hodnocení je úžasné

Automaticky přeloženo:
martint818
před rokem

Dobrý den, index bezpečnosti kasina (rating) není jen odrazem jeho stížností. Samozřejmě je to součástí tvorby, ale pokud byste se chtěli dozvědět více o tom, jak kasina hodnotíme a proč mají bezpečnostní index, který mají, můžete se podívat na tento průvodce: https://casino.guru/our- kasino recenze

Každopádně, máte v tomto kasinu problém, když se vám něco nelíbí?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Já jsem na tohle casino přišel náhodou a nemůžu si stěžovat... Peníze mám na účtu dřív než se stihnu odhlásit... 😄

kameniktomas14
před rokem

Tak to se většinou moc často neslyší 😀

Děkujeme za pozitivní postřeh!

před rokem

Zažil někdo to samé?

Vložil peníze a hrál, vyhrál a chtěl vybrat. Zavřeli můj účet s odůvodněním, že mám 2 účty?

Účty mají stejnou e-mailovou adresu a heslo, takže jsem si myslel, že přihlášení je ke stejnému účtu.

Nevíte, jak je možné otevřít další účet se stejným emailem, protože tvrdí, že každý email je jedinečný a lze jej zaregistrovat pouze jednou?

Takže by se měli rozumně odkázat na přihlášení do mého stávajícího účtu.

Nyní je účet zablokován a nemohu si výhru vybrat?

Automaticky přeloženo:
Taina6
před rokem

Ahoj.

Je to docela zvláštní, protože jsem také přesvědčen, že normálně si nemůžete vytvořit druhý účet pomocí stejného e-mailu.

Zmínilo kasino náhodou stejnou adresu před hlavní e-mailovou doménou spíše než stejnou adresu obecně?

Například: thisisme68@gmail.com vs thisisme68@mail.com

Jsem rád, že jste stížnost podal bez dalšího odkladu. A rozhodně doufám, že brzy dostaneme nějaké odpovědi!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jde o to, že jsem si ani neuvědomil, že existují 2 různé účty?

Normálně ani nejde zaregistrovat nový účet se stejnou emailovou adresou, pak se většinou píše, že už účet s tou adresou existuje?

Nerozumět ničemu?

Když jim teď píšu, ani neodpovídají?

Dříve, když jsem se s nimi snažil rozumně komunikovat, jediná odpověď, kterou dali, byla, že jsem porušil pravidla tím, že jsem měl 2 účty. Když jsem později chtěl odpověď, jak je to možné, dostal jsem pouze odpověď, že každý hráč má unikátní účet s 1 emailovou adresou?

Nechtějí mi říct, jak se to mohlo stát, a hlavně mi nevyplácejí výhru.

Automaticky přeloženo:
Taina6
před rokem

Z toho, co popisujete, to vypadá, že kasino s vámi ve skutečnosti nechce mluvit. Také mi přijde zvláštní, jak je možné zaregistrovat stejný email dvakrát.

Jak ale Radka zmínila, je dobře, že jste podal stížnost, protože náš tým se vám bude snažit pomoci a případu se věnovat do hloubky. Nejrozumnější je nyní počkat, až vám kasino odpoví jinak, než stále dokola to samé, nebo se podívat, kam se stížnost dostane.

Doufám, že se vše nakonec vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobré odpoledne, píšu do tohoto prostoru ne jako stížnost, ale spíše jako výbuch..... před časem byly výběry na bankovní účty okamžité, před časem trvaly několik dní... jsem stálý hráč, já mít více než kompletní ověření...... považuji to za dobré kasino, jen si myslím, že by měli zlepšit dobu výběru, pokud je vše v pořádku. Nakonec čekáme....

Automaticky přeloženo:
Joaopedrobarroso
před 10 měsíci

Oh, to je škoda...

Řekli byste, že některé jiné metody jsou v současném zpožděném stavu lepší než bankovní převody?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nedokážou vyřešit problém s ověřením. Několikrát jsem nahrál dokumenty, a to jak ve svém profilu, tak prostřednictvím speciálního odkazu, který mi podpora poslala e-mailem. V kasinovém chatu píšou, že profil je ověřený, pak vás donutí vše projít znovu. Odeslaná selfie s pasem potvrzená adresa telefonní e-mail. Z tohoto důvodu nemohu vybrat své prostředky. Dokumenty jsem odeslal minimálně 4x. Strávil jsem nad tím celý den bez výsledku. V chatu je vždy nový operátor, který musí pokaždé vše nově vysvětlovat.


Aktualizace 14.01.2024

Problém se mi podařilo vyřešit. Po 2 dnech mi byly peníze staženy a ověření potvrzeno po 2 dnech komunikace s chatem a technickou podporou.


Ve výsledku jsem stahoval dokumenty asi 5-6x. Strávil jsem mnoho hodin komunikací s technickou podporou a chatem. Stále vám tedy nedoporučuji utrácet příliš nervů a bude chvíli trvat, než si vše urovnáte.



Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Tohle byl problém

Kasino Fairspin

• PŘED 8 MĚSÍCI

Ahoj!


Je nám velmi líto, že jste se při používání naší platformy setkali s těmito nepříjemnostmi.


Prozkoumali jsme váš případ a vidíme, že vaše poslední výběrová transakce, stejně jako první, kterou jste provedli, byla naším finančním oddělením zamítnuta.

První žádost o výběr byla zamítnuta kvůli technické chybě, jejíž zdroj nemohlo naše finanční oddělení pochopit, proto poté, co vás zástupci oddělení podpory požádali o další dotaz na výběr, zjistili, že k chybě došlo kvůli skutečnosti že jste do časového rozlišení výběru zadali neplatnou adresu peněženky Bitcoin Cash.


To je skutečně pravda, že transakce s kryptoměnami se zpracovávají nejrychleji, takže pokud si přejete podat další žádost o výběr, zadejte prosím správně adresu své peněženky a vaše transakce bude zpracována na okamžik ve stejný den.


Doufáme, že vám v této záležitosti můžeme pomoci!

Máte-li jakékoli dotazy nebo obavy, obraťte se na naši zákaznickou podporu, která vám poskytne všechny pokyny.


s úctou

Fairspin.




ano, měl jsem s nimi velký problém. Konečně jsem vyhrál nějaké peníze, ubohých 500 $, požádal jsem o výběr, nechali mě čekat 4-5 dní na výběr BTC, po 4-5 dnech mi řekli, že s naším koncem není něco v pořádku ohledně chyby adresy peněženky, řekli can u pls re požádat o stažení. Toto je čistý nepoctivý způsob podnikání. Jak si dokážete představit, celou tu dobu jsem čekal a hrál jsem na výhru a duhhhh jsem jim to všechno prohrál. Vědí přesně, co dělají, vědí zatraceně dobře, pokud nechávají zůstatek na vašem účtu a ztratíte, to je fakt, takže čím déle odkládají, šance hráče prohrát je vyšší.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nedokážou vyřešit problém s ověřením. Několikrát jsem nahrál dokumenty, a to jak ve svém profilu, tak prostřednictvím speciálního odkazu, který mi podpora poslala e-mailem. V kasinovém chatu píšou, že profil je ověřený, pak vás donutí vše projít znovu. Odeslaná selfie s pasem potvrzená adresa telefonní e-mail. Z tohoto důvodu nemohu vybrat své prostředky. Dokumenty jsem odeslal minimálně 4x. Strávil jsem nad tím celý den bez výsledku. V chatu je vždy nový operátor, který musí pokaždé vše nově vysvětlovat.


Aktualizace 14.01.2024

Problém se mi podařilo vyřešit. Po 2 dnech mi byly peníze staženy a ověření potvrzeno po 2 dnech komunikace s chatem a technickou podporou.


Ve výsledku jsem stahoval dokumenty asi 5-6x. Strávil jsem mnoho hodin komunikací s technickou podporou a chatem. Stále vám tedy nedoporučuji utrácet příliš nervů a bude chvíli trvat, než si vše urovnáte.



Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, jsem rád, že váš problém s ověřením účtu byl konečně vyřešen. Vidím, že to trvalo asi dva dny, což si myslím, že není vůbec dlouho.

Pokud jste však museli odeslat dokumenty několikrát, v čem byl problém?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Tohle byl problém

Kasino Fairspin

• PŘED 8 MĚSÍCI

Ahoj!


Je nám velmi líto, že jste se při používání naší platformy setkali s těmito nepříjemnostmi.


Prozkoumali jsme váš případ a vidíme, že vaše poslední výběrová transakce, stejně jako první, kterou jste provedli, byla naším finančním oddělením zamítnuta.

První žádost o výběr byla zamítnuta kvůli technické chybě, jejíž zdroj nemohlo naše finanční oddělení pochopit, proto poté, co vás zástupci oddělení podpory požádali o další dotaz na výběr, zjistili, že k chybě došlo kvůli skutečnosti že jste do časového rozlišení výběru zadali neplatnou adresu peněženky Bitcoin Cash.


To je skutečně pravda, že transakce s kryptoměnami se zpracovávají nejrychleji, takže pokud si přejete podat další žádost o výběr, zadejte prosím správně adresu své peněženky a vaše transakce bude zpracována na okamžik ve stejný den.


Doufáme, že vám v této záležitosti můžeme pomoci!

Máte-li jakékoli dotazy nebo obavy, obraťte se na naši zákaznickou podporu, která vám poskytne všechny pokyny.


s úctou

Fairspin.




ano, měl jsem s nimi velký problém. Konečně jsem vyhrál nějaké peníze, ubohých 500 $, požádal jsem o výběr, nechali mě čekat 4-5 dní na výběr BTC, po 4-5 dnech mi řekli, že s naším koncem není něco v pořádku ohledně chyby adresy peněženky, řekli can u pls re požádat o stažení. Toto je čistý nepoctivý způsob podnikání. Jak si dokážete představit, celou tu dobu jsem čekal a hrál jsem na výhru a duhhhh jsem jim to všechno prohrál. Vědí přesně, co dělají, vědí zatraceně dobře, pokud nechávají zůstatek na vašem účtu a ztratíte, to je fakt, takže čím déle odkládají, šance hráče prohrát je vyšší.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, podařilo se vám nakonec peníze vybrat a zadali jste výběr znovu nebo jste o své peníze přišli? Určitě není příjemné, když má kasino technické problémy nebo se objeví nějaký jiný problém.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ahoj. Bohužel si myslím, že kdybych tak pilně neseděl a nesnažil se problém vyřešit, stejně by zůstal nevyřešen. Ani mi nikdo neřekl důvod, jen mi řekli, ať počkám. Mám poměrně bohaté zkušenosti s používáním různých platforem a mohu říci, že bez ohledu na řešení vašeho případu vždy dávají ty nejvágnější formulace.


A z nějakého důvodu, v konkrétním případě u Fairspinu, operátor, který kontroluje dokumenty, je nemůže hned ručně zkontrolovat, proto jsem musel načítat tolikrát za sebou. Myslím, že je to proto, že podpora Fairspin je prostě příliš líná na to, aby požadovala ruční zpracování, a nutí vás tolikrát nahrávat dokumenty, dokud chyba nezmizí. Ale myslím, že v mém případě jsem po tolika časech stejně musel udělat kontrolu ručně.


Tak či onak, navzdory vyřešení problému. Nikdo mi nevrátí čas, který jsem promarnil. Dokonce ani samotný Fairspin za takový incident nedal žádný bonus, což si myslím, že z jejich strany není příliš loajální. Není to tak, že bych to chtěl, jen by to znamenalo, že se nestarají o to, jak se jejich klienti cítí. Moje rada proto zůstane nezměněna: Nedoporučuji tuto platformu.


Upravil Jaro před 10 měsíci
Důvod: Odstranění prázdného místa
Automaticky přeloženo:
Taina6
před 10 měsíci

Pak neztrácejte čas tím, že se budete snažit vypořádat, když vám neodpoví, to je to, co tito lidé tady dělají, mohou se spojit s kasinem a nechat kasino, aby dokázalo, že jste si otevřeli dva účty pod stejný email.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj. Bohužel si myslím, že kdybych tak pilně neseděl a nesnažil se problém vyřešit, stejně by zůstal nevyřešen. Ani mi nikdo neřekl důvod, jen mi řekli, ať počkám. Mám poměrně bohaté zkušenosti s používáním různých platforem a mohu říci, že bez ohledu na řešení vašeho případu vždy dávají ty nejvágnější formulace.


A z nějakého důvodu, v konkrétním případě u Fairspinu, operátor, který kontroluje dokumenty, je nemůže hned ručně zkontrolovat, proto jsem musel načítat tolikrát za sebou. Myslím, že je to proto, že podpora Fairspin je prostě příliš líná na to, aby požadovala ruční zpracování, a nutí vás tolikrát nahrávat dokumenty, dokud chyba nezmizí. Ale myslím, že v mém případě jsem po tolika časech stejně musel udělat kontrolu ručně.


Tak či onak, navzdory vyřešení problému. Nikdo mi nevrátí čas, který jsem promarnil. Dokonce ani samotný Fairspin za takový incident nedal žádný bonus, což si myslím, že z jejich strany není příliš loajální. Není to tak, že bych to chtěl, jen by to znamenalo, že se nestarají o to, jak se jejich klienti cítí. Moje rada proto zůstane nezměněna: Nedoporučuji tuto platformu.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Chápu váš názor, ale pokud to netrvalo příliš dlouho, nemyslím si, že je to tak špatné, i když na druhou stranu, pokud musíte pronásledovat kasino, abyste zjistili, zda je vše v pořádku s vašimi dokumenty, je to taky ne pěkné. Říkal jsem si, že možná kasino nemá dostatek personálu a proto to může trvat déle, nebo mají prostě hodně požadavků na KYC a tak nemůžou všechno hned zkontrolovat.

Kasina si také dávají na čas a musí vše zkontrolovat, aby se ujistila, že je to v pořádku, a proto jsem řekl, že dva dny by pro mě byly v pořádku, protože kasinům dáváme 14 dní na to, aby se s tímto druhem procesu vypořádali.

Pokud jde o bonus, vím, co máte na mysli, ale samozřejmě, pokud by se bonusy rozdávaly v každé situaci, jako je tato, nebylo by to pro kasina přínosné.

Všichni však máme na výběr, kde budeme hrát a kde ne, a vy jste se již rozhodli.

Doufám, že se vám jinde povede lépe a budete mít pozitivnější zkušenosti. 🙂

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky