FórumKasinaFairspin Casino - všeobecná diskuze

Fairspin Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od Anonymized284
|
19426 zobrazení 97 odpovědí |
|
1...3 4 56
Přidat příspěvek
před rokem

Ahoj Casino Guru.... Žádné řešení od Operátora, který mi nic nevysvětlil a jen uzavřel moji stížnost.... Žádná refundace nebyla provedena.

Jsou to lháři, jak můžete vidět v mé stížnosti, a dokonce poskytují falešnou IP.

Dluh na můj kredit nebyl nikdy připsán jako ostatní lidé, kteří si stěžují, a přiznávají, že mi nikdy nebude zaplaceno, protože jsem Francouz (snímky obrazovky)... Může někdo pomoci?

Děkuji

Automaticky přeloženo:
Tamera
před rokem

Ahoj Tamera,

Není divu, je to Curacao. 🙁

Jak je uvedeno ve stížnosti – čekáme, až nás aktualizujete poskytnutím rozhodnutí regulátora, takže by bylo nejlepší zaslat vše, co jste obdrželi od všech dotčených stran, a stížnost aktualizovat.

(teď cituji: „Vzhledem k tomu, že jste potvrdili, že stížnost byla podána licenčnímu úřadu, bude tato stížnost nyní dočasně uzavřena, dokud čekáme na rozhodnutí z jejich strany.

Jakmile bude znám výsledek jejich vyšetřování, bude tato stížnost znovu otevřena a my budeme postupovat podle toho.").

Udělejte to klidně přímo zde .

Děkuji!

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj,

Nerozumím tomu, operátor mi nic neposkytl a Casino Guru ví, že kasino lhalo kvůli poskytnutým důkazům, a teď, když jsem znovu otevřel stížnost, prostě ji uzavřeli, protože operátor nic neudělal ... Jsem zmatený a kasino, které má 50 stížností (vzhledem k tomu, že se jedná o nové kasino je hodně), je stále s dobrým zápisem od kasinového guru....


Moje stížnost nebyla vyřízena tak, jak měla

Automaticky přeloženo:
Tamera
před rokem

Je mi to jasné. Jakmile úřad rozhodne ve prospěch kasina, nemůžeme s tím nic dělat.

Jak všichni víme, taková pravomoc je oficiální instancí, navzdory našim vlastním názorům je jejich slovo jakýmsi zákonem.

Pokud stížnosti proti kasinu nejsou uzavřeny, hodnocení zůstává. Použitý princip zůstává stejný.

Neřekl bych, že je to zpravodajské kasino, bylo založeno v roce 2018, takže 50 stížností zní normálně. Víte, že částka není ve skutečnosti relevantní, ale řešení stížnosti ano. Jen jeden skončil v roce 2020 jako nevyřešený.

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Skončil jsem s mnohem nižším zůstatkem s tokenem fair spin tfs a ještě mi nedovolili vybrat peníze... nevíte někdo, co se děje??


Automaticky přeloženo:
mauricioariel40
před rokem

Řekl bych, že kasino by to mělo vysvětlit. Na druhou stranu neznám systém tokenů, mohl byste vysvětlit, jak to funguje? Může být nižší hodnota důvodem vašich potíží? 🤔

Být tebou, určitě bych se zeptal kasina.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od metashits byl odstraněn správcem Jaro
Důvod: Spam
Příspěvek od metashits byl odstraněn správcem Jaro
Důvod: Spam
Radka
před 11 měsíci

wow před 3 měsíci Fiarspin měl perfektní reputaci 9/10, lol to je tak bs fakt, že mají tolik stížností a kluci jim dávají DOKONALÉ hodnocení je úžasné

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Jaro byl odstraněn
Příspěvek od Jaro byl odstraněn
martint818
před 11 měsíci

Dobrý den, index bezpečnosti kasina (rating) není jen odrazem jeho stížností. Samozřejmě je to součástí tvorby, ale pokud byste se chtěli dozvědět více o tom, jak kasina hodnotíme a proč mají bezpečnostní index, který mají, můžete se podívat na tento průvodce: https://casino.guru/our- kasino recenze

Každopádně, máte v tomto kasinu problém, když se vám něco nelíbí?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Já jsem na tohle casino přišel náhodou a nemůžu si stěžovat... Peníze mám na účtu dřív než se stihnu odhlásit... 😄

kameniktomas14
před 10 měsíci

Tak to se většinou moc často neslyší 😀

Děkujeme za pozitivní postřeh!

před 10 měsíci

Zažil někdo to samé?

Vložil peníze a hrál, vyhrál a chtěl vybrat. Zavřeli můj účet s odůvodněním, že mám 2 účty?

Účty mají stejnou e-mailovou adresu a heslo, takže jsem si myslel, že přihlášení je ke stejnému účtu.

Nevíte, jak je možné otevřít další účet se stejným emailem, protože tvrdí, že každý email je jedinečný a lze jej zaregistrovat pouze jednou?

Takže by se měli rozumně odkázat na přihlášení do mého stávajícího účtu.

Nyní je účet zablokován a nemohu si výhru vybrat?

Automaticky přeloženo:
Taina6
před 10 měsíci

Ahoj.

Je to docela zvláštní, protože jsem také přesvědčen, že normálně si nemůžete vytvořit druhý účet pomocí stejného e-mailu.

Zmínilo kasino náhodou stejnou adresu před hlavní e-mailovou doménou spíše než stejnou adresu obecně?

Například: thisisme68@gmail.com vs thisisme68@mail.com

Jsem rád, že jste stížnost podal bez dalšího odkladu. A rozhodně doufám, že brzy dostaneme nějaké odpovědi!

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jde o to, že jsem si ani neuvědomil, že existují 2 různé účty?

Normálně ani nejde zaregistrovat nový účet se stejnou emailovou adresou, pak se většinou píše, že už účet s tou adresou existuje?

Nerozumět ničemu?

Když jim teď píšu, ani neodpovídají?

Dříve, když jsem se s nimi snažil rozumně komunikovat, jediná odpověď, kterou dali, byla, že jsem porušil pravidla tím, že jsem měl 2 účty. Když jsem později chtěl odpověď, jak je to možné, dostal jsem pouze odpověď, že každý hráč má unikátní účet s 1 emailovou adresou?

Nechtějí mi říct, jak se to mohlo stát, a hlavně mi nevyplácejí výhru.

Automaticky přeloženo:
Taina6
před 10 měsíci

Z toho, co popisujete, to vypadá, že kasino s vámi ve skutečnosti nechce mluvit. Také mi přijde zvláštní, jak je možné zaregistrovat stejný email dvakrát.

Jak ale Radka zmínila, je dobře, že jste podal stížnost, protože náš tým se vám bude snažit pomoci a případu se věnovat do hloubky. Nejrozumnější je nyní počkat, až vám kasino odpoví jinak, než stále dokola to samé, nebo se podívat, kam se stížnost dostane.

Doufám, že se vše nakonec vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobré odpoledne, píšu do tohoto prostoru ne jako stížnost, ale spíše jako výbuch..... před časem byly výběry na bankovní účty okamžité, před časem trvaly několik dní... jsem stálý hráč, já mít více než kompletní ověření...... považuji to za dobré kasino, jen si myslím, že by měli zlepšit dobu výběru, pokud je vše v pořádku. Nakonec čekáme....

Automaticky přeloženo:
Joaopedrobarroso
před 8 měsíci

Oh, to je škoda...

Řekli byste, že některé jiné metody jsou v současném zpožděném stavu lepší než bankovní převody?

Automaticky přeloženo:
1...3 4 56
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky