Pak neztrácejte čas tím, že se budete snažit vypořádat, když vám neodpoví, to je to, co tito lidé tady dělají, mohou se spojit s kasinem a nechat kasino, aby dokázalo, že jste si otevřeli dva účty pod stejný email.
Then don't waste your time trying to deal with if they won't respond to you, thats what these people do here, they can get in touch with the casino, get the casino to prove it that you open up two accounts under the same email.
Hm, viděl jsem, že je to docela složitější případ a momentálně se čeká na rozhodnutí regulátora , tak jsem zvědavý, jak se to vyvine.
Každopádně, máte nějaké zkušenosti s tímto kasinem nebo ne? 🙂
Hm I saw that it is quite a more complex case and currently waiting for the decision of the regulator, so I'm curious how it will develop.
Anyway, do you have any experience with this casino or not ? 🙂
Stojí za zmínku, že samotné kasino dokumenty neověřuje. To provádí služba třetí strany Sumsub. A na druhou stranu mě znepokojuje fakt, že nemají dostatek personálu; pokud nemůžete zajistit běžné nakládání s osobními údaji klientů, tak si myslím, že byste se neměli zásadně zabývat závažnými věcmi.
It is worth noting that the casino itself does not verify documents. This is done by the third-party service Sumsub. And on the other hand, the fact that they don’t have enough staff worries me; if you can’t ensure normal handling of clients’ personal data, then I think you shouldn’t deal with serious things in principle.
No, raději bych viděl ověřovací nástroj třetí strany jako neutrální nebo, chcete-li, spravedlivý způsob, jak ověřit účty dříve a bez zdržování zaměstnanců kasina, kteří se místo toho mohou soustředit na zpracování výplat 🙂.
Ale je to jen můj názor a jsem rád, že se podělíte o ten svůj.
Máte možná tušení, zda tento nedostatek lidí nemůže být jen dočasný?
Věřte mi, je to jen upřímná otázka.
Well, I'd prefer to see a third-party verification tool as a neutral or, if you like, a fair way to verify accounts sooner and without delaying casino staff, which may focus on handling payouts instead 🙂.
But this is just my opinion, and I'm glad you shared yours.
Do you perhaps have any idea whether this people shortage might be just temporary?
Believe me, it's just an honest question.
No, to jsem měl na mysli. Pokud takový postup, jako je kontrola dokumentů, zadáváte organizaci třetí strany, znamená to, že tím netrávíte čas; konečný verdikt tedy činíte pouze na základě údajů, které vám ověřovací organizace poskytla, což by nemělo zabrat mnoho času. A kromě toho, když se podíváte na hodnocení Fairspinu na vašem webu, je docela vysoké a bylo by vtipné, kdyby tak renomovaná společnost měla problémy s personálem. Nemyslíš?
Well, that's what I meant. If you outsource such a procedure as checking documents to a third-party organization, this means that you do not spend time on this; therefore, you only make a final verdict based on the data that the verification organization provided you, which should not take much time. And besides, if you look at Fairspin’s rating on your website, it is quite high and it would be funny if such a reputable company has problems with staff. Don't you think so?
Určitě je, myslím, že to byl jen nápad, co by mohlo být za vaším opožděným ověřením a ne fakt.
Nicméně také souhlasím s tím, co jste řekl a pokud by to bylo zadáno nějaké jiné organizaci, kasino by mělo více času řešit například výběry.
Přesto se Vám i podle Vaší reklamace podařilo ověřit a vybrat peníze za 2 dny. Přesto si také myslíte, že to pro vás nebylo příliš pohodlné a podle vás to mohlo trvat ještě déle, kdybyste se o to nesnažili.
Zdá se tedy, že nalezení rychlejšího kasina je pro vás aktuálním tématem, nebo se mýlím?
It certainly is, I think it was just an idea of what might be behind your delayed verification and not a fact.
However, I also agree with what you said and if it was outsourced to some other organization, the casino would have more time to deal with, for example, withdrawals.
Nevertheless, even according to your complaint, you managed to verify and withdraw the money in 2 days. Yet, you also think that it was not very convenient for you and according to you it could have taken even longer if you had not made the effort.
So finding a faster casino seems to be a topical issue for you, or am I wrong ?
Nevybírají prostředky déle než 10 dní. Myslím, že je zřejmé, že toto není vhodné hodnocení pro toto kasino
They do not withdraw funds for more than 10 days. I think it’s obvious that this is not a suitable rating for this casino
не выводят средства больше 10 суток. думаю очевидно что это не подходящий рейтинг для данного казино
Haha 10 dní, jaký vtip. brácho za několik dní už ty peníze utratím 10x.
Nepletu se s weby, které mi nevydělají peníze okamžitě.
extremecasino brangocasino yabbycasino a mnoho dalšího
Haha 10 days what a joke. bro in days id spend that money 10x already.
I don't mess with sites that don't cash me out instantly.
extremecasino brangocasino yabbycasino and alot more
Nevybírají prostředky déle než 10 dní. Myslím, že je zřejmé, že toto není vhodné hodnocení pro toto kasino
They do not withdraw funds for more than 10 days. I think it’s obvious that this is not a suitable rating for this casino
не выводят средства больше 10 суток. думаю очевидно что это не подходящий рейтинг для данного казино
Ahoj, uvedlo vám kasino důvod, proč nemůžete vybrat peníze? Máte zde prosím již ověřený účet? Hráli jste s bonusem?
Nicméně dáváme kasinům 14 dní na vyřešení procesu výběru, takže pokud se nic nestane, můžete nám podat stížnost.
Budu čekat na odpověď
Hi, did the casino give you a reason why you can't withdraw money ? Do you already have an account verified here, please ? Did you play with the bonus ?
However we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process, so if nothing happens, you can file a complaint with us.
I'll wait for a reply
Ahoj, bohužel kasina mají vždy výhodu oproti hráčům, kteří zde dříve nebo později prohrají své peníze. To je pravda, ale hned od začátku bych neřekl, že kasino musí být podvod.
Přesto, pokud máte pocit, že se vám to tolik nedaří a neustále jen prohráváte, je asi nejlepší dát si pauzu a nehrát, ať zbytečně nepřijdete o další peníze. Nebo máte jiný názor?
Hi, unfortunately casinos always have an advantage over players who lose their money here sooner or later. It's true, but I wouldn't say right from the start a casino has to be a scam.
Nevertheless, if you feel like you're not doing so well and you're just losing money all the time, it's probably best to take a break and not play, so you don't lose any more money unnecessarily. Or do you have another opinion ?
Všiml jsem si, že jste tímto přátelským doporučením oslovil asi deset hráčů. Promiňte moje vychování, ale mohl byste to podpořit screenshotem ukazujícím vaše úspěšné výběry?
Víte, hazard je velmi konkurenční odvětví, a i když nemám důvod vám nevěřit, raději budu na rovinu. Hráči se takto většinou nechovají, takže si vaší spolupráce vážíme.
Když jsem naposledy viděl tak vysokou úroveň docela podobného zapojení, nebyly poskytnuty žádné snímky obrazovky.
Oceňuji vaše pochopení a zachování transparentnosti. 🙏
I noticed you addressed about ten players with this friendly recommendation. Pardon my manners, but could you support it with a screenshot showing your successful withdrawals?
You know, gambling is a very competitive industry, and even though I have no reason not to believe you, I prefer to be straight. Players usually don't act like this, so your cooperation is appreciated.
The last time I saw such a high level of quite similar engagement, no screenshots were provided.
I appreciate your understanding and upholding transparency. 🙏
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.