Pokud se domnívám, že jste tento problém již vyřešili přes regulátor, mám prosím pravdu?
Mějte prosím na paměti, že záměrně sloužíme jako zprostředkovatelé, nejsme regulátoři ani zákonníci, takže máme někdy svázané ruce.
To co ti napsala Kristina je v pořádku. Je obchodním standardem, že platby provádějí tito poskytovatelé plateb – společnost 3. strany, takže takový problém je mimo náš dosah a kasino musí obvykle čekat, až poskytovatel problém vyřeší – je to na poskytovateli.
nezlobte se, nicméně zákazníci by se do toho neměli pouštět.
As far as I believe, you already solved this issue via the regulator, am I correct, please?
Please bear in mind that we deliberately serve as mediators, we are not regulators nor lawers, so our hands are bound sometimes.
What Kristina wrote to you is all right. It's a business standard that payments are handled by those payment providers - the 3rd party company, so such an issue is out of our reach and the casino must usually wait for the provider to solve the problem - it's up to the provider.
don't make me wrong, however, customers should not get involved.