DomůFórumKasinaElabet Casino - všeobecná diskuze

Elabet Casino - všeobecná diskuze

před 7 měsíci od Carmatz
|
4 468 zobrazení 54 odpovědí |
|
1 23
před 7 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Elabet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 7 měsíci

Od 14. května jsem požádal o odstoupení od smlouvy. Kromě toho, že jsem požádal o dokumentaci pozdě, kromě toho, že jsem chtěl vidět citlivá transakční data, přestože jsem vše poskytl, stále jsem k 30. květnu nic nedostal. Kolik v této situaci?

Automaticky přeloženo:
Carmatz
před 6 měsíci

Ahoj, kasinům dáváme přesně 14 dní na vyřízení všeho potřebného kolem výběru a KYC, takže je dobrý krok, že se ti podařilo podat stížnost .

Podařilo se vám však úspěšně projít ověřením nebo stále ne? Možná to může být jeden z důvodů, proč stále nemáte peníze. Hráli jste s nějakým bonusem nebo ne?

Dejte mi vědět a samozřejmě můžete odpovídat i na Tomášovy otázky zde . Doufám, že vám náš tým bude schopen pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, kasinům dáváme přesně 14 dní na vyřízení všeho potřebného kolem výběru a KYC, takže je dobrý krok, že se ti podařilo podat stížnost .

Podařilo se vám však úspěšně projít ověřením nebo stále ne? Možná to může být jeden z důvodů, proč stále nemáte peníze. Hráli jste s nějakým bonusem nebo ne?

Dejte mi vědět a samozřejmě můžete odpovídat i na Tomášovy otázky zde . Doufám, že vám náš tým bude schopen pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj Jaro, ano, před vkladem jsem prošel KYC. Pak se mě při výběru zeptali na další dokumenty, které jsem jim poslal, ale neodpovídají. Řekli pouze, že "obdrželi jsme vaše dokumenty a dáme vám vědět"... ale nic mi nedají vědět.


Ano, také jsem hrál s bonusem a převedl jsem ho na vyjímatelné peníze

Automaticky přeloženo:
Carmatz
před 6 měsíci

Skvělé, takže asi víme, proč ještě nemáš peníze. Když vás požádají o další dokumenty, věřím, že nejprve musí potvrdit, že je vše v pořádku, a až se tak stane, měli byste mít možnost odstoupit.

Ohledně bonusu vidím, že jste dle svých slov splnili všechny potřebné náležitosti, takže si budeme muset počkat, až kasino přijde s aktualizací dokumentů.

Pevně věřím, že to bude co nejdříve.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Taky doufám. Nelíbí se mi, že mě požádali o další dokumenty pouze 4 dny po žádosti o výběr. A pak, i když to dostali, stále mi posílají e-mail se stejnou žádostí, kterou jsem znovu poslal.


Kontaktoval jsem chat podpory a řekli mi, že obdrželi. Ale ověření jim zabere příliš mnoho času.

Automaticky přeloženo:
Carmatz
před 6 měsíci

Chápu, že to někdy není nejpříjemnější a že dodatečné ověření děláte až teď při výběru. Takže budete muset počkat, zda je vše v pořádku a pokud ano, hádám, že nebude problém se stáhnout. Dobré znamení je, že se alespoň ozývají, tak zachovejte chladnou hlavu a věřím, že vše dobře dopadne.

Kasino nevypadá špatně a má docela vysoký bezpečnostní index, tak doufám, že vás už nic nepřekvapí. 🙂

Automaticky přeloženo:
Carmatz
před 6 měsíci

Na stejné lodi jako vy od 19. května se mi také nikdy nepodařilo mluvit s operátorem, kromě posledně. Tvrdil, že ověření KYC trvalo několik pracovních dnů a zcela mě ignoroval, když jsem poukázal na to, že 10 prošlo…

Prošel jsem kontrolami za pár dní, maximálně tři v minimálně dvaceti kasinech! Nikdy jsem neviděl situaci jako je tato... Nemluvě o naprostém nedostatku pomoci!

Na Gurucasino jsem si vždy zakládal na výběru různých stránek, jinak bych se nikdy nezaregistroval, určitě bez ohledu na to, jak to dopadne, už do něj nikdy nedám ani euro.

Automaticky přeloženo:
Carmatz
před 6 měsíci

Už jste slyšeli o kasinu? Ptám se, proč čekáte déle než já... Kontrolují nebo je to ztracený případ?

Automaticky přeloženo:
Blasco12902
před 6 měsíci

Ahoj, vzhledem k tomu, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběrů a KYC, myslím, že je to dostatečná doba na to, aby se vám kasino alespoň ozvalo ohledně vaší situace a zda byly všechny dokumenty v pořádku. Ale pokud by to neudělali, určitě by mi to nebylo příjemné a myslím, že to byl dobrý tah podat stížnost .

Vidím, že míč je na straně kasina, takže počkáme a uvidíme, zda nám mohou odpovědět a vysvětlit, zda mají také problém, protože nejste jediný.

Mohli byste mi dát vědět, pokud uslyšíte něco nového?

Automaticky přeloženo:
Blasco12902
před 6 měsíci

Hádej co'. Nadále mi jednou týdně posílají e-mail, že chtějí originální dokument PDF s nezreagovanými papírovými transakcemi.


I když se domnívám, že je to jednoznačně nezákonné, vzdal jsem se a přesto jsem mu tento dokument poslal ještě 3x se všemi viditelnými transakcemi, 3x, a to i za celý rok 2024. A pořád mi říkají, že tohle chtějí, i když jsem jim to poslal ještě 3x.


Je jasné, že peníze poslat nechtějí

Automaticky přeloženo:
Carmatz
před 6 měsíci

No, začínám si to myslet taky, požádali mě o fotku s jejich logem poblíž (již nejednoznačné), přední/zadní fotky karet a výpis z účtu. Pak zmizel ve vzduchu..

Nakonec bude muset být podána stížnost u AAMS, ale nevím, jestli i to může být rozhodující

Automaticky přeloženo:
Blasco12902
před 6 měsíci

Což udělám, udělal jsem si speciální PEC. Kdybychom to udělali všichni a začali posílat stížnosti, možná by se něco mohlo stát

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Hádej co'. Nadále mi jednou týdně posílají e-mail, že chtějí originální dokument PDF s nezreagovanými papírovými transakcemi.


I když se domnívám, že je to jednoznačně nezákonné, vzdal jsem se a přesto jsem mu tento dokument poslal ještě 3x se všemi viditelnými transakcemi, 3x, a to i za celý rok 2024. A pořád mi říkají, že tohle chtějí, i když jsem jim to poslal ještě 3x.


Je jasné, že peníze poslat nechtějí

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Pokud mohu zasáhnout, po přečtení vašeho příspěvku mě napadá, že byste měli znovu a znovu zkontrolovat kvalitu a formát dokumentu, který posíláte. Ve skutečnosti se mnohokrát stává, že jeden z nich je důvodem odmítnutí. Na to se můžete zeptat i kasina. Dejte nám vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
Carmatz
před 6 měsíci

Takže ti odpovídají?? Už něco! Vůbec na nic se mě neptali! Nedali mi žádné vysvětlení nebo tak něco, to je opravdu absurdní! Dva týdny od odeslání dokumentů a nic! Začíná to být opravdu frustrující, jak je možné, že určitá kasina mají licenci, prostě nechápu

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Včera mi pozastavili účet s další žádostí o dokumenty, kterou jsem jim poslal už popáté!


Kontaktoval jsem chat a v podstatě říkají, že seznam transakcí, které jsem měl z banky, není dobrý, protože chtějí výpis z účtu.

To znamená, že tam musí být výpis z bankovního účtu napsaný od ... do ... Pak řeknou, že je to neoriginální PDF, ale to absolutně není pravda, je to ten, který mi dala banka.


V praxi chtějí dokument, který mi neposkytne ani banka!

Pak nejprve řeknou seznam pohybů za 1 měsíc, pak situaci napraví 3měsíčním výpisem z účtu. A pak se jim to nelíbí, protože podle nich je to upravitelné PDF. Vymýšlejí si nejrůznější výmluvy.


Žádný jiný bookmaker neměl problémy poté, co mu poskytl výpis z účtu.


Abych tyto informace extrapoloval, musel jsem je samozřejmě uvést v chatu. E-mailem vždy pošlou stejnou odpověď.


Nyní jsem si od banky vyžádal tento fantomový dokument se zněním, které chtějí, v naději, že to zvládnou. Doklad o vlastnictví karty jsem však již poskytl, jejich konkrétní požadavky jsou bizarní, zaměřené pouze na nevyplacení výběru

Automaticky přeloženo:
Blasco12902
před 6 měsíci

Vyzvěte přes chat a zeptejte se, co není v pořádku. I když už si ty odpovědi představuji

Automaticky přeloženo:
Carmatz
před 6 měsíci

Také mi pozastavili účet poté, co si stejnou dokumentaci (již odeslanou) dvakrát vyžádali.

Očividně jsou to výmluvy pro neplacení, protože to dělají se všemi.

Jak bychom se mohli pohnout, abychom se ochránili?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Aktualizace: Informoval jsem se a viděl jsem, že mezi SEZNAMEM POHYBŮ a VÝPISEM Z ÚČTU je vlastně rozdíl, není to úplně to samé, i když jsou si hodně podobné.


https://www.confrontaconti.it/guide-conti/domande-frequenti/qual-e-la-differenza-fra-estratto-conto-e-lista-movimenti.aspx#:~:text=L'estratto%20conto %20%C3%A8%20il také hlásí%20%20aktualizovaný%20zůstatek.


Rozdíl je však v tom, že o výpis transakcí je možné požádat kdykoliv, přičemž výpis z účtu zadává KAŽDOROČNĚ banka, nebo ČTVRTLETNÍ. Jejich požadavek je proto směšný, vzhledem k tomu, že pokud je banka ochotna tak učinit, nelze tak učinit dříve než 30. června.


Dále nejprve zasláním emailu s žádostí o SEZNAM POHYBŮ po 4-5 dnech oznámí, že chtějí výpis za poslední 3 měsíce. Což momentálně nelze mít, takže jejich požadavek je absolutně NELEGÁLNÍ


Zde je historie přijatých e-mailů. Všimněte si dnů zpoždění mezi jedním e-mailem a dalším. O stažení jsem požádal 14. května


filefilefilefile


Ten dokument jsem mu poslal 4-5x. Až v posledním chatu mi řekli, že to není dobré, protože to není výpis z banky, ale seznam transakcí a PDF se dá filtrovat. Podle nich bych filtroval pohyby


file


Nyní již nemohu přidávat přílohy

Automaticky přeloženo:
danimola
před 6 měsíci

Mezitím, když se tady nahlásíme a každý otevřeme nějakou stížnost, neříkám, že se to vyřeší, ale aspoň uděláme krok.

Mám také kontakt na právníka, který má být v oboru.

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky