FórumKasinaElabet Casino - všeobecná diskuze

Elabet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 4 měsíci od Carmatz
|
3063 zobrazení 54 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Po zmínce o AAMS a stížnosti prostřednictvím jednoho z několika e-mailů mi konečně odpověděli! ! Udělal jsem chybu při prvních vkladech předplacenou kartou mého partnera, kterou jsem mimochodem později šel zkontrolovat podmínky a nenašel jsem žádné konkrétní znění... Požádali mě však o dokumentaci a potvrzení, že chyba nebude stát se znovu. .. Když už jsem to řekl, zajímalo by mě, kdo ví, jak dlouho bude trvat další odpověď, a jestli se nebudou ptát na něco dalšího... Vždycky se mi to jen hodně zadrhne, protože se všechno děje. týdny a zatím jsme měli jen jednu odpověď... Doufejme, že ano 🤞🏽

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Také mi pozastavili účet poté, co si stejnou dokumentaci (již odeslanou) dvakrát vyžádali.

Očividně jsou to výmluvy pro neplacení, protože to dělají se všemi.

Jak bychom se mohli pohnout, abychom se ochránili?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Neřekl bych přesně, že jsou to výmluvy pro nezaplacení. Pokud budete číst pozorně, zjistíte, že ostatní hráči udělali chybu při zasílání požadovaných dokumentů nebo dokonce porušili některá pravidla. Vidím, že kasino je skutečně ochotno v těchto případech pomoci. Hlavní věc je plně spolupracovat s kasinem a poslat všechny dokumenty, o které vás požádalo, kde se musíte ujistit, že jsou správné, ve správném formátu a v dobré kvalitě.

Pokud máte pocit, že potřebujete pomoc od našeho týmu, dejte nám prosím vědět a můžete podat stížnost.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Aktualizace: Informoval jsem se a viděl jsem, že mezi SEZNAMEM POHYBŮ a VÝPISEM Z ÚČTU je vlastně rozdíl, není to úplně to samé, i když jsou si hodně podobné.


https://www.confrontaconti.it/guide-conti/domande-frequenti/qual-e-la-differenza-fra-estratto-conto-e-lista-movimenti.aspx#:~:text=L'estratto%20conto %20%C3%A8%20il také hlásí%20%20aktualizovaný%20zůstatek.


Rozdíl je však v tom, že o výpis transakcí je možné požádat kdykoliv, přičemž výpis z účtu zadává KAŽDOROČNĚ banka, nebo ČTVRTLETNÍ. Jejich požadavek je proto směšný, vzhledem k tomu, že pokud je banka ochotna tak učinit, nelze tak učinit dříve než 30. června.


Dále nejprve zasláním emailu s žádostí o SEZNAM POHYBŮ po 4-5 dnech oznámí, že chtějí výpis za poslední 3 měsíce. Což momentálně nelze mít, takže jejich požadavek je absolutně NELEGÁLNÍ


Zde je historie přijatých e-mailů. Všimněte si dnů zpoždění mezi jedním e-mailem a dalším. O stažení jsem požádal 14. května


filefilefilefile


Ten dokument jsem mu poslal 4-5x. Až v posledním chatu mi řekli, že to není dobré, protože to není výpis z banky, ale seznam transakcí a PDF se dá filtrovat. Podle nich bych filtroval pohyby


file


Nyní již nemohu přidávat přílohy

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Mně to všechno zní jako docela normální postup KYC, abych vám řekl pravdu.🤷‍♀️

Není nic neobvyklého, že kasino bude potřebovat bankovní výpisy hráče, aby mělo všechny informace potřebné k tomu, aby hráč mohl projít KYC. Obvykle je všechny banky poskytují měsíčně a ve formátu PDF, které stačí znovu odeslat do kasina.

Tak snad se vám to brzy podaří a tímto způsobem se můžete přiblížit k ověření vašeho účtu a výběru peněz.🤞

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Po zmínce o AAMS a stížnosti prostřednictvím jednoho z několika e-mailů mi konečně odpověděli! ! Udělal jsem chybu při prvních vkladech předplacenou kartou mého partnera, kterou jsem mimochodem později šel zkontrolovat podmínky a nenašel jsem žádné konkrétní znění... Požádali mě však o dokumentaci a potvrzení, že chyba nebude stát se znovu. .. Když už jsem to řekl, zajímalo by mě, kdo ví, jak dlouho bude trvat další odpověď, a jestli se nebudou ptát na něco dalšího... Vždycky se mi to jen hodně zadrhne, protože se všechno děje. týdny a zatím jsme měli jen jednu odpověď... Doufejme, že ano 🤞🏽

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ve většině online kasin to není povoleno. Pro vložení peněz musíte použít vlastní kartu. V opačném případě nebudete moci svou výhru vybrat.🤷‍♀️

Vidím, že kasino opravdu chce vyhovět vašemu požadavku a dát vám možnost napravit vaši chybu. Tak doufejme, že po tom všem se ke své výhře dostanete. Určitě nás prosím informujte o všech nadcházejících akcích.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Rozhodně jsem udělal hloupou chybu, i když jsem poté podmínky zkontroloval a nemohl jsem o tom nic najít, takže jsem si myslel, že to není problém. Každopádně vás budu průběžně informovat, doufám, že se vše vyřeší!

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Děkuji za podporu.

Četl jsem všechny posudky, ale hrál jsem bez porušení jakýchkoli pravidel a používal jsem pouze karty registrované na mě.

Kasino nejprve potvrdilo, že obdrželo požadované dokumenty, poté pozastavilo můj účet a znovu požádalo o jeden z již odeslaných dokumentů (účet za energie).

Pak jsem přes upomínky e-mailem nikdy nedostal žádnou odpověď, takže mi to nepřipadá jako kooperativní chování.

V každém případě ještě pár dní počkám a dám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Rozhodně jsem udělal hloupou chybu, i když jsem poté podmínky zkontroloval a nemohl jsem o tom nic najít, takže jsem si myslel, že to není problém. Každopádně vás budu průběžně informovat, doufám, že se vše vyřeší!

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Udělejte to prosím, chceme vědět vše ohledně vašeho případu.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Děkuji za podporu.

Četl jsem všechny posudky, ale hrál jsem bez porušení jakýchkoli pravidel a používal jsem pouze karty registrované na mě.

Kasino nejprve potvrdilo, že obdrželo požadované dokumenty, poté pozastavilo můj účet a znovu požádalo o jeden z již odeslaných dokumentů (účet za energie).

Pak jsem přes upomínky e-mailem nikdy nedostal žádnou odpověď, takže mi to nepřipadá jako kooperativní chování.

V každém případě ještě pár dní počkám a dám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Před jak dlouhou dobou jste odeslali poslední dokument, smím-li se zeptat?

Počkáme na případné aktualizace.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Samozřejmě jsem to poslal v sobotu 01.06

Automaticky přeloženo:
danimola
před 3 měsíci

Dobře, dejte nám prosím vědět, kdykoli pro nás budete mít nějaké novinky.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Jde o to, že jsem jim dal vše, co požadovali, ale řekli mi, že to není dobré, protože jsem mohl upravit dokument PDF.

Nic jsem neudělal, požádal jsem svou banku o dokument, dal jsem jim ho a oni mi řekli, že ho mohu upravit. Pokud mi banka poskytne tento dokument, co mohu dělat?

Automaticky přeloženo:
Carmatz
před 3 měsíci

Určitě chápu váš názor, a proto doufám, že se nám podaří tento případ vyřešit co nejdříve s nejlepším možným výsledkem.

Pokud máte nějaké aktualizace, přijďte.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

A toto je aktualizace

file


V praxi neakceptují seznam transakcí (po dotazu na seznam transakcí v e-mailu), protože se jedná o seznam transakcí a ne výpis z účtu, který lze filtrovat (????) .


Žádám proto banku, zda mi může poskytnout výpis z účtu za poslední 3 měsíce a ne seznam transakcí a poslat jim screenshoty toho, co mi sdělila asistence Elabet.


A co mi odpovídají? Oficiální výpis z účtu samozřejmě není možné mít kdykoliv a jak chci, ale že se vystavuje KAŽDOROČNĚ. O seznam pohybů je přitom možné kdykoliv požádat.


Co tedy specifikují? Seznam pohybu nelze upravovat v jeho podobě.


Proto je docela vážné, že kasino si nárokuje právo tvrdit, že OFICIÁLNÍ DOKUMENT vytvořený bankou je upravitelný.

Závažné je i to, že tvrdí, že má dokument, který nelze získat. Jako bych tvrdil, že znám čtvrtletní výkaz společnosti před koncem čtvrtletí nebo roční rozvahu před koncem roku.


Nahlásil jsem to podpoře. Zatím mi ještě neodpověděli. Uvidíme, možná je to dobré znamení, protože už nevědí, čeho se držet, nebo o tom přemýšlí.

Automaticky přeloženo:
Carmatz
před 3 měsíci

Tak tohle je dost zamotaná situace. Že jo? Doufejme, že z toho budete schopni najít cestu ven tím nejlepším možným způsobem. Náš tým také udělá vše pro to, aby pomohl. Počkejme a uvidíme.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Pořád po mě žádají doklady, pokaždé, když jim něco pošlu, nechají mě čekat dny a pak po mě chtějí další, už je to měsíc... Šlo se někomu z vás dobře?? Zaplatili? Neexistuje jediné svědectví, že platili výběr

Automaticky přeloženo:
Blasco12902
před 3 měsíci

Vidím, že se váš případ vleče už docela dlouho, jaké dokumenty po vás stále požadují? Byly také schváleny nebo zamítnuty? Vůbec vám nezávidím vaši situaci, protože to musí být nepříjemné a nechápu, proč si nemohou dokumenty vyžádat najednou a ověřit si je raději jeden po druhém. Nevím, co může kasinu trvat tak dlouho, než ověří jeden dokument a pak o něco požádá znovu a pak to musí řešit o několik dní později.

Taky jsem viděl, že i v případě reklamace by měli odepsat a mají jen hodinu. Poté se časovač opět o týden prodlouží a pokud neodpoví, reklamace je uzavřena jako nevyřízená. To bych nerad viděl a nejlepší by bylo, kdyby vás okomentovali a ověřili.

Jste s kasinem stále v kontaktu nebo vám ani neodepíšou, když se jich na něco zeptáte?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dnes ráno se mi je podařilo znovu kontaktovat, absurdní odpovědi. Přikládám screenshot

file

požádali mě o obvyklé dokumenty k ověření totožnosti, bydliště, způsobu vkladu a výběru. Všechno jsem poslal pryč

Na uvedený e-mail nereagují

Automaticky přeloženo:
Blasco12902
před 3 měsíci

Je mi to moc líto. Ze snímku obrazovky jsem se toho moc nedozvěděl, protože je tak obecný a nemají žádný časový rámec, takže v podstatě je to odpověď o ničem.

Z hlediska ověření ano, jsou to základní dokumenty a nejsem si jistý, co jim může tak dlouho trvat. Přesto se nevzdávejte, i když to musí být frustrující a vydržte celý proces. Prostě s penězi nic nedělej, protože v takových případech vím, že se hráči budou nudit a nakonec o ně přijdou. Takže to je moje doporučení vydržet.

Doufám, že se vám náš tým podaří pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

I když nemohu, můj účet je pozastaven.

Alespoň mi dali nějaké zdůvodnění nebo náznaky... je to celé absurdní

Automaticky přeloženo:
Blasco12902
před 3 měsíci

No k něčemu je dobré, že máš zablokovaný účet. Viděl jsem, že se prodloužil časovač, ale nevím, jestli odpoví, když na to měli týden a nic se nestalo.

Každopádně, na snímku obrazovky jste dříve zmínil, že budete kontaktovat AAMS, myslíte si, že to uděláte a budete si tam stěžovat? Je to jedna z možností, proto se ptám.

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky