FórumKasinaElabet Casino - všeobecná diskuze

Elabet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 4 měsíci od Carmatz
|
3067 zobrazení 54 odpovědí |
|
12 3
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Určitě, pokud z toho nic nebude, budu spoléhat na AAMS, i proto, že jim určitě nenechám svůj zůstatek, nebo alespoň ne výši provedených plateb.

Automaticky přeloženo:
Blasco12902
před 3 měsíci

Naprosto to chápu a taky bych to nevzdal, takže tomu tleskám. Doufám, že to nebude nutné, ale pokud ano, je dobře, že stále máte tuto možnost někoho kontaktovat.

Tak mi dejte vědět, jestli máte něco nového.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Podal jsem stížnost na AAMS, protože jsem dosud neobdržel odpověď od kasina

Automaticky přeloženo:
Blasco12902
před 3 měsíci

Jak jsem řekl, počkám na vaši aktualizaci, až ji budete mít. Tedy pokud to bude z vaší strany v pořádku. Můžete pomoci i ostatním hráčům. Zkřížené prsty.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrá zpráva, konečně. Obdržel jsem výběr 750 eur, o který jsem požádal 14. května. Takže 36 dní čekání.


Stručně řečeno, chápu čekací doby, zprávy, kontroly, možná i potíže s likviditou, ale myslím, že musíme pracovat trochu lépe. To se mi za tak dlouhou dobu ještě nestalo. Několikrát jsem jim musel poslat dokumenty a oni trvali na tom, že nejsou originál.


Automaticky přeloženo:
Carmatz
před 3 měsíci

Konečně dobrá zpráva!!! V pondělí dosáhnu 36, doufejme v to nejlepší!

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Konečně dobrá zpráva!!! V pondělí dosáhnu 36, doufejme v to nejlepší!

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Říkám ti, že pokud jsi jim dal všechno a oni už nebudou trhat koule tím, že tě budou žádat o věci, které jsi jim už poslal, je to dobré znamení, počítej tak deset dní...


Bláznivé časy, ale ouha... ani nevím, co očekávají, že hráč udělá, když to bude trvat eony, než dostanou své peníze zpět

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrá zpráva, konečně. Obdržel jsem výběr 750 eur, o který jsem požádal 14. května. Takže 36 dní čekání.


Stručně řečeno, chápu čekací doby, zprávy, kontroly, možná i potíže s likviditou, ale myslím, že musíme pracovat trochu lépe. To se mi za tak dlouhou dobu ještě nestalo. Několikrát jsem jim musel poslat dokumenty a oni trvali na tom, že nejsou originál.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

No, řekl bych, že to je na můj vkus moc. Chápu, že kasino má nějaké postupy a musí se jich držet, ale aby jeden výběr trval déle než měsíc, to by mě pravděpodobně odradilo od toho, abych zde dále hrál.

Nicméně, jak to vidíte vy, najdete jiné kasino, kde to nebude trvat tak dlouho?

Každopádně jsem moc rád, že se ti i po tak dlouhé době podařilo sehnat peníze.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Jsem přihlášený v různých kasinech, používám je střídavě. Dosud bylo nejdéle čekat 1 týden. Takže jsem docela trpělivý, vím, že to bude nějakou dobu trvat, než to zpracujem a ověřím, dokonce jsem ani nevybral všechny peníze, ale právě teď mě nepřiměli se vrátit a hrát si s nimi.



Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
Carmatz
před 3 měsíci

Upřímně obdivuji vaši trpělivost! Ke zpožděným platbám může dojít z různých důvodů, ale toto je obrovské. Není divu, že nemáte zájem zůstat v jeho kasinu.

Děkujeme, že jste se s námi podělili o svůj boj. Jsem více než přesvědčen, že by to nikdo nechtěl zažít na vlastní kůži.

Pokud vám nevadí malý tip, víte, že můžete toto kasino recenzovat? Po tom všem, čím jste si prošli, je váš pohled více než zasloužený. Pokud se vám nápad líbí, použijte tento odkaz k odeslání uživatelské recenze na Elabet Casino.


Automaticky přeloženo:
Carmatz
před 3 měsíci

Vše jsem posílal minimálně pár týdnů, poslední doklad jsem musel poslat minimálně 5/6x. Nyní „potřebují více času na ověření". Mezitím jsme na 36 dnech a nic z mých peněz

Automaticky přeloženo:
Blasco12902
před 3 měsíci

Pro mě osobně by to bylo nepřijatelné. Chápu, že pokud jde o ověření účtu, kasina se o to musí starat stejně jako hráči a musí dodržovat určité postupy. Pokud hráč pošle něco, co není v dobrém formátu nebo nesplňuje požadavky, pak chápu, proč to může být zpožděno.

Ale pokud hráč pošle poslední dokument a kasino ho týden nevidí, je to pro mě docela smutné.

Přesto věřím, že ujištění od druhého hráče alespoň trochu pomohlo a že své peníze brzy uvidíte.

Pokud se tak stane, neváhejte se o to se mnou podělit.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nakonec jsem nekontaktoval svého právníka, navrhl mi, abych mu poslal další e-mail s připomenutím smluvních závazků a dodržování charty služeb a mé dostupnosti pro mimosoudní řešení do příštího týdne, pokud nebudu mít odpověď Budu postupovat právně. Je absurdní, že k tomu došlo!

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Na otázku vzhledem k mé neznalosti na toto téma jsem zjistil, že Elabet.it je spravován stejnými lidmi, kteří spravovali Lopoca.it, online kasino, které bylo uzavřeno krátce před otevřením Elabetu, aniž by zaplatilo účty hráčů. Jak to funguje? Vyhlásí nějaký druh bankrotu, aby si nad tím umyli ruce?

Automaticky přeloženo:
Blasco12902
před 3 měsíci

Nejsem si jistý, jak to bylo a proč se druhé kasino zavřelo. Možná na internetu najdete více informací, ale není to nemožné.

Pokud jde o váš další postup, jsem zvědavý, jak se to vyřeší.

Viděl jsem však, že Michal opět volal do kasina, tak doufejme, že se případ podaří dotáhnout do zdárného konce. Tohle čekání by mi asi lezlo na nervy, ale důležité bude, jaký bude konec.

Držíme palce 🤞

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky