FórumKasinaDazard Casino - všeobecná diskuze

Dazard Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Kokola
|
8911 zobrazení 40 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
před 2 roky

Já jako hráč a jako každý chci trajekt a správné kasino, ne manipulátory, kteří vás udrží jako královny, pokud jen vložíte, ale službu, které můžete důvěřovat, dobrý kontakt, když se vyskytne stížnost nebo problém, kde můžete najít způsob, jak vyřešit . Já to platím taky!


Automaticky přeloženo:
Kokola
před 2 roky

Dovolte mi říci pouze klíčové body, protože se nebudu opakovat:

  • Abyste se ujistili, že jste v kasinu zablokováni, obraťte se na živý chat a zeptejte se.
  • Zavřete svůj účet sami, abyste se ujistili, že je uzavřen v každém kasinu.
  • Ověřte svůj účet jinak, kasino si nemohlo být jisté, zda má být váš účet zablokován nebo ne - to není.
  • Pokud se vám nelíbí společnost Dama NV, přijďte sem a zkontrolujte každé kasino, ve kterém rádi hrajete, abyste zjistili, kdo je vlastníkem.

Doufám, že vám to v budoucnu pomůže.

Nyní k vašemu vkladu, jaká je prosím aktuální situace?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Za svůj vklad jsem požadoval vrácení peněz, které jsem vložil z banky, a doložení všech informací, které mám, jako jsou zprávy od podpory, oni by se o to postarali, je to také můj pocit z kasina, protože také uvádí špatné informace, jediné, co chci, aby se případ střílel, není zisk, ale moje vložené částky 🙂 a do budoucna si o kasinu opravdu více prověřím a přečtu si všechny informace, aby to neodráželo takové případy, které se staly !

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Hraji tři roky a nikdy jsem nic podobného nedělal ani nezažil, ale chybami se člověk učí 🙂


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Za svůj vklad jsem požadoval vrácení peněz, které jsem vložil z banky, a doložení všech informací, které mám, jako jsou zprávy od podpory, oni by se o to postarali, je to také můj pocit z kasina, protože také uvádí špatné informace, jediné, co chci, aby se případ střílel, není zisk, ale moje vložené částky 🙂 a do budoucna si o kasinu opravdu více prověřím a přečtu si všechny informace, aby to neodráželo takové případy, které se staly !

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Chápu, proč chcete svůj vklad zpět.

Z mé strany jsem chtěl, abyste získali lepší představu o tom, jak být bezpečnější, když budete v budoucnu žádat o uzavření účtu.

Komunikuje s vámi kasino v tuto chvíli ohledně vkladu? Je tu nejaky problem?

Upřímně si nejsem jistý, zda jste již dříve zmínili nějaký související problém, takže se ptám znovu, abych měl přehled o pokroku. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Hraji tři roky a nikdy jsem nic podobného nedělal ani nezažil, ale chybami se člověk učí 🙂


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

To je velká pravda, ale takové učení může být docela stresující, řekl bych. 🙂

Automaticky přeloženo:
Kokola
před 2 roky

Dobře, zírám, abych pochopil. Takže jste někde hráli a uzavřeli svůj účet kvůli problémům s hazardem. O 5 měsíců později jste hráli jinde, prohráli jste tam 5000 franků a pak jste si uvědomili, že je to sesterské kasino toho, kde jste hráli předtím. Pak vám najednou oznámili, že už tam nesmíte hrát, protože máte problémy s hazardem, i když vás tam předtím nechali prohrát 5000 franků. Je to správně?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

To je zcela správně, komunikace s kasinem není snadná, ale kasino vám chce vrátit peníze, takže si samozřejmě vymýšlíte různé výmluvy, všechno víte jako první Přestože pán potvrdil a napsal, vidím PG hru problém a následně potvrdil, že je aktuální pro celou platformu jako zákaz hraní Kasino smí dělat chyby, ale hráči ne a to je bod, který mě hodně znepokojuje, vyrovnejte se Než zaplatíte za produkt a nejste spokojeni s tím, co byste udělali, samozřejmě žádejte o vrácení nákladů, jak jsem řekl, nikdy se mi nestalo, že do té doby jsem hrál v různých kasinech a jsou opravdu správné a také špatné, které jsem také nikdy nenašel proti tam.


Automaticky přeloženo:
Kokola
před 2 roky

Dobře, předal jsem toto sdělení Nickovi, protože věřím, že by mu tyto informace mohly být užitečné, protože se nyní zabývá vaší stížností. Opravdu si nejsem jistý, jak se to bude vyvíjet, ale mám tendenci si teď myslet, že je celkem jasné, že by vám neměli nechat vkládat, pokud věděli, že máte problémy s hazardem. Je to tak trochu logické.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Moc děkuji, že jste mi vůbec rozuměli, není to jen o vyhazování peněz, ale o platformě! kteří říkají jednu věc a dělají druhou

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Víš, že jsem tu pár dní

Opravdu jsem si nemyslel, že k tomu dojde, nechám ten případ ve své bance, poslal jsem všechny důkazy a měli by vidět, jak to dopadne.

Automaticky přeloženo:
Kokola
před 2 roky

Ahoj,

Učil jsem, že vaše banka již prozkoumala možnosti, každopádně nám laskavě dejte vědět, jaké možnosti vaše banka navrhuje, myslím, že to může být užitečné i pro ostatní hráče v podobné situaci.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, vše se nejdříve kontroluje, trvá to cca 4 až max. 8 týdnů 🙂


Automaticky přeloženo:
Kokola
před 2 roky

No to je docela dlouhá čekací doba!🤨

V tomto případě jsem si zcela jistý, že náš tým pro stížnosti bude mnohem rychlejší, pokud bude kasino samozřejmě spolupracovat. Jeden nikdy neví.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

U online kasin jsem si všiml jen jedné věci, nedá se spolu vyjít, vždy mají dobré manipulativní argumenty

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jak jsem řekl, u své banky jsem zažádal o vrácení peněz, takže zpět bude vzato jen to, co mi patří, dokonce se většinou píše, když zákazník nahlásí zneužití, z uživatelského profilu vrácení peněz bez bonusu a další zisky je možné. ale dělají všechno možné, jen to, že ztracené peníze nežádají o vrácení, podpora mě informovala, že mám zákaz pg, pokud je to jeho chyba, není to moje chyba! A 3krát byste věděli, kdo vám umožní vložit registr koho!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasino Dazard nevyplácí výhry Uplynulo 7 dní, řekli, že údajně převedli výhru, ale nic. Napsali, že je potřeba resetovat výpis z účtu, ačkoliv jsem se předtím bavil, řekli počkej a pak řekli, že všichni zaplatili znovu, byl to podvod, udělal jsem si ze všeho screenshot a teď o nich napíšu na všechny weby

Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám všechny screenshoty pro ověření přihlášení a chatu

Automaticky přeloženo:
před rokem

Můžete projít všechny partnery a zástupce, abyste odhalili podvodníky

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky