Ahoj,
Myslím, že byste sem měli vložit užitečnější informace, například zda byl váš účet plně ověřen. Chápu, že se zlobíš, ale při procházení příspěvků jsem se nic nedozvěděl.
Pokud jde o ověření a výběr, umožňujeme kasinům celých 14 dní, aby zkontrolovali účet, herní historii a další podrobnosti a poté poslali peníze.
Pokud kasino neposkytne výhru včas, je čas, abychom zasáhli.
Možná se můžete dozvědět více o tom, čemu říkáme stížnosti , a rozhodnout se o dalším postupu.
Toto kasino dokonce získalo čestný odznak, takže jsem si jistý, že budou jednat spravedlivě.
Zveřejňováním takto vágních informací se naopak nikam nedostanete, řekl bych, tak se zkuste trochu uklidnit. 🙏
Hello,
I think that you should paste here more useful information like whether your account has been fully verified. I understand that you are angry, but going through posts I learned nothing.
When it comes to verification and withdrawal, we allow casinos 14 full days to check the account, game history, and other details, then send the money.
If the casino fails to provide the winnings in time then it is time for us to step in.
Maybe you can learn more about what we call complaints, and decide your next step.
This casino even earned a fair badge so I'm sure that they will act fairly.
Posting such vague information, on the other hand, will get you nowhere, I'd say so try to calm down a bit. 🙏