FórumKasinaCrypto Loko Casino - všeobecná diskuze

Crypto Loko Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od Radka
|
7254 zobrazení 66 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Vyhněte se používání Crypto Loko


Toto je nejhorší zkušenost, jakou jsem kdy měl s online kasinem.


Jsou to hlavní kasina, která vás budou bombardovat propagačními akcemi, aby vás přiměla k registraci. Měl jsem svůj spravedlivý podíl kasin, kteří to udělali, což nemusí být nutně problém, ale na rozdíl od jiných kasin, se kterými jsem jednal – nebudou respektovat svou propagaci.


Poslali mi promoakci s promo kódem LOKO30 k použití. Bylo to 30 $ v žetonech zdarma a promo akce jasně ukázala, že mohu vyplatit skutečné peníze s maximálně 50,00 $.


Poté, co jsem vyhrál více než 409,10 $, chtěl jsem vydělat, což by bylo 62,00 $. Částka pro výběr peněz zahrnovala vklad 12,00 $ (který jsem také jednou hrál) plus 50,00 $ z promo akce.


Ale po zadání mé žádosti mi poslali zpět 12,00 $ a smazali zbytek peněz z mého účtu. Zkoušel jsem původně požadovat 62,00 $, ale stále se to zamítalo. Pokusil jsem se to celé vyplatit a myslel jsem, že na své straně uvidí, že mi dlužím 62,00 $, ale vymazali z mého účtu těch 397,10 $ a vrátili mi pouze můj počáteční vklad.


Nejhorší je, že odmítají odpovídat na jakékoli e-maily. Zaslouží si reputaci, kterou mají online, a doufám, že tato recenze pomůže lidem vyhnout se jim jako moru.

Automaticky přeloženo:
parlayprivilege
před 11 měsíci

Ahoj.

Od podpory bych očekával alespoň jakékoli vysvětlení! Chci říct, pokud jste udělali něco špatně – a to neříkám, že ano – hlavním zájmem by mělo být informovat hráče o jakékoli chybě, porušení pravidel, porušení podmínek nebo prostě o čemkoli, co takovou reakci objasní.

Není divu, že kasino je označeno jako sporné a uplatňuje velmi nespravedlivé podmínky.

https://casino.guru/crypto-loko-casino-review#tab=js-tab-reputation


Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Většina kasin by alespoň poskytla obecnou odpověď, i kdyby to bylo jen zaslání jejich smluvních podmínek, ale jsem si docela jistý, že nemají personál pro zákaznický servis.

Je však zajímavé, že na webu je vlákno s někým z Crypto Loko a uživatelem, který chodí tam a zpět s někým z Casino Guru, který působí jako prostředník. Tak by mě zajímalo, jak a jestli to lze udělat s námi ostatními, kteří máme problémy.

Umím si jen představit lidi, kteří pro ně přišli o stovky dolarů na vkladech.

Automaticky přeloženo:
parlayprivilege
před 11 měsíci

Ahoj!

S chybějícím personálem máte možná pravdu. Nelze však potvrdit.

Doufali jsme, že kasina toto fórum rozpoznají jako další možnost, jak oslovit své hráče a poskytnout jim v nejlepším případě podporu a rady.

Realita je jiná... Kasina mají zájem propagovat bonusy (povoleno to mají pouze kasina s dobrou nebo lepší pověstí), některá se zde dokonce pokoušela zapojit hráče, ale vždy je to jen dočasné.

Chci říct, že je to pro vybraného zástupce kasina náročné, je třeba vyřizovat stížnosti a uživatelské recenze také poskytují prostor pro odpověď, ale i tak si myslím, že samotné fórum je skvělou příležitostí, jak vystoupit z davu. Zapůsobte na hráče otevřeným a přímým dialogem.

No, byli byste překvapeni, kolik kasinových repr účtů je registrováno, ale zcela ignorujete fórum.

Snad jednou... 🙂


Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Pozornost!!! Důležité !!!

Dobrý den Radko) Chci vás upozornit na jednu recenzi o tomto kasinu, přidám screen

file

Tato osoba záměrně zavádí!! To je podvádění!! Konkrétně jsem si znovu přečetl pravidla a tam se píše, že pokud použijete 2 nevkladové bonusy za sebou, nebudete moci vybrat peníze!!!

file

Kvůli takovým recenzím lidé přicházejí o své peníze, považuji to za druh podvodu!!

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj všichni,

Přišel jsem říct, že Casino Guru pomohl vyřešit můj problém.


Crypto Loko ode mě získal lepší recenzi i přes počáteční problém.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
SidorKovpak
před 10 měsíci

Ahoj.

Oceňuji váš zájem a jsem rád, že jste se rozhodli podělit se s námi o svůj názor.

Dovolte mi předložit svůj pohled na věc. Uživatelská recenze slouží ke sdílení zkušeností s kasinem, jak říkám, k vyplnění mezery mezi vypočítaným hodnocením a „realitou hráčů".

Taková recenze může jen stěží způsobit, že někdo přijde o peníze jednoduše proto, že jsme všichni povinni přečíst si všechny podmínky kasina v okamžiku dokončení registrace účtu.

Na druhou stranu jsem tuto recenzi zkontroloval a zní to spíše jako reklama, alespoň mně. 🤔

Zeptám se Daniela (vedoucího komunity) na jeho názor a vrátím se.

Přijde vám to fér?



Automaticky přeloženo:
parlayprivilege
před 10 měsíci

Děkujeme, že jste vůči kasinu tak fér. Jsem rád, že reklamace byla úspěšně vyřešena!

Mějte se fajn! 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Ano, souhlasím, že každý má právo na vlastní hodnocení kasina. Tento příspěvek mě pobouřil, protože jsem skoro věřil, že je povoleno použít několik za sebou bez bonusů za vklad) I při aktivaci druhého bonusu zdarma jsem se rozhodl znovu si přečíst podmínky) O peníze, které jsem vyhrál, bych mohl přijít . A myslím, že nejsem jediný). Díky za reakci.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Pokud si přečteme a pochopíme všechna pravidla kasina, nikdo by neměl problém. Vyzkoušel jsem téměř všechna online kasina...!! A tam, kde používám pravidla kasina, účtuji všechny $$$, zpočátku jsem měl s kasiny problémy. Ale ty jsi byl pro nepřečtení pravidel. Jak říkají pravidla, vše je zpoplatněno.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

ahoj Tady zase pro informaci a třeba to otevře oči jednomu nebo druhému?! To je taky důvod, proč jsem se sem už vlastně nehlásil, protože je to jen tvoje a moje taky, ztráta času!!!

Důvod: když mám problém s kasinem a obrátím se na "kompetentní stránku nápovědy (jak se zdá Casinoguru) zde, ale pak se ukáže, že něco úplně nefunguje...a tím se ptám, jak jste profesionál? Nebo zda si celá věc dělá ze zákazníka jen srandu? Protože když jsem sám hledal, proč mi skvělý systém řešení sporů CDS pro zákazníky kasina neodpověděl, po krátkém hledání jsem obdržel výsledek „Toto je fake ! !! A teď by mě zajímalo, tohle neznáš? Zde je snímek obrazovky z Casinomeister! To znamená, že není třeba se ptát na to, jak vážné je Crypto Loko Casino. A opět registrace probíhá přes inclave, což by žádným způsobem neumožňovalo dvojitou registraci. A pokud byste to nějak obešli, bylo by to v jeho systému, také uvedené jako další účet, jako každý účet, který používám v jiných kasinech. file

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
famdianamader
před 10 měsíci

Zkopírovali byste text z tohoto printscreenu a vložili ho do příspěvku, prosím? Neumím číst německy, takže právě teď nemám ponětí, co to vlastně říká. 🙁

Děkuji!


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Pozornost!!! Důležité !!!

Dobrý den Radko) Chci vás upozornit na jednu recenzi o tomto kasinu, přidám screen

file

Tato osoba záměrně zavádí!! To je podvádění!! Konkrétně jsem si znovu přečetl pravidla a tam se píše, že pokud použijete 2 nevkladové bonusy za sebou, nebudete moci vybrat peníze!!!

file

Kvůli takovým recenzím lidé přicházejí o své peníze, považuji to za druh podvodu!!

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Děkuji mnohokrát za zpětnou vazbu. Souhlasím s vámi, že takové informace mohou být zavádějící. Pravdou je, že všichni hráči by si měli přečíst podmínky, ale Casino Guru je tu i pro ty, kteří je nečetli, a snažíme se všem hráčům poskytnout stručné informace o tom, co mohou od konkrétního kasina očekávat.

Výše zmíněnou uživatelskou recenzi jsem již odmítl, protože byla zavádějící a mohla by potenciálně způsobit problémy více hráčům, kteří by se řídili radou, aniž by četli TC.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Toto kasino je podvod. Snažil jsem se vybrat prostředky více než dva týdny a mnohokrát jsem odeslal své identifikační údaje. Neodpovídají na e-maily, počkám několik dní a peníze se vrátí na můj účet v kasinu.

Automaticky přeloženo:
hec4653
před 10 měsíci

Oh, to zní jako správný čas na podání stížnosti, obávám se.

Slyšeli jste o tomto bezplatném nástroji? Nebojte se, tento průvodce by vám měl pomoci od začátku:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Chcete-li to provést, použijte prosím tento:

https://casino.guru/complaints/create

Upřímně doufám, že stížnost zachrání situaci!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Vyplnil jsem formulář. Snad se něco stane.🤞🏼

Automaticky přeloženo:
hec4653
před 10 měsíci

Také doufám. Budu rád, když se zde na fóru podělíte o nějaký pokrok. Není čas sledovat všechny ty nedávno otevřené stížnosti.

Každopádně hodně štěstí!🤞

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Mám problém s výběrem z crypto loko

Automaticky přeloženo:
rjwa254
před 6 měsíci

Ahoj.

Je mi líto, že to slyším. Jaký je prosím problém s odstoupením od smlouvy?

Zde by se nám jistě hodily další podrobnosti.

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky