FórumKasinaCrypto Loko Casino - všeobecná diskuze

Crypto Loko Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Radka
|
13167 zobrazení 66 odpovědí |
|
1 2...4
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Crypto Loko Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Zdravím ty, kteří byli nedávno podvedeni kryptoloko, resp. Blokováno, protože údajně existuje více účtů. Stalo se mi to samé pomocí stejného postupu a tým Casino Guru si toho nevšiml?! No, pomysli na mou část. Budu rád, když se mi ozvete e-mailem, protože i tak bych rád podnikl právní kroky proti kasinu. Rád bych si s vámi vyměnil nápady, možná to spolu dokážeme v nejlepším případě?! fam.diana.mader@gmail.com

A pro ostatní, kteří tam plánují hrát, ztráta času a peněz!

Automaticky přeloženo:
famdianamader
před rokem

Ahoj,

Myslím, že můžete zkusit procházet stížnosti podané proti tomuto kasinu a poté zkontrolovat hráče a jejich příspěvky zde na fóru, abyste se zapojili do komunikace pomocí tlačítka odpovědět. 🤔

Pokud vidím, všechny stížnosti byly vyřešeny. Je nám líto, že ten váš byl neoprávněný .

Kromě toho můžete použít vyhledávací lištu v sekci fóra k nalezení výsledků pro klíčové slovo "Crypto Loko"

file


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.ja to není tak docela pravda.. Přečti si ty odmítnuté. .. Taky jsem to včera poslal na odpovědný úřad, jak jsi doporučil. Děkuji, snažil jsem se kontaktovat ostatní, nějak to nefungovalo možná proto, že byli také odmítnuti.?! Legrační, že jsme všichni ve stejnou dobu v prosinci. Hráli tam, protože jim chodila reklama poštou... a jak přesně ostatní zažili to samé co já... a je vtipné, že pak používáte několik účtů, což je vlastně těžko proveditelné, protože když se nad tím zamyslíte, jak dlouho musíte vsadit těchto 105 dolarů 30x.=.a pak může být vyplaceno pouze +100 jako poděkování, je docela problém. A pokud vyhrajete se svými těžce vydělanými +100, pak se nejen cítíte nespravedliví, ale podvádíte jejich zákazníky. Nyní mi řekněte, kdy byste měli hrát s jinými účty, když máte co do činění s jedním bonusem. Už to není žádná legrace, pokud si uvědomíte, co byste museli udělat po 3150. Bez ohledu na to, kolik jste vyhráli...dostanete jen pouhých +100...neriskujte to a pak vydělejte zisk. No, nabídl jsem ti, že zkontroluješ můj inclave. Protože tomu se jako uživatel nevyhnete... Ale koho to zajímá? Předal jsem to dál a také nahlásím kasino za podvod.




Automaticky přeloženo:
famdianamader
před rokem

Cítím, že rozumím vašemu názoru, ale nemůžeme schválit porušení pravidel.

"Je povolen pouze jeden skutečný účet na hráče. Více účtů bude uzavřeno. Hráči, kteří si zaregistrují více účtů (včetně účtů s různými osobními údaji), nebudou mít nárok na žádné výhry a všechny výběry budou zrušeny."

Zbytek najdete ve své stížnosti.

Přeji hodně štěstí při řešení CDS 🤞

Dejte nám vědět, jak se vám daří.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj a ano, samozřejmě tomu rozumím. A také vím, že je to tak v každém kasinu. Hraji online již delší dobu a prošel jsem již mnoha kasiny... a právě proto jsem si vše sám prověřil, abych našel případnou chybu na mé straně ..!!! Ale protože toto kasino bylo otevřeno teprve v roce 2022, měl bych být schopen najít něco na svém mobilním telefonu..ale nebyl tam ani spam. Jiný účet tam nemám. Kdyby záleželo na mně, tak bych věděl, že jsem porušil podmínky a ještě víc času a nervů ztratím reklamací... ne!? Budu rád, když mi dáte vědět, jak to dopadlo. Autobus tam, všechno nejlepší!

Automaticky přeloženo:
famdianamader
před rokem

Ahoj,

Přemýšlel jsem o ostatních účtech, podle údajů, které jsme získali z kasina, bylo nalezeno několik podobných účtů, takže bych tipoval, že k jejich vytvoření byly použity stejné podrobnosti, ale myslím, že e-mail byl jiný. Systém kasina by nedovolil zaregistrovat stejný e-mail dvakrát nebo vícekrát.

Připadá mi, že další registrační e-maily lze jen stěží najít ve vaší poštovní schránce.

Vím, že to může znít dost neslušně, ale zvažovali jste šanci, že v kasinu hraje i někdo z vaší domácnosti?

Myslím, že byste byli překvapeni, jak běžná tato situace je. Ale je to jen úvaha, na to samozřejmě není třeba odpovídat 🙂.


Mějte se krásně a dejte nám vědět 🤞



Automaticky přeloženo:
před rokem

SOOOOOO Udělal jsem svůj 105 $ čip, který vyžaduje 4 000 $ prohrání... dobře jsem to udělal... dostal jsem až 2 800 $, z čeho lze vybrat.... Pokusil jsem se vybrat 1 000 $ poté, co jsem poslal ověření svého ID a samozřejmě všechny požadavky. .no o 48 hodin později vidím, kde manažer vzal mé výhry, nic mi nevrátil, byl jsem naštvaný...udělal jsem 105 zatočení na neonovém kole, můj maximální cash out byl $100 a pokusil se vybrat.... no...teď to neukazuje nic z toho v mé historii transakcí ani kladný zůstatek na mém účtu nebo čekající výběr....Mluvil jsem s jejich lidmi z instant messengeru a se vším....dobrá věc, že jsem udělal snímky obrazovky z toho všeho..protože to chtěli smazat....tak nějak nevím, co v tuto chvíli dělat....špatný obchod a nutí lidi jít online a psát špatné recenze....doporučuji yabby casino ...nikdy jsem neměl problém a jejich zaměstnanci byli vždy tak nápomocní, když jsem měl problém, na rozdíl od cryptoLokos, kteří mi nepomohli ani v nejmenším...ve skutečnosti mají ac opravdu lhal a řekl mi, že problémy se vyřeší, pokud podniknu určité kroky, abych se skutečně podělal a pak situaci zhoršil. Doslova nenávidím tyto stránky a doufám, že zkrachují, hanba za to, že je lidé skutečně potřebují a plánují peníze, které vyhrají ....Byl jsem tak nadšený, stejně jako moje dítě, matka a muž, jaké to bylo zklamání


Automaticky přeloženo:
oooohdatsmine
před rokem

Ahoj,

to je docela příběh a myslím, že nejlepší možností by bylo podat stížnost .

Klikněte/klepněte na odkaz a udělejte to, je skvělé, že jste pořídili snímky obrazovky, nezapomeňte prosím vložit všechny do stížností. Pokud se chcete dozvědět, jak to funguje, pokračujte a přečtěte si tento článek .

Dejte mi vědět, co si o tom nápadu myslíte.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.. omlouvám se, že jsem toho napsal hodně a teď je text pryč, protože jsem hledal slovo a použil novou kartu ... Teď už se mi to nechce opakovat. Díky Radko, zítra to řeknu znovu. Téma.dobrou noc


Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobře 🙂

Pak si myslím, že bychom měli brzy, aby peníze přišly na váš účet 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.. omlouvám se, že jsem toho napsal hodně a teď je text pryč, protože jsem hledal slovo a použil novou kartu ... Teď už se mi to nechce opakovat. Díky Radko, zítra to řeknu znovu. Téma.dobrou noc


Automaticky přeloženo:
před rokem

Žádný problém,

upřímnost za upřímnost - i mě se to občas stává 🤯😁. Žádný tlak na odpověď, jsem tu pro vás, ne naopak. Mějte se fajn!


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ne, to je snímek obrazovky z místa, kde jsem se pokoušel o výběr a nyní o tom není žádný záznam v historii transakcí na mém účtu na cryptoLoko....smazali historii nebo její části. Udělal jsem snímek obrazovky, protože jsem byl tak nadšený

Automaticky přeloženo:
oooohdatsmine
před rokem

Chápu, dobře, že sis jeden vzal. Docela užitečné pro reklamaci. Počkejme si na Tomáše 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Pořád kroutím hlavou, když čtu, jak nestoudné toto kasino je. Screenshot je skvělý, většinou o něm nepřemýšlíte. Nebo se o tom naučíte přemýšlet, když jste byli v takové situaci. Odeslal jsem stížnost na CDS a doufám, že se s vámi brzy někdo spojí. Jediné, co dostanete, je číslo vstupenky. Jinak se bohužel nelze na stav zpracování zeptat. Nebo? Jsem zvědavý, co kasino vymyslí, až hráč zamává screenshotem. Jistě by se pak znovu zjistilo, že má několik účtů. Tzzz promiň. Samozřejmě doufám, že se dočká své spravedlnosti

Automaticky přeloženo:
před rokem

file Smazání mé historie transakcí a mě, že mám důkaz, že došlo k pokusům o transakce, které se v této historii zobrazovaly, by mělo stačit na to, aby každá firma mohla jít YIKES, to NEMŮŽETE udělat lol takhle dobrý obchod neběží... a já jsem lidé to určitě uvidí a nebudou používat jejich stránky. Řekl jsem jednomu z lidí na messengeru, co mají, že udělám recenzi správně a jsem tak rád, že jsem narazil na tento web




Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Pořád kroutím hlavou, když čtu, jak nestoudné toto kasino je. Screenshot je skvělý, většinou o něm nepřemýšlíte. Nebo se o tom naučíte přemýšlet, když jste byli v takové situaci. Odeslal jsem stížnost na CDS a doufám, že se s vámi brzy někdo spojí. Jediné, co dostanete, je číslo vstupenky. Jinak se bohužel nelze na stav zpracování zeptat. Nebo? Jsem zvědavý, co kasino vymyslí, až hráč zamává screenshotem. Jistě by se pak znovu zjistilo, že má několik účtů. Tzzz promiň. Samozřejmě doufám, že se dočká své spravedlnosti

Automaticky přeloženo:
před rokem

Souhlasím s tím, že člověk musí narazit na potíže, aby plně ocenil jakákoli další opatření. Smutné, ale velmi časté.

Mám pocit, že ve vašem případě neexistuje jediná tisková obrazovka, která by dokázala, že jste si zaregistrovali pouze jeden účet, můj názor je založen na tomto tvrzení:

"Od Crypto Loko Casino jsme obdrželi dostatečné důkazy, že se více uživatelů zaregistrovalo se stejnými nebo velmi podobnými údaji, jako je e-mailová adresa, datum narození, jméno, IP adresa"

Příliš mnoho podobností, omlouvám se. 🙁 Netuším, jak bych se snažil dokázat kasinu, že se mýlil, kdybych byl ve stejné situaci jako vy.


Automaticky přeloženo:
před rokem

file Smazání mé historie transakcí a mě, že mám důkaz, že došlo k pokusům o transakce, které se v této historii zobrazovaly, by mělo stačit na to, aby každá firma mohla jít YIKES, to NEMŮŽETE udělat lol takhle dobrý obchod neběží... a já jsem lidé to určitě uvidí a nebudou používat jejich stránky. Řekl jsem jednomu z lidí na messengeru, co mají, že udělám recenzi správně a jsem tak rád, že jsem narazil na tento web




Automaticky přeloženo:
před rokem

Jen doufám, že vám budeme moci pomoci, držím palce! 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Další reklamaci jsem podal na CDS a kromě tiketu č. Nic od nich neslyšel. To bylo 17. ledna.

Jak dlouho trvá, než se někdo ozve? A nejde se nějak zeptat na stav? Nemohu najít žádný zákaznický servis nebo něco podobného.


Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky