DomůFórumKasinaCrypto Loko Casino - všeobecná diskuze

Crypto Loko Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od Radka
|
14 468 zobrazení 66 odpovědí |
|
1...3 4
před rokem
  • Moje dokumenty byly ověřeny HooYu před více než týdnem. Navzdory tomu CryptoLoko stále říká, že to čeká.


  • Měl jsem aktivní bonus bez vkladu a požadavky na převrácení byly splněny. Nyní říká, že to lze stáhnout.


  • 25. října podpora řekla, že se mi ozvou do 72 hodin. Nyní je 4. listopadu a nic jsem od nich nedostal. Právě jsem poslal e-mail již potřetí.


Někdo z CryptoLoko, kdo mi s tím může pomoci?


Dík.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
distinguished788
před rokem

Ahoj, omlouvám se za situaci, do které jsi se dostal a přesunul jsem tvůj příspěvek pod dotyčné kasino.

Pokud jde o stažení, čeká se už více než týden, ano? Vidím, že jsi hrál s bonusem, ale říkáš, že vše bylo splněno, takže by tam neměl být problém. Také vám kasino poskytlo důvod, proč váš výběr stále čeká? Na vyřešení procesu výběru dáváme kasinům 14 dní, takže pokud se nic nezmění a kasino neodpoví na vaše e-maily, doporučil bych podat stížnost u nás.

Budu čekat na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Dobrý den pane,


Ano, poté, co mi podpora řekla, že potřebuji ověřit své dokumenty, a to jsem splnil, již asi 2 týdny jsem neobdržel žádnou komunikaci. A to i přes několik e-mailů. Jak mohu podat stížnost? Dává vám níže uvedené smysl?


Když na snímku obrazovky níže kliknu na Nevyřízeno, z nějakého důvodu to chce, abych to znovu ověřil u HooYu.


dík


(Váš dokument byl zpracován - HooYu)

filefile

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
distinguished788
před rokem

Podle prvního snímku obrazovky jsem pochopil, že ještě musíte projít ověřením a vyplnit dokumenty, o které vás požádají, a na druhém snímku obrazovky vidím, že dokumenty byly zpracovány, znamená to, že jste úspěšně prošli ověřením? Myslím, že na účtu by mohlo být vidět, že je váš účet plně ověřen. V každém případě může být nutné provést dodatečné ověření, ale rozhodně to není správné, pokud kasino neodpovídá po dobu 2 týdnů.

Co se týče stížnosti,je možné ji podat zde na tomto odkazu, kde popíšete situaci a náš tým se vám pokusí pomoci. Půjdeš do toho potom?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Rozhodně už neplatí nejrychleji! Být mým oblíbeným kasinem. Pokud ostatní kasina mohou vyplácet peníze do 24 hodin nebo rychleji, mohou také, pokud chtějí. Tak zklamaný.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Má někdo další zpoždění I. Výběry z Cryptoloko? Žádost o stažení jsem podal 16. 11. 23. Stále nic . Hrál jsem pouze s tímto kasinem, protože se chlubí rychlými výběry. První výběr, který jsem provedl 16.11.23 za 2000,00, byl zaplacen a samozřejmě si okamžitě strhli poplatky atd. Max je 2500 za den, ale limit expresní možnosti losování mincí je 2000,00, jinak bych provedl jeden výběr.

Automaticky přeloženo:
mandysmith0527
před rokem

Dobrý den, kasino také řeklo, proč jim to trvá téměř týden? Myslím, že odpověď na vaši otázku, zda mají ostatní hráči zpoždění ve výběrech, je jasná. Díval jsem se na stížnosti a hodně z nich se týká opožděných výběrů, takže jsi jeden z mnoha.

Pokud však váš problém přetrvává a kasino nekomunikuje, dejte nám prosím vědět a my se vám pokusíme pomoci.

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky