FórumKasinaCrownPlay Casino - všeobecná diskuze

CrownPlay Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

před 7 měsíci od Romi
|
17393 zobrazení 178 odpovědí |
|
1...8 9
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Dobrý večer, hrál jsem zde v korunové hře a 10 dní čekám na své peníze a ze dne na den na mě pracují, že mají hodně práce, mám kopie rozhovorů, které chci vzít legálně akce

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den!

Nechci tě strašit, ale měli byste vidět stížnost druhého hráče plus příspěvky v tomto vlákně. Přizpůsobte se, prosím. Toto kasino je s výplatami poměrně zpožděno; Je mi líto, že jste další.

Aby jste rozuměli, nemůžete zde podnikat žádné „právní kroky", ale prostřednictvím stížnosti se naši kolegové pokusí s kasinem domluvit, když nezaplatí do 14 celých dnů. Představuji si, že časový rámec je poměrně dlouhý, přesto to tady takhle funguje. Proto, i když to nerad říkám, doporučuji být trpělivý.



Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

No, už nevěřím, že se vyplatí. Už je to skoro měsíc, neuvěřitelné. Příští týden to pravděpodobně převedou zpět na hráčský účet, takže celá věc začne znovu od začátku.

Zrušil jsem i kompletní výměnu

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Omlouvám se, že to říkám, ale kasina jako CROWNPLAY A affiliate partneři jsou NEPLATÍCÍ KASINA. MAJÍ HODNĚ POŽADAVKŮ OD PODVEDENÝCH HRÁČŮ. DRŽTE SE. NEPLATÍ

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

No, už nevěřím, že se vyplatí. Už je to skoro měsíc, neuvěřitelné. Příští týden to pravděpodobně převedou zpět na hráčský účet, takže celá věc začne znovu od začátku.

Zrušil jsem i kompletní výměnu

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Počkejme nyní, zda kasino bude komunikovat s naším týmem o vaší stížnosti. Doufejme, že brzy budou nějaké aktualizace.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Omlouvám se, že to říkám, ale kasina jako CROWNPLAY A affiliate partneři jsou NEPLATÍCÍ KASINA. MAJÍ HODNĚ POŽADAVKŮ OD PODVEDENÝCH HRÁČŮ. DRŽTE SE. NEPLATÍ

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Omlouváme se za celou situaci a za to, že vaše stížnost byla uzavřena podle vašeho požadavku a náš tým neměl šanci ji vyřešit. Bohužel jsme neměli možnost vidět, jak a zda bude kasino spolupracovat.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý večer.

nepřijatelné kasino dnes vložili mé první peníze po 5 pracovních dnech, ale také odmítli výběr. Navíc jsem byl zablokován zákaznickým servisem a nemohu se dostat dovnitř

Automaticky přeloženo:
apapapdopoulos
před 2 měsíci

Dobrý den.

Je mi líto, že slyším o těchto vašich problémech v tomto konkrétním kasinu.

Mohu se zeptat, v čem přesně byl problém s vaším vkladem? Zaseklo se to někde?🤔

Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen?

Omlouvám se za tolik otázek, ale je velmi důležité tyto informace znát, abychom situaci lépe porozuměli.🙏

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý večer! Mám peníze, které mám dostat od CrownPlay, a je to více než 7 dní, co jsem je obdržel.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Mám 3 otevřené výběry v Crownplay a zatím mi žádné peníze nepřistály na bankovním účtu. Od doby, kdy byla částka analyzována jako „SCHVÁLENÁ", uplynulo 7 dní. Už jsem je kontaktoval a řekli mi, abych byl trpělivý.

Automaticky přeloženo:
pedroalbertini12
před měsícem


Moje zkušenost byla negativní. Rozzuřili mě a po 15 dnech mi stále říkali, abych byl trpělivý, protože měli mnoho žádostí, které musí uspokojit. Zrušil jsem výběr a hrál znovu. Už jsem to nemohl vydržet. Smiř se s tím. Oni neplatí. Doufám, že u vás je to jinak.


Automaticky přeloženo:
pedroalbertini12
před měsícem

Ahoj, rozumím tomu, že výběr je již zkontrolován a označen jako schválený ano ? V tomto případě bych řekl, že nejrozumnější je počkat, jak se to vyvine a jestli vám peníze přistanou na účtu.

Ještě bych dodal, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení všeho, co potřebují k odeslání peněz hráči, a pokud ne, pak nás můžete znovu kontaktovat a my se vám pokusíme pomoci.

Takže myslíš, že to vydržíš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Dnes byla částka uhrazena na můj bankovní účet. Nyní zbývají další 2 výběry. Děkujeme Jaro za pochopení!

Automaticky přeloženo:
AMARISSA
před měsícem

Dnes mi zaplatili, teď zbývají 2 výběry!

Automaticky přeloženo:
pedroalbertini12
před měsícem

Tak dobrá zpráva. Pevně věřím, že další dva odběry budou stejně úspěšné. Až k tomu dojde, můžete mě znovu aktualizovat.

Držíme palce.🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Dobrý den! Řekněte mi prosím, proč byla moje recenze kasina R7 zamítnuta? Hraji tam a jsem aktivní hráč.

Automaticky přeloženo:
svek0ndratjeva
před měsícem

Ahoj,

děkuji, že jste se ozvali. Aby bylo možné schválit vaši uživatelskou recenzi zpětně, poskytněte nám snímky obrazovky s vaší identifikací a aktivitou kasinového účtu:


1) viditelné uživatelské jméno nebo e-mail

2) historie vkladů nebo výběrů nebo cokoli jiného, co deklaruje aktivní používání účtu, jako je historie vašich herních aktivit


Vážíme si vaší spolupráce.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Dobrý den. Poslal jsem vám potvrzení totožnosti hráče e-mailem. Jak dlouho bude trvat, než obdržíte odpověď?

Automaticky přeloženo:
svek0ndratjeva
před měsícem

Ahoj, na konci minulého týdne jsme měli konferenci, tak doufám, že se k ní dostaneme ještě dnes. Děkujeme za trpělivost.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ahoj! Dobře, čekám. děkuji za odpověď.

Automaticky přeloženo:
1...8 9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky