DomůFórumKasinaCrownPlay Casino - všeobecná diskuze

CrownPlay Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

 od Romi
|
25 492 zobrazení 208 odpovědí |
|
1...8 9 1011

Dobrý večer, hrál jsem zde v korunové hře a 10 dní čekám na své peníze a ze dne na den na mě pracují, že mají hodně práce, mám kopie rozhovorů, které chci vzít legálně akce

Automaticky přeloženo:

Dobrý den!

Nechci tě strašit, ale měli byste vidět stížnost druhého hráče plus příspěvky v tomto vlákně. Přizpůsobte se, prosím. Toto kasino je s výplatami poměrně zpožděno; Je mi líto, že jste další.

Aby jste rozuměli, nemůžete zde podnikat žádné „právní kroky", ale prostřednictvím stížnosti se naši kolegové pokusí s kasinem domluvit, když nezaplatí do 14 celých dnů. Představuji si, že časový rámec je poměrně dlouhý, přesto to tady takhle funguje. Proto, i když to nerad říkám, doporučuji být trpělivý.



Automaticky přeloženo:

No, už nevěřím, že se vyplatí. Už je to skoro měsíc, neuvěřitelné. Příští týden to pravděpodobně převedou zpět na hráčský účet, takže celá věc začne znovu od začátku.

Zrušil jsem i kompletní výměnu

Automaticky přeloženo:

Omlouvám se, že to říkám, ale kasina jako CROWNPLAY A affiliate partneři jsou NEPLATÍCÍ KASINA. MAJÍ HODNĚ POŽADAVKŮ OD PODVEDENÝCH HRÁČŮ. DRŽTE SE. NEPLATÍ

Automaticky přeloženo:

No, už nevěřím, že se vyplatí. Už je to skoro měsíc, neuvěřitelné. Příští týden to pravděpodobně převedou zpět na hráčský účet, takže celá věc začne znovu od začátku.

Zrušil jsem i kompletní výměnu

Automaticky přeloženo:

Počkejme nyní, zda kasino bude komunikovat s naším týmem o vaší stížnosti. Doufejme, že brzy budou nějaké aktualizace.

Automaticky přeloženo:

Omlouvám se, že to říkám, ale kasina jako CROWNPLAY A affiliate partneři jsou NEPLATÍCÍ KASINA. MAJÍ HODNĚ POŽADAVKŮ OD PODVEDENÝCH HRÁČŮ. DRŽTE SE. NEPLATÍ

Automaticky přeloženo:

Omlouváme se za celou situaci a za to, že vaše stížnost byla uzavřena podle vašeho požadavku a náš tým neměl šanci ji vyřešit. Bohužel jsme neměli možnost vidět, jak a zda bude kasino spolupracovat.

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer.

nepřijatelné kasino dnes vložili mé první peníze po 5 pracovních dnech, ale také odmítli výběr. Navíc jsem byl zablokován zákaznickým servisem a nemohu se dostat dovnitř

Automaticky přeloženo:
apapapdopoulos

Dobrý den.

Je mi líto, že slyším o těchto vašich problémech v tomto konkrétním kasinu.

Mohu se zeptat, v čem přesně byl problém s vaším vkladem? Zaseklo se to někde?🤔

Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen?

Omlouvám se za tolik otázek, ale je velmi důležité tyto informace znát, abychom situaci lépe porozuměli.🙏

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer! Mám peníze, které mám dostat od CrownPlay, a je to více než 7 dní, co jsem je obdržel.


Automaticky přeloženo:

Mám 3 otevřené výběry v Crownplay a zatím mi žádné peníze nepřistály na bankovním účtu. Od doby, kdy byla částka analyzována jako „SCHVÁLENÁ", uplynulo 7 dní. Už jsem je kontaktoval a řekli mi, abych byl trpělivý.

Automaticky přeloženo:
pedroalbertini12


Moje zkušenost byla negativní. Rozzuřili mě a po 15 dnech mi stále říkali, abych byl trpělivý, protože měli mnoho žádostí, které musí uspokojit. Zrušil jsem výběr a hrál znovu. Už jsem to nemohl vydržet. Smiř se s tím. Oni neplatí. Doufám, že u vás je to jinak.


Automaticky přeloženo:
pedroalbertini12

Ahoj, rozumím tomu, že výběr je již zkontrolován a označen jako schválený ano ? V tomto případě bych řekl, že nejrozumnější je počkat, jak se to vyvine a jestli vám peníze přistanou na účtu.

Ještě bych dodal, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení všeho, co potřebují k odeslání peněz hráči, a pokud ne, pak nás můžete znovu kontaktovat a my se vám pokusíme pomoci.

Takže myslíš, že to vydržíš?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Dnes byla částka uhrazena na můj bankovní účet. Nyní zbývají další 2 výběry. Děkujeme Jaro za pochopení!

Automaticky přeloženo:
AMARISSA

Dnes mi zaplatili, teď zbývají 2 výběry!

Automaticky přeloženo:
pedroalbertini12

Tak dobrá zpráva. Pevně věřím, že další dva odběry budou stejně úspěšné. Až k tomu dojde, můžete mě znovu aktualizovat.

Držíme palce.🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro

Dobrý den! Řekněte mi prosím, proč byla moje recenze kasina R7 zamítnuta? Hraji tam a jsem aktivní hráč.

Automaticky přeloženo:
svek0ndratjeva

Ahoj,

děkuji, že jste se ozvali. Aby bylo možné schválit vaši uživatelskou recenzi zpětně, poskytněte nám snímky obrazovky s vaší identifikací a aktivitou kasinového účtu:


1) viditelné uživatelské jméno nebo e-mail

2) historie vkladů nebo výběrů nebo cokoli jiného, co deklaruje aktivní používání účtu, jako je historie vašich herních aktivit


Vážíme si vaší spolupráce.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Dobrý den. Poslal jsem vám potvrzení totožnosti hráče e-mailem. Jak dlouho bude trvat, než obdržíte odpověď?

Automaticky přeloženo:
svek0ndratjeva

Ahoj, na konci minulého týdne jsme měli konferenci, tak doufám, že se k ní dostaneme ještě dnes. Děkujeme za trpělivost.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ahoj! Dobře, čekám. děkuji za odpověď.

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer! Požádal někdo v tomto kasinu o výběr? Včera jsem provedl výběr a požádal o něj prostřednictvím bankovního převodu víza/mastercard!

nyní vstoupím, abych viděl průběh mého výběru a vidím revolut prostřednictvím bankovního převodu! Jak je to možné?


V chatu říkají, že to není žádný problém, ale mně to všechno přijde velmi zvláštní! file karta, o kterou jsem požádal, není Revolut, ale vízum!

Automaticky přeloženo:
1...8 9 1011
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky