Dobrý večer, hrál jsem zde v korunové hře a 10 dní čekám na své peníze a ze dne na den na mě pracují, že mají hodně práce, mám kopie rozhovorů, které chci vzít legálně akce
Good evening, I have played in crown play here and I have been waiting for my money for 10 days and they are working on me from day to day that they have a lot of work, I have copies of the conversations I want to take legal action
Καλησπέρα έχω παίξει στο crown play έδω και 10 μέρες περιμένω τα λεφτά μου και με δουλεύουν από μέρα σε μέρα ότι έχουν πολύ δουλειά ,έχω αντίγραφα από τις συνομιλίες θέλω να κινηθώ νομικα
Dobrý den!
Nechci tě strašit, ale měli byste vidět stížnost druhého hráče plus příspěvky v tomto vlákně. Přizpůsobte se, prosím. Toto kasino je s výplatami poměrně zpožděno; Je mi líto, že jste další.
Aby jste rozuměli, nemůžete zde podnikat žádné „právní kroky", ale prostřednictvím stížnosti se naši kolegové pokusí s kasinem domluvit, když nezaplatí do 14 celých dnů. Představuji si, že časový rámec je poměrně dlouhý, přesto to tady takhle funguje. Proto, i když to nerad říkám, doporučuji být trpělivý.
Hi there!
I don't want to scare you, but you should see the other player's complaint plus posts in this thread. Suit yourself, please. This casino is quite delayed with the payouts; I'm sorry to see you're the next.
Just for you to understand, you can't take any "legal actions" here, but through the complaint, our colleagues will try to reason with the casino once they failed to pay out within 14 full days. I imagine the time frame is quite long, yet this is how it works here. Thus, despite I hate to say it, I recommend being patient.