DomůFórumKasinaCrownPlay Casino - všeobecná diskuze

CrownPlay Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

 od Romi
|
28 602 zobrazení 208 odpovědí |
|
1...9 10 11
vasileior

Ahoj, chtěla jsem se tě zeptat, jestli jsi je kontaktoval, aby navázal na to, že to vidíš jinak. Kdyby ti řekli, že je to v pořádku, samozřejmě bych se tomu snažil věřit, ale jsem si jistý, že jsi zaznamenal vše, co ti napsali, kdyby se vyskytly nějaké problémy. Řekl jste jim, že chcete, aby se vám to vrátilo, když jste do něj vstoupili, a to se stane?

Automaticky přeloženo:

Ahoj kluci, vyhrál jsem 6763 $ a chápu, že výběr je maximálně 750 $ najednou, ale první výběr 750 $ byl proveden 19. prosince. Stále čeká, může někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
Aydindjemil

To se čeká už docela dlouho, opravdu.

Je tam váš účet plně ověřen, nebo jste byli požádáni, abyste jej nejprve prošli?

Náš tým pro stížnosti vaši stížnost brzy posoudí a bude vás informovat o dalším postupu. Prosím, zůstaňte na místě.

Automaticky přeloženo:
Romi

Dobrý den, píše se, že můj účet vyžaduje ověření. Užijte si naše hry'

Automaticky přeloženo:
Aydindjemil

Chápu to tedy správně, že to potřebuje ověření? Požádalo kasino také o doklady?

Mám trochu pocit, že z toho, co následovalo po větě s ověřením a tedy, užijte si hry, to spíš bylo, že ověření nepotřebujete.

Mohl bys mi to prosím objasnit? 🙂

Automaticky přeloženo:

Ano, jasně uvádí, že můj účet „nevyžaduje ověření, užijte si naše hry"



Automaticky přeloženo:

file připojeno

Automaticky přeloženo:
Aydindjemil

Taky jsem si to myslel. Dobře, a stále nemáte peníze? Pokud ne, náš tým se pokusí pomoci a Nick je řešitel, takže věřím, že se to brzy vyřeší.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ne, pořád nic. Pořád říkají, že je zpoždění…

snad brzy vyřešeno.

Automaticky přeloženo:
Aydindjemil

No jasně, klasicky, Pak, i když to nerad říkám, budeme muset počkat.

Automaticky přeloženo:

Mám 3 výběry z koruny, které čekají déle než 2 týdny! co můžu dělat? Mluvil jsem s nimi nesčetněkrát a stále říkají, že budou pokračovat v platbě, ale nikdy to neudělají!

Automaticky přeloženo:
artemismnr

Ahoj Artemismnr,

můj první výběr ve výši 750 AUD trval 25 dní. Nakonec pokračují v platbě, jen to trvá velmi dlouho. Výběr 6800 AUD mi bude trvat téměř celý rok.


umožňují najednou výběr pouze 750 AUD.


hodně štěstí

Automaticky přeloženo:

Mám 3 výběry z koruny, které čekají déle než 2 týdny! co můžu dělat? Mluvil jsem s nimi nesčetněkrát a stále říkají, že budou pokračovat v platbě, ale nikdy to neudělají!

Automaticky přeloženo:

Hej, to je vše, co ti řekli? To je docela málo, pokud na peníze čekáte dva týdny. Také vidím, že vám hráč popisuje své zkušenosti, takže to může chvíli trvat. Ale určitě bych pokračoval a otevřel s námi stížnost na tomto odkazu, protože dva týdny jsou přesně čas, který kasinům dáváme na vyřešení tohoto procesu.

Ještě bych měl doplňující otázku, hráli jste s nějakým bonusem?

Automaticky přeloženo:

Ano, hrál jsem s bonusem 5 €, který mi dali, a vydělal jsem 400! Po 5 minutách 375 EUR zmizelo a zůstalo pouze 25 EUR, což již neodpovídalo bonusu! Tak jsem s nimi hrál a vyhrál €1,280! Nic nesložili! Jak mám prosím podat stížnost? Ano, jediné, co dávají, je, že moje peníze jsou v bezpečí a že žádost přeposílají na příslušné oddělení, abych dostal přednost! Ale to nikdy není možné! První výběr čeká od 19. 1. 25!

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, na Crownplay jsem ve velmi nepříjemné situaci. První odběry byly úspěšné, nyní mám problémy od začátku prosince:

  • dne 3. 12. 24 jsem podal žádost o výběr ve výši 185,00 EUR a 30. 12. mi řekli, abych to zrušil a podal žádost znovu, protože uplynulo příliš mnoho času;
  • Dne 12. 1. 25 jsem požádal o další výběr ve výši 395,00 EUR (všechny peníze, které mám na svém herním účtu) a do dnešního dne žádný kredit.

Vždy mi odpovídají předem danými větami, aniž by kdy dosáhli řešení. Je ještě někdo v mé stejné situaci?

Automaticky přeloženo:

Ano, hrál jsem s bonusem 5 €, který mi dali, a vydělal jsem 400! Po 5 minutách 375 EUR zmizelo a zůstalo pouze 25 EUR, což již neodpovídalo bonusu! Tak jsem s nimi hrál a vyhrál €1,280! Nic nesložili! Jak mám prosím podat stížnost? Ano, jediné, co dávají, je, že moje peníze jsou v bezpečí a že žádost přeposílají na příslušné oddělení, abych dostal přednost! Ale to nikdy není možné! První výběr čeká od 19. 1. 25!

Automaticky přeloženo:

Jasně, děkuji za odpověď. Nejprve jsem si myslel, že problém je v tom, že bonus má maximální výběr, takže vám zbývá jen 25. Na druhou stranu, jakmile bonus skončí, mělo by být vše v pořádku.

Pokud jde o stížnost, použijte prosím tento odkaz a můžete si ji otevřít zde. Pokusíme se pomoci, ale byl bych rád, kdyby se kasino ozvalo a dalo vědět více a hlavně poslalo peníze.

Budu držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, na Crownplay jsem ve velmi nepříjemné situaci. První odběry byly úspěšné, nyní mám problémy od začátku prosince:

  • dne 3. 12. 24 jsem podal žádost o výběr ve výši 185,00 EUR a 30. 12. mi řekli, abych to zrušil a podal žádost znovu, protože uplynulo příliš mnoho času;
  • Dne 12. 1. 25 jsem požádal o další výběr ve výši 395,00 EUR (všechny peníze, které mám na svém herním účtu) a do dnešního dne žádný kredit.

Vždy mi odpovídají předem danými větami, aniž by kdy dosáhli řešení. Je ještě někdo v mé stejné situaci?

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, mrzí mě situace, ve které se nacházíte.

Pokud jde o pomoc, viděl jsem, že se vám již podařilo otevřít stížnost , takže se vám pokusíme pomoci.

Co vám kasino řeklo, že výběry trvají tak dlouho? Asi by nestačilo, že po měsíci čekání na peníze musím znovu zadat výběr.

Zatím počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Odpovídají s omluvami, že jejich finanční oddělení pracuje 7/7 a mají mnoho žádostí o výběr, a proto dochází ke zpoždění. Zvou mě, abych počkal, s tím, že žádost o výběr probíhá a nevidí žádný typ bloku.

Automaticky přeloženo:
Swaggygaffo

Jo, jistě. Řekl bych, že z tohoto důvodu může dojít ke zpoždění a kasino může mít hodně výběrů. Ale nemyslím si, že by to mělo trvat až měsíc a to by pro mě bylo nepředstavitelné. Nyní tedy počkáme, jak se reklamace posune dál a snad budeme schopni pomoci. 🙂

Automaticky přeloženo:

Včera složili zálohu 1280! Zbylých 500 moje banka prostě neakceptovala a tak byly zrušeny, tak jsem znovu požádal o výběr! Podle toho, co vidím, budou určitě znovu za 20 dní, ale přesto se přesunuli, takže problém je uzavřen!

Automaticky přeloženo:
1...9 10 11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky