Ahoj Jaro,
uplynulo 9 pracovních dnů a výběr je ve stavu schváleno. Co mi odpověděli? Že mají kilometrovou frontu, masivní požadavek na platby. Obávám se, že pokud jim zaplatí, půjdou do pekla. Ale není tam žádný strach: je to blbost. Ve skutečnosti neplatí, nechtějí platit. Konečně fakt, který by byl k smíchu, kdyby nebyl tak mizerný jako dotyčné kasino: od support@crownplay jste vyzváni ke kontaktu support@rabona .
Mají zmatené představy. A ano, je to můj první výběr. A v každém případě poslední. Ani falešný vklad, zaslouží si to!!!!
Nemůžeme dovolit, aby tato kasina fungovala beztrestně na úkor těch, kteří jsou poctiví.
Hi Jaro,
it's been 9 working days and the withdrawal is in approved status. What did they answer me? That they have a kilometer-long queue, a massive request for payments. I fear they will go to hell if they pay them. But there is no fear: it's bullshit. In fact they don't pay, they don't want to pay. Finally, a fact that would be laughable if it weren't as miserable as the casino in question: from support@crownplay you are invited to contact support@rabona .
They have confused ideas. And yes, it is my first withdrawal. And in any case the last. Not even a fake deposit, they deserve it!!!!
We cannot allow these casinos to operate with impunity to the detriment of those who are honest.
Ciao Jaro,
sono 9 giorni lavorativi e il prelevamento è in stato approvato. Che cosa mi hanno risposto? Che hanno una coda chilometrica, una massiccia richiesta di pagamenti. Temo andranno in malora se li pagano. Ma non c'è paura: sono balle. Di fatto non pagano, non vogliono pagare. Da ultimo un fatto per cui ci sarebbe da ridere se non fosse misero come il casinò in questione: da support@crownplay si è invitati a rivolgersi a support@rabona.
Hanno le idee confuse. E si, è il mio primo prelievo. E in ogni caso ultimo. Manco un deposito finto, meritano!!!!
Non è possibile lasciare che questi casinò agiscano impunemente a discapito di quelli che sono onesti.
Automaticky přeloženo: