FórumKasinaCrownPlay Casino - všeobecná diskuze

CrownPlay Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před 6 měsíci od Romi
|
13427 zobrazení 176 odpovědí |
|
1...7 8 9
Přidat příspěvek
před měsícem

Ahoj Jaro,

uplynulo 9 pracovních dnů a výběr je ve stavu schváleno. Co mi odpověděli? Že mají kilometrovou frontu, masivní požadavek na platby. Obávám se, že pokud jim zaplatí, půjdou do pekla. Ale není tam žádný strach: je to blbost. Ve skutečnosti neplatí, nechtějí platit. Konečně fakt, který by byl k smíchu, kdyby nebyl tak mizerný jako dotyčné kasino: od support@crownplay jste vyzváni ke kontaktu support@rabona .

Mají zmatené představy. A ano, je to můj první výběr. A v každém případě poslední. Ani falešný vklad, zaslouží si to!!!!

Nemůžeme dovolit, aby tato kasina fungovala beztrestně na úkor těch, kteří jsou poctiví.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobře, počkáme ještě pár dní a snad se vše vyřeší a pokud ne, budeme kontaktovat kasino. Vím, že není příjemné čekat, ale na druhou stranu je zcela normální, že v kasinu může být dlouhá fronta. To, že máte odstoupení ve schváleném stavu, by mě trochu uklidnilo, takže to určitě dostanete.

Pokud něco bude, budu tady.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Říkám, Jaro, že tvé skóre je trochu matoucí, protože jsou kasina, která mají nízké skóre a vyplácejí peníze, a jsou kasina, která mají vysoké skóre a nevyplácejí. Pokud existuje několik faktorů, které ovlivňují výplatu, budete se muset hlouběji podívat na to, co tyto faktory jsou, a přehodnotit skóre kasin na základě těchto faktorů.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Proto jsem řekl, že výplata není součástí hodnocení. V každém kasinu se mohou stát technické problémy nebo cokoli jiného, co může zpomalit výplatu. Některá kasina dokážou vyplatit hráče téměř okamžitě, takže by bylo špatné takové věci zobecňovat. To, že kasina mají nějaké menší skóre, neznamená, že nemusí vyplácet hráče. Celkově ale může nastat řada dalších problémů, se kterými byste se museli vypořádat. Vše je vždy vysvětleno v Indexu bezpečnosti.

Případně, pokud chcete vidět, jak hodnotíme kasino, můžete se podívat zde – Jak hodnotíme online kasina

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Říkáte "proto jsem řekl, že platba není součástí žebříčku", ale platba je pro hráče nejdůležitější.

Automaticky přeloženo:
ericleo
před měsícem

Ano, rozumím tomu, ale jak můžete sledovat takovou věc, když to může být v každém kasinu jiné? Je standardní, že se může něco stát a kdybychom to zaškrtli a pro nás se nic nestalo, tak tam hráč přijde a narazí na problémy, jak by to vypadalo, kdybychom napsali, že kasino má rychlé výběry, alespoň my jsme se s takovou věcí setkali . Každý hráč může mít jinou zkušenost a nemyslím si, že by bylo správné to takhle mít. Doufám, že rozumíte tomu, co říkám.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj všichni,

Požádal jsem o výběr 500 EUR 13. srpna 2024 v 10:31.

Od té doby se nic nestalo. Kontaktuji je každý den prostřednictvím živého chatu a vždy dostávám stejné odpovědi.

Musím čekat a výplata se zpožďuje. Nejsem ověřený, protože to není nutné.



Automaticky přeloženo:
christopherriegel91
před měsícem

Ahoj Christophere,

uklidni se, protože TI NEZAPLATÍ. Řeknou vám, že jsou zavaleni výběry, že mají „frontu" a že byste měli zůstat v klidu.

Pokud by skutečně měli ocas, říkají, že by šli břichem nahoru. Realita je taková, že CROWNPLAY SE NEPLATÍ.

JE TO NEŘÁD, KTERÝ VÁS NESTOJÍ ANI CENT. UTÉCI.

Ale doufám, že se ve vás mýlím. Na shledanou

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj všichni,

Požádal jsem o výběr 500 EUR 13. srpna 2024 v 10:31.

Od té doby se nic nestalo. Kontaktuji je každý den prostřednictvím živého chatu a vždy dostávám stejné odpovědi.

Musím čekat a výplata se zpožďuje. Nejsem ověřený, protože to není nutné.



Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, je to jediný důvod, proč vám to kasino řeklo? Asi by to nestačilo, ale v poslední době jsem viděl psát řadu hráčů, takže evidentně se s některými z těchto problémů setkali.

Proto bych rád řekl, že kasinům dáváme 14 dní a vy se k této době blížíte. Pokud se mezitím nic nestane, můžete využít naši bezplatnou funkci a podat stížnost.

Tak zkus být chvíli trpělivý a uvidíme, jestli se něco změní, ano?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ano, to je jediný důvod 🙁.

Nezbývá mi nic jiného než čekat 🙂

Automaticky přeloženo:
christopherriegel91
před měsícem

To je škoda, ale jak jsi řekl, počkáme, jestli se něco vyvine lepším směrem. Hráli jste s bonusem nebo ne?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ano, splnil jsem.. vše!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Obávám se, že kasino CROWNPLAY nevyplácí výhry bez ohledu na to. Používají taktiku vyčerpání, dokud, abyste se jich zbavili, nezahrajete stažení. Považuji toto kasino za nespravedlivé a používám jej nesprávně, když bych chtěl použít efektivnější slova. Naučili mě nebrat peníze, které nejsou moje. Nejsme všichni stejní. CROWNPLAY docet

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano, splnil jsem.. vše!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jasně, uvidíme, jestli kasino přijde s něčím novým a vyplatí vám peníze. Již jsem zmínil 14 dní, takže pokud se nic nestane, dejte mi vědět a pokusíme se pomoci.

Přeji dobré nervy.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Také mi lžou a podvádějí mě. Hrál jsem v Crown Play Casino, vyhrál 500 EUR a na výplatu jsem čekal 21 dní. Peníze byly dnes již podruhé převedeny zpět na můj hráčský účet.

To je zločin a podvod.

Drž se dál od této kasinové skupiny

Automaticky přeloženo:
waldhofitter
před 3 týdny

Je mi opravdu líto, že si tím vším musíte projít. Dali vám však nějaké vysvětlení, proč to děláte?

Doufáme, že vám s vaší stížností pomůžeme a brzy budeme schopni zjistit důvod.

Kdykoli budete mít v této věci nějaké novinky, přijďte.


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Nejprve řekli, že to byla chyba mého poskytovatele plateb, ale od té doby, co jsem zavolal do své banky, jsou nyní technické problémy.

Podle mého názoru jde o trestný čin a podvod

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Měli by být zastaveni, kdo hraje dál, může si za to sám

Automaticky přeloženo:
waldhofitter
před 3 týdny

Občas se takové věci stávají a mohou nastat technické problémy, ale 3 týdny neschopnosti zaplatit hráči jsou i pro mě trochu moc. Neměli jste jinou možnost, jak se stáhnout?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Bohužel ne.

Nemáte jak kontaktovat kasino?


Automaticky přeloženo:
waldhofitter
před 3 týdny

Náš reklamační tým se je určitě pokusí kontaktovat ve vaší stížnosti. Buďte prosím trpěliví a doufejme, že se brzy dozvíme nějaké novinky týkající se vašeho případu.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Díky, jsem zvědavý, každý den jiná výmluva z kasina. Nyní několikrát slíbili, že peníze převedou ručně, ale nic se nestalo

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky