Dobře, dobře. To zní dobře. Po kolika dnech jste obdrželi tento e-mail, že platba byla úspěšně zpracována? Myslím, že to je jen doba převodu, než budou peníze na vašem účtu. Můžete mi dát vědět, jakmile to dostanete. Ano, může být, ale zatím o nic nepožádali a podpora prostřednictvím e-mailu uvedla, že v současné době není nutné žádné ověření. Vyplatil jsem 1500 € (3x 500 €) a tlačítko pro zrušení je stále tam. Myslím, že na této straně je to tak, protože samozřejmě doufají, že se přerušíte a budete pokračovat ve hře. Mika řekla ano, peníze dostala po 2 týdnech, takže myslím, že můžeme být optimisté.
pozdravy
Oh well, okay. That sounds good. After how many days did you receive this email that the payout was successfully processed? I think that's just the transfer time until the money is in your account. You can let me know as soon as you get it. Yes it can be, but so far they haven't asked for anything and the support via email said no verification is currently necessary. I paid out €1500 (3x €500) and the cancel button is still there for me. I think that's the case on this side, because of course they hope that you'll break off and continue playing. Mika said yes, she got her money after 2 weeks, so I think we can be optimistic.
Regards
Achso okay. Das hört sich doch gut an. Nach wie viele Tagen kam diese Mail dass die Auszahlung erfolgreich bearbeitet wurde? Ich denke das ist jetzt nur noch die Überweisungsdauer bis das Geld auf deinem Konto ist. Kannst ja gerne Bescheid geben sobald du es bekommen hast. Ja kann sein, aber bis jetzt haben die nix verlangt und der Support per Email meinte derzeit ist keine verification notwendig.habe 1500€(3x 500€) ausgezahlt und bei mir ist der Abrechen Button auch noch da. Ich denke das ist auf dieser Seite so, weil die natürlich hoffen dass man abbricht und weiter spielt. Mika meinte ja sie hat nach 2 Wochen ihr Geld bekommen also denke können wir optimistisch sein.
Grüße
Automaticky přeloženo: