Od 21. února 2025 mám nevyřízenou žádost o vrácení peněz. Údajně je několik týdnů označena jako prioritní, ale zatím se to nikomu nepodařilo vyřešit.
Bohužel byla stížnost zamítnuta bez zapojení kasina.
Mezitím jsou mé e-maily pro Casombie ignorovány, bez ohledu na to, na kterou adresu píšu (Podpora/VIP/Stížnosti). Živý chat mě den za dnem odrazuje.
Jak se konečně dostanu ke svým penězům? Máte někdo nějaké tipy?
I have had a refund request pending since February 21, 2025. It has supposedly been marked as a priority for weeks, but no one has been able to resolve it so far.
Unfortunately, the complaint was rejected without involving the casino.
Meanwhile, my emails to Casombie are being ignored, no matter which address I write to (Support/VIP/Complaints). Live chat keeps putting me off day after day.
How do I finally get my money? Anyone have any tips?
Ich habe einen offenen Rückerstattungsantrag seit 21.02.2025 Angeblich seit Wochen mit Priorität gekennzeichnet, dennoch ist bisher niemand fähig das zu lösen.
Hier wurde die Beschwerde leider abgelehnt, ohne das Casino mit einzubeziehen.
Inzwischen werden meine Emails an Casombie ignoriert, egal an welche Adresse ich schreibe (Support/VIP/Complaints). Der Live-Chat vertröstet mich von Tag zu Tag.
Wie komme ich endlich an mein Geld? Irgendjemand einen Tipp?
Automaticky přeloženo: