DomůFórumKasinaCasombie Casino - všeobecná diskuze

Casombie Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 3 roky od Mika4040
|
24 691 zobrazení 87 odpovědí |
|
1...3 4 5
Přidat příspěvek
před 3 roky

Jak je to s vaším výběrem? Už jsi to dostal?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Bohužel ne, čekal jsem 2 týdny na 460 eur, bolení hlavy, zrušil jsem to a všechno vsadil a nechal se zablokovat, zůstaňte v n1casinu do hodiny, peníze jsou na mém účtu

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ano, vyplaceny minimálně 3k.

Takže 2 týdny na žádost o výběr (500 € denně)

Čekal jsem přes 2 měsíce na 3000 €. Podle mého názoru příliš dlouho.

pozdravy

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Aha, chápu.

Souhlasím s tebou.

Ještě tam hraješ, zajímalo by mě?

Myslím tím, že jste nakonec vyhráli a řekl bych, že to je jedna z nejdůležitějších věcí. Ano, trvalo to docela dlouho, ale nakonec se to ještě vyplatilo. 🙂

S přátelským pozdravem

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Bohužel ne, čekal jsem 2 týdny na 460 eur, bolení hlavy, zrušil jsem to a všechno vsadil a nechal se zablokovat, zůstaňte v n1casinu do hodiny, peníze jsou na mém účtu

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Je škoda, že jsi to prohrál. Teď nevíme, jestli to skutečně zamýšleli poslat s nějakým zpožděním, nebo jestli by to neposlali vůbec.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ano, vyplaceny minimálně 3k.

Takže 2 týdny na žádost o výběr (500 € denně)

Čekal jsem přes 2 měsíce na 3000 €. Podle mého názoru příliš dlouho.

pozdravy

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

To je jistě velmi dlouhá čekací doba. Nedokážu si představit, co by se stalo, kdybyste vyhráli 20+ tisíc.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kasino neposkytuje uvítací bonus, i když jsem nikdy neměl výplatu v této skupině (rabidi).


Lidé vám uloží registraci a hrajte tam, získáte bonusový zámek, i když prohrajete! pozdravy jdou ven

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Anonymized518
před 2 roky

Ahoj!

Díky za tvou snahu. Byl vám problém vysvětlen, zajímalo by mě? Zkontroloval jsem seznam bonusů dostupný pro hráče z vaší země, ale zdá se, že nyní jsou k dispozici pouze standardní vkladové bonusy . Chybí nám nějaké?

O jaký bonus jste měli zájem?

Dovolte mi zde zmínit, že ne každý hráč rád bere bonusy.🙂

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Bylo mi povoleno použít uvítací bonus, poté jsem již nemohl používat bonus za opětovné načtení z rozhodnutí vedení. Nehrál jsem přes Max bet, nehrál jsem žádné zakázané hry, četl jsem bonusové podmínky, tak to je divné

Automaticky přeloženo:
Anonymized518
před 2 roky

No, to se stává.

Kasina si vyhrazují právo rozhodnout, kdo dostane bonus. Tomu se říká manažerské rozhodnutí, obávám se. Možná byla zkontrolována vaše historie vkladů a bonusů a pak bylo rozhodnuto.

Je na hráči, zda to přijme, nebo si najde jiné kasino.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Rozhodnutí vedení přesně to slovo bylo!


bohužel jsem neudělal nic špatného, nehrál s maximální sázkou, pouze vložil 3 bonusy. Díky, vím, že máš pravdu, hledám jiná kasina

Automaticky přeloženo:
Anonymized518
před 2 roky

Chápu vaši frustraci. Obvyklé vysvětlení kasina je, že bezplatné bonusy - nebo bonusy obecně - jsou poskytovány rekreačním hráčům, kteří jim pomáhají při prohrách. V důsledku toho se výherní hráči s největší pravděpodobností již nepovažují za rekreační hráče.

Dává mi to smysl, ale oba víme, že jde o byznys. 🙂


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne a šťastný nový rok 2024 @all

Casombie Casino nevyplácí mé výhry, je pokaždé zrušeno, co mohu dělat, žádné vysvětlení od podpory, nic.

Děkuji laskavě

Automaticky přeloženo:
doggen0612
před rokem

Ahoj a tobě taky šťastný nový rok!

Nicméně mám pocit, že by se vám mohla hodit nějaká pomoc se začátkem, pokud jde o Casombie Casino...

Všimli jste si, že by se Petronele opravdu hodilo nějaké další vysvětlení? Prosím, pomozte jí nyní; použijte k tomu tento odkaz .

Neváhejte, prosím. Vysvětlete situaci i zde, pokud vám to nevadí.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před rokem

NEJHORŠÍ KASINO, V KTERÉM JSEM KDY HRÁL!!!!!

HRY A ZATOČENÍ ZDARMA NEVYPLATÍ VŮBEC NIC

NAPŘÍKLAD: VKLAD 2 AŽ 5 € ZÍSKEJTE ZATOČENÍ ZDARMA PO VĚČNOSTI A ČÍSLA 10 € NEBO 15 € NEBO 30 € NEJVYŠŠÍ, KTERÉ JSEM ZÍSKAL, BYLO 70 € PO ZTRACE 400 €

TOTO JE PRO MĚ PODVOD!!!!!

TAKÉ ZAVŘENÍ ÚČTU NEFUNGUJE PODPORA NEODPOVÍDÁ NAPSAL JSEM NĚKOLIK E-MAILŮ ŽÁDAT O UZAVŘENÍ ÚČTU, ALE NEDÁ SE ODPOVĚDĚT

Automaticky přeloženo:
sulawa89
před rokem

Ahoj, koukám, že máš dost špatné zkušenosti s kasiny, protože píšeš tomu třetímu.

Měli byste si však uvědomit, že kasino má vždy výhodu nad hráčem, který zde obvykle prohraje svůj vklad. Pokud máš pocit, že nemůžeš vyhrát, tak bych přestal hrát, aby to nedopadlo špatně.

Pokud jde o uzavření účtu, stále nemáte odpověď z kasina? Kdy jste požádali o uzavření?

Dejte mi vědět a pokud budete mít trvalé potíže, pokusíme se vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Udělám to také, protože moje zkušenost je taková, že ve většině kasin stěží nic vyhrajete


Ano, nyní jsem napsal několik e-mailů s žádostí o uzavření účtu před 1 týdnem před 5 dny a včera jsem stále nedostal odpověď od casombie

Automaticky přeloženo:
sulawa89
před rokem

Myslím, že je nejracionálnější, když to tak cítíš.

S ohledem na uzavření vašeho účtu a skutečnost, že kasino neodpovědělo na žádný z vašich e-mailů, doporučuji podat stížnost.

Nemyslím si, že by kasino mělo takovou žádost ignorovat a přinejmenším odpověď by byla naprosto zásadní.

Stížnost můžete podat kliknutím na tento odkaz . ⬅️

Pokud máte něco nového a tedy odezvu z kasina, určitě nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Od 21. února 2025 mám nevyřízenou žádost o vrácení peněz. Údajně je několik týdnů označena jako prioritní, ale zatím se to nikomu nepodařilo vyřešit.

Bohužel byla stížnost zamítnuta bez zapojení kasina.

Mezitím jsou mé e-maily pro Casombie ignorovány, bez ohledu na to, na kterou adresu píšu (Podpora/VIP/Stížnosti). Živý chat mě den za dnem odrazuje.

Jak se konečně dostanu ke svým penězům? Máte někdo nějaké tipy?

Automaticky přeloženo:
Smarterin
před 2 měsíci

Bohužel nebylo v našich silách vám pomoci, protože jste kasinu jasně neuvedli důvod, jak bylo vysvětleno ve vaší stížnosti .

Je velmi důležité tak učinit a pouze v takovém případě bychom kontaktovali kasino a udělali vše pro to, abychom vám vrátili peníze.

Je mi ale líto, že jste se ocitli v této situaci.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Chápu to, ale předem jsem si neuvědomil, jak zásadní to bude. Teď se jen snažím bojovat sám, ale je to velmi únavné a nesmírně frustrující.

Automaticky přeloženo:
Smarterin
před 2 měsíci

Určitě musí být.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky