Bohužel ne, čekal jsem 2 týdny na 460 eur, bolení hlavy, zrušil jsem to a všechno vsadil a nechal se zablokovat, zůstaňte v n1casinu do hodiny, peníze jsou na mém účtu
Unfortunately not I waited 2 weeks for 460 euros, headache, I canceled it and gambled everything and let myself be blocked, stay at n1casino within an hour, the money is in my account
Leider nicht ich habe auf 460 Euro 2 wochen gewartet Kopf Schmerzen habe ich das storniert und alles gezockt und mich sperren lassen bleib bei n1casino innerhalb eine Stunde das Geld sind auf meine Konto
Ano, vyplaceny minimálně 3k.
Takže 2 týdny na žádost o výběr (500 € denně)
Čekal jsem přes 2 měsíce na 3000 €. Podle mého názoru příliš dlouho.
pozdravy
Yes, at least 3k paid out.
So 2 weeks per withdrawal request (500€ daily)
I waited over 2 months for 3000€. Way too long in my opinion.
Regards
Ja immerhin 3k ausgezahlt.
Also 2 Wochen pro Auszahlungsantrag(500€ täglich)
Habe über 2 Monate gewartet für 3000€. Viel zu lange meiner Meinung nach.
Grüße
Aha, chápu.
Souhlasím s tebou.
Ještě tam hraješ, zajímalo by mě?
Myslím tím, že jste nakonec vyhráli a řekl bych, že to je jedna z nejdůležitějších věcí. Ano, trvalo to docela dlouho, ale nakonec se to ještě vyplatilo. 🙂
S přátelským pozdravem
Oh, I see.
I agree with you.
Do you still play there, I wonder?
I mean, you got your winnings in the end and I'd say this is one of the most important things. Yes, it took quite some time, but still paid after all. 🙂
Kind regards
Bohužel ne, čekal jsem 2 týdny na 460 eur, bolení hlavy, zrušil jsem to a všechno vsadil a nechal se zablokovat, zůstaňte v n1casinu do hodiny, peníze jsou na mém účtu
Unfortunately not I waited 2 weeks for 460 euros, headache, I canceled it and gambled everything and let myself be blocked, stay at n1casino within an hour, the money is in my account
Leider nicht ich habe auf 460 Euro 2 wochen gewartet Kopf Schmerzen habe ich das storniert und alles gezockt und mich sperren lassen bleib bei n1casino innerhalb eine Stunde das Geld sind auf meine Konto
Je škoda, že jsi to prohrál. Teď nevíme, jestli to skutečně zamýšleli poslat s nějakým zpožděním, nebo jestli by to neposlali vůbec.
It's a pity that you gambled it away. Now we don't know if they actually intended to send it with some delay of if they wouldn't send it at all.
Ano, vyplaceny minimálně 3k.
Takže 2 týdny na žádost o výběr (500 € denně)
Čekal jsem přes 2 měsíce na 3000 €. Podle mého názoru příliš dlouho.
pozdravy
Yes, at least 3k paid out.
So 2 weeks per withdrawal request (500€ daily)
I waited over 2 months for 3000€. Way too long in my opinion.
Regards
Ja immerhin 3k ausgezahlt.
Also 2 Wochen pro Auszahlungsantrag(500€ täglich)
Habe über 2 Monate gewartet für 3000€. Viel zu lange meiner Meinung nach.
Grüße
Kasino neposkytuje uvítací bonus, i když jsem nikdy neměl výplatu v této skupině (rabidi).
Lidé vám uloží registraci a hrajte tam, získáte bonusový zámek, i když prohrajete! pozdravy jdou ven
Casino does not grant a welcome bonus although I have never had a payout in this group (rabidi).
People save you the registration and play there you get a bonus lock even if you lose! greetings go out
Casino gewährt keine Willkommensbonus obwohl ich noch nie eine Auszahlung in diesem Konzern(rabidi) hatte.
Leute spart euch das anmelden und spielen dort ihr bekommt bonussperre auch wenn ihr verliert ! Grüße gehen raus
Ahoj!
Díky za tvou snahu. Byl vám problém vysvětlen, zajímalo by mě? Zkontroloval jsem seznam bonusů dostupný pro hráče z vaší země, ale zdá se, že nyní jsou k dispozici pouze standardní vkladové bonusy . Chybí nám nějaké?
O jaký bonus jste měli zájem?
Dovolte mi zde zmínit, že ne každý hráč rád bere bonusy.🙂
Hello!
Thanks for your effort. Have you been explained the issue, I wonder? I checked the bonuses list available for players from your country, but only standard deposit bonuses seem available now. Are we missing any?
What kind of bonus were you interested in?
Allow me to mention here not every player is fond of taking bonuses.🙂
Bylo mi povoleno použít uvítací bonus, poté jsem již nemohl používat bonus za opětovné načtení z rozhodnutí vedení. Nehrál jsem přes Max bet, nehrál jsem žádné zakázané hry, četl jsem bonusové podmínky, tak to je divné
I was allowed to use the welcome bonus after which I was no longer allowed to use the reload bonus due to a decision by the management. I didn't play through Max bet, I didn't play any forbidden games, I read the bonus conditions, so that's weird
Den willkomensbonus durfte ich nutzen danach den reload Bonus nicht mehr aus Entscheidung der Geschäftsleitung nicht über Max bet gespielt keine verbotene spiele gespielt bonusbedingungen durchgelesen also das ist komisch
No, to se stává.
Kasina si vyhrazují právo rozhodnout, kdo dostane bonus. Tomu se říká manažerské rozhodnutí, obávám se. Možná byla zkontrolována vaše historie vkladů a bonusů a pak bylo rozhodnuto.
Je na hráči, zda to přijme, nebo si najde jiné kasino.
Well, it happens.
Casinos reserve the right to decide who gets the bonus. This is called the management decision, I'm afraid. Maybe your deposit and bonus history was checked, then the decision was made.
It's up to the player to accept that or find another casino.
Rozhodnutí vedení přesně to slovo bylo!
bohužel jsem neudělal nic špatného, nehrál s maximální sázkou, pouze vložil 3 bonusy. Díky, vím, že máš pravdu, hledám jiná kasina
Management decision exactly the word it was!
unfortunately I didn't do anything wrong, didn't play with max bet, only deposited 3 bonuses. Thanks, I know you're right, I'm looking for other casinos
Managemententscheidung genau das wort war es !
leider habe ich nichts verbrochen nicht über max bet gespielt nur 3 bonuse eingezahlt . danke trozdem ich weiß sie haben recht suche mir andere casinos
Chápu vaši frustraci. Obvyklé vysvětlení kasina je, že bezplatné bonusy - nebo bonusy obecně - jsou poskytovány rekreačním hráčům, kteří jim pomáhají při prohrách. V důsledku toho se výherní hráči s největší pravděpodobností již nepovažují za rekreační hráče.
Dává mi to smysl, ale oba víme, že jde o byznys. 🙂
I understand your frustration. The usual explanation given by casinos is that free bonuses - or bonuses in general - are given to leisure players helping them out while losing. So, as a result, winnings players are most likely not considered leisure players anymore.
It makes kind of sense to me, but we both know it's about business. 🙂
Dobré odpoledne a šťastný nový rok 2024 @all
Casombie Casino nevyplácí mé výhry, je pokaždé zrušeno, co mohu dělat, žádné vysvětlení od podpory, nic.
Děkuji laskavě
Good afternoon and a happy new year to 2024 @all
Casombie Casino doesn't pay out my winnings, it's canceled every time, what can I do, no explanation from support, nothing.
Thank you kindly
Guten Tag und einen Guten Rutsch ins 2024 @all
Casombie Casino zahlt mein Gewinn nicht aus,es wird jedes mal abgebrochen,was kann ich tun,keine Erklärung des Supports nichts.
Danke MfG
Ahoj a tobě taky šťastný nový rok!
Nicméně mám pocit, že by se vám mohla hodit nějaká pomoc se začátkem, pokud jde o Casombie Casino...
Všimli jste si, že by se Petronele opravdu hodilo nějaké další vysvětlení? Prosím, pomozte jí nyní; použijte k tomu tento odkaz .
Neváhejte, prosím. Vysvětlete situaci i zde, pokud vám to nevadí.
Hello, and happy New Year to you too!
However, I feel you could use some help with the start when it comes to the Casombie Casino...
Have you noticed that Petronela could really use some further explanation? Please assist her now; use this link to do so.
Don't hesitate, please. Explain the situation even here, if you don't mind.
NEJHORŠÍ KASINO, V KTERÉM JSEM KDY HRÁL!!!!!
HRY A ZATOČENÍ ZDARMA NEVYPLATÍ VŮBEC NIC
NAPŘÍKLAD: VKLAD 2 AŽ 5 € ZÍSKEJTE ZATOČENÍ ZDARMA PO VĚČNOSTI A ČÍSLA 10 € NEBO 15 € NEBO 30 € NEJVYŠŠÍ, KTERÉ JSEM ZÍSKAL, BYLO 70 € PO ZTRACE 400 €
TOTO JE PRO MĚ PODVOD!!!!!
TAKÉ ZAVŘENÍ ÚČTU NEFUNGUJE PODPORA NEODPOVÍDÁ NAPSAL JSEM NĚKOLIK E-MAILŮ ŽÁDAT O UZAVŘENÍ ÚČTU, ALE NEDÁ SE ODPOVĚDĚT
THE WORST CASINO I HAVE EVER PLAYED IN!!!!!
THE GAMES AND FREE SPINS PAY NOTHING AT ALL
FOR EXAMPLE: DEPOSIT 2 TO 5€ GET FREE SPINS AFTER AN ETERNITY AND THE NUMBERS 10€ OR 15€ OR 30€ THE HIGHEST I GOT ON 5€ WAS 70€ AFTER LOST 400€
THIS IS FRAUD TO ME!!!!!
ALSO ACCOUNT CLOSING DOES NOT WORK SUPPORT DOES NOT RESPOND I WROTE SEVERAL EMAILS REQUESTING TO CLOSE MY ACCOUNT BUT GET NO REPLY
DAS SCHLECHTESTE CASINO IN DEM ICH JEMALS GESPIELLT HABE !!!!!
DIE SPIELE SOWIE FREISPIELE ZAHLEN GAR NICHTS
ZUM BEISPIEL : EINZATZ 2 BIS 5 € BEKOMME NACH EINER EWIGKEIT FREISPIELE UND DIE ZAHLEN 10 € ODER 15€ ODER 30€ DAS HÖCHSTE WAS ICH MAL BEKOMMEN HABE AUF 5€ WAREN 70€ NACH VERLORENEN 400€
DAS IST FÜR MICH BETRUG !!!!!
AUSERDEM KONTOSCHLIESUNG GEHT NICHT SUPPORT ANTWORTET NICHT HABE MEHRERE EMAILS GESCHRIEBEN MIT DER BITTE MEIN KONTO ZU SCHLIEßE BEKOMME ABER KEINE ANTWORT
Ahoj, koukám, že máš dost špatné zkušenosti s kasiny, protože píšeš tomu třetímu.
Měli byste si však uvědomit, že kasino má vždy výhodu nad hráčem, který zde obvykle prohraje svůj vklad. Pokud máš pocit, že nemůžeš vyhrát, tak bych přestal hrát, aby to nedopadlo špatně.
Pokud jde o uzavření účtu, stále nemáte odpověď z kasina? Kdy jste požádali o uzavření?
Dejte mi vědět a pokud budete mít trvalé potíže, pokusíme se vám pomoci.
Hi, I see you have a pretty poor experience with casinos since you are writing to the third one.
However, you should be aware that the casino always has an advantage over the player who usually loses his deposit here. If you feel that you can't win, I would stop playing so that it doesn't end badly.
As for closing the account, you still have no answer from the casino ? When did you request the closure ?
Let me know and if you have continuous trouble so we will try to help you.
Udělám to také, protože moje zkušenost je taková, že ve většině kasin stěží nic vyhrajete
Ano, nyní jsem napsal několik e-mailů s žádostí o uzavření účtu před 1 týdnem před 5 dny a včera jsem stále nedostal odpověď od casombie
I will do that too because my experience is that you hardly win anything at most casinos
Yes, I've now written several emails asking to close the account 1 week ago 5 days ago and yesterday I still didn't get a response from casombie
Das werde ich auch tut denn meine Erfahrung ist das bei den meisten Casinos mann kaum was gewinnt
Ja habe jetzt mehrere Emails geschrieben mit der Bitte das Konto zu schließen vor 1 Wochen vor 5 Tagen und gestern immer noch keine Antwort bekommen von casombie
Myslím, že je nejracionálnější, když to tak cítíš.
S ohledem na uzavření vašeho účtu a skutečnost, že kasino neodpovědělo na žádný z vašich e-mailů, doporučuji podat stížnost.
Nemyslím si, že by kasino mělo takovou žádost ignorovat a přinejmenším odpověď by byla naprosto zásadní.
Stížnost můžete podat kliknutím na tento odkaz . ⬅️
Pokud máte něco nového a tedy odezvu z kasina, určitě nám dejte vědět.
I think it's most rational if you feel that way.
Regarding the closure of your account and the fact that the casino hasn't replied to any of your emails, I would recommend filing a complaint.
I don't think the casino should ignore such a request and at the very least a response would be absolutely essential.
You can submit a complaint by clicking on this link. ⬅️
If you have something new and therefore a response from the casino, be sure to let us know.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.