FórumKasinaCasombie Casino - všeobecná diskuze

Casombie Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Mika4040
|
17882 zobrazení 75 odpovědí |
|
1 2...4
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Casombie Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

100 eur zaplaceno v .... Když jsem hrál, chtěl jsem vědět, jestli je to renomované kasino, a požádal jsem o výplatu, abych zjistil, jestli to funguje, než zaplatím vyšší částky a vyhraju a pak nedostanu výplatu. Byl jsem ujištěn, že platba bude zpracována do 3 dnů ... čekáme 1 týden a vždy další omluva. Současnou omluvou jsou údajné technické problémy, které kupodivu existují pouze při výplatě, ale zálohy fungují jako vždy. Ještě chvíli počkám a pak zvážím další kroky

Automaticky přeloženo:
Mika4040
před 2 roky

Casombie je nové kasino, takže je těžké říci, zda jsou dobré nebo zpět. Každopádně je dobrý přístup zkusit vybrat nižší částku, abyste viděli, jak to jde. Podařilo se vám ověřit váš účet v kasinu?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ověření není nutné, protože bylo provedeno na začátku dotazem Schufa. Dle vyjádření zaměstnance tedy mohlo dojít k výplatě.


Již jsem podal 3 žádost o výběr na 2 týdny, protože vždy čekají 3-4 dny a pak jsou z nějakého podivného důvodu zrušeny. Znám to z jiných pochybných kasin, protože touto metodou se získává čas na to, aby hráče přesvědčil, aby pokračoval v hazardu a vše prohrál. Důvodem bylo údajně to, že jsem měl v Ibanu vložené mezery, a proto převod nemohl být proveden.


Udělal jsem extra screenshoty, abych dokázal, že tam nejsou žádná prázdná místa. Zatím to vypadá na velmi pochybné kasino, protože zkušenosti z minulosti například ukazují, že renomovaná kasina převádějí i vyšší částky do 24 hodin. Například europacasino.


Budu ještě chvíli trpělivý a budu hlásit dále. Předpokládám ale, že s případnými výmluvami bude opět zrušen.

Automaticky přeloženo:
Mika4040
před 2 roky

Prosím, jen se ujistěte, že nepřijdete o peníze, které ještě máte na účtu. Pokud máte důkaz, že to, co tvrdí o IBAN, není správné, pak se také vyplatí podat stížnost.

Automaticky přeloženo:
Mika4040
před 2 roky

Ahoj Mika,

vyšlo ti to někdy?

Čekám 2 týdny a vždy další výmluva

Automaticky přeloženo:
Kellninho
před 2 roky

Ahoj

Co znamená výmluva?

Požádal jsem o výběr 2x 500 EUR na 4 dny. Stále čekám, jak to finanční oddělení zpracuje. Napsal jsem e-mail na podporu a řekl, že to obvykle trvá 3 pracovní dny. O ověření jsem nic nedostal. Je vůbec jeden nutný?

Takže podle internetových zpráv atd. je stránka casombie spolehlivá a doporučená. Předpokládám, že zaplatí, ale dlouho to odkládejte v naději, že to zrušíte a budete pokračovat ve hře. Bohužel typické metody.

Máš nějaké zprávy?

pozdravy

Automaticky přeloženo:
Onelove
před 2 roky

Pořád stejná výmluva. Můj IBAN prý obsahuje mezery již po 3., proto jej nelze vyplatit. Směšný.

Automaticky přeloženo:
Kellninho
před 2 roky

požádáte o výplatu a pak v určitém okamžiku dostanete zrušení a tuto zprávu?

Po kolika dnech přichází výmluva? Pokud budete vždy čekat 3 dny, pak toto.

Už skoro týden nic nemám. Částky jsou tam stále jako platba s možností "zrušit".

Podpora uvedla, že je požadováno mnoho výběrů, někdy to může trvat déle.


Automaticky přeloženo:
Mika4040
před 2 roky

Ahoj


Dostal jsi peníze od casombie.


Automaticky přeloženo:
Onelove
před 2 roky

Ano přesně. Čekáte týden, než vám řeknou, že něco nefungovalo, a pak na to čekáte další týden. Další korunu tam nevložím a nechápu, jak může být takovéto kasino propagováno a prezentováno jako renomované

Automaticky přeloženo:
Kellninho
před 2 roky

Ano, na internetu jsou klasifikovány jako závažné. Zažili jste obecně dobrá kasina s rychlými a nekomplikovanými výplatami?

Ano, jaký máš teď nápad s casombie.

Pokud je to nutné, musíte jim zavolat nebo případně právníka. Nemůže se stát, že vyhrajete a oni nebudou chtít vyplatit.

Sídlí v Holandsku atd.

Posrané internetové recenze je musely koupit všechny.

Automaticky přeloženo:
Onelove
před 2 roky

Dobrý den, jen malá rada: Nemůžeme efektivně změnit hodnocení žádného kasina, pokud o tom všichni hráči s problémy jen mluví na fóru, ale nebyla podána žádná stížnost 🙂

Můžete tak učinit zde: https://casino.guru/complaints/create

Automaticky přeloženo:
Onelove
před 2 roky

U renomovaných dobrých kasin se obvykle musíte sami ověřit. Dlouho jsem hrál v PlatinCasino. Stake má být nejnovějším hitem, krypto kasino s výplatami během několika sekund.

Podal jsem zde stížnost přes Guru. Vzhledem k tomu, že kasino je zde uvedeno, pomohou vám tam. Myslím, že se jim to jednou vyplatí.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj ,


Omlouváme se za pozdní odpověď. Peníze jsem tedy dostal asi o 2 týdny později, nutno dodat, že je vědomě či nevědomě oddalují. Jelikož již znám jiná kasina, např. kasino N1, které opravdu vyplácí do 24 hodin, tomuto kasinu bych se vyhnul. Kasina, která to dělají, jsou prostě pochybná a nevydělají ani cent. Taky jsem následně uzavřel svůj účet...trochu o zpětné vazbě výše...je pravda, že po 3 dnech byla výplata náhle zrušena kvůli mezerám v ibanu...toto se mi stalo 3x, načež jsem tlačila na to a jeden z finančního oddělení Dostal jsem nápovědu nebo instrukce, jak to udělat následovně... s notebookem... google chrome.. smazat všechny cookies atd. a pak to opravdu fungovalo. Samozřejmě nemohu posoudit, zda tomu tak skutečně bylo, nebo to bylo záměrně použito jako záminka. Nakonec mě ten proces naštval natolik, že už nejsem jejich zákazníkem a už ode mě nevidím ani cent. Pro ostatní mohu říci, mějte trpělivost ... vždy hackujte a dostanete své peníze.


Mějte se rádi a úspěch 😉

Renomovaných kasin je na trhu opravdu dost, a proto nemá cenu se s takovými C…

Automaticky přeloženo:
Kellninho
před 2 roky

Myslím, že pokud tvrdí, že je to všechno o mezerách v IBAN, můžete požádat o výběr znovu, zaznamenejte svůj požadavek, abyste ukázali, jaký druh IBAN jste přidali do formuláře, abyste jej mohli později použít jako důkaz.

Automaticky přeloženo:
Kellninho
před 2 roky

Dobře, ano, vlastně jsem četl dobré věci na internetu, tak jsem zkusil casombie. Zde pak také podám reklamaci a počkám, až zaplatí.

Automaticky přeloženo:
Mika4040
před 2 roky

Ahoj

Děkujeme za vaši odezvu. Jsem rád, že to dopadlo a máš peníze. Ověření také nebylo nutné, že? To mi psala podpora. Nedostal jsem žádné zrušení ani nic podobného. Jen výplata už týden neproběhla. Budu trpělivý a čas od času napíšu email, dokud nevyplatí. Kasino samo o sobě považuji za docela dobré, jen je samozřejmě vždycky otravné. Jsem zvědavý, kdy přijde výplata. Řeknu vám.


Automaticky přeloženo:
Onelove
před 2 roky

Dobrý den, budeme čekat na dobré zprávy 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobře, ano, vlastně jsem četl dobré věci na internetu, tak jsem zkusil casombie. Zde pak také podám reklamaci a počkám, až zaplatí.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, klidně podejte stížnost, když cítíte, že potřebujete pomocnou ruku.

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky