FórumKasinaCasinoly - všeobecná diskuze

Casinoly - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od MeisterDidi
|
5201 zobrazení 56 odpovědí |
|
12 3
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Moje platba ještě neproběhla, na whatsapp mi poslali zprávu, že můj požadavek na výběr bude znovu zrušen.

To není běžné, jak jsem řekl u ostatních sázkových kanceláří, kterých se účastním, vždy je žádost o výběr podána správně a včas.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

filefile Nic se nevyřešilo!

Nebyla provedena žádná platba!

Automaticky přeloženo:
vihbarberhouse
před 3 měsíci

Mrzí mě, že to zůstává stejné a nic se neposunulo dopředu.

V tomto případě opravdu doporučuji, abyste zde podali stížnost a náš tým se tomu pokusí přijít na kloub.

Zde je odkaz , kde to můžete udělat, a pokud budete potřebovat pomoc, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

V tomto kasinu jsem vyhrál přes 3000. Mohu vybrat maximálně 800 $ za 24 hodin (s maximálně 3 aktivními výběry). Jejich T&C uvádí, že výběry jsou zpracovány do 3 dnů. Už jsou to skoro 2 týdny. Několikrát jsem kontaktoval podporu a ujistili mě, že svou platbu obdržím, jen byla zpožděna. Nikdy nepožádali o dokumenty KYC, několikrát se na to ptám a řekl jsem, že je rád pošlu, ale řekli, že to v tuto chvíli není vyžadováno. Mám se obávat? Toto kasino je na tomto webu tak vysoce hodnoceno, ale dlouhé zpoždění začíná vyvolávat mé obavy. Byl někdo v poslední době úspěšně zaplacen tímto kasinem?

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Ninja8
před 2 měsíci

Ahoj.

Pokud vím, kasino platí; jinak by byl index bezpečnosti mnohem nižší, ale zpětná vazba od uživatelů je spíše špatná a výběry se nezdají být hladké. 🙁

Před několika dny někdo prohlásil:

"Velmi pomalá doba zpracování výběru. T&C uvádí 3 dny, ale už to bylo přes týden a žádná platba nebyla přijata."

Přesvědčte se sami v uživatelských recenzích Casinoly 👈

Informujte nás o svém pokroku. Chci se ujistit, že nakonec peníze dostanete.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Ahoj,

Jen uvádím aktuální informace o problému s platbou. Právě jsem obdržel platbu do své kryptopeněženky, takže mohu potvrdit, že toto kasino skutečně platí, ale je to velmi pomalé, v mém případě jsem čekal téměř 2 týdny. Takže doporučuji toto kasino, protože je docela dobré, ale pouze pokud vám nevadí chvíli počkat, než dostanete své výhry, ale pokud očekáváte rychlou platbu, pak je nejlepší hrát jinde. Ale jsou legitimní a nakonec zaplatí.

Automaticky přeloženo:
Ninja8
před 2 měsíci

Ahoj!

Opravdu velmi ceněná zpětná vazba. Jsem rád, že kasino platí, i když si představuji, že takové velké zpoždění jim nepřinese velké uznání. Vidím, že jste byli v naší uživatelské recenzi na Casinoly docela štědří.

Právě hráči jako vy dělají náš web opravdu úžasným.



Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Díky Radka. Snažím se být ve svých recenzích co nejférovější, aby mohly být pro ostatní poněkud užitečné, než aby byly jen reaktivní. Myslím, že průměrné skóre je spravedlivé, protože jak jsem zmínil, kromě pomalého placení bylo všechno ostatní na nich docela dobré. (i když abych byl upřímný, nejsem si jistý, jestli tam v dohledné době budu hrát znovu)

A děkuji Casino Guru za to, že poskytuje neocenitelný zdroj online hazardní komunitě, velmi spoléhám na tuto stránku, abych učinil informativní rozhodnutí o tom, zda hrát v konkrétních kasinech. I když si osobně nemyslím, že by Casinoly mělo být hodnoceno známkou 9,8, zdá se mi to extrémně vysoké na stránku, které trvá téměř 2 týdny, než vyplatí vaše výhry. Myslím, že skóre 9,8 by svědčilo o kasinu, které platí alespoň do 24 hodin. Stránky jako Bitstarz si zaslouží své vysoké hodnocení, protože výběry jsou zpracovány téměř okamžitě (během minut až 1 hodiny)

Ale každopádně je to opravdu jen můj osobní názor a chápu, že při výpočtu jejich skóre se berou v úvahu další faktory. Doufejme, že naslouchají zpětné vazbě a pokusí se zlepšit své abstinenční procesy.

Automaticky přeloženo:
Ninja8
před 2 měsíci

Toto je jeden z nejlepších příspěvků, které jsem za poslední dobu četl. Jsem rád, že si to někteří hráči uvědomují a že přispívají jako ty. Někdy je dobré dát si čas na uživatelskou recenzi a po celém procesu vyhodnotit věci, které hráči považují za užitečné.

Také mě těší, že vám naše stránky pomáhají při rozhodování, kde hrát, a doufám, že to tak zůstane.

Držím vám palce a pokud toto kasino náhodou znovu navštívíte, dejte mi prosím vědět, zda to s výběrem bylo lepší. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Casinoly je velmi komplikované platit, kdyby to netrvalo tak dlouho, abych zaplatil ...... Myslím, že bych se vrátil hrát

Pravděpodobně se nevrátím, pokud mi vůbec zaplatí.

Žádost o výběr jsem podal 9., dnes je 13. a stále nic..... bohužel. Nedá se nic dělat, než čekat, pokud výběr zruším a požádám znovu, tak se ocas opravdu otočí.

Toto zpoždění platby je nepříjemné.

Když provádíme vklady, je to jako blesk na jejich účtu.

U sázkařů naopak.

Automaticky přeloženo:
vihbarberhouse
před 2 měsíci

Ahoj,

Budou platit. Je to jen velmi pomalé. 9. až 13. to jsou jen 4 dny. Trvalo téměř 2 týdny, než jsem obdržel platbu. Ale platí v plné výši. Ať děláte cokoli, nerušte to, nesnižujte svůj zůstatek, protože už vás nebaví čekat. Buďte trpěliví, je to nepříjemné, ale mohu potvrdit, že vám zaplatí. Počkejte alespoň 2 týdny, než podniknete nějaké kroky.

Automaticky přeloženo:
Ninja8
před 2 měsíci

Platba podle nich trvá 1 až 3 pracovní dny....pura mentira..... zkrátka.

Je to nespolehlivé.

Nemůžete věřit jejich podmínkám.

Automaticky přeloženo:
vihbarberhouse
před 2 měsíci

Ano, je to naprosto nespolehlivé. Uvedl jsem přesně tento problém s podporou a řekl jsem, že očekávám platbu do 3 dnů, jak je uvedeno v jejich smluvních podmínkách, ale platba jim stále trvala téměř 2 týdny. Takže ano, vůbec nedodržují své podmínky, ale jde mi o to, že nakonec zaplatí, je to jen extrémně pomalé, takže si myslím, že je na vás, jestli se rozhodnete vrátit nebo ne. Sám si nejsem příliš jistý, zda bych sem byl pravidelně se vracejícím hráčem.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Casinoly je velmi komplikované platit, kdyby to netrvalo tak dlouho, abych zaplatil ...... Myslím, že bych se vrátil hrát

Pravděpodobně se nevrátím, pokud mi vůbec zaplatí.

Žádost o výběr jsem podal 9., dnes je 13. a stále nic..... bohužel. Nedá se nic dělat, než čekat, pokud výběr zruším a požádám znovu, tak se ocas opravdu otočí.

Toto zpoždění platby je nepříjemné.

Když provádíme vklady, je to jako blesk na jejich účtu.

U sázkařů naopak.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

A jak je to dnes? Máte teď po víkendu nějaké novinky?

Chápu, že jste trochu frustrovaní, že musíte čekat, ale buďte prosím trpěliví a doufejme, že sem brzy přijdete s dobrou zprávou. Pokud ne, náš tým se pokusí pomoci a zjistit důvod tohoto zpoždění.

Také si prosím uvědomte, že obvykle, kdykoli provedete výběr, je potřeba ze strany kasina ověřit více věcí, než je potřeba, pokud jde o vklady. To je hlavní důvod, proč může být časový rámec tak odlišný, víte.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ano, je to naprosto nespolehlivé. Uvedl jsem přesně tento problém s podporou a řekl jsem, že očekávám platbu do 3 dnů, jak je uvedeno v jejich smluvních podmínkách, ale platba jim stále trvala téměř 2 týdny. Takže ano, vůbec nedodržují své podmínky, ale jde mi o to, že nakonec zaplatí, je to jen extrémně pomalé, takže si myslím, že je na vás, jestli se rozhodnete vrátit nebo ne. Sám si nejsem příliš jistý, zda bych sem byl pravidelně se vracejícím hráčem.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Moc děkujeme za vaše nitro a to, že vám záleží na ostatních.👌

Snad to bude tak jak říkáš a opravdu se budou snažit platbu vyřešit.

Pochopil jsem to tedy správně, že už tam nehrajete? Přestěhovali jste se jinam, nebo si jen dáváte pauzu?

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Od té doby jsem další vklad neudělal. Ve skutečnosti stále čekám na zpracování dalšího výběru, protože tam byl limit, kolik mohu vybrat pokaždé. Posledních 800 USD stále čeká. Už se to zase blíží 2 týdny. Zdá se tedy, že platba za zpoždění je plošná. Myslím, že to musí dát do svých podmínek a neříkat, že to trvá 3 dny, protože to zjevně není pravda. Pokud uvádějí, že to trvá 2 týdny, pak by si hráči nestěžovali, protože pokud T&C uvádějí 2 týdny na zaplacení a oni se rozhodnou hrát, znamená to, že s těmito podmínkami souhlasili. Vždy jsem si přečetl T&C předtím, než hraji v jakémkoli kasinu, a Casinoly uvedlo 3 dny, s čímž jsem souhlasil, ale ve skutečnosti je to asi 2 týdny, než bude váš výběr zpracován. Pravděpodobně si dám dlouhou pauzu od tohoto kasina poté, co obdržím svou poslední platbu

Automaticky přeloženo:
Ninja8
před měsícem

Jo. Váš názor jistě chápu.

Opravdu by bylo nejlepší, kdyby to bylo uvedeno v jejich podmínkách, ale možná to tak není vždy a někdy by to mohlo být rychlejší. Víš, co tím myslím.

Také, pokud vidíte, že to trvá příliš dlouho, můžete odeslat stížnost a náš tým se pokusí pomoci.

Budeme čekat na vaše zprávy.

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky