před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Casinoly, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Ahoj,
Už pár dní čekám na výplatu 300€.
Je zvláštní, že výplata byla již jednou systémem zrušena, podle živého chatu by poskytovatel platby (Mastercard) odmítl přijetí...
Hello,
I've been waiting for a payout of €300 for a few days.
Strangely, the payout was already canceled once by the system, according to the live chat, the payment provider (Mastercard) would have refused acceptance...
Hallo,
Ich warte seit einigen Tagen auf die Auszahlung von 300 €.
Seltsamerweise wurde die Auszahlung bereits einmal vom System gecancelt, laut Auskunft des Live Chat hätte der Zahlungsanbieter (Mastercard) die Annahme verweigert...
Ahoj.
Děkujeme, že se s námi zde podělíte. Stává se to častěji, mohu-li dodat. Podívejte se na fórum, kde najdete mnoho hráčů z Německa, Rakouska a několika dalších zemí s podobnými problémy. Některé platební možnosti jsou prostě nedostupné.
Můžete si prosím vybrat jinou možnost platby?
Hello.
Thanks for sharing with us here. It happens more often, If I may add. Check out the forum you'll find many players from Germany, Austria, and several other countries with similar problems. Certain payment options just become unavailable.
Can you pick up a different payment option, please?
Dobrý den, vložil jsem asi 1 000 a téměř 7 000… Požádal jsem o výběr 500 € x 2, protože to je maximum, o které mohu za den a 2 dny nyní požádat bez jakékoli odpovědi… Je to normální? Myslíte si, že bych mohl být podveden? Nežádali o žádné doklady totožnosti nebo tak něco… Kolik je normální doba pro výběr?
Hello I have deposited about 1k and nearly made 7k… I asked for withdrawal of 500€x2 because that’s the max I can ask per day and 2 days now without any response… Is it normal? Do you think I might get scammed?They didn’t ask for any documents of ID or anything…How much is the normal withdrawal time?
Ahoj.
Doba stažení se velmi liší. Normálně ale musíte být nejprve ověřeni, takže bych se zaměřil na to. Zkusili jste kontaktovat live chat nebo podporu? 🤔
Hello there.
The withdrawal time varies a lot. Still, normally you need to be verified first, so I'd focus on that. Have you tried contacting the live chat or support? 🤔
Dobrý den
Vložil jsem 300 franků v Casolyno Casino s uvítacím bonusem a po úspěšné sázce jsem vyhrál 3900 franků. Nyní však mohu vyplácet pouze 500 každých 24 hodin, jak mi řekla podpora. Čekám už 2 dny a nic se neděje. Přišel jen potvrzovací email. Teď jsem si přečetl všechny tyhle negativní komentáře a říkám si, dostanu někdy peníze nebo se musím připravit na reklamaci?
Good day
I deposited 300 francs at Casolyno Casino with a welcome bonus and after a successful wager I won 3900 francs. Now, however, I can only pay out 500 every 24 hours, as support told me. I've been waiting for 2 days and nothing has happened. Just a confirmation email got it. Now I've read all these negative comments and I'm wondering will I ever get the money or do I have to prepare for a complaint?
Guten Tag
Ich habe im Casolyno Casino 300 Franken einbezahlt mit Begrüssungsbonus und nach erlofgreichem wager habe Ich 3900 Franken gewonnen.Nun kann Ich jedoch nur 500 jede 24h auszahlen wie support mir gesagt hat.Ich warte jetzt schon 2 Tage und nichts hat sich getan.Nur eine bestätigungsmail bekommen.Nun habe Ich alle diese negativen Kommentare gelesen und frage mich bekomme Ich jemals das Geld oder muss Ich mich schon auf eine Beschwerde einrichten?
Maximální povolený výběr je opravdu nízký a mnoho uživatelů hlásí zpožděné platby, pokud jste nedokončili KYC, pravděpodobně o to požádají a nyní budete muset počkat, až budou vaše dokumenty zkontrolovány, a pak znovu počkat na výběr, požádejte podporu pokud je pro zpracování výběru vyžadováno KYC, některá kasina vynucují ověření po prvním požadavku na výběr a jiná po dosažení určité kumulativní částky výběrů, nejsou si jisti, jak je to s tímto kasinem. Vzhledem k tomu, že jste hráli s bonusem, obvykle podléhá další kontrole, která zdržuje platby, počkejte 2 týdny a pokud nebude dokončena, podejte stížnost
The max withdrawal allowed is really low and many users report delayed payments, if you have not completed KYC they will probably ask for it and now you will have to wait for your documents to get checked and then wait once again for the withdrawal, ask support if KYC is required for the withdrawal to be processed, some casinos enforce verification after a first withdrawal is requested and others after certain cumulative withdrawals amount is reached, not sure what the case is with this casino. Since you played with a bonus, it's usually subject to further checking, which delays payments, wait 2 weeks and if it doesn't get completed file a complaint
Právě jsem obdržel e-mail, že platba byla úspěšně zpracována. Zatím se mě na kyc nezeptali. Připadá mi to podezřelé. Uvidíme, zda výplata dorazí.
I just received an email saying the payout was processed successfully. So far they haven't asked me about kyc. I find this suspicious. Will see if the payout arrives.
Ich habe soeben ein Email erhalten in dem steht die Auszahlung wurde erfolgreich bearbeitet.Bis jetzt haben die mich nach kyc nichts gefragt.Finde dies suspekt.Werde sehen ob nun die Auszahlung ankommt.
Dobré vědět, doporučil bych vám ověřit si svůj účet, pokud tam plánujete pravidelně sázet, aby se budoucí výběry nezdržovaly v případě, že se kasino pokusí vynutit KYC
Good to know, I would recommend you verifying your account if you plan to bet there regularly, that way future withdrawals don't get delayed in case the casino tries to enforce KYC
Dobré ráno, vyhrál jsem v kasinu a bohužel mi nenechají peníze, jak to mohu udělat?
Požádal jsem o odstoupení od víza ve výši 500 eur, protože čím více dávám, nepovolují a bohužel nedostávám žádné odpovědi
Good morning I won on casinoly and unfortunately they don't let me have the money how can I do it?
I made a visa withdrawal request of 500 euros because the more I give that they don't allow and unfortunately I'm not getting any replies
Buongiorno ho vinto su casinoly e purtroppo non mi fanno avere i soldi come posso fare ?
Ho fatto una richiesta di prelievo visa di 500 euro perché più do quello non permettono e purtroppo non sto avendo ne.soldo ne risposte
Ahoj.
No, rád bych vám pomohl, ale k tomu bych potřeboval další vysvětlení.
Upozornilo vás kasino na nějaké komplikace? Byl váš účet v kasinu plně ověřen? Pokud ano, kdy jste obdrželi potvrzení?
Dejte mi vědět, prosím.
Hello.
Well, I would like to help you, but for that, I would need further explanation.
Did the casino notify you about any complications? Has your casino account been fully verified? If so, when did you receive confirmation?
Let me know, please.
Dobrý den, můžete popsat, jaký konkrétní problém máte? Na snímku obrazovky vidím, že se zdá, že vás z webu vyhazují. Ale vyhazuje tě to tam, kde máš zadat výběr nebo co to je? Můžete mi prosím říct trochu víc?
Hi could you describe what specific problem you have ? I can see on the screenshot that you seem to be getting kicked off the site. But it's throwing you out where you have to enter the withdrawal or what is it ? Could you please tell me a bit more ?
Toto kasino nedoporučuji, můžete vybrat pouze 500 $ za den a jeho zaplacení trvá déle než 7 dní (a stále čekám na svůj vklad na výběr)
I do not recommend this casino, you can only withdraw $500 per day and it takes more than 7 days to pay it (and I am still waiting for my withdrawal deposit)
No recomiendo a este casino, solo puedes retitar $500 por día y se tardan mas de 7 días en pagarlo (y aún sigo esperando el depósito de mi retiro)
Ahoj, myslím, že pokud máš tuto zkušenost, nevyčítám ti, že kasino nedoporučíš.
Když však výběry trvají déle než 7 dní, podařilo se vám úspěšně vybrat dříve? Jak dlouho teď čekáš?
Dejte mi vědět, prosím.
Hi, I think if you have this experience, I don't blame you for not recommending the casino.
However, when withdrawals take more than 7 days have you successfully managed to withdraw before ? How long are you waiting now ?
Let me know, please.
Děkuji za objasnění. Dáváme kasinům 14 dní na vyřešení všeho, co potřebují kolem výběru udělat, a pokud peníze nedostanete, můžete nám zavolat a my se vám pokusíme pomoci. Řeklo vám kasino také důvod delšího čekání? Protože se jedná o váš první výběr, museli jste to ověřit?
To jsou další důležité věci ohledně odstoupení, proto se ptám.
Budu čekat na vaši odpověď.
Thanks for the clarification. We give the casinos 14 days to sort out everything they need to do around the withdrawal and if you don't get the money, you can call us and we'll try to help you out. Did the casino also tell you what is the reason for the longer wait ? Since this is your first withdrawal did you need to verify ?
These are other important things regarding the withdrawal, so that's why I'm asking.
I will wait for your answer.
Pokud jde o ověření, myslím, že vás o to v určitých případech žádají, protože v tuto chvíli nelze nic nahrát a ohledně výběru říkají, že mají příliš mnoho výběrů, aby se mohli zabývat
Regarding the verification, I think they ask you for it in certain cases because at the moment nothing can be uploaded, and regarding the withdrawal they say that they have too many withdrawals to attend to
Sobre la verificación, creo q te la piden en ciertos casos porq de momento no se puede subor nada, y sobre el retiro dicen q tienen demaciados retiros por atender
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.