Super, ale vidíš, někdy stačí vydržet a všechno dobře dopadlo, když máš peníze. Je důležité, jestli s vámi kasino komunikuje a říká vám, co se děje. Horší by bylo, kdyby to neudělali.
Takže s ohledem na dobu, kterou jste museli čekat, myslíte si, že zůstanete a budete hrát tady, až budete mít svůj výběr? 🤔
Great, but you see, sometimes you just have to hang in there and everything turned out well when you have the money. It's important if the casino communicates with you and tells you what's going on. It would be worse if they didn't.
So, considering the time you had to wait, do you think you'll stay and play here once you've got your cashout? 🤔
Vidím, že jste zde také podali stížnost s naším týmem, ale oni budou moci zasáhnout až po uplynutí 14denní lhůty. Doufám tedy, že budete moci dostat peníze dříve.
Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen?
Prosím, informujte nás o tomto vašem stažení.
I can see that you have also submitted a complaint here with our team, but they will be able to intervene only after the 14-day time period passes. So,I hope that you will be able to receive the money sooner.
Is your account fully verified at this casino?
Please keep us updated regarding this withdrawal of yours.
nepožádali mě o ověření.
they didn't ask me for verification.
eles nao me pediram verificacao.
pokud dostanu peníze, dám vědět týmu.
if i receive the money i will let the team know.
se eu receber o dinheiro avisarei aqui a equipe sim.
Budeme čekat na aktualizace od vás.
Je to váš první výběr v tomto kasinu?
We will wait for updates from you.
Is this your first withdrawal at this casino?
Děkuji. Dejte nám vědět, kdykoli budete mít nějaké novinky, prosím.
Thank you. Let us know whenever you have some news, please.
Požádal jsem o výběr 1 600 realů 25. června,
Doposud mi nebyly vyplaceny peníze na můj účet a dnes jsem kontaktoval tzv. "zákaznickou podporu" a sdělili mi, že žádost o výběr byla zrušena a že budu muset žádost o výběr provést znovu!
Jinými slovy, podle "zákaznické podpory" budu muset čekat dalších 5 pracovních dnů!
Pro mě jsou to jen podvodná platforma!
Zkrátka můj zůstatek se nevrátil!
I made a withdrawal request for 1,600 reais on June 25th,
So far my money has not been paid into my account, and today I contacted the so-called "customer support" and they told me that the withdrawal request had been canceled and that I would have to make the withdrawal request again!
In other words, according to "customer support" I'll have to wait another 5 working days!
To me, they're just a fraudulent platform!
In short, my balance has not returned!
Fiz um pedido de saque de 1.600 reais,dia 25/06,
Até agora o meu dinheiro não caiu na conta,ainda por cima,hoje entrei em contato com o suposto "suporte ao cliente"me falaram que o pedido do saque foi cancelado,que eu teria que fazer novamente o pedido do saque !
Ou seja , segundo o "suporte ao cliente"terei que esperar mais 5 dias úteis!
Pra mim ,Não passam de uma plataforma fraudulenta!
Resumindo,meu saldo não retornou!
No, podpora by určitě měla nějak podporovat a myslím si, že pravděpodobně máte pocit, že váš výběr není pro kasino prioritou. Určitě bych očekával nějaké vysvětlení a upřímnou omluvu.
Přesto by bylo nejlepší ty peníze přes ten pocit sehnat. Pokud se nepletu, chybí vám i částka ze zrušeného výběru, je to tak?
Obávám se, že jediný, kdo vám s tím může v současné době pomoci, je zaměstnanec kasina.
Well, the support should certainly do some supporting, and I imagine you probably feel like your withdrawal is not the priority for the casino. I would certainly expect some explanation and an honest apology.
Still, it would be best to get the money, despite that feeling. If I'm not mistaken, you're also missing the amount from the cancelled withdrawal, is that so?
I fear the only one who can currently help you with that is a casino employee.
Ahoj, taky mám problémy. Moje peníze nebyly nikdy vloženy (okamžitý převod) a nikdy nic nebylo přijato. To řekl první člověk podpory v živém chatu. Ten druhý mi řekl něco úplně jiného... Měl bych být ještě 2-3 dny trpělivý... Co je to za kasino... Nikdy jsem nic podobného nezažil. Dám chlapům čas do pondělí... jinak zajedu do centra Hamburku a seženu toho správného právníka.
Hi, I have problems too. My money was never deposited (instant transfer) and nothing was ever received. That's what the first support person said in the live chat. The other person told me something completely different... I should be patient for another 2-3 days... What kind of casino is this... I've never experienced anything like it. I'll give the guys until Monday... otherwise I'll drive into downtown Hamburg and get the right lawyer for this matter.
Moin, habe ebenfalls probleme. Mein Geld sei niemals eingezahlt worden (Sofortüberweisung) ist nie was eingegangen. So der erste Support im Live Chat. Der andere hat mir was ganz anderes erzählt.. ich solle mich doch 2-3 Tage noch gedulden ... Was ist das für ein Casino ... sowas hab ich noch nicht erlebt. Bis Montag gebe ich den Jungs.. ansonsten fahre ich in die Innenstadt von Hamburg und hol mir den richtigen Anwalt für diese angelegenheit hier.
Ne. Od kasina očekávám profesionální, rychlé vyřízení a ne pološkolku někde v Kongu za EU
no. I expect professional, fast processing from a casino and not a half-kindergarten somewhere in the Congo behind the EU
nein. ich erwarte von einem Casino professionelle schnelle abwicklungen und nicht son halber kindergarten irgendwo im Kongo hinter der EU
Právě mě deaktivovalo kasino, když jsem pohrozil podáním hromadné žaloby ohledně prohlášení podpůrného týmu, která se neustále měnila. Udělal jsem nějaký průzkum. Denys Butko je šéfem společnosti Rabidi NV, která zastupuje tyto holdingové společnosti pro hazardní hry v kasinech. Vyhrožoval jsem tím podpůrnému týmu!
PRST OFF FRAUD SCAM!!!!!! KASINOLY PODVOD!!!!
I was just deactivated by the casino when I threatened to file a class action lawsuit regarding the statements made by the support team that kept changing. I did some research. Denys Butko is the head of Rabidi NV, which represents these casino gambling holding companies. I threatened the support team with this!
FINGER OFF FRAUD SCAM!!!!!! CASINOLY SCAM!!!!
Ich wurde so eben Deaktiviert vom Casino als ich mit einer Sammelklage gedroht habe bzgl der immer anderen getätigten aussagen des suppopertes. Ich habe recherchiert. Denys Butko ist der Kopf von der Rabidi N.V. der diese Casino Gambling Holdinggesellschaften vertritt. Dies habe ich den Support auch so angedroht!
FINGER WEG BETRUG SCAM!!!!!! CASINOLY SCAM!!!!
Můj požadavek na výběr byl zrušen, podal jsem další požadavek na Instant Pix, který ještě nebyl zaplacen, nikdy jsem nic podobného neviděl, jsem součástí jiných domů, včetně KTO, superbet, blaze .... a tak dále , nikdy mě hlava nebolela.....
Velmi komplikované to kasino, pokud to není podvod, nevím, co to je!
My withdrawal request was canceled, I made another request for Instant Pix which has not yet been paid, I've never seen anything like it, I'm part of other houses, including KTO, superbet, blaze .... and so on, I've never had a headache.....
Very complicated this casinoly, if it is not a scam, I do not know what it is!
Meu pedido de saque foi cancelado,fiz outro pedido de Pix instantâneo que ainda não foi feito o pagamento,Nunca vi algo tão parecido, faço parte de outras casas ,que inclui KTO,superbet,blaze ....e por aí em diante,nunca tive dor de cabeça.....
Bem complicado esse casinoly,se não é Golpe, desconheço oque é!
Vítej v klubu. Bůh bude soudit i Denyse Butka. Jsem si tím docela jistý. Nyní použiji vše, co mi Bůh dal v mé moci, abych tuto bytost zničil právníky a soudními spory až do konce jejího života. Žádná pomsta, žádný hněv...jen láska k bližnímu
welcome to the club. God will judge Denys Butko too. I am pretty sure of that. I will now use everything that God has given me in my power to destroy this being with lawyers and lawsuits until the end of his life. No revenge, no anger... just love for one's neighbor
welcome to the club. Gott wird richten auch bei Denys Butko. Da bin ich mir ziemlich sicher. Ich werde jetzt alles was in meiner Macht gelegt wurde von Gott nutzen um dieses Wesen bis zum Ende seines Lebens mit Anwälten und Klagen kaputt zu machen. Keine Rache, keine Wut ... nur nächstenliebe
Právě mě deaktivovalo kasino, když jsem pohrozil podáním hromadné žaloby ohledně prohlášení podpůrného týmu, která se neustále měnila. Udělal jsem nějaký průzkum. Denys Butko je šéfem společnosti Rabidi NV, která zastupuje tyto holdingové společnosti pro hazardní hry v kasinech. Vyhrožoval jsem tím podpůrnému týmu!
PRST OFF FRAUD SCAM!!!!!! KASINOLY PODVOD!!!!
I was just deactivated by the casino when I threatened to file a class action lawsuit regarding the statements made by the support team that kept changing. I did some research. Denys Butko is the head of Rabidi NV, which represents these casino gambling holding companies. I threatened the support team with this!
FINGER OFF FRAUD SCAM!!!!!! CASINOLY SCAM!!!!
Ich wurde so eben Deaktiviert vom Casino als ich mit einer Sammelklage gedroht habe bzgl der immer anderen getätigten aussagen des suppopertes. Ich habe recherchiert. Denys Butko ist der Kopf von der Rabidi N.V. der diese Casino Gambling Holdinggesellschaften vertritt. Dies habe ich den Support auch so angedroht!
FINGER WEG BETRUG SCAM!!!!!! CASINOLY SCAM!!!!
Mohu se zeptat, kdy přesně jste požádali o výběr, prosím a byl to váš první výběr v tomto kasinu?
S podpůrným personálem byste měli vždy mluvit s respektem a nevyhrožovat jim. Je velmi obvyklé, že vás samozřejmě zablokují z chatu, pokud tak učiníte.🤷♀️
Uveďte prosím další informace týkající se vašeho výběru a doufejme, že vám v případě potřeby budeme schopni pomoci.
May I ask when exactly have you requested the withdrawal, please and was this your first one at this casino?
You should always talk to the support staff with respect and not threaten them. It is very usual that they will block you from the chat if you do so, of course.🤷♀️
Please provide some more information regarding your withdrawal, and hopefully we will be able to help you if needed.
Můj požadavek na výběr byl zrušen, podal jsem další požadavek na Instant Pix, který ještě nebyl zaplacen, nikdy jsem nic podobného neviděl, jsem součástí jiných domů, včetně KTO, superbet, blaze .... a tak dále , nikdy mě hlava nebolela.....
Velmi komplikované to kasino, pokud to není podvod, nevím, co to je!
My withdrawal request was canceled, I made another request for Instant Pix which has not yet been paid, I've never seen anything like it, I'm part of other houses, including KTO, superbet, blaze .... and so on, I've never had a headache.....
Very complicated this casinoly, if it is not a scam, I do not know what it is!
Meu pedido de saque foi cancelado,fiz outro pedido de Pix instantâneo que ainda não foi feito o pagamento,Nunca vi algo tão parecido, faço parte de outras casas ,que inclui KTO,superbet,blaze ....e por aí em diante,nunca tive dor de cabeça.....
Bem complicado esse casinoly,se não é Golpe, desconheço oque é!
Máte nějaké aktualizace týkající se vašeho výběru, prosím? Bylo to již zpracováno?
Pokud ne, náš tým se to pokusí zkontrolovat a doufejme, že pomůže.
Have you got any updates regarding your withdrawal, please? Was it already processed?
If not, our team will try to check it out and hopefully help.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.