před 2 roky
pošlete e-mail georgemu manažerovi podpory. Myslím, že e-mail je na toto téma
tady:
pošlete e-mail georgemu manažerovi podpory. Myslím, že e-mail je na toto téma
tady:
Zatím jsem neposlal žádnou odpověď!
So far I have sent no response!
Já enviei até agora nenhuma resposta !
Myslím, že protože jste vyhráli s bonusem, jen zpožďují platbu. Vím, co tím myslím, jsou to peníze zdarma. mějte trpělivost!
i think because you won with a bonus they just delay the payment.yoi know what i mean .it is free money. have patient!
Mohu vás také požádat o odpověď na otázku týkající se vkladu? Mám pocit, že hráči by se hodilo nějaké vysvětlení. Zvláště, když někdo zmínil chybu na vašem webu spojenou s výběry.
Je to jen laskavá prosba.
Děkuji za zvážení.
May I ask you to respond to the deposit question as well? I feel the player could use some explanation. Especially, when another has mentioned a bug on your site associated with withdrawals.
It's just a kind plea.
Thank you for considering.
Normálně musí být takový vklad také vsazen, aby byl k dispozici pro výběr. Je to kvůli politice proti praní špinavých peněz. Zkontroloval jsi pravidla? Tam bych pro jistotu začal.
I když souhlasím, že podpora by měla vysvětlit. 🤔
Normally such deposit need to be wagered too in order to get available for withdrawal. It's due to the Anti-money-laundering policy. Have you checked the rules? I would start right there to be sure.
Though I agree the support should explain. 🤔
Odpovědi před dny ani neposlaly e-mail.
Není to dobré místo pro hazard bez ohledu na to, kdo říká co.
Faktem je, že tady je více problémů než dobrých časů.
Bez ohledu na to, zda se jedná o bonus nebo žádný bonus, o své zákazníky zde téměř nestojí a to prostě není možné.
Dobrá kasina zacházejí s lidmi, kteří dávají peníze do svých pokladen, jinak.
The answers didn't even sent an email days ago.
It's just not a good place to gamble no matter who says what.
The fact is that there are more problems than good times here.
Regardless of whether it is a bonus or no bonus, they hardly care about their customers here and that is simply not possible.
Good casinos treat the people putting money in their coffers differently.
Die Antworten nicht habe vor Tagen auch eine Mail gesendet.
Es ist einfach kein guter Ort um zu zocken egal wer was sagt.
Fakt ist man hat hier mehr Probleme als gute Zeiten.
Egal ob Bonus oder ohne Bonus die kümmern sich hier kaum um ihre Kunden und das geht einfach nicht.
Gute Casinos Verhalten sich anders gegenüber den Menschen die Geld in ihre Kassen bringen.
Ne, nikde se nepíše, že musíte vsadit vklad, už jsem hledal a nenašel jsem to, mluvil jsem s nimi včera, čekám na žádost o výběr, kterou jsem podal.
No, it says nowhere that you have to bet the deposit, I already looked and couldn't find it, I spoke to them yesterday, I'm waiting for the withdrawal request I made.
Não, está dizendo em nenhum lugar que tem q apostar o depósito, já procurei e não achei, falei com eles ontem, estou aguardando a solicitação que fiz de saque .
Stránka uvolnila část výběru, ale pouze pro výběr prostřednictvím karty, zde v Brazílii neexistuje žádný způsob, jak získat peníze, takže jsem zvolil kryptoměnu, ale pro výběr musíte poslat e-mailem Čekám na e-mail I poslal žádost. kořist
The site released the withdrawal part, but only for withdrawal via card, here in Brazil there is no way to receive money like that, so I opted via crypto, but you have to send it via email to withdraw I am waiting for the email I sent requesting. the loot
O site liberou a parte de saque, mas apenas para saque via cartão, aqui no Brasil não tem como receber dinheiro assim, então optei via cripto, mas tem que enviar via email para sacar estou aguardando o email que mandei solicitando . O saque
Vracím se sem, abych vás informoval, že mi stále neodpověděli prostřednictvím e-mailu s odkazem na mou žádost o výběr!
Coming back here to inform you that they still haven't answered me via email, referring to my withdrawal request!
Voltando aqui para informar que ainda não me responderam via email, referente a minha solicitação de saque !
Podle mě naprostá blbost a opravdu to nemyslím ve zlém.
Jedna věc je být NOVÝ a možná ne 100% zběhlý a druhá věc je neodpovídat lidem.
Abych byl upřímný, také se jimi cítím zrazen.
Žádné e-maily.
Po 10 dnech jsem odeslal recenzi Guruovi a ve stejný den kasino odpovědělo žádostí o napsání e-mailu, aby mi mohli pomoci a na tento e-mail dodnes čekám. 🙂
Takto si zákazníky nezískáte.
Absolute fooling in my opinion and I really don't mean that in a bad way.
It's one thing to be NEW & maybe not 100% versed and quite another not to answer people.
To be honest I feel betrayed by them too.
No emails.
After 10 days I submitted a review to Guru and on the same day the casino replied with the request to write an email so that they could help me & I am still waiting for this email to this day. 🙂
That's not how you get customers.
Absolute verarsche meiner Meinung nach und dies meine ich echt nicht böse.
Es ist eine Sache NEU zu sein & sich villeicht nicht zu 100% auszukennen und eine völlig andere den Leuten einfach nicht zu antworten.
Um ehrlich zu sein fühle ich mich von denen auch verarscht.
Keinerlei Emails.
Ich habe daraufhin nach 10 Tagen eine Bewertung bei Guru abgegeben und am selben Tag noch antwortete das Casino mit der Bitte eine Email zu schreiben damit sie mir helfen können & auf diese Email warte ich bis heute. 🙂
So gewinnt man einfach keine Kundschaft.
Nikdo by neměl mít při hraní tolik stresu, není to legrace.
Nobody should have so much stress while playing, it's not fun.
Keiner sollte soviel Stress beim spielen haben das macht so keinen Spaß.
Ahoj,
Doufám, že dostanete odpověď, mají 14 dní podle toho, co bylo uvedeno ve stížnosti. Chápu však, že chcete dostat své peníze co nejdříve. Ale z našich zkušeností je to většinou hotovo do 14 dnů. Na své stížnosti máte také časovač, abyste to mohli sledovat.
Informujte nás, pokud se s vámi kasino spojí nebo pokud obdržíte své prostředky.
Hello,
Hopefully you will receive your answer, they have 14 days as per what the complaint said. However, I do understand that you want to get your money asap. But from our experience it is usually done within 14 days. You also have timer on your complaint to keep track of that.
Do keep us informed if casino gets in touch with you or you receive your funds.
Plně souhlasím s tím, že hraní by mělo být zábavné, ne stresující, ale opět sázíte své peníze, takže stres přichází přirozeně. Existují však určitá opatření, jak udržet stres na co nejnižší úrovni, a to buď správou peněz, hraním s finančními prostředky, které jste skutečně ochotni prohrát.
I fully agree that playing should be fun, not stressful but again you are betting your money so stress comes naturally. However there are certain measures to keep the stress as low as possible, either by money management, playing with funds you are actually willing to lose.
Ahoj, právě mi zaplatili přes krypto.
Hi, they just paid me via crypto.
Ola, eles acabou de me pagar via cripto.
Dobré zprávy!
Gratulujeme!
Good news!
Congratulations!
Gute Nachrichten!
Gratuliere!
Definitivní.
Myslím si, že pokud chce kasino přilákat zákazníky, stačí, aby se hráči cítili pohodlně, jinak se poohlédnou jinde.
Abych byl upřímný, jsem trochu zklamaný, protože jsem několik dní nedostal odpověď 🙂
Ale teď to není ani z poloviny tak špatné 🙂
Definitive.
I think that if a casino is looking to attract customers, you just have to make the players feel comfortable, otherwise they'll look elsewhere.
To be honest, I'm a bit disappointed because I haven't received an answer for days 🙂
But now it's not half as bad 🙂
Definitiv.
Ich bin der Meinung das wenn ein Casino darauf aus ist Kunden zu gewinnen muss man einfach dafür sorgen das die Spieler sich wohlfühlen ansonsten suchen sie sich andere Orte.
Ich bin ehrlich gesagt etwas enttäuscht da ich seit Tagen keine Antwort erhalte 🙂
Mittlerweile ist es aber halb so schlimm 🙂
V neděli se ozvali a požádali o doklady pro ověření, já je poskytl. Poté opět ticho. Některé zdroje mohou ověřit uživatele za 10 minut. Uplynuly dva dny a nic. Je to prostě hrozné
On Sunday, they contacted and asked for documents for verification, I provided them. After that, silence again. Some resources can verify a user in 10 minutes. Two days have passed here and nothing. It's just horrible
No, podle ostatních příspěvků v tomto vlákně bych řekl, že nejsi sám. 🙁
Pokud vím, zdá se, že některá kasina fungují o víkendech, ale ne v plné síle. Přesto se zdá, že je středa, nikam nespěchají.
Dej mi vědět, jak to jde, ano?
Well, according to other posts in this thread, I'd say you're not alone. 🙁
As far as I know, some casinos seems to be working on weekends but not in full strenght. Still, its Wednesday, seems like they are not in a rush.
Let me know how it goes, will you?
Dobrý den, Ano, samozřejmě. před několika hodinami jsem obdržel zprávu od [email protected]. Tvrdí, že hráči z Ukrajiny nesmějí hrát CasinerX, protože jejich jurisdikce se nevztahuje na hráče z Ukrajiny. A taky mám pár otázek
kde najdu tyto informace na vašem webu?
Pokud je to skutečně pravda, proč jsem si mohl zaregistrovat účet, získat bonus, hrát automaty a provést vklad?
Proč se mi během registrace nezobrazila žádná zpráva o tomto?
A obecně mám z interakce s nimi extrémně špatné dojmy. Někteří uživatelé webu správně uvedli, že účelem kasina je poskytnout lidem zábavu. Místo toho mi svou nečinností a nedostatkem elementární etiky chování zkazili náladu přesně na týden. A věřím, že pro to nelze mít absolutně žádné omluvy.
Můj zesnulý dědeček vždy rád opakoval: "Když to neumíš, tak to nedělej. Tak si neuděláš ostudu a nikomu neublížíš."
Hello, Yes of course. a few hours ago I received a message from [email protected]. He claims that players from Ukraine are not allowed to play CasinerX because their jurisdiction does not extend to players from Ukraine. And also I have few questions
where can I find this information on your site?
If this is really true, then why was I able to register an account, get a bonus, play slots and make a deposit?
Why didn't I see any message about this during registration?
And in general, I have extremely bad impressions from interacting with them. Some of the users of the site rightly said that the purpose of the casino is to give people entertainment. Instead, they ruined my mood for exactly one week with their inactivity and lack of elementary ethics of behavior. And I believe that there can be absolutely no excuses for this.
My late grandfather always liked to repeat: "If you can't do it, don't do it. That way you won't disgrace yourself and you won't harm anyone."
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.