DomůFórumKasinaCasinerX Casino - všeobecná diskuze

CasinerX Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před rokem od Radka
|
21 004 zobrazení 135 odpovědí |
|
1...4 5 67
před rokem

pošlete e-mail georgemu manažerovi podpory. Myslím, že e-mail je na toto téma

tady:

gmorgan@casinerx.com

Automaticky přeloženo:
ygorjogosx
před rokem

gmorgan@casinerx.com

Automaticky přeloženo:
Anonymized487
před rokem

Zatím jsem neposlal žádnou odpověď!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že protože jste vyhráli s bonusem, jen zpožďují platbu. Vím, co tím myslím, jsou to peníze zdarma. mějte trpělivost!

Automaticky přeloženo:
CasinerX Casino
před rokem

Mohu vás také požádat o odpověď na otázku týkající se vkladu? Mám pocit, že hráči by se hodilo nějaké vysvětlení. Zvláště, když někdo zmínil chybu na vašem webu spojenou s výběry.

Je to jen laskavá prosba.

Děkuji za zvážení.

Automaticky přeloženo:
ygorjogosx
před rokem

Normálně musí být takový vklad také vsazen, aby byl k dispozici pro výběr. Je to kvůli politice proti praní špinavých peněz. Zkontroloval jsi pravidla? Tam bych pro jistotu začal.

I když souhlasím, že podpora by měla vysvětlit. 🤔

Automaticky přeloženo:
Anonymized487
před rokem

Odpovědi před dny ani neposlaly e-mail.

Není to dobré místo pro hazard bez ohledu na to, kdo říká co.

Faktem je, že tady je více problémů než dobrých časů.

Bez ohledu na to, zda se jedná o bonus nebo žádný bonus, o své zákazníky zde téměř nestojí a to prostě není možné.

Dobrá kasina zacházejí s lidmi, kteří dávají peníze do svých pokladen, jinak.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ne, nikde se nepíše, že musíte vsadit vklad, už jsem hledal a nenašel jsem to, mluvil jsem s nimi včera, čekám na žádost o výběr, kterou jsem podal.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Stránka uvolnila část výběru, ale pouze pro výběr prostřednictvím karty, zde v Brazílii neexistuje žádný způsob, jak získat peníze, takže jsem zvolil kryptoměnu, ale pro výběr musíte poslat e-mailem Čekám na e-mail I poslal žádost. kořist

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Vracím se sem, abych vás informoval, že mi stále neodpověděli prostřednictvím e-mailu s odkazem na mou žádost o výběr!

Automaticky přeloženo:
ygorjogosx
před rokem

Podle mě naprostá blbost a opravdu to nemyslím ve zlém.

Jedna věc je být NOVÝ a možná ne 100% zběhlý a druhá věc je neodpovídat lidem.

Abych byl upřímný, také se jimi cítím zrazen.

Žádné e-maily.

Po 10 dnech jsem odeslal recenzi Guruovi a ve stejný den kasino odpovědělo žádostí o napsání e-mailu, aby mi mohli pomoci a na tento e-mail dodnes čekám. 🙂

Takto si zákazníky nezískáte.


Automaticky přeloženo:
ygorjogosx
před rokem

Nikdo by neměl mít při hraní tolik stresu, není to legrace.

Automaticky přeloženo:
ygorjogosx
před rokem

Ahoj,

Doufám, že dostanete odpověď, mají 14 dní podle toho, co bylo uvedeno ve stížnosti. Chápu však, že chcete dostat své peníze co nejdříve. Ale z našich zkušeností je to většinou hotovo do 14 dnů. Na své stížnosti máte také časovač, abyste to mohli sledovat.

Informujte nás, pokud se s vámi kasino spojí nebo pokud obdržíte své prostředky.

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před rokem

Plně souhlasím s tím, že hraní by mělo být zábavné, ne stresující, ale opět sázíte své peníze, takže stres přichází přirozeně. Existují však určitá opatření, jak udržet stres na co nejnižší úrovni, a to buď správou peněz, hraním s finančními prostředky, které jste skutečně ochotni prohrát.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, právě mi zaplatili přes krypto.

Automaticky přeloženo:
ygorjogosx
před rokem

Dobré zprávy!

Gratulujeme!

Automaticky přeloženo:
Hiros
před rokem

Definitivní.

Myslím si, že pokud chce kasino přilákat zákazníky, stačí, aby se hráči cítili pohodlně, jinak se poohlédnou jinde.

Abych byl upřímný, jsem trochu zklamaný, protože jsem několik dní nedostal odpověď 🙂

Ale teď to není ani z poloviny tak špatné 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

V neděli se ozvali a požádali o doklady pro ověření, já je poskytl. Poté opět ticho. Některé zdroje mohou ověřit uživatele za 10 minut. Uplynuly dva dny a nic. Je to prostě hrozné

Automaticky přeloženo:
don4yk
před rokem

No, podle ostatních příspěvků v tomto vlákně bych řekl, že nejsi sám. 🙁

Pokud vím, zdá se, že některá kasina fungují o víkendech, ale ne v plné síle. Přesto se zdá, že je středa, nikam nespěchají.

Dej mi vědět, jak to jde, ano?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, Ano, samozřejmě. před několika hodinami jsem obdržel zprávu od gmorgan@casinerx.com. Tvrdí, že hráči z Ukrajiny nesmějí hrát CasinerX, protože jejich jurisdikce se nevztahuje na hráče z Ukrajiny. A taky mám pár otázek

kde najdu tyto informace na vašem webu?

Pokud je to skutečně pravda, proč jsem si mohl zaregistrovat účet, získat bonus, hrát automaty a provést vklad?

Proč se mi během registrace nezobrazila žádná zpráva o tomto?

A obecně mám z interakce s nimi extrémně špatné dojmy. Někteří uživatelé webu správně uvedli, že účelem kasina je poskytnout lidem zábavu. Místo toho mi svou nečinností a nedostatkem elementární etiky chování zkazili náladu přesně na týden. A věřím, že pro to nelze mít absolutně žádné omluvy.

Můj zesnulý dědeček vždy rád opakoval: "Když to neumíš, tak to nedělej. Tak si neuděláš ostudu a nikomu neublížíš."

Automaticky přeloženo:
1...4 5 67
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky