Dobrý den, Ano, samozřejmě. před několika hodinami jsem obdržel zprávu od gmorgan@casinerx.com. Tvrdí, že hráči z Ukrajiny nesmějí hrát CasinerX, protože jejich jurisdikce se nevztahuje na hráče z Ukrajiny. A taky mám pár otázek
kde najdu tyto informace na vašem webu?
Pokud je to skutečně pravda, proč jsem si mohl zaregistrovat účet, získat bonus, hrát automaty a provést vklad?
Proč se mi během registrace nezobrazila žádná zpráva o tomto?
A obecně mám z interakce s nimi extrémně špatné dojmy. Někteří uživatelé webu správně uvedli, že účelem kasina je poskytnout lidem zábavu. Místo toho mi svou nečinností a nedostatkem elementární etiky chování zkazili náladu přesně na týden. A věřím, že pro to nelze mít absolutně žádné omluvy.
Můj zesnulý dědeček vždy rád opakoval: "Když to neumíš, tak to nedělej. Tak si neuděláš ostudu a nikomu neublížíš."
Hello, Yes of course. a few hours ago I received a message from gmorgan@casinerx.com. He claims that players from Ukraine are not allowed to play CasinerX because their jurisdiction does not extend to players from Ukraine. And also I have few questions
where can I find this information on your site?
If this is really true, then why was I able to register an account, get a bonus, play slots and make a deposit?
Why didn't I see any message about this during registration?
And in general, I have extremely bad impressions from interacting with them. Some of the users of the site rightly said that the purpose of the casino is to give people entertainment. Instead, they ruined my mood for exactly one week with their inactivity and lack of elementary ethics of behavior. And I believe that there can be absolutely no excuses for this.
My late grandfather always liked to repeat: "If you can't do it, don't do it. That way you won't disgrace yourself and you won't harm anyone."
Automaticky přeloženo: