FórumKasinaCasinerX Casino - všeobecná diskuze

CasinerX Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před rokem od Radka
|
18636 zobrazení 135 odpovědí |
|
1...5 6 7
Přidat příspěvek
před rokem

Sluší se dodat, že čekám na jejich rozhodnutí v této složité situaci. Stále čekám na vyplacení výhry. Soudě podle obdržené negativní zkušenosti předpokládám, že rozhodování může trvat velmi dlouho a bojím se předvídat, jaké to se mnou bude.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Možná nevědí, něco jim připomenu. V mé zemi probíhá VÁLKA. Dnes jsem v pořádku, jako to bývá ve válce. Zítra se může všechno změnit. Zítra se může stát, že mě zabijí a co dál? Nechají si moje peníze. No, kdyby to chtěli od začátku, tak je vše jasné. Nemám trpělivost čekat tak dlouho.

Automaticky přeloženo:
don4yk
před rokem

Ahoj!

To jsou dobré otázky a kasino by mělo být schopné odpovědět. My v Casino Guru věříme, že jakmile je hráči umožněno hrát pomocí správných informací v registračním formuláři, kasino by mělo spravedlivě vyplatit každou získanou výhru v souladu s podmínkami.

Je skvělé, že jste podali stížnost , je důležité kontaktovat kasina a věci vyjasnit.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Možná nevědí, něco jim připomenu. V mé zemi probíhá VÁLKA. Dnes jsem v pořádku, jako to bývá ve válce. Zítra se může všechno změnit. Zítra se může stát, že mě zabijí a co dál? Nechají si moje peníze. No, kdyby to chtěli od začátku, tak je vše jasné. Nemám trpělivost čekat tak dlouho.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vím, že to musí být těžké, prostě udělej, co můžeš, abys vydržel tuto fázi, dobře?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Snažím se nezmiňovat válku, zvláště pokud jde o mé soukromé záležitosti, jako je tento případ. Protože tohle by se nemělo zneužívat. Ale v této situaci jsem se z nějakého důvodu neudržel. Za takové příspěvky se samozřejmě omlouvám.

Automaticky přeloženo:
don4yk
před rokem

To je v pořádku - ujišťuji vás.

Snažil jsem se vyjádřit svou podporu, nic víc.

Pro mě je téměř nemožné si představit, jaký to musí být pocit.

Válka by nikdy neměla být alternativou!

💚🙌🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud vidím, tito podvodníci neuvažují o vrácení mých peněz. Pokud do této chvíle neověřili můj účet, nereagovali na dopisy - ignorovali mě a možná i vás, pak je zbytečné doufat v něco pozitivního pro mě při řešení tohoto případu. Připomínám, že již uplynulo dva a půl týdne . Kdyby se jednalo o normální kasino, už bychom na tento případ dávno zapomněli. V tomto případě však musím zapomenout na své peníze. Bez vulgárních výrazů o nich ani nenacházím slova. Možná by stálo za to je z tohoto zdroje odstranit, aby už nebyly oběti jejich kriminálních podvodů


A kromě toho jsem přesvědčen, že se jim jednou stane totéž, co teď mně, protože nic na světě nezmizí beze stopy a každé zlo dostane odpovídající odměnu.


Jsem si tím 1000% jistý. Abych byl upřímný, vůbec mě to neutěšuje. Naopak mě překvapuje, že tito podnikatelé jsou tak malí, že hodnota jejich pověsti je jen pár set dolarů.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
don4yk
před rokem

nemá cenu smazat

pokud jsou to opravdu podvodníci, pak by měli být hodnoceni jako scatterhall kasino a podobně

aby lidé viděli, že toto kasino je nespolehlivé a nemělo by se hrát

Automaticky přeloženo:
pozndarya
před rokem

Máte jistě pravdu, ale dvousečná zbraň, pokud takové podvodníky opustíte, tak negativních hodnocení je málo. Je nutné je vybrat tak, aby uživatel neměl chuť se tím směrem dívat. Odhady jsou všechny subjektivní a ne všichni a ne vždy je kladou, a ještě k tomu jsou pozitivní. Ale pokud existují konkrétní fakta o podvodu, pak by bylo hezké je uvést

Automaticky přeloženo:
don4yk
před rokem

ano a máš pravdu

ale kasino guru dokonale plní svou roli

kasino guru nikoho ke hře nezvou, jednoduše zkontroluje téměř všechna kasina, která jsou k dispozici (je jasné, že jsou to také affiliate partneři, ale také pro něco potřebují existovat)

Soudím podle sebe a myslím si, že je to blízko pravdě – většina hráčů si nová kasina najde na jiných zdrojích, nebo přes spamové emaily či bannery a podobně a teprve pak přijde za kasinovými guru a zanechá recenze.

Casino guru jsou v současnosti ideálním neúplatným zdrojem, jednají nestranně a ve většině případů na straně hráčů, což je v dnešní době vzácnost. Dříve to byli askgambleři, ale momentálně se z nich stala zkorumpovaná skládka (vím, že byly přeprodány, ale už předtím začínaly šmejdit).

spousta myšlenek, ale jsem příliš líný je teď malovat, doufám, že jste moji zprávu zachytili)

Mimochodem, jak jsem se dostal do této pobočky kasina? Udělala jsem tam zálohu 🙂

podpora v živém chatu píše s překlepy. odpovědět na velmi dlouhou dobu. Je jasné, že nerozumí otázkám, které jsou jim kladeny.

bude experiment

Stále jsem hráč a hraji v mnoha kasinech, takže nebudu litovat dalších ~50 dolarů na kontrolu tohoto kasina, pokud se mi podaří vyhrát, napíšu buď stížnost, nebo recenzi (podle toho, zda vyberou peníze nebo ne)

dříve vyjasnili o mé zemi na podpoře - řekli, že můžu hrát 🙂

a omlouvám se za zmatek, trochu jsem pil, ale ze zvyku se ukázalo, že jsem se opil)))

Automaticky přeloženo:
pozndarya
před rokem

absolutně s tebou souhlasím. Jediná věc, kterou bych nedoporučoval, je další vklad v tomto kasinu. Myslím, že beze mě víte, co je to „licence Kostariky" a že za takových okolností není hráč chráněn, protože neexistuje žádný regulátor, který by kasino ovlivňoval. Posadil jsem se, abych si prostudoval jejich dokumentaci a

mají tam jeden bod, jehož přítomnost vyrovnává zbytek textu stejných pravidel.

„4.7 Kromě toho si Společnost vyhrazuje právo přijmout nebo odmítnout registraci nebo pozastavit či zavřít jakýkoli Účet z jakéhokoli důvodu bez vašeho vysvětlení.
4.7 Kromě toho si Společnost vyhrazuje právo přijmout nebo odmítnout registraci a pozastavit nebo uzavřít jakýkoli Účet z jakéhokoli důvodu bez udání důvodů.

Tím je řečeno vše.

Navíc jste si správně všimli gramotnosti jejich podpory, s čímž jsem měl velmi zábavný (pro mě) případ. Ten den jsem hledal způsoby, jak je kontaktovat (ak. skype - fake, viber už dlouho není online, votsap je to samé jako viber, neodpovídají na mail, telefonní čísla nejsou obsluhována ani offline ) napsal do živého chatu ráno a pak během dne několik desítekkrát, ale nikdo neodpovídá. K večeru jsem to nevydržel a ze vzteku v ukrajinštině jsem napsal "vy jste pid *** sy." O deset sekund později (!!) se objevil nápis? a pak otázka "proč si to myslíš?"

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vážení administrátoři tohoto nádherného projektu, dovolte mi vyjádřit úctu a poděkování za pomoc při vyřizování mé stížnosti. Odvádíte neuvěřitelnou práci a přeji vám jen úspěch ve vašem snažení. Ale jsem trochu zmatený.

1. Jak vy i já víme, zástupci CasinerX mou stížnost zcela ignorovali a nereagovali. Proto můžete bezpečně předpokládat, že tito darebáci se o vás a mě nestarají. Ale dá se s tím smířit.

2. Tito podvodníci z tohoto casina casinerX, kterému nerozumím, mi nevyplatili výhru z bonusu bez vkladu. A taky to dokážu přijmout.

3. Spáchali trestný čin - podvodně mi vzali peníze ve výši 100 $, které mi dosud nevrátili a jak jsem pochopil, nikdy nevrátí. V mnoha zemích se takové jednání kvalifikuje jako podvod a trestá se podle trestního práva . A ačkoliv je v tomto případě soud neuznal jako zločince, dobře chápeme, že tito chlapíci jsou podvodníci a zločinci.

4. Vzhledem k těmto okolnostem máme dostatečné důvody se domnívat, že tyto osoby budou s největší pravděpodobností pokračovat ve své trestné činnosti . Proto mohou být jejich činností ovlivněni další lidé, kteří o těchto zločincích nic nevědí.

Mám tedy jednoduchou otázku:

  1. Proč má kasino těchto zločinců, kteří si 12. července 2023 podvodně přivlastnili mých 100 dolarů zpět a stále je nevrátili, hodnocení 6,2 a ne -6,2?
  2. Proč není na vašem webu v profilu tohoto nedorozumění (zde „nedorozuměním" myslím kasino) žádný záznam o jejich zločinu nebo dokonce jeho náznak, aby se další potenciální oběť jejich zločinů nestala obětí a jen je obejít?
  3. Baví vás jednání s lidmi, jejichž pověst stojí 100 dolarů? Opravdu chcete na tomto webu nadále vidět (a vaším cílem je ušlechtilý, jsem si jistý) kasino, které doslova okrádá své zákazníky?

Nesnáším pomyšlení, že tyhle zločince můžete nějak krýt. Každopádně při současné ekonomické situaci v mé zemi to bylo poslední kasino, ve kterém jsem provedl vklad, a nikdy nezapomenu na těch 100 $. Ať válka skončí. Doufám, že na mou výzvu odpovíte. Děkuji

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
don4yk
před rokem

Ahoj.

Dovolte mi začít tím nejdůležitějším faktem: Nejsme právníci ani politika. Pokud jste si jisti, že kasino jedná v rozporu se zákonem, měli byste jednat, protože to nemůžeme udělat vaším jménem.

Naprosto rozumím vašim pocitům, ale nad kasiny nemáme žádnou pravomoc.

Jak je uvedeno ve stížnosti:

"Vzhledem k tomu, že kasino funguje s licencí se špatnou pověstí a neodkazuje na žádnou službu ADR, prakticky neexistuje žádný herní úřad, na který byste se mohli obrátit. Stížnost označím v našem systému jako "nevyřešenou". Chápu, že se nejedná o uspokojivé řešení vašeho problému. Snížení hodnocení způsobené nevyřízenými stížnostmi by však mohlo pomoci změnit přístup kasina . Pokud se kasino rozhodne reagovat, stížnost znovu otevřeme a budete informováni e-mailem. Mohu vás jen doporučit vybírejte kasina podle jejich recenzí a hodnocení v budoucnu, abyste se podobným situacím vyhnuli . Je mi líto, že jsme vám při této příležitosti nemohli více pomoci."

"Kvalita" licence je uvedena jako negativní fakt, index bezpečnosti je podprůměrný - to naznačuje, že kasino není příliš spolehlivé.

Dokud nám kasino neukáže, čeho je schopno, neexistuje způsob, jak hráče varovat.

V tuto chvíli recenze vypadá takto:

Recenze kasina CasinerX

CasinerX Casino jsme důkladně zkontrolovali a dali jsme mu podprůměrný index bezpečnosti. Toto kasino má některé dobré vlastnosti, ale také spoustu negativ, kvůli kterým je lepší hrát jinde. V naší recenzi jsme vzali v úvahu stížnosti hráčů kasina, odhadované příjmy, licenci, pravost her, kvalitu zákaznické podpory, spravedlivost smluvních podmínek, limity pro výběr a výhry a další faktory. Pokud jste tedy někdy přemýšleli, zda je toto kasino bezpečné a legitimní, nebo jde o podvod, přečtěte si celou recenzi níže, kde se dozvíte více.

Podle našeho výzkumu a odhadu je CasinerX Casino menší online kasino, co se týče příjmů. Příjmy kasina jsou důležitým faktorem, protože větší kasina by neměla mít problémy s vyplácením velkých výher, zatímco menší kasina by mohla mít problémy, pokud se vám podaří vyhrát opravdu velké částky.

CasinerX Casino má licenci kasina, ale nebyla vydána dobrým licenčním úřadem.

Na toto kasino jsme nenašli žádné relevantní stížnosti.

CasinerX Casino má zákaznickou podporu, ale my jsme to hodnotili jako pomalé nebo špatné. To znamená, že jsou k dispozici zástupci zákaznické podpory, kteří vám pomohou, ale jejich reakce bývají pomalé a ne tak užitečné, jak by mohly být.

Jak jsme již zmínili, Casino CasinerX má podprůměrný index bezpečnosti. To znamená, že i když to není úplně špatné, má některé negativní vlastnosti, kvůli kterým je vhodné hledat lepší online kasino, kde by se dalo hrát.


Jak vždy hráčům radíme:

file

https://casino.guru/how-to-choose-an-online-casino

Je mi upřímně líto, že vaše stížnost byla první nevyřešenou pro toto kasino .

Je důležité šířit tyto informace na fóru, jak to děláme nyní.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dovolte mi, abych něco vysvětlil. Samozřejmě chápu, že na toto kasino nemáte žádnou páku. Ale v předchozím příspěvku jsem se snažil sdělit, že kasino, které doslova krade peníze zákazníků, by nemělo být hostováno na zdrojích, jako je ten váš. A nejjednodušším důkazem mých slov je, že zástupci kasina ani neprojevili touhu moje obvinění vyvrátit. Také ignorovali moji stížnost, kde je vaším zdrojem třetí strana . Takže jednoduchý závěr: nezajímají je zákazníci a vaše zdroje. Ignorují vás a vy na to klidně zareagujete. Ani nereaguješ. Proč tedy tyto stížnosti? Chcete dva týdny sledovat odpočítávací měřič a čekat na odpověď?

Jsem přesvědčen, že jste pro ně mnohem důležitější než oni pro vás. Váš zdroj je v tomto směru jedním z nejlepších. Ale nemám právo vám říkat, jak provádět zásady týkající se umístění takových kasin na vaše stránky, ale podle mého subjektivního názoru, pokud se takové případy stanou a kasino vás ignoruje, pak by zde neměly být.

Víte, kde jsem se o tomto kasinu dozvěděl? Ano, na vašem zdroji v sekci „Bbonusy bez vkladu". A jsem si jistý, že většina jejich zákazníků se o nich dozvěděla díky vám a webům, jako je ta vaše. Nemyslím si tedy, že je správné říkat, že když je zde necháte se špatným indexem, upozorní to ostatní.

Také si myslím, že vaše prohlášení o tom, že jsou licencované, potřebuje nějaké vyladění. Nemají licenci na provozování hazardních her . Nedávno jsem se dozvěděl, že organizování a provozování hazardních her není zakázáno kostarickými zákony, ale neexistuje žádný konkrétní zákon upravující organizaci a licencování online hazardních her. Proto takové podnikání není kontrolováno a regulováno na státní úrovni.

Vzhledem k tomu, že v Kostarice neexistuje žádná zvláštní licence pro online hraní, operátoři používají k provozu licenci na zpracování dat . A ačkoli tato licence přímo neoznačuje právo jednat jako provozovatel online her, stále se používá jako oficiální dokument o povolení. Registrací společnosti v Kostarice a získáním licence na zpracování dat může provozovatel bezpečně fungovat online a přijímat sázky od hráčů z celého světa, kromě obyvatel Kostariky.

Proto se domnívám, že tvrzení, že mají licenci, je nepravdivé. Jedná se o změnu paradigmatu a ovlivňuje rozhodnutí potenciálních zákazníků jít k nim a utratit tam své peníze. Je ale na vás, abyste se rozhodli, co a jak v takových situacích dělat.

Automaticky přeloženo:
don4yk
před rokem

Ahoj, mám tu pár poznámek.

Za prvé, jsme největší databází online kasin na světě. Naším cílem je mít každou jednotlivou recenzi online kasina a poskytovat o nich upřímné informace každému, kdo hledá další informace na internetu. Pokud jde o bonusy, udělali jsme před časem anketu. Výsledky byly jasné. Přibližně 78 % hráčů má zájem o bonusy bez vkladu, i když kasino nemá dobrou pověst. Proto máme také každý jednotlivý bonus bez vkladu, který najdeme v naší databázi.

Na druhou stranu, abychom hráče ještě trochu chránili, posíláme prostřednictvím našeho newsletteru bonusy bez vkladu, ale nikdy neposíláme bonus, který lze nalézt v kasinu, které nemá dobrou pověst. Máme pocit, že když dostanete e-mail od Casino Guru, můžete mít sklon věřit, že je to všechno bezpečné a nechceme hráče tímto způsobem mást.

Pokud jde o vaši stížnost a vaši otázku, proč kasino nemá hodnocení -6,2. Jsou případy, kdy jsou kasina dobrá nebo docela dobrá, ale prostě odmítají spolupracovat s námi nebo jakoukoli externí stranou. Je to jejich politika. Pak nemůžeme tvrdit, že jsou to čistí podvodníci. Je těžké to říci. Každopádně v době, kdy byla kasina jen čistým podvodem, existovaly případy, ale to se také projevilo v naší sekci stížností. Jinými slovy, když kasino podvádí lidi, najednou dostanete spoustu stížností na stejnou věc. To zatím není případ CasinerX. Na druhou stranu jsme se shodli, že máte pravdu na základě toho, co jste popsal ve své stížnosti, a proto jsme kasinu přidělili černé body.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Myslel jsem, že jsem mohl být jedním z prvních a jediných, kdo trpí činy těchto debilů, ale bohužel jsem včera viděl příspěvek pozndaryi , že nemůže z této díry dostat 400 $. Takže prosím okomentujte politiku tohoto kasina ignorování jejich zákazníků a řekněte mi prosím, kolik dalších zjevných případů kasinerxových podvodů potřebujete, abyste odtud dostali tento odpad? Děkuji

Automaticky přeloženo:
don4yk
před rokem

Ačkoli chápu vaše obavy, troufám si tvrdit, že dva nevyřešené případy zdaleka nejsou nezpochybnitelným důkazem.

Je to špatné, nespravedlivé – kasino tak získá černé body za každý jeden nevyřešený případ. Jak je vysvětleno v Průvodci Centrem řešení stížností :

"Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie 'nevyřešená'. K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé." . Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud kasino chce pro zlepšení svého hodnocení v budoucnu bude nucena řešit stížnost, takže existuje šance, že vaše stížnost bude vyřešena později."

Jen nemůžeme trestat kasino jako akt prevence. To by narušilo stabilitu celého konceptu výpočtů indexu bezpečnosti. Pokud jste obeznámeni se situací Scatterhallu, víte také, jak jsme vysvětlili náš přístup.

Hráči schopní procházet stížnosti nebo toto vlákno najdou varování, je také zobrazeno přímo zde:

file

Je mi líto, že kasino se nestaralo o vaši stížnost.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vidím, že odpověděli na mou recenzi a řekli mi, abych jim napsal e-mail. Napsal jsem na čtyři jejich údajně známé adresy, ale dopisy nebyly doručeny. Obracím se na zástupce kasina: zašlete mi prosím aktuální e-mailovou adresu služby podpory vašeho kasina, abych vás mohl kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasino odpovědělo na moji recenzi následovně:

„Ahoj, Pozndaryo!


Je mi líto, že máte tuto zkušenost s CasinerX, ale faktem je, že Bělorusko je jednou z omezených zemí. Nejsem si jistý, jak se vám podařilo provést vklad na CasinerX, ale MY se na to podíváme a uvidíme, co se dá dělat.


Kontaktujte nás prosím e-mailem."


Nejprve jsem se při vkladu zeptal v chatu, zda mohou hráči z Běloruska hrát v jejich kasinu:

(obrázek se z nějakého důvodu nenačítá, ale v případě potřeby jej mohu poslat někomu, kdo o něj bude mít zájem)




Za druhé:

Již jsem poslal mnoho zpráv na e-mail kasina a nikdy jsem od nich nedostal odpověď.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Stejné kecy, odpověděli na naše recenze a řekli nám, abychom jim napsali. Před dvěma dny jsem jim poslal e-mail a stále nic. I nadále ignorují e-maily uživatelů a ze čtyř e-mailových adres, o kterých vím, můj e-mail dorazil pouze na tu, která začíná na info@….com. Zbytek již není relevantní. No, mám tušení, že toto jejich jednorázové vystoupení na fóru, aby reagovali na negativní recenze v duchu "to je v pořádku, kontaktujte nás e-mailem a my vše vyřešíme" opravdu není nic jiného než pokus o rozptýlení nového zákazníky, aby je později okradli. Jak vidíte, nic se nezměnilo.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky