Ahoj.
Rozumím tomu, co říkáte, ale pokud jde o stížnosti, index bezpečnosti klesá na základě počtu černých bodů získaných za to - ve vašem případě 400. To je poměrně nízká hodnota.
Citace z reklamačního průvodce :
„Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. . Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud kasino chce pro zlepšení svého hodnocení v budoucnu bude nucena řešit stížnost, takže je šance, že bude vaše stížnost vyřešena později."
Upozornění je zde však nejen v podobě nevyřízené stížnosti, ale také jako součást přehledu:
Pokud se posunete dolů, uvidíte nejnovější stížnost přímo nad indexem bezpečnosti , takže je nepřehlédnete.
Neříkám, že systém je dokonalý tak, jak je, na druhou stranu je to způsob, jakým to nyní děláme. Potřebujeme matematiku a hodnoty, abychom kasina trestali úplně stejným způsobem, abychom zachovali spravedlnost.
Ctím váš názor; berte to jako krátké shrnutí velmi složitého procesu.
Hello.
I understand what you say, but when it comes to complaints the safety index decreases based on the number of black points earned through that - in your case 400. This is quite a low value.
Quoting from the complaint guide:
"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
The warning is there, though, not just only in the form of the unresolved complaint, but also as a part of the overview:
If you scroll down, you'll see the latest complaint right over the Safety Index, so those won't be missed.
I'm not saying the system is perfect as it is, on the other hand, it is the way we do it now. We need math and values to punish casinos exactly the same way to maintain fairness.
I honor your opinion; take this as a short summary of the very complex process.
Automaticky přeloženo: