FórumKasinaCasinerX Casino - všeobecná diskuze

CasinerX Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před rokem od Radka
|
9682 zobrazení 135 odpovědí |
|
1...6 7
Přidat příspěvek
don4yk
před 8 měsíci

Rád bych přidal osobní poznámku. Při hledání interního kontaktu jsem prověřil naši databázi a upřímně jsem doufal, že bych mohl požádat někoho z našeho affiliate týmu o funkční e-mailový kontakt. Nevěřili byste, co jsem našel. Interní poznámka, že jsme dostali nějaké e-maily, ale nikdy jsme neodpověděli... 🙁

Musím říct, že jsem rád, že index bezpečnosti je nízký.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Dobrý den, don4yku, omlouváme se za vaši negativní zkušenost ohledně e-mailu info@casinerx.com je k dispozici pro každého a my se budeme snažit, abychom se k zákazníkům vrátili co nejdříve.


S pozdravem,


Tým Casinerx.

Automaticky přeloženo:
XSupport
před 8 měsíci

ok, zpracujte můj výběr a všechno.

Psal jsem i na tento mail. Zatím nic.

Čekám od půlky letošního července a bez úspěchu. Třeba se vám to v září konečně podaří?

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
XSupport
před 8 měsíci

Ahoj podvodníku!

Litujeme vašich nehorázných lží, ale ani předtím, ani teď info@casinerx.com nikdy nebyl přístupný všem. Pokud tam něco napíšete, nedostanete žádnou odpověď. A obecně dám radu hráčům, kteří čtou toto vlákno zpráv: je lepší se nezaplétat s podvodníky, kteří vám kradou peníze.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj podvodníku!

Litujeme vašich nehorázných lží, ale ani předtím, ani teď info@casinerx.com nikdy nebyl přístupný všem. Pokud tam něco napíšete, nedostanete žádnou odpověď. A obecně dám radu hráčům, kteří čtou toto vlákno zpráv: je lepší se nezaplétat s podvodníky, kteří vám kradou peníze.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dášo, jak vidíš, naše úsilí nebylo marné. Vidím, jak jejich index klesá pokaždé níže a níže.

Nevím proč, ale vůbec nevěřím, že se jim podaří situaci napravit. Spíš jde o snahu udržet se trochu víc nad vodou kvůli údajné zpětné vazbě od zákazníků, ale ve skutečnosti se nic nezměnilo a měnit nebude. Proč tady zakládáte tento cirkus, pánové?

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
don4yk
před 8 měsíci

Některá kasina, která se stanou podvodem, zůstávají online, aby stále dostávala vklady, případ, který si pamatuji, je Scatterhall, byla normálním kasinem jako mnoho jiných operujících s licencí Curacao a najednou přestali zpracovávat výběry, ale jsou stále online i přes své hodnocení se blíží nule

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před 8 měsíci

Ano, máš pravdu. Jejich činnost lze zastavit pouze odebráním jejich „pseudolicence". V současné době totiž připravuji výzvu k příslušnému kostarickému vládnímu orgánu, aby jim odebral licenci na zpracování dat, neboť jejich takzvaná „činnost" způsobuje ztráty jejich vlastním zákazníkům. Jsem skoro hotový, zbývá mi pár dní počkat na nějaké dokumenty od vládních orgánů Ukrajiny a pak to vše pošlu na Ministerstvo obchodu, průmyslu a hospodářství Kostariky a magistrátu, který jim to skutečně vydal "licence". Co z toho všeho vzejde - uvidíme. Ale nenechám je žít v míru.

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Proč navzdory těmto stížnostem není na stránce recenze žádné varování nebo poznámka, že toto kasino krade hráčům peníze?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vložil jsem 70 $! Nemohu sázet na sporty ani hrát automaty. Neustále se mi zobrazuje chyba, že na zůstatku nemám žádné peníze. Ale to není pravda! Nikdo mi neodpovídá na chatu ani e-mailu! Před měsícem jsem vytvořil žádost o výběr! Odstoupení zatím nebylo potvrzeno!

Automaticky přeloženo:
don4yk
před 7 měsíci

Příteli, podařilo se vám vybrat své prostředky? Na výběr vkladu jsem čekal měsíc. Je to malá částka 70 $, ale stále nepotvrdili moji žádost o výběr.

Automaticky přeloženo:
xray200
před 7 měsíci

Samozřejmě že ne. V polovině července tohoto roku jsem podal žádost o výběr a stále jsem nic neobdržel. Lidi, kdy už konečně odstraní tuhle díru ze stránek nebo alespoň dají nulu na žebříčku hodnocení? O kolik lidí ještě musí přijít o peníze, aby to někdo pochopil: casinerx jsou zločinci a na takových fórech nemají místo . Správě webu, ničíte si reputaci tím, že pomáháte těmto šmejdům podvádět hráče. Čím déle otálíš, tím víc si začínám myslet, že jsi s nimi.

Automaticky přeloženo:
don4yk
před 7 měsíci

Ahoj,

Váš názor chápu a respektuji. Ale měli byste zvážit situaci jako celek. Jaký je rozdíl mezi např. opožděnou platbou a krádeží? Záměry kasin neznáme. Nemůžeme tomu ani zabránit, ale když se to stane a máme důkaz, index bezpečnosti klesá.

Cestou jsme zveřejnili toto:

file

Dosud byla pouze jedna nevyřízená stížnost:

file

https://casino.guru/complaints/all

Pokud můžete poskytnout důkaz, že kasino krade, pošlete jej zde: data@casino.guru

nebo nejlépe podat stížnost.

Neměníme bezpečnostní index, protože si myslíme, že víme; změníme to, když víme jistě. Jinak by se všechny recenze proměnily v odhadované hodnoty. Tomu se raději vyhýbáme. Naštěstí si každý může přečíst toto vlákno a rozhodnout se, zda kasino stojí za riziko. Index bezpečnosti není jediná a jediná informace, kterou o kasinech poskytujeme. Je to jen část, stejně jako stížnosti, fórum a uživatelské recenze.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Všechno o mé stížnosti na toto „kasino" je perfektní:

Toto "kasino" zcela ignoruje mé požadavky

ukradli moje vklady

nevyplatili mi výhru

navíc: konkrétně změnili pravidla, aby neplatili


Zdá se mi, že mírné snížení hodnocení (na základě výše stížnosti) bude špatně odrážet skutečnou situaci s tímto „kasinem".

Možná bychom o tom měli přidat nějaké poznámky k recenzi tohoto kasina?

alespoň, že kasino může později změnit pravidla, aby neplatilo

Automaticky přeloženo:
pozndarya
před 7 měsíci

Ahoj.

Rozumím tomu, co říkáte, ale pokud jde o stížnosti, index bezpečnosti klesá na základě počtu černých bodů získaných za to - ve vašem případě 400. To je poměrně nízká hodnota.

Citace z reklamačního průvodce :

„Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. . Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud kasino chce pro zlepšení svého hodnocení v budoucnu bude nucena řešit stížnost, takže je šance, že bude vaše stížnost vyřešena později."

Upozornění je zde však nejen v podobě nevyřízené stížnosti, ale také jako součást přehledu: file

Pokud se posunete dolů, uvidíte nejnovější stížnost přímo nad indexem bezpečnosti , takže je nepřehlédnete.

Neříkám, že systém je dokonalý tak, jak je, na druhou stranu je to způsob, jakým to nyní děláme. Potřebujeme matematiku a hodnoty, abychom kasina trestali úplně stejným způsobem, abychom zachovali spravedlnost.

Ctím váš názor; berte to jako krátké shrnutí velmi složitého procesu.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

nakonec se tak stalo a jejich hodnocení kleslo. Obávám se ale, že budou ve své špinavé práci pokračovat

Automaticky přeloženo:
don4yk
před měsícem

Doufejme, že hráči před vkladem zkontrolují bezpečnostní index a zabrání případným problémům.

Automaticky přeloženo:
1...6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky