před rokem
0
dostanete své peníze, nebojte se. Je to nové kasino s několika chybami.
you wil get your money ,dont worry.it is new casino with some bugs.
Čekám na ověření svého účtu, poté vložím 100 $, abych mohl vybrat.
I'm waiting to verify my account, then I'll make a deposit of 100$ so I can withdraw.
Estou esperando verificar a minha conta, aí vou fazer o depósito de 100$ para eu poder sacar.
ok, hodně štěstí. kasino se mi zdá pravé
oke ,good luck .the casino seems genuine to me .i deposited 2x i won then i lost it so i cant comment on payouts but soon l will 😀
Ne a Bug, prostě řekli, že jsem stále nedosáhl požadavků na výběr, tak se ptám, co chybí, neodpovídají!
No and Bug, they simply said that I still haven't reached the withdrawal requirements, so I ask what's missing, they don't answer!
Não e Bug eles simplesmente falou que ainda não atingi o requisitos para saque, aí eu pergunto oque falta eles não respondem!
Aha! To technicky vysvětluje mnohé. 😀
Samozřejmě byste měli dostat řádné vysvětlení, ale jak jsem řekl, zdá se, že nedostatek komunikace je skutečnou bolestí tohoto kasina.
Mohu vědět, kolik se snažíte stáhnout? Začal bych kontrolovat limity výběru, případně cokoliv "užitečného" uvedeného v pravidlech. 🤔 Snažím se přijít na dobrou nápovědu, no... Opravdu by se hodila spolupráce kasina.
Aha! That technically explains a lot. 😀
Of course, you should get a proper explanation, but as I said, it seems the lack of communication is the real pain in this casino.
May I know how much do you try to withdraw? I would start checking the withdrawal limits, or anything "useful" stated in the rules. 🤔 Trying to figure out a good hint, well... Could really use the casino's cooperation.
Částka, kterou jsem vyhrál, byla s registračním bonusem 10 $, maximální povolený zisk je 250 $ a také se tam píše, že musíte vložit 100 $, abyste si mohli vybrat tyto výdělky, ale ptám se jich, jestli je to 100 $ nebo a 100 realů mě nikdo neinformuje! Jsem trochu podezřelý, že žádám o značnou částku, abych mohl vybrat
The amount I won was with the registration bonus 10$, the maximum gain allowed is 250$, and it also says that you have to deposit 100$ to be able to withdraw these earnings, but I ask them if it is 100 dollars or and 100 reais no one informs me! I'm a little suspicious asking for a considerable amount to be able to withdraw
O valor que eu ganhei foi com o bônus de cadastro 10$,o máximo de ganho permito e 250$,e também lá diz que tem que depositar 100$ para poder sacar esses ganhos, mas eu pergunto para eles se e 100 dólares ou e 100 reais ninguém me informa! Fico meio desconfiado pedir um valor considerável alto para poder sacar
Na základě popisu bonusu, který jsme dostali z kasina, si myslím, že to jsou dolary:
"Maximální výběr: 250 $ Maximální částka, kterou můžete z tohoto bonusu vybrat, je omezena na 250 $. Pokud vyhrajete více, překračující částka propadne.":
Podívejte se na to přímo zde .
Není třeba opakovat, úkolem kasina je na takové otázky správně odpovědět. 🙁
Based on the bonus description we got from the casino, I think those are dollars:
"Maximum cashout: $250The maximum amount of money you can withdraw from this bonus is limited to $250. If you win more than that, the exceeding amount will be forfeited.":
No need to repeat it's the casino's job to answer such questions properly. 🙁
Já osobně nikdy neberu bonusy, jen abych se vyhnul všem těmto nedorozuměním. Ve vzácných případech, kdy prohraju hodně, beru bonus jen proto, abych se vychladil a v duchu nehraju, abych vyhrál. Stačí vložit dvojnásobek toho, co chcete hrát, a být zdarma se vším všudy.to je moje otevřenost.
i personally never take bonusses just to avoid all these misunderstoodings .in rarely cases when i lose big i take the bonus just to cool off and in my mind i am not playing to win .just deposit double what you will ing to play and be free with everything.that is my openion.
No, operátor říká 100 $ - řekl bych, že jste dostali odpověď. Prozatím byste měli provést vklad, abyste mohli vybrat své výhry. Podle snímku obrazovky si myslím, že sázení je dokončeno. I když přímá odpověď by byla lepší než "Četl jsi pravidla?"🤔 Vůbec ne zdvořilý chat, když se mě zeptáš...
Well, the operator says 100$ - I'd say you got the answer. For now, you should make the deposit in order to withdraw your winnings. According to the screenshot, I think the wagering is completed. Though a direct response would be better than "Have you read the rules?"🤔 Not a polite chat at all, if you ask me...
Souhlasím. Z mého pohledu celou tuto situaci kasino řešilo dost divně, docela to nakreslilo. Pochybuji, že takový přístup oslovuje hráče pozitivně 😀.
Doufejme, že se poučili...
I agree. From my point of view, this whole situation was handled pretty weirdly by the casino, it drew quite a picture. I doubt such an approach addresses players in a positive way 😀.
Let's hope they learned the lesson...
Opravdu chápu, když má kasino nedostatek personálu nebo je na dovolené nebo cokoli jiného 🙂
Vlastně nejsem člověk, který se stresuje čekacími dobami, ale víc jak 2 týdny je na mě osobně moc. 🙂
Pokud již vkládám v kasinu, očekávám alespoň podporu od kasina.
Je pro mě důležité, abyste na mé obavy reagovali co nejrychleji, jinak se necítíte dobře a myslím, že to žádný hráč nechce 🙂
Neříkám, že toto kasino je špatné a oceňuji odpověď zástupce kasina, ale při vší úctě jsem opravdu ztratil zájem zde hrát.
Pouze bych požádal kasino, aby na hráče v budoucnu reagovalo, jinak jim to uškodí a to myslím opravdu dobře, protože si myslím, že každý má právo vydělávat peníze svým kasinem 🙂 ale samozřejmě hráč (to nejdůležitější ) nelze ignorovat a nic nestojí v cestě vašemu úspěchu. 🙂
Žij a nech žít 🫡
Ale prosím odpovězte zákazníkům tak, že si tím děláte velkou laskavost.
Přeji kasinu hodně úspěchů!
I really understand when a casino is short of staff or on vacation or whatever 🙂
I'm actually not a person who is stressed about waiting times, but more than 2 weeks is too much for me personally. 🙂
If I already deposit in a casino then I at least expect support from the casino.
It's important to me that you respond to my concerns as quickly as possible, otherwise you don't feel comfortable & I don't think any player wants that 🙂
I'm not saying this casino is bad & appreciate the casino representative replying here but with all due respect I've really lost interest in playing here.
I would only ask the casino to react to the players in the future, otherwise it will harm them and I really mean that well because I think that everyone is entitled to make money with their casino 🙂 but of course the player (the most important part) cannot be ignored and nothing stands in the way of your success. 🙂
Live and let live 🫡
But please answer the customers by doing so you are doing yourself a very big favor.
I wish the casino every success!
Ich verstehe wirklich wenn ein Casino Personal Mangel hat oder im Urlaub ist oder was auch immer 🙂
Bin eigentlich kein Mensch der wegen Wartezeiten stresst aber mehr als 2 Wochen ist für mich persönlich zu viel. 🙂
Wenn ich in einem casino schon einzahle dann erwarte ich wenigstens Support seitens des Casinos.
Mir ist wichtig das man innerhalb kürzester Zeit auf meine Anliegen eingeht da man sich sonst nicht wohlfühlt & ich denke kein Spieler möchte sowas 🙂
Ich behaupte nicht das dieses casino schlecht ist & weiß es zu schätzen das der Vertreter des Casinos hier antwortet aber mir ist bei allem Respekt die Lust hier zu spielen mittlerweile echt vergangen.
Ich würde das Casino nur bitten in Zukunft villeicht auf die Spieler zu reagieren da es ihnen sonst schaden wird und dies meine ich wirklich nur gut da ich denke das jeder Anspruch darauf hat geld mit seinem Casino zu verdienen 🙂 aber natürlich darf der Spieler (der wichtigste teil) nicht ignoriert werden und eurem erfolg steht nichts mehr im Wege. 🙂
Leben und Leben lassen 🫡
Aber bitte den Kunden antworten damit tut ihr euch einen sehr großen Gefallen.
Ich wünsche dem Casino viel Erfolg!
Řekli, že musím poslat dokumenty k ověření účtu, včera jsem je poslal a čekám na jejich odpověď
They said I had to send documents to validate the account, I sent them yesterday and I'm waiting for their response
Eles falaram que eu tinha que mandar documentos para validar a conta, mandei ontem estou aguardando a resposta deles
Agrred - Je mi to všechno naprosto jasné! A váš požadavek ohledně kasina je přesný. 🙂
Je skvělé, že jste zpět 😉🙌
Agrred - It's all perfectly clear to me! And the request you made toward the casino stuff is precise. 🙂
It's great to have you back 😉🙌
Je to dobré. Tento proces se nazývá ověření KYC (Know You Customer). Jakmile to bude úspěšně provedeno, budete mnohem blíže k úspěšnému výběru.
Dejte nám vědět, jak to jde, stále mám "trochu obavy" ohledně podpory kasina. Rád bych tedy sledoval vaše pokroky.
It's good. This process is called the KYC (Know You Customer) verification. As soon as it's done successfully, you'll be much closer to a successful withdrawal.
Let us know how it goes, I still have "a little concern" about the casino's support. So, I'd love to keep track of your progress.
Můj účet byl dnes ověřen, jsem zvědav, jestli vložím 100 $, abych mohl vybrat. Jsem s nimi v kontaktu, někdy jim chvíli trvá, než se ozvou, ale dají se. Jsem na pochybách, zda vložím, abych mohl vybrat, protože mi bylo řečeno, že částku vkladu lze vybrat, celkem 375 $
Teď mi řekl, že už to neumí, jen 250 $, komplikované..
My account was verified today, I'm wondering if I'll make the deposit of 100$ to be able to withdraw. I'm in contact with them, sometimes they take a while to respond, but they do. I am in doubt if I will deposit to withdraw because I was told that the deposit amount could be withdrawn, totaling 375$
Now he told me that he can't do it anymore, only 250$, complicated..
Minha conta foi verificada hoje, tô pensando se irei fazer o depósito de 100$ para poder sacar. Estou em contato com eles, as vezes demoram para responder, mas respondem. Estou em dúvida se vou depositar para sacar pois me falaram que que o valor de depósito poderia ser sacado, totalizando 375$
Agora me falou que não pode mais, apenas 250$, complicado..
Ahoj Ygore,
Snažíme se, abychom vám sdělili všechny podrobnosti o bonusu, který je na naší Promo stránce na CasinerX, bonus ŽÁDNÝ vklad, maximální částka výběru je 250 $ To jsou podmínky.
Hello Ygor,
We try our best to communicate with you all the details about the bonus, Which is in our Promo page on CasinerX, NO deposit bonus max withdrawal amount is 250$ That are the terms.
Vím, že maximum je 250 $, ale částka, kterou vložím, by měla být také schopna vybrat s bonusem!
I know the maximum is 250$ but the amount I deposit should also be able to withdraw with the bonus!
Eu sei que o máximo e 250$ mas o valor que eu depositar também devia poder retirar junto com o bônus!
Udělal jsem požadovaný vklad ve výši 100 $, ale stále nebylo možné vybrat! Kliknu na výběr zpět na domovskou stránku kasina
I made the required deposit of 100$ still nothing released to withdraw! I click on withdraw back to the casino homepage
Fiz o depósito exigido de 100$ ainda não liberou nada para sacar! Clico em saque volta para a página inicial do cassino
Vím, že je to chyba na webu. Zaznamenal jsem to kasinu, ale stále to není opraveno. Když použijete možnost stažení, skočí zpět na domovskou stránku.
i know that is a bug on the site .i made note of it to the casino but it still not fixed.when you use withdaw option it jumps back to home page .
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.