FórumKasinaCadoola Casino - všeobecná diskuze

Cadoola Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od rebeca12345souza
|
5540 zobrazení 48 odpovědí |
|
12 3
Přidat příspěvek
Balaualex
před 6 měsíci

Nyní jste si vědomi toho, co jsem řekl, a již dříve zde byly případy, kdy lidé o své výhry přišli. Toto bylo převzato z podmínek náhodných kasin, ale všechna kasina mají stejné zásady.


file

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 6 měsíci

Mám ti poděkovat?! 🤣 Stačí zavřít vlákno, dobře. Chápu, že nikdy neodemknou můj účet a nebudu si moci vybrat své výhry. Jedno slovo k popisu cadoola. Zloději. Pozdravy.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nic poučného poučení. Jen nervózní. Pro mě je to naprostý podvod. Nikdo vás totiž nevaroval, abyste karty používali pouze na své jméno, a to ani ve fázi vkladu. Tomu se říká podvod. Žádné pravidlo...

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Myslím, že je docela běžnou a uznávanou praxí, že když hrajete v kasinu, musíte použít vše na své jméno. Určitě existují výjimky, ale určitě bych se na takové věci předem podíval, protože si nemyslím, že by šlo o podvod.

Ve smluvních podmínkách jsem také našel, že kasino vás může požádat o ověření vlastnictví vaší platební metody. V budoucnu se tedy ujistěte, že jste si tyto věci prověřili, a pokud to není jasně napsané, ujistěte se, že se zeptáte kasina a udělejte snímek obrazovky, pokud vám řeknou, že to není problém.

file

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vložil jsem cca 25 eur. Výhra kolem 75 eur. Snažil jsem se to stáhnout, ale museli mě ověřit. dobře. Poslal jsem všechny dokumenty, o které požádali. Bohužel můj účet byl zmrazen, help-chat mi nemůže říct proč a moje peníze jsou pryč. Co se to tu děje? Před rokem bylo vše v pořádku a teď bezdůvodně mažou účty a berou peníze?

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
grama123
před 2 měsíci

Můžu se prosím zeptat, kdy přesně jste požádali o výběr?

Někdy to kasina dělají kvůli probíhajícímu ověřovacímu procesu, ale samozřejmě věříme, že hráč by měl být o všem informován.

Zkontrolovali jste ve svých e-mailech nějaké zprávy s vysvětlením od kasina? Zkuste se také podívat do složky se spamem, protože tam někdy tyto e-maily mohou skončit.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

O výběr byl požádán 11.07.2024. A dostal jsem e-mail o této žádosti a jeden e-mail, který jsem vybral, byl zrušen (bez důvodu), ale nemám žádný e-mail ani žádné jiné informace, co se stalo s mým účtem a proč se nemohu přihlásit. Dokonce jsem jim poslal e-mail s mými dotazy ohledně peněz a účtu, ale nemám od nich žádnou odpověď 🙁

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
grama123
před 2 měsíci

Takže když jste požádali o výběr, dostali jste e-mail, že bylo zrušeno. Bylo to až poté, co byl váš účet zmrazen?

Navrhoval bych, abyste podal stížnost zde s naším týmem, ale není možné zasáhnout před uplynutím 14denního časového rámce, takže teď je trochu brzy, víte.

Víte možná o nějakém důvodu, který vás napadá, proč by se to mohlo stát?🤔

Zkuste se s nimi spojit prostřednictvím chatu nebo e-mailu a informujte nás o všech novinkách, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrá takže. aby bylo jasno.

11.07 - žádost o výběr.

16.07 - zmrazený účet a výběr zrušen.

16.07 (o něco později) kontaktuji přes helpchat a dostal jsem informaci, že můj účet byl administrací uzavřen a nemají o tom žádné informace. Ale dali mi e-mail, abych kontaktoval podporu.

16.07 (opět později) jsem je kontaktoval e-mailem.

17.07 Odpověděli na toto: (to je doslova stejná odpověď, jakou mám na chatu nápovědy (copy-paste)) file

Myslíte si, že je nějaká šance dostat své peníze zpět? 🙁

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
grama123
před 2 měsíci

Například mi právě zmrazili účet. Nemohu to ani zkontrolovat pomocí kyc, protože od té doby mi nikdo neodpověděl. Peníze teď ztracené. 500 eur. Utratí je za léky. 😂😂😂😂😂😂😂 Karma je tak neskutečná.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrá takže. aby bylo jasno.

11.07 - žádost o výběr.

16.07 - zmrazený účet a výběr zrušen.

16.07 (o něco později) kontaktuji přes helpchat a dostal jsem informaci, že můj účet byl administrací uzavřen a nemají o tom žádné informace. Ale dali mi e-mail, abych kontaktoval podporu.

16.07 (opět později) jsem je kontaktoval e-mailem.

17.07 Odpověděli na toto: (to je doslova stejná odpověď, jakou mám na chatu nápovědy (copy-paste)) file

Myslíte si, že je nějaká šance dostat své peníze zpět? 🙁

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Chci věřit, že problém vyřeší a peníze si budete moci vybrat.

Kdykoli uvidíte, že jim něco trvá příliš dlouho, dejte nám prosím vědět a náš tým pro stížnosti se vám pokusí pomoci.

Zkuste být trochu trpělivý, prosím. Co říkáš?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Například mi právě zmrazili účet. Nemohu to ani zkontrolovat pomocí kyc, protože od té doby mi nikdo neodpověděl. Peníze teď ztracené. 500 eur. Utratí je za léky. 😂😂😂😂😂😂😂 Karma je tak neskutečná.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Máte na mysli vaši starou stížnost , nebo je to prosím nová situace? Protože jak vidím, reklamace byla tehdy zamítnuta pro porušení podmínek.🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

No a dodnes se nic nestalo. 🙁

Automaticky přeloženo:
grama123
před měsícem

Je mi to opravdu líto a v tom případě bych vám doporučil podat stížnost zde s naším týmem. Pokusíme se prozkoumat a zjistit, co se tam děje.

co říkáš? máte zájem? Reklamace je samozřejmě bezplatná. Zde je odkaz , kde jej můžete odeslat.

Pokud potřebujete s čímkoli pomoci, jsme tu, abychom vám pomohli.😉

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky