Takže když jste požádali o výběr, dostali jste e-mail, že bylo zrušeno. Bylo to až poté, co byl váš účet zmrazen?
Navrhoval bych, abyste podal stížnost zde s naším týmem, ale není možné zasáhnout před uplynutím 14denního časového rámce, takže teď je trochu brzy, víte.
Víte možná o nějakém důvodu, který vás napadá, proč by se to mohlo stát?🤔
Zkuste se s nimi spojit prostřednictvím chatu nebo e-mailu a informujte nás o všech novinkách, prosím.
So when you requested the withdrawal, you got an email that it was canceled. Was it only after that that your account was frozen?
I would suggest you file a complaint here with our team, but it is not possible to intervene before the 14-day time frame passes, so right now it is a bit early, you know.
Do you maybe know about any reason that comes to mind why this could be happening?🤔
Try to get in touch with them by chat or email, and keep us updated about any news, please.
Automaticky přeloženo: