Děkuji za vysvětlení!
No, udělali jste chybu, když jste vytvořili druhý účet. Ale taková chyba by neměla být jediným důvodem pro ztrátu vaší výhry. To je příliš pohodlné.
Jak je uvedeno v Casino Guru Fair Gambling Codex – toto je třeba zvážit samostatně:
"každý případ by měl být posuzován samostatně. Pokud kasino zjistí, že si hráč vytvořil pět samostatných účtů a na každém z nich si nárokoval celou výši bonusu, je pravděpodobné, že se jedná o zneužití bonusu, a kasino má plné právo penalizovat Na druhou stranu, pokud si příležitostný hráč omylem vytvoří dva účty a ani si nenárokuje bonus, kasino by je nemělo penalizovat jen proto, že má pravidlo, které lze proti němu použít."
Je smutné, že ve vašem případě kasino není schopno po registraci odhalit duplicitní účty. Snad to jednoho dne bude standard.
Podívejme se, co z vaší stížnosti vyplývá.
Thank you for the explanation!
Well, you made a mistake by creating the second account. But such a mistake should not be the only reason for voiding your winnings. That's too comfortable.
As said in Casino Guru Fair Gambling Codex - this should be considered separately:
"each case should be considered separately. If the casino finds out that a player has created five separate accounts and claimed the full bonus amount on each of them, it is likely that this is a bonus abuser, and the casino has every right to penalize them. On the other hand, if a casual player mistakenly creates two accounts and doesn't even claim the bonus, the casino shouldn't penalize them just because it has a rule that can be used against them."
Sadly, in your case, the casino is not capable of detecting duplicate accounts after registration. Hopefully, one day this will be standard.
Let's what comes out of your complaint.
Automaticky přeloženo: