FórumKasinaCadoola Casino - všeobecná diskuze

Cadoola Casino - všeobecná diskuze

před rokem od rebeca12345souza
|
5520 zobrazení 48 odpovědí |
|
1 23
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Cadoola Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

V tomto kasinu jsou k dispozici bonusy. Mohu hrát tady v São Paulu

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od caiods20221 byl odstraněn správcem Radka
Důvod: Spam
Příspěvek od reineirocarlos byl odstraněn správcem Radka
Důvod: Spam
Příspěvek od reineirocarlos byl odstraněn správcem Daniel
Důvod: Spam
před rokem

Dobrý večer, mám problém s kasinem cadoola. Může mi někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
Stalas
před rokem

Dobrý den, záleží v čem je problém. Mohl byste to popsat podrobněji?

Automaticky přeloženo:
před rokem

dobré odpoledne, má cadoola kasino zavřené? Zkoušel jsem vstoupit na váš web pomocí PC a mobilu a hlásí mi to chybu. Nebyl bych překvapen, protože trvalo dva měsíce, než mi bylo vráceno 475 eur

Automaticky přeloženo:
elywinehouse
před rokem

Ahoj.

Takové informace od kasina v tuto chvíli nemáme. Ale kasino už nepřijímá hráče ze Španělska. Takže to je pravděpodobně tento případ.

Podívejte se na recenzi zde .


Dva měsíce? To je drsné! Co se stalo? 🤔


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Vytvořil jsem si účet a zavřel ho a poté jsem vytvořil další a dosáhl zisku 4 200 EUR. Kasino mi ale zablokovalo účet, protože nemohu mít více než jeden účet, i když nikdy nic neověřili. Ale říkají, že vrací zálohu, kterou jsem složil ve výši 475 eur. Ale výhry 3700 € prohrávám. A na těch 475€ jsem čekal dva měsíce. Je to prostě neuvěřitelné, uvědomit si, že už jsem měl jiný účet, zjistili tentýž den a pro vrácení peněz, dva měsíce, to mi nepřijde vážné

Automaticky přeloženo:
elywinehouse
před rokem

Děkuji za vysvětlení!

No, udělali jste chybu, když jste vytvořili druhý účet. Ale taková chyba by neměla být jediným důvodem pro ztrátu vaší výhry. To je příliš pohodlné.

Jak je uvedeno v Casino Guru Fair Gambling Codex – toto je třeba zvážit samostatně:

"každý případ by měl být posuzován samostatně. Pokud kasino zjistí, že si hráč vytvořil pět samostatných účtů a na každém z nich si nárokoval celou výši bonusu, je pravděpodobné, že se jedná o zneužití bonusu, a kasino má plné právo penalizovat Na druhou stranu, pokud si příležitostný hráč omylem vytvoří dva účty a ani si nenárokuje bonus, kasino by je nemělo penalizovat jen proto, že má pravidlo, které lze proti němu použít."

Je smutné, že ve vašem případě kasino není schopno po registraci odhalit duplicitní účty. Snad to jednoho dne bude standard.

Podívejme se, co z vaší stížnosti vyplývá.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud kliknete na můj profil, uvidíte, že mám před dvěma měsíci reklamaci, kterou nese váš partner nikolas. v něm uvidíte, že souhlasí s kasinem. O žádný bonus jsem nežádal. Vložil jsem 475 EUR a převedl je na 4200 EUR skutečných peněz. Téže noci jsem provedl výběr 500 EUR. Druhý den při pokusu o další výběr byl můj účet zablokován. Nejhorší ze všeho je, že kasino mě během těchto dvou měsíců nekontaktovalo poštou, aby vysvětlilo situaci. Pouze prostřednictvím online chatu a protože vám píšu. Ale lidé ze zákaznických služeb říkají, že to není jejich problém, že mi musí napsat z finančních služeb. A napsal jsem 6 e-mailů a žádná odpověď. Jediné odpovědi, které jsem obdržel, byly na stížnost, kterou jsem zde uvedl, a odpovídají vám jednou týdně. Nezdá se to férové ani seriózní kasino. Kdybych mohl podniknout právní kroky, nahlásil bych je.

Automaticky přeloženo:
elywinehouse
před rokem

Ahoj!

Četl jsem vaši stížnost a zmínil jsem se o tom a navíc jsem na ni přidal odkaz ve svém předchozím příspěvku.

Možná ti to uniklo?

Takže, co navrhuješ, prosím? 🙂

Tak či onak přeji, aby vaše stížnost byla brzy vyřešena.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, omlouvám se, neviděl jsem, že jsem vložil odkaz na svou stížnost. Chci říct, kdybych mohl podniknout právní kroky ohledně svých výher, udělal bych to.

Automaticky přeloženo:
elywinehouse
před rokem

Upřímně, začal bych bezplatnými a mnohem jednoduššími možnostmi. Dejte této stížnosti čas a uvidíme, kam nás zavede.

Domnívám se, že čekání není příjemný zážitek, na druhou stranu, pokud existuje způsob, jak vám pomoci, náš Reklamační tým ho najde!

Automaticky přeloženo:
před rokem

dobré ráno, jsem zpět, abych se pokusil převzít správu mého účtu Cadoola, který byl po pokusu o výběr zablokován. teď jsem chatoval na webu a řekli mi, že můj účet je pro kontrolu uzavřen. Chtěl bych pomocnou ruku a rád bych zde zpochybnil kasino cadoola

Automaticky přeloženo:
elywinehouse
před rokem

stejná situace, proveden výběr 500 a účet okamžitě zablokován

Automaticky přeloženo:
Balaualex
před rokem

Ahoj. Mohu se vás zeptat, proč byl váš účet v kasinu zablokován, byl vám sdělen důvod?

Každopádně jsem si všiml, že jste měli v minulosti stížnost na tento konkrétní případ a znovu jste ji otevřeli. Nick vás požádal, abyste odpověděli na jeho poslední otázky, takže si myslím, že nejrozumnější by bylo začít tam a odpovědět, aby stížnost mohla pokračovat.

Bylo by to možné?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Takže dobré ráno. Dříve jsem kontaktoval kyc a začali se ptát na dokumenty, které nemám, jako jsou účty a doklady o bankovním účtu a kartě. Jedna karta patří mé ženě, zatímco druhá je nyní zrušený běžný účet.... Od nich jsem již nedostal žádnou odpověď, znovu jsem kontaktoval podporu kyc a stále žádná odpověď. Faktem je, že jsem si herní účet zkontroloval, když jsem ho otevřel, a tato věc, která se mi při pokusu o výběr (po načtení a odehrání několika desítek stovek eur) zdá být docela podvodem vůči hráčům cadooly. Rád bych věděl, jak to vyřešit. Přikládám screenshoty jejich e-mailů. Pro kartu manželky jsme šli na poštu a já jsem požádal o doklad o vlastnictví a oni mi dali obdélníkový lístek asi 5x20cm se všemi údaji natištěnými. Myslí si, že to není nic dobrého a také to zajistila pošta. Druhý účet je uzavřen a já již nemám žádné doklady. file

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý večer, provedl jsem vklad 50 € v kasinu Cadoola a hrál jsem a vyhrál, ale 50

a jdu si vybrat 100 € a oni to nepřijímají

prosím o okamžité vyřešení problému!

Žádám guru kasina, aby tuto záležitost prosadil

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky