před rokem
Nějaký důvod?🤔 Myslím tím, řeklo vám někdy kasino něco?
Any reason for that?🤔 I mean, has the casino ever told you anything?
0
Nějaký důvod?🤔 Myslím tím, řeklo vám někdy kasino něco?
Any reason for that?🤔 I mean, has the casino ever told you anything?
Žádný důvod... když jsem si vybral 500 eur (poté, co jsem odehrál mnohem více), můj účet byl zablokován a poté jsem byl poslán na podporu cadoola kyc. Kde požadovali nemyslitelné dokumenty, jako jsou účty vystavené na mě
No reason.. when I withdrew 500 euros (after having played many many more) my account was blocked and then I was sent to cadoola kyc support. Where they asked for unthinkable documents such as bills made out to me
Nessun motivo .. al momento di prelevare 500 euro (dopo averne giocati molti molti di più) mi e stato bloccato l'account e poi sono stato mandato a cadoola kyc supporto. Dove hanno chiesto documenti impensabile tipo bollette intestate a me
Nemyslím si, že to jsou nepředstavitelné dokumenty, ale často zcela běžné. Jaké byly například ty, které jste nevěděli, jak doručit do kasina?
Viděl jsem však, že jste již v minulosti na toto kasino podali stížnost , která byla uzavřena jako neoprávněná, protože jste porušili podmínky kasina v souvislosti s použitím metody vkladu třetí strany. Předpokládám, že to byl důvod, proč kasino uzavřelo váš účet, mám pravdu?
I don't think these are unimaginable documents, but often quite common. For example, what were the ones that you didn't know how to deliver to the casino?
However, I saw that you had already filed a complaint in the past against this casino, which was closed as unjustified because you violated the casino's Terms and Conditions in the context of using a 3rd party deposit method. I assume that was the reason why the casino closed your account, am I right ?
Potřebujete pomoc, možná? Máte stále aktivní zůstatek, který jste nemohli vybrat?
Do you need help, perhaps? Do you still have an active balance you couldn't withdraw?
Ano, stále se mi to nepodařilo, kam se mám obrátit?
Yes, I still haven't succeeded, where should I contact?
Și, io ancora non sono riuscito, dove devo contattare?
Nebyla mi poskytnuta žádná odpověď, ale byly požadovány pouze dokumenty, které jsem poskytl. Použitá karta je manželky, myslím, že to není problém, mohu poskytnout 8 jejích dokladů
No response was given to me but only documents were requested which I provided. The card used is my wife's, I don't think it's a problem, I can provide 8 her documents
Non mi è stata data nessuna risposta ma Solo chiesti documenti I quali ho provveduto. La carta usata è di mia moglie, non penso sia un problema, posso fornire 8 i suoi documenti
Většina kasin zakazuje použití karty třetí strany pro vklad, i když se jedná o společný účet, obvykle to vede k uzavření účtu a propadnutí výher.
Most casinos forbid using a 3rd party's card for deposit even if it's a joint account, it normally results in account closure and winnings forfeited.
Není to pravda, kartu své ženy používám pro výběry i vklady, přidávané spolu s kartami, na většině webů v Itálii bez problémů. Udělal jsem také důležité výhry a nebyly žádné problémy s výběrem rozděleným trochu na jednu kartu a trochu na druhou kartu
Not true, I use my wife's card for both withdrawals and deposits, added together with my cards, on most sites in Italy without any problems. I also made important winnings and there were no problems with the withdrawal divided a little on one card and a little on another card
Non vero, utilizzo la carta di mia moglie sia per prelievi che depositi, aggiunta insieme alle mie carte, sulla maggior parte dei siti in Italia senza nessun problema. Ho fatto anche vincite importanti e non ci sono stati problemi sul prelievo diviso un po' su una carta un po' su un altran carta
To jsou dobré zprávy. Ve Spojeném království a ve všech kasinech, která jsem používal, ve svých podmínkách stanoví, že všechny vklady musí být provedeny pouze na jméno registrovaného držitele karty. Lidé v průběhu času měli s tímto problémem problémy. Tak hodně štěstí při získávání peněz.
That's good news. In the UK and all casinos I have used they stipulate in their terms and conditions that all deposits must be made in the name of the registered card holder only. People over time have had problems with that issue. So good luck getting your money.
Zaregistroval jsem se do Cadoola pod streamerem, kontaktoval jsem ho. A pomohl mi, mluvil s manažerem, takže jsem dostal své peníze. Byl to těžký případ.
I registered for Cadoola under a streamer, I contacted him. And he helped me, he spoke to the manager so I got my money. It was a difficult case.
Nebyla mi poskytnuta žádná odpověď, ale byly požadovány pouze dokumenty, které jsem poskytl. Použitá karta je manželky, myslím, že to není problém, mohu poskytnout 8 jejích dokladů
No response was given to me but only documents were requested which I provided. The card used is my wife's, I don't think it's a problem, I can provide 8 her documents
Non mi è stata data nessuna risposta ma Solo chiesti documenti I quali ho provveduto. La carta usata è di mia moglie, non penso sia un problema, posso fornire 8 i suoi documenti
Ahoj. Bohužel, jak vás náš tým pro stížnosti již informoval ve vaší stížnosti 👈, od kasina jsme obdrželi jasný důkaz, že jste použili metodu vkladu třetí strany, která je přísně v rozporu s podmínkami kasina. Ve skutečnosti je to v online kasinech docela běžné, i když mohou existovat výjimky, jak jste zde řekli 👈. Proto je vždy lepší přečíst si podmínky každého kasina před provedením vkladu, abyste předešli tomuto druhu problémů.
Hello there. Unfortunately, as our complaint team had already informed you in your complaint 👈, we have received clear evidence from the casino that you have used a 3rd party deposit method which is strictly against the casino terms. Actually it is pretty common in online casinos, even though, there can be some exceptions, as you have said here 👈. Therefore it is always better to read the terms at each casino before making a deposit, to prevent this kind of issues.
Zaregistroval jsem se do Cadoola pod streamerem, kontaktoval jsem ho. A pomohl mi, mluvil s manažerem, takže jsem dostal své peníze. Byl to těžký případ.
I registered for Cadoola under a streamer, I contacted him. And he helped me, he spoke to the manager so I got my money. It was a difficult case.
Zdravím a gratuluji k vyřešení případu. Jaký byl vlastně důvod, od začátku ti nechtěli vyplatit peníze, jestli se můžu zeptat?
Hello and congratulations on getting that case solved. What was actually the reason, they didn't want to pay your money from the beginning, if I may ask?
Neměli by vás pak ani nutit dobíjet kartu někoho jiného, protože byli dobří v tom, že peníze vzali, ale ne vraceli je. Tady je ten podvod, každý umí brát peníze. Z mé strany velmi negativní recenze.
They shouldn't even make you top up with someone else's card then, because they were good at taking the money, but not at giving it back. Here's the scam, everyone is good at taking money. Very negative review for my part.
Non dovrebbero nemmeno farti fare la ricarica con la carta di qualcun altro allora, perché sono stati bravi a prendere i soldi, ma a darli indietro no. Ecco la fregatura quale è, a prendere soldi sono bravi tutti. Da parte mia recensione negativissima.
Rozhodně chápu, pokud z toho máte negativní pocity a vaše recenze je spíše špatná. Jak však bylo řečeno, vždy je potřeba používat své údaje, doklady, platební metodu napsané na vaše jméno, abyste se vyhnuli podobným problémům. Ve většině kasin jsou tyto věci zakázány a je třeba se poučit do budoucna. Doufám, že to byla poučná lekce. 😕
I can definitely understand if you have negative feelings about it and your review is rather bad. However, as it was said, you always need to use your information, documents, payment method written in your name to avoid similar problems. In most casinos these things are forbidden and lessons should be learned for the future. I hope this has been an enlightening lesson. 😕
Nic poučného poučení. Jen nervózní. Pro mě je to naprostý podvod. Nikdo vás totiž nevaroval, abyste karty používali pouze na své jméno, a to ani ve fázi vkladu. Tomu se říká podvod. Žádné pravidlo...
Nothing enlightening lesson. Just nervous. For me this is a complete scam. Because no one warned you to only use cards in your own name, not even during the deposit phase. This is called scam. No rule...
Lezione illuminante nulla. Solo nervoso. Per me questa è una truffa bella e buona. Perché nessuno ha avvisato di usare solo carte a proprio nome, nemmeno in fase di deposito. Questa si chiama truffa. No regola...
Nyní jste si vědomi toho, co jsem řekl, a již dříve zde byly případy, kdy lidé o své výhry přišli. Toto bylo převzato z podmínek náhodných kasin, ale všechna kasina mají stejné zásady.
Now you are aware of what I said and there have been cases here before where people have lost their winnings. This was taken from a random casinos terms and conditions but all casinos have the same policy.
Mám ti poděkovat?! 🤣 Stačí zavřít vlákno, dobře. Chápu, že nikdy neodemknou můj účet a nebudu si moci vybrat své výhry. Jedno slovo k popisu cadoola. Zloději. Pozdravy.
Should I say thank you?! 🤣 Just close the thread, okay. I understand that they will never unlock my account and I won't be able to withdraw my winnings. One word to describe cadoola. Thieves. Greetings.
Dovrei dire grazie?! 🤣 Chiudete pure il thread, o bene Capito che non mi sbloccheranno mai l'accoount ne potrò ritirare le vincite. Una parola per descrivere cadoola. Ladri. Saluti.
Nic poučného poučení. Jen nervózní. Pro mě je to naprostý podvod. Nikdo vás totiž nevaroval, abyste karty používali pouze na své jméno, a to ani ve fázi vkladu. Tomu se říká podvod. Žádné pravidlo...
Nothing enlightening lesson. Just nervous. For me this is a complete scam. Because no one warned you to only use cards in your own name, not even during the deposit phase. This is called scam. No rule...
Lezione illuminante nulla. Solo nervoso. Per me questa è una truffa bella e buona. Perché nessuno ha avvisato di usare solo carte a proprio nome, nemmeno in fase di deposito. Questa si chiama truffa. No regola...
Myslím, že je docela běžnou a uznávanou praxí, že když hrajete v kasinu, musíte použít vše na své jméno. Určitě existují výjimky, ale určitě bych se na takové věci předem podíval, protože si nemyslím, že by šlo o podvod.
Ve smluvních podmínkách jsem také našel, že kasino vás může požádat o ověření vlastnictví vaší platební metody. V budoucnu se tedy ujistěte, že jste si tyto věci prověřili, a pokud to není jasně napsané, ujistěte se, že se zeptáte kasina a udělejte snímek obrazovky, pokud vám řeknou, že to není problém.
I think it's pretty common and accepted practice that when you play in a casino you have to use everything in your name. There are definitely exceptions, but I would certainly look into such things beforehand, because I don't think it's a scam.
I also found in the Terms and Conditions that the casino may ask you to verify your payment method ownership. So in the future, make sure you check these things out and if it's not clearly written, make sure you ask the casino and take a screenshot if they tell you it's not a problem.
Vložil jsem cca 25 eur. Výhra kolem 75 eur. Snažil jsem se to stáhnout, ale museli mě ověřit. dobře. Poslal jsem všechny dokumenty, o které požádali. Bohužel můj účet byl zmrazen, help-chat mi nemůže říct proč a moje peníze jsou pryč. Co se to tu děje? Před rokem bylo vše v pořádku a teď bezdůvodně mažou účty a berou peníze?
I've deposited about 25eur. Won around 75eur. ive tried to withdraw it but they had to verify me. okay. ive sent every documents they asked for. Sadly, my account has been frozen, the help-chat can't tell me why and my money is gone. What is going on here? One year ago everything was fine and now theyre deleting accounts without any reason and taking money?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.