DomůFórumKasinaBizzo Casino - všeobecná diskuze

Bizzo Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 3 roky od mcclane2020
|
50 243 zobrazení 201 odpovědí |
|
1...6 7 8...11
před 11 měsíci

Píši, abych řekl, drž se dál od bizzo, zadrželi mé výběry více než 5 dní, stále čekám, nejsem s nimi vůbec spokojený, nic dobrého

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
christopher87
před 11 měsíci

Ahoj. Mohu se zeptat, zda jste již prošli ověřením? Jste v kontaktu s jejich podporou? Měli by vám vysvětlit, co se vlastně děje. Chápu, že z vašeho pohledu může být frustrující čekat na své peníze, na druhou stranu ale kasina musí vždy projít veškerou dokumentaci a v tom případě to může být o něco časově náročnější. Také pokud si přečtete některé recenze od hráčů, tady 👈, skutečně uvidíte, že jejich zkušenosti se mohou lišit 🙂. Prosím, informujte nás, pokud máte něco nového z kasina, a snažte se to neodložit, dokud neuvidíte, co se tam skutečně děje. Počká na info.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobré ráno. Udělal jsem vklad 20 eur na bizzo kazino a nikdy mi nedali roztočení zdarma! Včera mi dali 20 zatočení zdarma, ze kterých jsem vyhrál 100 eur! Nezobrazuje se mi to jako skutečné peníze, ale jako bonus a nemohu je vybrat! Co se to s nimi děje?

Automaticky přeloženo:
ljim7c7s
před 11 měsíci

Víte, měli byste si být v první řadě vědomi bonusových podmínek. Pokud máte potíže, zeptejte se podpory operátora chatu. Měli by být vyškoleni, aby to vysvětlili 😉

Teď jen střílím; splnili jste požadavek na sázení?

Zeptej se v kasinu a pak uvidíme.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Měl jsem účet před 1 1/2 rokem a nechal jsem ho smazat podporou. Po této přestávce jsem chtěl začít znovu, protože jsem měl z Bizzo Casino v minulosti dobrý dojem, přátelskou podporu a rychlé výplaty. Když jsem si vytvořil nový účet (před 1 1/2 rokem jsem požádal o smazání starého), vložil jsem pár set eur. Poslal jsem i dokumenty k ověření. Vše bylo v pořádku a tyto byly také akceptovány. Nyní, když jsem chtěl vyplatit několikamístnou stoeurovou částku, můj účet byl zablokován z důvodu, že mám několik účtů, ale jak? Nechal jsem smazat svůj starý... a Bizzo řekl, že nechce vyplatit všechny výhry a kredit. Nemůžete kontaktovat ani podporu, protože vždy „náhodně" ztratíte spojení. Jediným řešením bylo zavolat do banky a požádat o všechny platby zpět, protože se nemůžete spojit s podporou.

Automaticky přeloženo:
Zezzan
před 11 měsíci

Ahoj. Je mi opravdu líto, že jste se ocitli v této situaci. Zní mi to docela ošemetně, tak bych se vás chtěl zeptat, jestli podpora tehdy potvrdila, že váš účet uzavřeli? Máte o tom nějaký důkaz, nějaký potvrzovací e-mail, řekněme?🤔 Důvodem, proč se na to ptám, je ujistit se, že váš předchozí účet byl skutečně uzavřen. V takovém případě můžete podat stížnost a náš tým pro stížnosti vám může pomoci s tímto problémem. Co říkáš? Reklamace je bezplatná a můžete ji podat jednoduše kliknutím/klepnutím na tento odkaz 👈. Dej nám prosím vědět, jak to dopadlo.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, jsem hráč v online světě a potkal jsem bizzo casino. Zaregistroval jsem se před více než rokem a nyní jsem se vrátil k hraní na jejich platformě. Před pár dny jsem vyhrál asi 80 € a nechali mě vybrat, problém nastává, když vyhraju o 150 € víc a požádají mě o doklad od 20. 1. 2023, aby si to ověřili a mohli si peníze vybrat. Tisíckrát jsem jim vysvětloval, že ten den nemám žádné poplatky, ale jednu z nich mám o 3 dny později, 23. 1. 2023. Neposkytují mi žádné řešení, snažil jsem se mluvte s nimi déle než týden a zdá se, že mluvíte do zdi. POKUD NECHCETE MÍT PROBLÉMY PŘI VÝBĚRU PENĚZ, NEHRAJTE V BIZZO CASINU, UDĚLAJÍ VŠECHNO, CO JE MOŽNÉ, PROTO JE NEMŮŽETE VYBRAT A UTRATIT. Kromě toho již byl ověřen doklad totožnosti a 2 kreditní karty (nyní 3).

Automaticky přeloženo:
aimiberriz7
před 10 měsíci

Dobrý den, je mi líto, že slyším o vašem problému v kasinu.

Když říkáte, že vám žádné řešení neposkytnou, určitě to není nejhezčí.

Nicméně důkazem, který po vás chtějí, by měla být záloha k danému datu? Chápu to správně?

Co vám kasino dá jako odpověď na tento problém, když říkáte, že se ho snažíte vyřešit už týden?

Dejte mi vědět, abychom se mohli pokusit pomoci, pokud to bude možné.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ahoj Jaro. Doklad o složení po mě žádají 20. ledna 2023 v 8 ráno. Několikrát jsem jim řekl, aby ten den neprováděli vklad, zavolal jsem do banky, abych se ujistil, a stále mě žádají, abych to ten den provedl. Přesto jsem zavolal do banky a požádal jsem o historii vkladů prostřednictvím e-mailu a jejich odezva byla nulová, v podstatě mi to nechtěli dát, psal jsem jim 3-4x a hráli hloupě. Popáté mě požádali o spoustu informací, které neměly smysl, jen aby viděli moji kompletní historii vkladů, protože věděli, že jsem k tomuto datu nevložil. Poslal jsem jim spoustu důkazů, aby věděli, že účet a vlastník jsem já, ale stále zdůrazňovali to konkrétní datum. Tisíckrát jsem jim řekl, že jsem neprovedl žádný vklad a že mají povinnost mi dát jinou formu ověření. Jejich odpovědí bylo nahrát doklad o vkladu ze stejného dne, ale v 7:45. Neuvěřitelný.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jen pro info od té doby co jsem se zde zmínil o problémech v Bizzo casino tak jsem byl okamžitě odstaven od všech bonusů. Teď mě dokonce nepripsaly bonus 1200kč za postup do 11 levelu. Chat mi stále jen opakuje frází že je to z rozhodnutí kasina. Jako důvod je uváděn stejná IP adresa jako u jiného hráče. Perlička na závěr. Stejná IP adresa pocházela od hráče který se přihlásil přes můj odkaz (můj bratranec). Na stejné IP adrese jsme oba byli maximálně minutu když mě vypadl signál mobilních dát a byl jsem přesměrován na WiFi na které se nacházel bratranec který zde během pár měsíců prohrál docela velkou částku. Takže místo toho abych byl odměněn za přivedeni nového highroll hráče mě kasino odměnilo zákazem všech bonusů. Bylo to ve stejné době jak jsem zde psal o zkušenostech s Bizzo. Takže jsou 2 možnosti důvodu. Obe dvě jsou ale bizarní nemyslíte?

před 10 měsíci

Ahoj Jaro. Doklad o složení po mě žádají 20. ledna 2023 v 8 ráno. Několikrát jsem jim řekl, aby ten den neprováděli vklad, zavolal jsem do banky, abych se ujistil, a stále mě žádají, abych to ten den provedl. Přesto jsem zavolal do banky a požádal jsem o historii vkladů prostřednictvím e-mailu a jejich odezva byla nulová, v podstatě mi to nechtěli dát, psal jsem jim 3-4x a hráli hloupě. Popáté mě požádali o spoustu informací, které neměly smysl, jen aby viděli moji kompletní historii vkladů, protože věděli, že jsem k tomuto datu nevložil. Poslal jsem jim spoustu důkazů, aby věděli, že účet a vlastník jsem já, ale stále zdůrazňovali to konkrétní datum. Tisíckrát jsem jim řekl, že jsem neprovedl žádný vklad a že mají povinnost mi dát jinou formu ověření. Jejich odpovědí bylo nahrát doklad o vkladu ze stejného dne, ale v 7:45. Neuvěřitelný.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Takže pokud máte problém s ověřením a kasino stále dokola opakuje to samé a vy říkáte, že jste ten den neprovedli žádný vklad, dostali jste od banky také dokument, který jste dali kasinu a který jasně ukazuje že jste tenkrát neprovedli zálohu ? Myslím, že by to měl být dostatečný důkaz, abych se vyhnul žádosti o poskytnutí takové věci.

Pokud však máte pocit, že se točíte v kruzích a nemůžete s kasinem komunikovat, doporučil bych vám podat stížnost na tomto odkazu .

Přidám také informace ve formě průvodce , který by se mohl hodit, pokud byste chtěli vědět, co od tohoto procesu očekávat.

Dejte mi vědět, jak jste se rozhodli.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jen pro info od té doby co jsem se zde zmínil o problémech v Bizzo casino tak jsem byl okamžitě odstaven od všech bonusů. Teď mě dokonce nepripsaly bonus 1200kč za postup do 11 levelu. Chat mi stále jen opakuje frází že je to z rozhodnutí kasina. Jako důvod je uváděn stejná IP adresa jako u jiného hráče. Perlička na závěr. Stejná IP adresa pocházela od hráče který se přihlásil přes můj odkaz (můj bratranec). Na stejné IP adrese jsme oba byli maximálně minutu když mě vypadl signál mobilních dát a byl jsem přesměrován na WiFi na které se nacházel bratranec který zde během pár měsíců prohrál docela velkou částku. Takže místo toho abych byl odměněn za přivedeni nového highroll hráče mě kasino odměnilo zákazem všech bonusů. Bylo to ve stejné době jak jsem zde psal o zkušenostech s Bizzo. Takže jsou 2 možnosti důvodu. Obe dvě jsou ale bizarní nemyslíte?

před 10 měsíci

Ahoj, bohužial kasíno má právo odobrať bonusy hráčom na základe ich rozhodnutia. Môže to mať akýkoľvek dôvod a pokiaľ to nevezmú späť tak s tým nič neurobíš.

Avšak popísal si im túto situáciu ktorá nastala aj v chate ? Nehovorím, že kasíno musí mať pre to pochopenie ale minimálne by si vyjadril ako to celé je.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Jaro
před 10 měsíci

Ano, ano, ale stále zamítli účtenky, které jsem jim poslal. Měl jsem příjem 23.1.2023 a poslal jsem jim ho, ale ani mě neposlechli. podám stížnost.

Automaticky přeloženo:
aimiberriz7
před 10 měsíci

Pokud vás kasino požádá o něco, co jste neudělali, pak je stížnost dobrým krokem. V této souvislosti mě zajímalo, zda na váš účet vložil někdo jiný?

Každopádně Veronice by se mohla hodit i odpověď na její otázky, aby se celá stížnost posunula dál. Bylo by to možné?

Pokud se dozvíte nějaké nové informace, určitě mi dejte vědět. Jsem zvědavý, jak se bude váš případ vyvíjet.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Musím vybrat prostředky a najednou mi to nedovolí přistupovat na web z žádného zařízení. Po celou dobu mi to říká, že stránku nelze najít, a oni mi říkají, že musím poslat zachycení vkladu finančních prostředků a debetní karty. Je to rozčilující. Mám strach .

Automaticky přeloženo:
sergiomorenovf
před 10 měsíci

Ahoj.

Není obvyklé slyšet, že stránka zmizela, ale přesto, pokusili jste se poskytnout dokumenty? Zní mi to jako běžná možnost potvrzení o platbě a vkladu.

Mohli byste třeba navštívit stránku s recenzemi kasina a poté použít odkaz pro přístup do kasina?

Recenze webu 👈

Dej mi prosím vědět, jak to dopadlo.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

dobré ráno, nemůžu inkasovat směšnou výhru

z bizarního kasina

po zaslání nejrůznějších screenshotů dokazujících můj

Platby

můžeš mi pomoci

Automaticky přeloženo:
sciarpamassimiliano
před 10 měsíci

Dobrý den, zdá se, že procházíte ověřením účtu, nemám pravdu? Jaký je problém s vašimi snímky obrazovky, řeklo vám kasino? Budete muset nejprve úspěšně projít tímto procesem, abyste mohli odstoupit. Jak dlouho vaše situace trvá?

Dejte mi vědět, abych mohl zkusit dát nějaká doporučení.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ano, ve skutečnosti musím zkontrolovat dokumenty

problém je v tom, že chtějí poslední vklad s časovým datem běžného účtu a majitele účtu

ale už jsem kontaktoval banku a taky nevidí čas

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

to všechno jsou výmluvy pro neplacení....

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky