For example, I see one screen shot where they ask for patience. Do I understand correctly that he is not the first? 🙂 How long are you waiting, or when was the withdrawal request submitted? That would probably help more.
Thanks in advance
Já kupříkladu vidím jeden screen shot, kde žádají o trpělivost. Chápu to správně, že není první? 🙂 Jak dlouho čekáš, respektive kdy byla podána žádost o výběr? To by asi pomohlo více.
Díky předem
I'm sorry I didn't add it there, I submitted the withdrawal of the winnings on 03/07/2023, the money has not arrived until today, they just write that they want my deposits in PDF, so I sent them, I just don't understand the reason, they know very well that the deposits were in order
Today we wrote that they want the account statement in PDF but it's not the end of March, so George's last statement for me is February 😏 I'll wait for the full statement, it will be in April, I'll send it to them and see if they come up with something again 😐
Omlouvám se že jsem to tam nepřidala výběr výhry jsem podala 07.03.2023 do dnes peníze nepřišli jen píšou my že chtějí moje v vklady v PDF tak jsem je zaslala jen nechápu důvod moc dobře vědí že vklady byli v pořádku
Dnes my napsali že chtějí výpis účtu v PDF ale není konec března tak že se mi George poslední výpis a to je únor 😏počkám na celý vypsi ten bude v dubnu pošlu jim to a uvidim o si zase vymyslí 😐
Hello, I hope I found ....Dafabet.....exactly as I wanted....the restrictions are there, but they do not apply to the Live croupier....and that's what I was looking for, I refuse to play against the machine that generates numbers....those who are more deeply interested in RNG issues will find that a large part of the prog. The IT world does not believe in the proper functioning of RNG and questions its functionality.....this is not a fiction, but a fact, I moved in the IT field....and no "verified" programs change anything....so I always I only play with a live croupier, and for a few sessions I also observe how someone "rolls" and only then do I play....is it time-consuming? Yes, but it's my money and I don't bet just like that... I could write a lot, I've been playing SUCCESSFULLY for 17 years, but one of your former colleagues "cured" me from confiding in the truth... thank you Zdena
Dobrý den, tak snad jsem našla ....Dafabet.....přesně jak jsem chtěla....omezení je, ale neplatí pro Live krupiéra....a to jsem právě hledala, ja odmítám hrát proti automatu co generuje čísla....kdo se hlouběji zajímá o problematiku RNG tak zjistí že velká část prog. IT světa nevěří ve správné fungování RNG a zpochybňuje jeho funkčnost.....to není výmysl, ale fakt, pohybovala jsem se v IT oboru....a žádné "ověřené" programy na tom nic nemění....takže já vždy hraji jenom živého krupiéra, a to si taky pár sezení všímám jak kdo "hází" a až pak hraji....že je to časově náročné ? Jo, ale jsou to moje peníze a nesázím jen tak....mohla bych toho napsat hodně, hraji USPĚŠNĚ už 17 let, ale jeden Váš bývalý kolega mě "vyléčil" z toho abych se pravdivě svěřila...děkuji Zdena
Hi Zdena, thank you very much for the nice info and a look under the hood. 🙂 Just a detail,
do you have this Dafabet in mind? We had this casino as closed, but if it is possible to register there again, I would like to ask you for a small update via our form:
You can find it by scrolling to the bottom of the introduction page. Thanks a lot in advance for your help 🙂
Of course, no one has to confide in us, we all have our own opinion and we all have the same experiences. If you want to give it a chance, there is still room.
Ahoj Zdeno, díky moc za pěkné info i pohled pod pokličku. 🙂 Jen detail,
máš namysli tenhle Dafabet? Měli jsme toto kasíno jako zavřené, ale pokud se tam dá znovu registrovat, poprosila bych Tě o malý update přes náš formulář:
Najdeš ho když zascrolluješ na spodní část stránky s úvodem. Předem díky moc za pomoc 🙂
Svěřovat se nám samozřejmě nikdo nemusí, každý máme vlastní názor a né všichni máme stejné zkušenosti. Pokud tomu budeš chtít dát šanci, prostor tu stále je.
I'm sorry I didn't add it there, I submitted the withdrawal of the winnings on 03/07/2023, the money has not arrived until today, they just write that they want my deposits in PDF, so I sent them, I just don't understand the reason, they know very well that the deposits were in order
Today we wrote that they want the account statement in PDF but it's not the end of March, so George's last statement for me is February 😏 I'll wait for the full statement, it will be in April, I'll send it to them and see if they come up with something again 😐
Omlouvám se že jsem to tam nepřidala výběr výhry jsem podala 07.03.2023 do dnes peníze nepřišli jen píšou my že chtějí moje v vklady v PDF tak jsem je zaslala jen nechápu důvod moc dobře vědí že vklady byli v pořádku
Dnes my napsali že chtějí výpis účtu v PDF ale není konec března tak že se mi George poslední výpis a to je únor 😏počkám na celý vypsi ten bude v dubnu pošlu jim to a uvidim o si zase vymyslí 😐
That's okay 🙂. I understand that you are worried about the choice, so if I feel that I do not understand something, I will ask.
So the casino asked for confirmation by providing a statement showing the deposits. This is quite normal, it also checks payment data, among other things.
If the casino also wants a monthly statement, it will probably be for address verification as well. It's really better to provide a few extra documents than to prolong the process even unknowingly. I understand that this may seem more like poor organization or finding ways to extend the selection, but I don't think so. The first selection is usually always longer and more demanding. As soon as the account verification is successfully completed and the first withdrawal passes, the others should be more tolerable 🙂
I'll wait for more information so we can be sure how it's going.
To je v pořádku 🙂. Chápu, že máš starosti s výběrem a tak když budu mít pocit, že něčemu nerozumím, já se zeptám.
Tedy kasino požádalo o potvrzení doložením výpisu, kde jsou vidět deposity. To je vcelku normální, kontrolují se tím mimo jiné i platební údaje.
Pokud chce kasíno i měsíční výpis, bude to pravděpodobně i kvůli ověření adresy. Opravdu je lepší raději poskytnout pár dokumentů navíc, než proces byť i nevědomně prodlužovat. Chápu, že to může působit spíše jako slabá organizace nebo hledání způsobů, jak prodloužit výběr, ale nemyslím si to. První výběr je zpravidla vždy delší a náročnější. Jak se podaří úspěšné absolvovat ověření účtu a projde první výběr, další ostatní už by měly být snesitelnější 🙂.
Počkám na další informace, ať máme jistotu, jak to probíhá.
Hello,
Your perhaps former colleague (Mr. Kováč, if I remember, he wrote in Slovak) did not want to understand at any cost that someone could be in positive winning values, until the total statement from the casino that he requested and where are all deposits and withdrawals and the total balance of the account for the entire period he "broke" it a little (it was +9700 Euros), but still he did not forgive the remarks that I would lose it....it didn't come, on the contrary...furthermore, he did not even want to admit the possibility of a "technical error" by the casino, after describing the case and the screenshot changed his mind a bit and asked if I wanted to complain to the casino where it happened and that you could be helpful.....the problem was that the error that occurred happened to me personally several times and once in MY benefit, so why complain.....for me it was + 96,000 CZK....yes, you read that right....so no one will keep me away from the keyboard and "milk" on my chin (don't take it personally) and tens of thousands of spins to interpret something, something that he himself has not experienced and cannot understand, because he has a "programmed" brain (after all, you can't make money by playing, you never he tried and he prefers to get paid for the wisdom he spreads from someone else - he has the right to do so, but I have a different principle - show what you have achieved and then talk or write about it)...... today I am retired (I worked also in the IT field and I can "calculate" a lot of things by myself) and I have "gambling" as fun and extra income for retirement..... if you use common sense, you will learn the hard way!!!!!!!!!!! !!! discipline, no matter what happens and you set a REAL goal, it is possible to win... yes, there are also losses, but you have to count with them... it's about the overall + - at the end of each month, and that's about what goes
Zdena
ps it is Asian Dafabet (Chinese)
Zdravím,
Váš snad bývalý kolega (p. Kováč pokud si pamatuji, psal slovensky) nechtěl za žádnou cenu pochopit že někdo může být v kladných hodnotách výher, až celkový výpis z kasina který si vyžádal a kde jsou všechny vklady a výběry a celkový stav účtu za celé období ho trochu "nalomil" (bylo to +9700 Eur), ale i tak si neodpustil poznámky že o to přijdu....nepřišla, právě naopak...dále vůbec nechtěl připustit možnost "techn.omylu" kasina, po popsaní případu a screenu obrazovky tak trochu změnil názor a ptal se zda chci u kasina kde se to stalo něco reklamovat a že by jste mohli být nápomocní.....problém byl v tom, že chyba která nastala se stala mě osobně několikrát a jednou i v MUJ prospěch, tak proč se stěžovat.....pro mě to bylo + 96 000 Kč....ano, čteš správně....takže mě nikdo nebude od klávesnice a "mlíkem" na bradě (neber si to osobně) a desítkách tisíc spinů něco vykládat, něco co sám nezažil a neumí pochopit, protože má "naprogramovaný" mozek (přece nejde vydělat hrou, sám to nikdy nezkusil a raději si nechá platit za moudra která šíří od někoho jiného - má na to právo, ale já mám jinou zásadu - ukaž co jsi dokázal a pak o tom mluv nebo piš)......dnes jsem v důchodu (pracovala jsem i v IT oboru a umím si hodně věcí "spočítat i sama) a mám "hazard" jako zábavu a přivýdělek k důchodu.....pokud se používá selský rozum, naučíš se železnou !!!!!!!!!!!!!! disciplínu ať se děje co se děje a stanovíš si REÁLNI cíl, tak je možné vyhrávat....ano, jsou i prohry, ale s těmi musíš počítat...jde o celkové + - na konci každého měsíce, a to je to o co jde
Zdena
p.s. jde o asijský Dafabet (čínsky)
Let's just go back to that Dafabet account verification thing. How is it going please? What is the status now?
Pojďme se jen vrátit k tomu ověření účtu v Dafabet. Jak to prosím pokračuje? Jaký je teď stav?
I have the same problem with BIZZO CASINO and it takes a week to withdraw and they keep telling me that the bank rejects it, but the bank doesn't reject it, I don't know what to do next
Mám ten samí problem s BIZZO CASINEM a to s výběrem uz se to tahne tyden a neustale mi píšou,ze to banka zamíta přitom to banka nezamíta už nevím co dál
Hello.
I have to say that theoretically we can't come up with much here on the forum. And that's why filing a complaint was definitely a good move, colleagues will do their best to find out what the problem is and help effectively.
Sometimes it's a bit more time-consuming, so please be patient in advance.
Of course, let me know if there are any developments. 🤞
Ahoj.
Musím říct, že tady toho teoreticky na fóru moc nevymyslíme. A proto založit stížnost byl určitě dobrý krok, kolegové udělají maximum proto, aby zjistili v čem je problém a efektivně pomohli.
Občas to trochu časově náročnějsí a tak předem prosím a trpělivost.
Kdyby nastal jakýkoliv vývoj, dej samozřejmě vědět. 🤞
Hello, unfortunately there will be no need to help me anymore, because the money I had there suddenly disappeared and when I write to them in the chat, they don't communicate, I don't know what happened to the money
Dobrý den,bohužel už nebude třeba mi pomáhat,jelikož peníze,které jsem tam měl náhle zmizely a kdyz jim napíšu do chatu ,tak nekomunikují nevím co se stalo s penězi
On the contrary, I would say that if you don't know where the money went and the casino doesn't communicate with you, it would be good to get to the bottom of it.
Couldn't it have happened, for example, that the casino took the winnings for some reason? This most often happens if a player breaks the rules. Couldn't something similar happen?
Já bych naopak řekla, že pokud nevíte kam ty peníze zmizely a kasíno s Tebou nekomunikuje, bylo by dobré tomu přijít na kloub.
Nemohlo se například stát, že kasíno z nějakého důvodu ty výhry sebralo? Nejčastěji se to stává, pokud hráč poruší pravidla. Nemohlo se něco obdobného stát?
Good.
I would also recommend updating the complaint, as I see there is no information about the money disappearing and we have no idea why. This is quite significant.
This link goes directly to the complaint , please click or tap on it and inform Nick, please.
Dobře.
Já bych ještě doporučila aktualizovat stížnost, jak vidím chybí tam info o tom, že zmizeli peníze a netušíme proč. To je poměrně podstatné.
Tenhle link vede přímo na stížnost, prosím klikni nebo tapni na něj a informuj Nicka, prosím.
Předevčírem jsem vyhrál 10 000 € z 2 500 € Chtěl jsem mít výplatu a vždy mě přesměrují, abych ještě potřeboval doklady a dnes mi byl zablokován účet může s tím někdo pomoci? Už jsem psal na podporu.
The day before yesterday I won €10,000 from €2500 I wanted to have the payout and I am always forwarded so that I still need documents and today my account was blocked can anyone help with this? I have already written for support.
Ich habe vorgestern vom 2500€ 10.000€ gewonnen ich wollte den Auszahlung haben und bin immer weitergeleitet damit noch Dokumente benötigen und heute wurde mein Account gesperrt könnt ihr jemand dabei helfen? Ich habe schon für Support geschrieben.
Zdravím a gratuluji!
Řekl bych, že váš účet je zablokován z důvodu probíhajícího ověřování. To se stává poměrně často. Ujistěte se, že poskytujete všechny dokumenty ve správné formě nebo formátu. Obecně lze říci, že v takových situacích je nejlepším přístupem spolupráce. Ještě bych nebyl nervózní.
Pravidelně nás aktualizujte, ať víme, jak se vám daří. 🤞
Hello, and congratulations!
I would say your account is blocked due to ongoing verification. This happens quite often. Just make sure to provide all documents in the correct form or format. Generally speaking, cooperation is the best approach in such situations. I would not be nervous just yet.
Update us regularly so we know how you're faring. 🤞
Mám problémy s prokázáním své platby přes etrabsfer, abych si mohl vybrat své výhry. Poslal jsem mnoho dokumentů, ale mám problém a to, co požadují, není možné, můj další krok je právní žaloba.
I am having issues proving my payment through etrabsfer so I can withdrawl my winnings. I have sent numourous documents but I get the run around and what they are asking for is not possible my next step is legal action.
Ahoj, vidím, že jsi poslal dokumenty do kasina, jak popisuješ. Jaké věci od vás kasino vyžaduje, které považujete za nemožné? Dále bych se chtěl zeptat, zda je váš účet plně ověřen? Pokud ne, proces odstoupení od smlouvy může trvat delší dobu.
Jak dlouho tento problém s výběrem trvá? Dejte nám prosím vědět a my se vám pokusíme pomoci.
Hi, I see you sent the documents to the casino as you describe. What things does the casino require from you that you consider impossible ? In addition, I would like to ask if your account is fully verified? If not, the withdrawal process may take a longer period of time.
How long does this withdrawal issue take ? Please let us know and we will try to help you.
Dobrý den, píši Vám, protože jsem měl problém s bizzo casino a netuším, jestli s tím můžu něco udělat.
Faktem je, že jsem při svém prvním vkladu vyhrál spoustu peněz a začal jsem hrát vyšší sázky, tehdy mi dal speciální cenu, která byla Major ve výši 12 tisíc a půl eur, moje překvapení bylo, že když jsem šel k výběru peněz s bonusy a tím vším deaktivovaným, tedy celkem 14 600 eur na výběr, obdržím e-mail a vrácení původní částky s tím, že jsem porušil maximální sázku nebo něco podobného, takže samozřejmě můj Otázkou je, do jaké míry je legální, co jsem udělal, proč jsem je rychle ze svého hněvu zjevně dostal do špatné nálady, že mě smazali z toho podvodu na stránce.
Nevím jestli by mi někdo poradil nebo to budu muset jíst jen s bramborem... Předem díky s pozdravem
Hello, I am writing to you because I had a problem with bizzo casino and I have no idea if I can do something about it.
The fact is that I won a lot of money playing with my first deposit and I began to play higher bets, that's when he gave me a special prize that was a Major of 12 thousand and a half euros, my surprise was that when I went to withdraw the money with bonuses and all that deactivated, that is, a total of 14,600 euros to withdraw, I receive an email and a refund of my initial amount saying that I have breached the maximum bet or something like that, so of course my question is to what extent is legal what I They have done why quickly out of my anger I obviously put them in a bad mood that they deleted me from that page scam.
I don't know if someone could advise me or I'm just going to have to eat it with potatoes... Thanks in advance, regards
Hola buenas os escribo por que tuve un problema con bizzo casino y no tengo ni idea si puedo hacer algo al respecto.
El caso es que gane bastante dinero jugando con mi primer depósito y comencé a jugar apuestas más altas, fue entonces cuando me dio un premio especial que fue un Major de 12 mil y pico de euros ,mi sorpresa fue que cuando fui a retirar el dinero con bonos y todo eso desactivado osease un total de 14600 euros a retirar, me llega un correo y una devolución de mi importe inicial diciendo que he incumplido la apuesta máxima o algo así, entonces claro mi duda es hasta que punto es legal lo que me han echo por qué rapidamente de mi enfado obviamente les puse de mal humor que me borrasen de esa estafa de página.
No se si alguien podría aconsejarme o simplemente me lo voy a tener que comer con patatas... Gracias de antemano un saludo
Ahoj,
Je mi líto, že to říkám, ale i podle naší úvahy jste získali nespravedlivou výhodu nad kasinem tím, že jste vsadili vyšší sázky, než vám umožňovala pravidla. Tyto sázky byly vítězné.
Vysvětlení se nachází v neoprávněné stížnosti .
Vzhledem k tomu, že jste porušil podmínky, nebyl bych příliš přesvědčen, že je to nejlepší případ pro právníka. Bylo by skvělé získat bezplatnou konzultaci se specialistou na právo hazardních her, stále si myslím, že je to ztracený případ.
Jsem si také docela jistý, že pokud tuto stížnost podáte úřadu, peníze nedostanete. 🙁
Ne vždy je dobrý nápad vzít si bonus a je mi líto, že jste nedodrželi jeho pravidla.
Kéž bych mohl říct něco pozitivnějšího.
Hello there,
I'm sorry to say that, but even according to our consideration, you've gained an unfair advantage over the casino by placing higher bets than the rules allowed you. Those bets were winning bets.
The explanation is found in the unjustified complaint.
Since you breached the terms, I would not be very convinced this is the best case for a lawyer. Would be great to get a free consultation with a specialist on gambling law, I still think it's a lost cause.
I'm also pretty sure if you take this complaint to the authority, you won't get the money. 🙁
It is not always a good idea to take a bonus, and I'm sorry you failed to comply with its rules.
I wish I could say something more positive.
Dobrý den, držte se dál od kasina Bizzo, odevzdal jsem všechny dokumenty, ale nechtějí platit!
Sice jsem hned zaplatil, ukázal jsem, že účet patří mně, ale vždy máte výmluvu...
Už nevím co mám dělat
Hello, stay away from Bizzo Casino, I have handed in all the documents but they don't want to pay!
Although I paid immediately, I showed that the account belongs to me, but you always have an excuse...
I don't know what to do anymore
hallo Finger weg von Bizzo Casino, habe alle Unterlagen abgegeben aber die wollen nicht bezahlen!
obwol habe mit sofort bezahlt, habe gezeigt das der Konto gehört mir , aber Sie haben immer eine Ausrede….
ich weiß nicht mehr was ich machen soll
Ahoj, tvůj příspěvek jsem přesunul pod kasino o kterém píšeš. Podle toho, co píšeš, jsi prošel ověřením a úspěšně ?
Jak dlouho trvá vaše situace, kdy se nemůžete odvolat? Mohl bys to popsat trochu víc, abych se ti mohl pokusit pomoci?
Budu čekat na vaši odpověď.
Hi, I've moved your post under the casino you're writing about. According to what you write, you have passed the verification and successfully ?
How long has your situation been going on that you have not been able to withdraw ? Could you describe it a bit more so I can try to help you ?
I will wait for your answer.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.