FórumKasinaBizzo Casino - všeobecná diskuze

Bizzo Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před 3 roky od mcclane2020
|
47508 zobrazení 197 odpovědí |
|
1...7 8 910
sciarpamassimiliano
před 9 měsíci

Mělo by to být ve vaší historii vkladů v kasinu také ve vašich bankovních transakcích, najděte transakci, klikněte na ni a zobrazí se vám datum a čas, kdy ji můžete sejmout a odeslat jim prostřednictvím živého chatu nebo e-mailu

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 9 měsíci

díky podařilo se mi, doufejme, že zinkasujeme i proto, že už jsem prohrál 1700 eur

vzít 340...


Automaticky přeloženo:
sciarpamassimiliano
před 9 měsíci

To je buď hazard 😁 ale taky 😭🤢🤬 to je riziko. Ale alespoň teď dostáváte tuto platbu!!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Moji kartu neověřují, protože na ní není uvedeno číslo a říkají, že je nutné ji ověřit

Automaticky přeloženo:
sergiomorenovf
před 9 měsíci

Jste online bankovnictví, pokud ano, vaše číslo účtu a třídicí kód na něm nejsou jako na mé monzo kartě, ale číslo vašeho účtu bude na vašem výpisu, pokud si jej stáhnete a pošlete jej e-mailem nebo prostřednictvím živého chatu. Měl by mít 16ti číselný kód karty

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

díky podařilo se mi, doufejme, že zinkasujeme i proto, že už jsem prohrál 1700 eur

vzít 340...


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Chtěl jsem ti doporučit to samé co nigeljc59. Ale jsem rád, že se ti to podařilo úspěšně vyřešit. Můžu to brát tak, že už jsi ověřený?

Ohledně stažení dejte vědět, jak dopadlo a zda bylo úspěšné. Budu čekat. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Moji kartu neověřují, protože na ní není uvedeno číslo a říkají, že je nutné ji ověřit

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Myslím, že vám nigeljc59 poradil dobře a měli byste zkusit stáhnout dokument a zjistit, zda obsahuje to, co kasino vyžaduje. Pokud ne, asi bych zašel do banky, zda je možné takový dokument se všemi potřebnými informacemi získat.

Zkuste to a dejte mi vědět, jestli se vám to podařilo ověřit.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, několik dní jsem hrál v kasinu Bizzo a zatím se mi daří, ale dnes ráno jsem si trochu zahrál a vyhrál 300 € a moje překvapení bylo, když jsem si chtěl tyto peníze vybrat, řekli mi, že nebudou zrušit výběr mých prostředků kvůli mé závislosti na hazardních hrách, což není pravda, protože jsem nehrál více než dva roky, až před pár dny, a je mi jedno, jestli mi zruší účet, ale jestli dají mi moje peníze, prosím potřebuji pomoc, aby mi dali moje peníze, protože není normální, že vám nedělají problémy při vkladu, ale pokud ano, když vybíráte zisk, prosím, pokud to někdo zažil, řekněte to jaká řešení existují.

Automaticky přeloženo:
maykeke73
před 7 měsíci

Ahoj. Mohl byste, prosím, poskytnout našemu týmu nějaké odpovědi, které by měl znát, a aktualizovat svou stížnost? Udělejte to tady , prosím. Doufejme, že bude brzy nalezeno řešení vašeho případu.🤞

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

V BizzoCasino jsem již 3 roky. Je tam velmi dobrá podpora a vždy mi to tam přišlo fér. Pěkné bonusy a velmi vizuálně přitažlivé. Ještě chvíli zůstanu 🙂

Automaticky přeloženo:
svenmessmann99
před 7 měsíci

Vypadá to, že jste si na toto kasino zvykli a jste tu docela dost. Doufám, že se vám mezitím podařilo vybrat nějaké peníze. Je to správně ? Pokud ano, jak dlouho to trvalo? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Tule přestal fungovat

Automaticky přeloženo:
sergiomorenovf
před 7 měsíci

Ahoj, jak to myslíš - tule? Co konkrétně přestalo fungovat? Je tam problém ? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Hraji testované BIZZO, abych viděl, co dělají. Když jsem požádal o získání 24 EURO (četl jsem, že se vyhýbají placení), začali výběr rušit, protože chtěli fotku mé karty. Poslal jsem je a znovu požádal o peníze. Opět zrušení a opět výmluva, že chtějí fotku karty. Poslal jsem e-mail se stížností a znovu požádal o peníze. Chtěl jsem vidět, jak moc to vytáhnou. Znovu zrušeno, protože jsem 3krát nevyplatil zálohu. Nakonec nejraději hraju u STOIXIMAN, NOVIBET, BWIN, protože jsem s nimi nikdy neměl problém. Jak jistě chápete, už na jejich stránkách hrát nebudu!!!!!!!!!!!!!

Automaticky přeloženo:
Marigoula61
před 6 měsíci

Ahoj, vidím, že jsi v kasinu neměl nejlepší zkušenosti, ale musím podotknout, že to, o co tě kasino požádalo, nebylo nic neobvyklého.

Mluvili jste o ověření a pokud nebude úspěšné, nebudete moci vybrat peníze, takže pokud jste provedli výběr hned poté, co jste něco poslali do kasina a oni to nezkontrolovali, nedivím se, že stažení bylo zamítnuto. Zkontroloval jsi tedy svůj účet zde nebo ne?

Co se týče sázení 3x na vklad, to by mě asi také odradilo, ale v poslední době vidím, že se to v některých kasinech stává standardem, a i když to není malá částka, kasina to mohou vyžadovat. Věděli jste o tom, než jste šli odstoupit, nebo jste to našli ve smluvních podmínkách?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj


Vyhrál jsem 8000 eur v kasinu Bizzo a nezaplatili mi.


ptát se mě 3-4krát na stejné otázky.


Každá transakce, kterou jsem provedl na svém bankovním účtu, byla zvláštní.


Mohou to udělat a zeptat se?

Automaticky přeloženo:
griffin87
před 6 měsíci

Mohu se zeptat, o co žádají? Možná máte na mysli nějaké dokumenty pro KYC? Vždy doporučujeme hráčům plně spolupracovat s kasinem, zejména pokud jde o proces ověřování. Pouze po provedení ověření je hráč schopen vybrat peníze z účtu kasina.

A co tím myslíš, prosím? "Každá transakce, kterou jsem provedl na svém bankovním účtu, byla divná." Je to opravdu těžké pochopit.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vyhrál jsem více než 2,25 milionu v online kasinu BIZZO a odmítá mi vyplatit, před pár měsíci jsem v tomto kasinu hrál a dvakrát jsem předložil veškerou požadovanou dokumentaci a mohl jsem bez problémů vybírat. Několik hodin před výhrou těchto více než 2,25 milionu jsem provedl výběr bez jakýchkoli nepříjemností a transakce netrvala déle než hodinu od doby, kdy jsem požádal o výběr, než mi zaplatili, ale již jsem se snažil tyto 2,25 vyzvednout milionů za 72 hodin a vymysleli mi nekonečné nesmysly, aby mi nezaplatili, BIZZO casino, pokud dobře vyhrají, nezaplatí, i když mají schválenou veškerou dokumentaci a již provedli výběry. co doporučujete?

Automaticky přeloženo:
fbautech
před 5 měsíci

Mohu se prosím zeptat, zda je situace stále stejná? Jaký důvod vám kasino uvedlo, že jste nezaplatili?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Romi, dobré ráno.

Říkám vám, že poté, co jsem je celý víkend obtěžoval, diskutoval o jejich "podmínkách", že se vás znovu a znovu arogantně ptají, jestli jste si to přečetli (tentokrát pokud potkali někoho, kdo to udělal do puntíku), ukázalo se, že jsme to neudělali najít nějaký důvod k ospravedlnění jejich odmítnutí zaplatit, takže jsem platbu obdržel před více než 30 minutami.

Díky za Tvůj zájem.

Automaticky přeloženo:
1...7 8 910
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky