FórumKasinaBetsolino Casino - všeobecná diskuze

Betsolino Casino - všeobecná diskuze (strana 20)

před 3 měsíci od davex3
|
28643 zobrazení 560 odpovědí |
|
1...19 20 21...29
Přidat příspěvek
před měsícem

Lidé Toto jsou podvodníci, živý chat není skutečný, informovali mě

Kdokoli se může zaregistrovat a komunikovat s hráčem

toto je bezplatná platforma a můžete snadno podvádět

A vypadá reálně


Automaticky přeloženo:
před měsícem

file

Automaticky přeloženo:
před měsícem

file

Automaticky přeloženo:
před měsícem

file

Automaticky přeloženo:
před měsícem

A stále skóre 6,3 u kasinového guru… frustrující a neuvěřitelné! Betsolino má také banner ve spodní části webu s odkazem na kasino guru, mají partnerství?

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před měsícem

Totéž s 5 bonusy, velmi vysoké skóre. Neuvěřitelné, zdá se, že nejen kasino, ale kasino guru profituje společně s těmito podvodníky.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
vakah86
před měsícem

Udělal jsem průzkum a nenašel jsem nic souvisejícího s tímto kasinem. Pro mě to byla červená vlajka, takže se zatím budu držet dál od toho kasina.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den Jaro,

Jak vidíte, věci se stávají více a více, jak jsem předpovídal.

Je to – NAPROSTO NUTNÉ – že CasinoGuru nakonec ohodnotilo toto Casino Betsolino tak, jak by mělo být červenou 0,0!

Lidé přicházejí o peníze a jejich počet se každým dnem zvyšuje. Jsem si jistý, že jich bude víc.

Prosím, jednejte, už nečekejte.

Moje stížnost také čeká na AskGamblers.com a byla nahlášena společnosti Trustpilot. Všude.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Chápu, že každý by chtěl, aby kasino mělo ještě nižší bezpečnostní index, ale bohužel postupy jsou takové, že stížnosti musí skončit v neprospěch kasina. Není možné jej upravit, pokud jsou stále otevřené. Doufám, že se tak brzy stane, protože zatím není téměř nic vyřešeno. Bohužel to bude nějakou dobu trvat. 😕

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Udělá s tím casinoguru něco?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, vždy se snažíme zjistit, co se stalo a když shromáždíme všechny potřebné informace, kontaktujeme kasino. Zatím s námi kasino z toho, co jsem viděl, moc nespolupracovalo, takže nevím, jak to bude ve vašem případě, ale nedělal bych si naděje.

Každopádně vzhledem k tomu, že jste otevřel stížnost, bylo by dobré odpovědět na Veroničiny otázky a nechat ji jít dál.

Stačí kliknout zde . ⬅️

Pokud se dozvíte něco nového, dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Absolutně nechápu, proč kasino guru dělá nulovou akci, zatímco desítky lidí hlásí, že jejich těžce vydělané peníze jsou scammed.

Chápu, že pokud by to bylo, že 1-2 lidé nedostanou své peníze, pak ano, je celkem pochopitelné čekat a zjistit, jak se věci vystupňují, ale nyní je nás mnoho a množství peněz se každým dnem zvyšuje . A hodnocení Betsolino i 5bonusů je stále docela slušné.

Vždy dostáváme stejné zprávy na fóru „Vyplňte prosím stížnost", „Počkejte prosím 14 dní, než kasino provede platbu" a tak dále. Čekal jsem 8 týdnů, NIC se neděje. Víte, začínám mít pocit, že kasino guru také těží z přilákání lidí do tohoto kasina, protože tato politika nulové reakce a taková tolerance jsou prostě nepochopitelné. A nakonec stížnost není vyřešena, kasino guru říká, že nemůže nic dělat, protože kasino stížnost ignoruje, zatímco oni jsou ti, kteří propagovali kasino s docela slušným hodnocením.

Pokud vím, Askgamblers dali tomuto kasinu hrozné hodnocení, jakmile se začaly objevovat stížnosti. Kasino guru je lepší.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Máme proces, kdy se index bezpečnosti změní, takže ať už je to jeden hráč nebo 10, snažíme se pro každého udělat, co můžeme. Doporučujeme především zkušenost hráče, protože když je kasino nové a nemáme s ním mnoho zkušeností, index bezpečnosti se nemá jak posunout. Bohužel, když přijde nové kasino a takhle to vypálí, je to všem líto. Taky bych na své peníze nechtěl čekat tak dlouho. Ale když nás ignorují, nezbývá nic jiného dělat. Stížnost je samozřejmě potřeba uzavřít, aby se nějak projevila v podobě černých bodů. Ve vašem případě pouze jednou, ale kasino alespoň odpovědělo na stížnost, v případě tohoto kasina ne tolik, takže teoreticky jste na tom o něco lépe než ostatní hráči. Dokud uvidíme možnost to vyřešit, stížnost neuzavíráme a pokud kasino do týdne neodpoví, prodloužíme časovač o další. Pokud tak neučiní, bude vše uzavřeno.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

A stále skóre 6,3 u kasinového guru… frustrující a neuvěřitelné! Betsolino má také banner ve spodní části webu s odkazem na kasino guru, mají partnerství?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

No, protože stížnosti stále čekají, index bezpečnosti se prozatím nepohne. Myslím, že jsem to vysvětloval několikrát.

To, že mají na svém webu banner, také neznamená, že s nimi máme partnerství. Pamatuji si kasino, které mělo bezpečnostní index 1 a mělo podobný banner. Ale nemůžeme donutit kasino, které nekomunikuje, aby to zrušilo, protože to nehodlají změnit. Samozřejmě, když byla recenze špatná, asi bylo každému jasné, jak to bylo.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dnes jsem obdržel stejnou odpověď na mé odeslané e-maily... jsou awsre zpoždění plateb, ale pracují na zaplacení všech výběrů v nadcházejících dnech...


Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Boyke123
před měsícem

Pak budeme zvědaví kdy a jak. Pro mě je toto kasino mrtvé

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Myslím, že to je log chatu, který dostal Boyke123, protože ho vždy dostanu, když píšu do chatu, ale nikdo tam nebyl. Zvláště když píšete o víkendu, vždy následující pondělí dostanete email s touto větou. Ale když se podíváte pozorně na email

file například zde.


Doufám však, že Bokye123 obdržel jiný e-mail.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od vakah86 byl odstraněn
vakah86
před měsícem

Dostal jsem úplně to samé

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dnes jsem obdržel stejnou odpověď na mé odeslané e-maily... jsou awsre zpoždění plateb, ale pracují na zaplacení všech výběrů v nadcházejících dnech...


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Mám obavy, jak to všechno bude, až budou postupně všechny stížnosti uzavřeny jako nevyřízené. Opravdu jsem si myslel, že kasino s námi bude spolupracovat a že skutečně dochází ke zpoždění a hráči budou vyplaceni. Teď bych těmto slovům tolik nevěřil, pokud čekáte docela dlouho. Nezbývá však nic jiného, než kasino neustále informovat a tlačit a snad se něco změní. Kéž bychom mohli pomáhat více. 😕

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dnes přesně před 9 týdny jsem podal žádost o výběr 😤

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dostali jste mnohem více spamu a nevyžádané pošty z online kasin od doby, kdy jste si otevřeli účet u betsolino? Zajímalo by mě, ale moje schránka je desetkrát plná než před registrací @betsolino…

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Moje stížnost byla právě zodpovězena. Oni 'prošetřují problém'.

Automaticky přeloženo:
1...19 20 21...29
Jít na stránkuz 29 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky