FórumKasinaBetsolino Casino - všeobecná diskuze

Betsolino Casino - všeobecná diskuze (strana 20)

před 4 měsíci od davex3
|
43228 zobrazení 587 odpovědí |
|
1...19 20 21...30
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

A stále skóre 6,3 u kasinového guru… frustrující a neuvěřitelné! Betsolino má také banner ve spodní části webu s odkazem na kasino guru, mají partnerství?

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před 3 měsíci

Totéž s 5 bonusy, velmi vysoké skóre. Neuvěřitelné, zdá se, že nejen kasino, ale kasino guru profituje společně s těmito podvodníky.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
vakah86
před 3 měsíci

Udělal jsem průzkum a nenašel jsem nic souvisejícího s tímto kasinem. Pro mě to byla červená vlajka, takže se zatím budu držet dál od toho kasina.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den Jaro,

Jak vidíte, věci se stávají více a více, jak jsem předpovídal.

Je to – NAPROSTO NUTNÉ – že CasinoGuru nakonec ohodnotilo toto Casino Betsolino tak, jak by mělo být červenou 0,0!

Lidé přicházejí o peníze a jejich počet se každým dnem zvyšuje. Jsem si jistý, že jich bude víc.

Prosím, jednejte, už nečekejte.

Moje stížnost také čeká na AskGamblers.com a byla nahlášena společnosti Trustpilot. Všude.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Chápu, že každý by chtěl, aby kasino mělo ještě nižší bezpečnostní index, ale bohužel postupy jsou takové, že stížnosti musí skončit v neprospěch kasina. Není možné jej upravit, pokud jsou stále otevřené. Doufám, že se tak brzy stane, protože zatím není téměř nic vyřešeno. Bohužel to bude nějakou dobu trvat. 😕

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Udělá s tím casinoguru něco?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, vždy se snažíme zjistit, co se stalo a když shromáždíme všechny potřebné informace, kontaktujeme kasino. Zatím s námi kasino z toho, co jsem viděl, moc nespolupracovalo, takže nevím, jak to bude ve vašem případě, ale nedělal bych si naděje.

Každopádně vzhledem k tomu, že jste otevřel stížnost, bylo by dobré odpovědět na Veroničiny otázky a nechat ji jít dál.

Stačí kliknout zde . ⬅️

Pokud se dozvíte něco nového, dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Absolutně nechápu, proč kasino guru dělá nulovou akci, zatímco desítky lidí hlásí, že jejich těžce vydělané peníze jsou scammed.

Chápu, že pokud by to bylo, že 1-2 lidé nedostanou své peníze, pak ano, je celkem pochopitelné čekat a zjistit, jak se věci vystupňují, ale nyní je nás mnoho a množství peněz se každým dnem zvyšuje . A hodnocení Betsolino i 5bonusů je stále docela slušné.

Vždy dostáváme stejné zprávy na fóru „Vyplňte prosím stížnost", „Počkejte prosím 14 dní, než kasino provede platbu" a tak dále. Čekal jsem 8 týdnů, NIC se neděje. Víte, začínám mít pocit, že kasino guru také těží z přilákání lidí do tohoto kasina, protože tato politika nulové reakce a taková tolerance jsou prostě nepochopitelné. A nakonec stížnost není vyřešena, kasino guru říká, že nemůže nic dělat, protože kasino stížnost ignoruje, zatímco oni jsou ti, kteří propagovali kasino s docela slušným hodnocením.

Pokud vím, Askgamblers dali tomuto kasinu hrozné hodnocení, jakmile se začaly objevovat stížnosti. Kasino guru je lepší.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Máme proces, kdy se index bezpečnosti změní, takže ať už je to jeden hráč nebo 10, snažíme se pro každého udělat, co můžeme. Doporučujeme především zkušenost hráče, protože když je kasino nové a nemáme s ním mnoho zkušeností, index bezpečnosti se nemá jak posunout. Bohužel, když přijde nové kasino a takhle to vypálí, je to všem líto. Taky bych na své peníze nechtěl čekat tak dlouho. Ale když nás ignorují, nezbývá nic jiného dělat. Stížnost je samozřejmě potřeba uzavřít, aby se nějak projevila v podobě černých bodů. Ve vašem případě pouze jednou, ale kasino alespoň odpovědělo na stížnost, v případě tohoto kasina ne tolik, takže teoreticky jste na tom o něco lépe než ostatní hráči. Dokud uvidíme možnost to vyřešit, stížnost neuzavíráme a pokud kasino do týdne neodpoví, prodloužíme časovač o další. Pokud tak neučiní, bude vše uzavřeno.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

A stále skóre 6,3 u kasinového guru… frustrující a neuvěřitelné! Betsolino má také banner ve spodní části webu s odkazem na kasino guru, mají partnerství?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

No, protože stížnosti stále čekají, index bezpečnosti se prozatím nepohne. Myslím, že jsem to vysvětloval několikrát.

To, že mají na svém webu banner, také neznamená, že s nimi máme partnerství. Pamatuji si kasino, které mělo bezpečnostní index 1 a mělo podobný banner. Ale nemůžeme donutit kasino, které nekomunikuje, aby to zrušilo, protože to nehodlají změnit. Samozřejmě, když byla recenze špatná, asi bylo každému jasné, jak to bylo.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dnes jsem obdržel stejnou odpověď na mé odeslané e-maily... jsou awsre zpoždění plateb, ale pracují na zaplacení všech výběrů v nadcházejících dnech...


Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
Boyke123
před 3 měsíci

Pak budeme zvědaví kdy a jak. Pro mě je toto kasino mrtvé

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Myslím, že to je log chatu, který dostal Boyke123, protože ho vždy dostanu, když píšu do chatu, ale nikdo tam nebyl. Zvláště když píšete o víkendu, vždy následující pondělí dostanete email s touto větou. Ale když se podíváte pozorně na email

file například zde.


Doufám však, že Bokye123 obdržel jiný e-mail.

Automaticky přeloženo:
vakah86
před 3 měsíci

Dostal jsem úplně to samé

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dnes jsem obdržel stejnou odpověď na mé odeslané e-maily... jsou awsre zpoždění plateb, ale pracují na zaplacení všech výběrů v nadcházejících dnech...


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Mám obavy, jak to všechno bude, až budou postupně všechny stížnosti uzavřeny jako nevyřízené. Opravdu jsem si myslel, že kasino s námi bude spolupracovat a že skutečně dochází ke zpoždění a hráči budou vyplaceni. Teď bych těmto slovům tolik nevěřil, pokud čekáte docela dlouho. Nezbývá však nic jiného, než kasino neustále informovat a tlačit a snad se něco změní. Kéž bychom mohli pomáhat více. 😕

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dnes přesně před 9 týdny jsem podal žádost o výběr 😤

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dostali jste mnohem více spamu a nevyžádané pošty z online kasin od doby, kdy jste si otevřeli účet u betsolino? Zajímalo by mě, ale moje schránka je desetkrát plná než před registrací @betsolino…

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Moje stížnost byla právě zodpovězena. Oni 'prošetřují problém'.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 3 měsíci

wow a haha, asi je to jen ztráta času. Ale doufám, že peníze brzy dostanete a pak všichni také 😉 držím palce!

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 3 měsíci

Dali vám stejnou odpověď, jakou dávají na živou podporu xDD

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Moje stížnost byla právě zodpovězena. Oni 'prošetřují problém'.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Normálně nevěřím, že nás kontaktovali a že se tedy budou snažit zjistit, co se děje. To je dobrá zpráva a doufám, že ty peníze dostanete.

Zajímalo by mě však, proč to není stejné pro ostatní hráče. 😕

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Mám na svém účtu v tomto kasinu přes 8000 GBP... Dám komukoli 20 %, pokud je dokáže získat zpět! haha 😂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Každý den si všichni stěžují kasinu Haber, odpověď je vždy stejná a pak dny plynou a nic se neděje, pak hodně štěstí jaro

Automaticky přeloženo:
1...19 20 21...30
Jít na stránkuz 30 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky