Dobrý den, vážený uživatel.
S Branislavem jsem nějakou dobu probíral celou vaši spolupráci s námi.
Na základě této diskuse velmi jasně vyplynulo, že stížnost berete jako určitou hru a mnohokrát musíte náležitě spolupracovat nejen s kasiny, ale případně i se stížností.
Navíc i náš systém zjistil mnoho podobností s jinými uživateli, které zahrnují osobní údaje a dokumenty. Ani kasina nedokázala ověřit vaše dokumenty, které jste nebyli schopni správně poskytnout. Podle toho, jak jste s námi komunikovali, a také proto, že vás zdaleka nepovažujeme za legitimního hráče, máme pocit, že jste záměrně plýtvali naším drahocenným časem.
Na základě toho jsme více než přesvědčeni, že náš čas by měl být lépe stráven s hráči hledajícími podporu.
Toto je výsledek. Pokud tedy skutečně potřebujete pomoc, je na týmu, zda si to rozmyslí a dá vám další šanci.
Rád bych také řekl, že vaše pokusy o to, aby osoby vyřizující stížnosti vypadaly, že se o to dostatečně nestarají, nejsou vítány. Abychom respektovali vaše soukromí, nebudu s námi sdílet všechny podrobnosti, které jsem se dosud dozvěděl o vaší historii.
Protože vaše jednání není objektivní ani spravedlivé, žádám vás, abyste laskavě přestali takto jednat.
Pokud tak neučiníte, váš přístup do fóra bude uzavřen.
Toto fórum nepotřebuje negativní vibrace.
Odeslání stížnosti znamená, že dodržujete její zásady; je to opravdu tak jednoduché a z našeho pohledu jste se nechovali jako běžný hráč hledající podporu. Naše bezplatné služby pro vás tedy v tuto chvíli nejsou dostupné.
Hello, dear user.
I spent some time with Branislav discussing your whole cooperation with us.
Based on this discussion, it came out very clearly that you took the complaint like a sort of game, and many times you have to properly cooperate, not just with casinos but eventually with the complaint handler.
Additionally, even our system has detected many similarities with other users involving personal data and documents. Even the casinos were unable to verify your documents, which you were not able to provide correctly. According to the way you have communicated with us and also because we are far from considering you a legitimate player, we feel you have been deliberately wasting our precious time.
Based on that, we are more than convinced our time should be better spent with players seeking support.
This is the result. So if you actually need help, it's up to the team whether they change their minds and give you another chance.
I would also like to say that your attempts to make the complaint handlers look like they do not care enough are not welcome. To respect your privacy, I won't share all the details I've learned so far about your history with us.
Because your actions are not objective or fair, I ask that you kindly stop acting like that.
If you don't, your access to the forum will be closed.
This forum does not need negative vibes.
Submitting the complaint means you adhere to its policies; it's really that simple, and from our point of view, you have not been acting like a regular player seeking support. So, our free services are not available for you at this moment.
Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo: