No, nenazval bych to konkrétně dobrou hráčskou zkušeností. I když kasina mají tendenci zavírat účty, aby je ověřila, aniž by to z jakékoli strany nějak výrazně narušilo, stále si myslím, že pohodlí hráče by mělo být na prvním místě.
Na druhou stranu to skutečně vypadá jako důkladná kontrola účtu, za předpokladu, že z vaší stížnosti několik z nich popisuje uzavření účtu bez předchozího upozornění.
"Po zablokování účtu kasino řeklo, že musí provést nějaké dodatečné ověření mých herních aktivit, pak jsem se zeptal na nějaké aktualizace, žádná odpověď."
Řekl bych, že váš účet je označený napříč kasiny. Ale neptejte se mě proč, nerad bych spekuloval.
Mimochodem, věnujete se sportovnímu sázení?
Well, I would not call that specifically a good player's experience. Even though casinos tend to close accounts in order to verify them without much disruption from any side, I still think the player's comfort should come first.
On the other hand, this truly looks like a thorough account check, assuming from your complaint that a few of them describe account closure without prior notice.
"After account was blocked casino said that they need to make some additional verification about my gaming activities, then i asked some updates, no any answer."
I'd say your account is flagged across casinos. But do not ask me why, I'd hate to speculate.
Are you involved in sports betting, by the way?