FórumKasinaBetSofa Casino - všeobecná diskuze

BetSofa Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od kszysio
|
11113 zobrazení 76 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
aleks86
před 9 měsíci

No, nenazval bych to konkrétně dobrou hráčskou zkušeností. I když kasina mají tendenci zavírat účty, aby je ověřila, aniž by to z jakékoli strany nějak výrazně narušilo, stále si myslím, že pohodlí hráče by mělo být na prvním místě.

Na druhou stranu to skutečně vypadá jako důkladná kontrola účtu, za předpokladu, že z vaší stížnosti několik z nich popisuje uzavření účtu bez předchozího upozornění.

"Po zablokování účtu kasino řeklo, že musí provést nějaké dodatečné ověření mých herních aktivit, pak jsem se zeptal na nějaké aktualizace, žádná odpověď."

Řekl bych, že váš účet je označený napříč kasiny. Ale neptejte se mě proč, nerad bych spekuloval.

Mimochodem, věnujete se sportovnímu sázení?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nedoporučuji zde hrát. Můj účet je stále zablokován poté, co jsem poslal všechny požadované fotografie, včetně 3 dokumentů mé identity a fotografií s mým obytným domem. Toto kasino a sesterská kasina rádi kradou peníze hráčům. Casino Guru mi s tímto problémem nechce pomoci ^)

Automaticky přeloženo:
aleks86
před 7 měsíci

Neřekl bych, že vám s tímto problémem nechceme pomoci, po prostudování vaší stížnosti , kde vám náš tým vysvětlil důvod takto:

„Po shromáždění všech potřebných informací tuto stížnost uzavíráme jako neoprávněnou z důvodu nedodržení podmínek kasina.

Na poskytnutí požadovaných dokumentů kasinu bylo více než dost času, což se vám nepodařilo, a po obdržení dalších podrobností od kasina je jasné, že se vám nepodařilo dokončit ověření. Kromě toho je ve vašich výše uvedených příspěvcích několik nesrovnalostí, které nedávají smysl, a také byly uvedeny zavádějící informace.

Úspěšné ověření je bohužel nutností, abyste mohli vybrat jakékoli prostředky z vašeho kasinového účtu. Protože se vám za daných okolností nepodařilo projít KYC, rozhodli jsme se s rozhodnutím kasina souhlasit."

co na to říct?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

v tuto chvíli jsou odeslány všechny požadované fotografie. když kasino požádalo o další fotografie, neřekli o žádném termínu, také ignorovali všechny moje e-maily. co na to říkáš?

Automaticky přeloženo:
aleks86
před 7 měsíci

No, byl bych rád, kdyby tvůj start nebyl mezi nejlepšími a udělal jsi nějaké chyby. Pokud je kasino ochotno vám dát další šanci projít ověřením i přes vaši předchozí nedůslednost a další anomálie, je to alespoň pro mě známka jejich dobré vůle.

A upřímně se nedivím, že je zatím vaše emaily nezajímají.

Jednoduše řečeno, během postupu stížnosti nebyl tým pro stížnosti plně přesvědčen, že kasino udělalo chybu, protože jste v první řadě nemohli dodržet standardní požadavky na ověření.

Chápu, že máte svůj názor, takže se stále můžete obrátit na oficiální orgán a nechat rozhodnutí na nich. Jen někdy mají kasina pravdu.

Osobně bych se na tvém místě zaměřil na to, abych konečně prošel KYC.

Hodně štěstí. 🤞


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vidím, že pracujete jako zástupci tohoto kasina. A tady se snažíte všechny zmást.

Ale to už jsem psal mnohokrát. Že všechny požadované fotografie (bez ohledu na to, jak podivné mohou být požadavky) jsou JIŽ NAHRANÉ. ale kasino odmítá odpovědět nebo otevřít účet. A dál píšete, že kasino je připraveno přijmout KYC. Nevím, kolikrát potřebujete napsat to samé. VŠECHNY FOTKY POŽADOVANÉ KASINOM JSOU NAHRNUTY.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Vidím, že pracujete jako zástupci tohoto kasina. A tady se snažíte všechny zmást. Snažíte se prohlásit, že neposílám požadované fotografie, ale fotografie jsou odeslány asi před dvěma týdny. Také jsem poslal váš snímek obrazovky, když kasino napsalo, že účty jsou ověřené 😀DD A odpověděl jsem, že musí dokončit "kontrolu poskytovatele" (celkový falešný). file

Ale to už jsem psal mnohokrát. Že všechny požadované fotografie (bez ohledu na to, jak podivné mohou být požadavky) jsou JIŽ NAHRANÉ. ale kasino odmítá odpovědět nebo otevřít účet. A dál píšete, že kasino je připraveno přijmout KYC. Nevím, kolikrát potřebujete napsat to samé. VŠECHNY FOTKY POŽADOVANÉ KASINOM JSOU NAHRNUTY.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

zde vidíme, že kasino uvedlo, že účet je ověřený... haha 😀

musíte své sdílené lži lépe synchronizovat

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vidím, že pracujete jako zástupci tohoto kasina. A tady se snažíte všechny zmást.

Ale to už jsem psal mnohokrát. Že všechny požadované fotografie (bez ohledu na to, jak podivné mohou být požadavky) jsou JIŽ NAHRANÉ. ale kasino odmítá odpovědět nebo otevřít účet. A dál píšete, že kasino je připraveno přijmout KYC. Nevím, kolikrát potřebujete napsat to samé. VŠECHNY FOTKY POŽADOVANÉ KASINOM JSOU NAHRNUTY.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Upřímně, velmi se mýlíte.

Chápu, že jste tyto fotografie nahráli, ale protože nepracuji pro kasino, stěží mohu vědět, zda tentokrát budou všechny dokumenty a fotografie přijaty.

No, řekl bych, že je to docela rozumné. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

zde vidíme, že kasino uvedlo, že účet je ověřený... haha 😀

musíte své sdílené lži lépe synchronizovat

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Tento říká, že vaše sázky jsou vyšetřovány. Není zde nic o úspěšném ověření, pouze zmínka o přijatých dokumentech. Mohlo by to být také jen součástí procesu ověřování.

Například ani nevím, kdy k tomuto rozhovoru došlo.

Znovu to zopakuji: nic nelze synchronizovat, protože nejsme zaměstnanci kasina, takže nemáme přístup k vašemu účtu. Spoléháme se tedy pouze na vaše slova zde na fóru.

Neberte nás jako nepřátele, prosím. Nejsme tu, abychom vám odporovali, záleží nám na tom, abychom vám vysvětlili věci, kterým jste pravděpodobně nerozuměli.



Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Snažíte se chránit kasino, které prostě vzalo peníze.

Snažíte se napsat, že musím projít KYC. I když jsem poslal všechny fotky, o které kasino požádalo. Uzavřeli jste i reklamaci, i když jsem psal, že jednoho dne pošlu všechny fotky.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci


V tuto chvíli není třeba vymýšlet žádné nuance. Kasino uzavřelo účet a požadovalo jiné fotografie. Fotografie byly odeslány. Kasino již odpovědělo, že si účet neotevře. to je fakt.

Kontrola poskytovatele je naprostý podvod. To nikdy neexistovalo.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Snažíte se chránit kasino, které prostě vzalo peníze.

Snažíte se napsat, že musím projít KYC. I když jsem poslal všechny fotky, o které kasino požádalo. Uzavřeli jste i reklamaci, i když jsem psal, že jednoho dne pošlu všechny fotky.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Upřímně řečeno, úplně se mýlíte.

Protože nepracujeme pro kasina, nemohu zjistit, co se ve vašem konkrétním případě pokazilo. Ze stejného důvodu neznám váš KYC.

Snažil jsem se vysvětlit, že pokud má kasino nějaké pochybnosti o vašich sázkách nebo herním stylu, je normální to prošetřit pomocí dodatečných kontrol. Pokud ji projdete, jste připraveni na výplatu.

Proto se tomu někdy říká dodatečný ověřovací proces.


Upřímně řečeno, nejsem součástí reklamačního týmu, takže neznám pozadí stížnosti.



Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci


V tuto chvíli není třeba vymýšlet žádné nuance. Kasino uzavřelo účet a požadovalo jiné fotografie. Fotografie byly odeslány. Kasino již odpovědělo, že si účet neotevře. to je fakt.

Kontrola poskytovatele je naprostý podvod. To nikdy neexistovalo.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Podle mého názoru jste neprošel dodatečným ověřením.

Kontrola u poskytovatele her je běžná praxe, ignorování vám neprospěje, ale respektuji váš názor a doufejme, že se už nikdy neocitnete ve stejné situaci.

Upřímně řečeno, bez dalšího vysvětlení ze strany kasina se můžeme jen divit, co se stalo.

Možná vám záleží na tom, aby byla vaše stížnost znovu otevřena? Mohlo by to stát za prozkoumání.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

hahahaa, znovu otevřít? nechcete znovu otevírat stížnost, protože vaše společnost chce uzavřít stížnostní práci společně s podvodným kasinem. požadované dokumenty jsou odeslány do kasina, ale samozřejmě mě podvedli, dodatečné ověření mělo jediný cíl, trvale mě zablokovat a ukrást peníze.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

kasino neříkejte dříve o některých deadlibes s ověřením. říkáš, že nemůžu poslat pas 37 dní… lol, další podvod. ptali se nejen na pssport, ptali se na spoustu fotek. a už jsem psal, že v tuto chvíli nemohu poslat požadované fotografie, protože jsem měl obchod v jiném městě. ty jsi to ignoroval, kasino to ignorovalo a teď se sem snažíš napsat, že jsem se snažil ignorovat kyc

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

celý váš příběh je jen ukázat, že toto kasino je jasné, ale toto kasino snědlo absolutní podvod

Automaticky přeloženo:
aleks86
před 7 měsíci

Je mi opravdu líto, že se tak cítíš. Doporučujeme znovu otevřít stížnost každému hráči, pokud je k tomu dobrý důvod. Branislav ve vaší stížnosti napsal: "S ohledem na všechny shromážděné podrobnosti a dodatečné informace od kasina tým pro stížnosti souhlasil s rozhodnutím kasina kvůli tomu, že hráč nedokončil proces KYC ve standardním časovém rámci. Doporučujeme však kasinu poskytnout uživatel má šanci projít ověřením, pokud bude schopen odeslat požadované dokumenty později. " Smyslem toho je, že věříme, že kasino by vám mělo dát druhou šanci poskytnout všechny dokumenty potřebné k ověření proces, který je třeba provést, pokud jste ochotni to udělat, samozřejmě.

Vždy se snažíme pomoci všem hráčům, kdykoli se domníváme, že kasino není zcela správné ve způsobu, jakým postupují v KYC. Pokud tedy věříte, že tentokrát ověření zvládnete, zkuste svůj případ znovu otevřít a náš tým pro stížnosti udělá vše, aby vám pomohl.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

hahaha, snažíte se najít všechny možné způsoby obrany kasina. vaše stránky odmítají opětovné otevření stížnosti. zkoušel jsem mnohokrát. Posílám potvrzení, že všechny dokumenty jsou již odeslány a kasino mi nechce vracet výhru. výhry v betsofa uskutečněné bez použití bonusů, asi 5200 ukradených pouze ze sázek. lionspin stejný, vklad proveden bez použití bonusů a výhry, absolutní podvod a vy se snažíte říct, že dělám nějaké chyby, absurdní

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky