FórumKasinaBetSofa Casino - všeobecná diskuze

BetSofa Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od kszysio
|
5238 zobrazení 69 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
před rokem

Měl jsem několik problémů s výběrem, je minifits.

Čekal jsem pár dní na platbu a oni to zrušili a řekli, že tato možnost není k dispozici. je tu problém . Bohužel se v Polsku už nějakou dobu bojuje proti hazardu a jiná možnost kromě mifinity nebyla. Řekl jsem, že o tom napíšu na každé fórum a zaplatím. a najednou jsem dostal informaci, že můžu vyplatit jednou. Po několika minutách jsou peníze na mém účtu Mifinity

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mezitím existují jen výmluvy a rozpory.


Nejprve bylo uvedeno, že moje žádost o výběr byla zrušena kvůli technickým problémům. Dostal jsem e-mail, že jsem překročil svůj limit.

Příznivec mi pak řekne, že zítra mohu podat novou žádost, protože technická práce byla dokončena. Směšné kasino!


Vždy jen výmluvy od zločinců.

Oba mé výběry dnes ráno byly údajně zpracovány. Ale nikdo mi nemůže říct, co znamená edited! Jakmile bude částka převedena z kasina, obdržíte potvrzovací e-mail od renomovaných kasin.


Nic sem nepřišlo!


Místo toho o tom podpora mluví.

Údajně je nyní na mé bance, že může trvat déle, než peníze dorazí!




Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

peníze určitě dostanete. jen musíš být trpělivý. Je zvláštní, že jejich technické problémy se mnou měly před 2 měsíci problém s pasem.

a doteď to nedokázali opravit.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ne, problém jsou výmluvy BetSofa.

Jakmile vyhraju větší částku, na krátkou dobu se vyloučím, abych se uklidnil a nehazardoval peníze znovu v megalomanství!

V každém kasinu, kde jsem doposud neměl žádné problémy, to byla velmi jednoduchá věc. Peníze jste si mohli nechat vyplatit i přes zablokovaný účet!

Zde v tomto kasinu víte, že je to možné pouze v případě, že již nejste blokováni. Poté musíte požádat o výplatu prostřednictvím možnosti výplaty.

To je ale fuk, protože kasino samo píše, že o výběr můžete požádat přes podporu.

Moje včerejší platba stále není! Vymlouvají se, že to bude na mé bance. Ale ujistila mě, že je to nesmysl!

Když se ptám znovu, podpora mi říká, že mám napsat technické podpoře....



Automaticky přeloženo:
MatzeHe
před rokem

Ahoj,

Ačkoli chápu, že se vám celá situace nelíbí, nevytváříme hodnocení recenzí pouze na základě názorů hráčů.

K tomu byly vytvořeny uživatelské recenze. Vidím, že jste podal stížnost , takže teď to víte

"Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli."

Pokud však při vyřizování stížnosti narazíme na nějaké neférové chování ze strany kasina, hodnocení změníme. Neváhejte a přečtěte si více o důsledcích stížnosti přímo zde .

Prozatím bych doporučil spolupráci a trpělivost.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ne, problém jsou výmluvy BetSofa.

Jakmile vyhraju větší částku, na krátkou dobu se vyloučím, abych se uklidnil a nehazardoval peníze znovu v megalomanství!

V každém kasinu, kde jsem doposud neměl žádné problémy, to byla velmi jednoduchá věc. Peníze jste si mohli nechat vyplatit i přes zablokovaný účet!

Zde v tomto kasinu víte, že je to možné pouze v případě, že již nejste blokováni. Poté musíte požádat o výplatu prostřednictvím možnosti výplaty.

To je ale fuk, protože kasino samo píše, že o výběr můžete požádat přes podporu.

Moje včerejší platba stále není! Vymlouvají se, že to bude na mé bance. Ale ujistila mě, že je to nesmysl!

Když se ptám znovu, podpora mi říká, že mám napsat technické podpoře....



Automaticky přeloženo:
před rokem

Rád bych také dodal, že kasino může mít nějaké problémy se svým poskytovatelem plateb – jako mnoho jiných kasin v současnosti. Obvykle to způsobují omezení místních zákonů, takže pokud tomu tak je, bohužel to znamená, že kasino musí čekat na výsledek od poskytovatele třetí strany. Tento proces může nějakou dobu trvat, doufám, že výhry brzy získáte. 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Samozřejmě to přijímáš. počkat 14 dní. Hráč může vložit tisíce eur, to je v pořádku, ne?


Faktem je, že 24 hodin neodpovídá tomu, co je uvedeno jako doba zpracování.

Když nemám dost zaměstnanců, musím nabírat další.

Pokud se nebudete držet svých vlastních podmínek, co potom?

To nejsou názory, které vyjadřuji, to jsou faktické zkušenosti.

Existuje dokonce aktualizace. Najednou chcete kopii nového dokumentu, například řidičského průkazu.

Ověření občanským průkazem a výpisem z účtu nestačí.

To jsou výmluvy a zdržovací taktika, nic víc.

Existuje důvod, proč mnoho zemí kasina zakazuje. Přesně takové procedurální hodnoty jako v tomto kasinu.

to vítám. Dobrá věc je, že v budoucnu již nebudete potřebovat kasino fóra.

Myslíte si, že je skvělé, že to BetSofa takhle vytáhla.

Jinak si nedovedu vysvětlit, co je to šrot se 14 dny.


Podmínky říkají:

1. Zpracování do 24 hodin. To se nehodí.

2. Převod závisí na poskytovateli finančních služeb. Platba v tomto případě probíhá přes stejného poskytovatele jako u vkladu, tedy přímým převodem a dostupností kreditu.

Někdy si myslím, že pracovníci fóra pracují pro taková kasina.

Automaticky přeloženo:
MatzeHe
před rokem

V mnoha kasinech je běžnou věcí, že výběry ze zablokovaných účtů nelze zpracovat. Jejich platformy to prostě neumožňují. Pracoval jsem v kasinu, kde jste mohli dělat přesně to, co jste popsali. Požádejte o stažení a poté se na krátkou dobu vyloučte. Ale tak to nefunguje ve všech kasinech.

Některá kasina mají tak podivné vnitřní systémy, že například není možné trvale uzavřít váš účet. Řekl bych, že je to mnohem horší ve srovnání se situací, kdy nelze vybírat ze zablokovaného účtu. Na konci dne se tomu říká "zablokovaný účet", takže se ani moc nedivím, že nemůžete vybírat z účtu, který je zablokovaný.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Účet již není blokován. Nyní jsem nastavil limity, abych mohl získat své peníze, aniž bych je prohrál. Přesto si dejte na čas. Nyní chcete druhé ověření. Chcete občanský průkaz a najednou zase řidičák.


Přesně to, co se stalo v jiných recenzích! Najednou jsou špatně dokumenty, které akceptovalo nespočet dalších kasin. Toto špinavé kasino míchá peníze tam a zpět, to je vše! Včasné platby prostě neexistují!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
MatzeHe
před rokem

Takže bych řekl, že se věci hýbou správným směrem.

Nastavení takových limitů je to nejlepší, co můžete udělat. Byl však pro druhé ověření uveden nějaký důvod?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Teď musím čekat další 3 dny na třetí kontrolu. Podařilo se vám alespoň něco zaplatit.

Od pondělí se ale nic neděje.

Tomuto špatnému kasinu se vyhnete po obdržení všech výher.

Netuším, proč už proběhla recenze.

Stále nerozumím dobrému hodnocení a mám podezření, že Casino Guru, stejně jako mnoho jiných kasin, je zapojeno.

Na jiných fórech se tomuto kasinu SHIT nedaří.

Už jen to hloupé tvrzení, že něco děláš až po 14 dnech je kravina.

Koneckonců, měl bych také dodržovat podmínky těchto špinavých kasin.

Proč nedodržují své vlastní podmínky.

Doba zpracování je uvedena do 24 hodin a není ani vzdáleně dodržena!

Není tomu tak pouze v mém případě, jak se můžete dočíst na různých platformách.

Doufám, že tato skládka zkrachuje nebo skončí, až konečně dostanu své výhry.


Nastavujete denní limity, ale vyplácíte každých pár dní.

V tomto klubu nejde o žádnou vážnost.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, toll wie man so ein Casino deckt

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Čekal jsem na platbu 1 měsíc. Pod stížností zde také jen standardní odpověď kasina. Výhry jsou pravidelně kontrolovány, takže s výplatou 24 hodin nic není.


Napsal jsem i držiteli licence.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Casino Guru má nyní na palubě spoustu kasin, na to přijmu jakoukoli sázku. Už jsem prošel některá kasina, která jsou zde hodnocena jako dobrá. Všichni byli špatní

Automaticky přeloženo:
před rokem

Teď musím čekat další 3 dny na třetí kontrolu. Podařilo se vám alespoň něco zaplatit.

Od pondělí se ale nic neděje.

Tomuto špatnému kasinu se vyhnete po obdržení všech výher.

Netuším, proč už proběhla recenze.

Stále nerozumím dobrému hodnocení a mám podezření, že Casino Guru, stejně jako mnoho jiných kasin, je zapojeno.

Na jiných fórech se tomuto kasinu SHIT nedaří.

Už jen to hloupé tvrzení, že něco děláš až po 14 dnech je kravina.

Koneckonců, měl bych také dodržovat podmínky těchto špinavých kasin.

Proč nedodržují své vlastní podmínky.

Doba zpracování je uvedena do 24 hodin a není ani vzdáleně dodržena!

Není tomu tak pouze v mém případě, jak se můžete dočíst na různých platformách.

Doufám, že tato skládka zkrachuje nebo skončí, až konečně dostanu své výhry.


Nastavujete denní limity, ale vyplácíte každých pár dní.

V tomto klubu nejde o žádnou vážnost.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dovolte mi upozornit na detail:

Podmínky uvádějí, jak dlouho převod trvá , ale našli jste nějaký daný časový rámec pro ověření nebo nějaké jiné kontroly ? Myslím, že ne, protože se to hodně liší.

Jen si představte, že kasino ve svých podmínkách uvádí: Ověření + převod prostředků trvá přibližně 3 -14 dní. co by sis myslel? Mnoho hráčů by šlo někam jinam, kde je v podmínkách uvedeno 24 hodin – ale pouze na přestup.

Nikdo vám nemůže předem říci, jak dlouho bude ověření trvat, zejména v případech, kdy je nutná další kontrola.

Umím si představit, že se ti to nebude líbit, ale to je v pořádku. Jen jsem chtěl poznamenat svůj úhel pohledu.

Snažíme se kontrolovat kasina, abychom vyjádřili pravděpodobnost, že kasina budou s hráči zacházet spravedlivě. Mám pocit, že někteří hráči prostě nechtějí vidět celý obrázek, s tím není problém.



Automaticky přeloženo:
MatzeHe
před rokem

Jak přesně špatně?

Zatím jste odeslali pouze jedinou stížnost, proto bych rád znal váš názor na ostatní kasina.

Jen by mě zajímalo, jestli si všimnete, že zobrazení kasina neznamená, že ho propagujeme. 🙂 Naším cílem je zkontrolovat co nejvíce kasin. Dokonale chápu, že zkušenosti hráčů mohou být zcela odlišné, k tomu slouží uživatelské recenze.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Čekal jsem na platbu 1 měsíc. Pod stížností zde také jen standardní odpověď kasina. Výhry jsou pravidelně kontrolovány, takže s výplatou 24 hodin nic není.


Napsal jsem i držiteli licence.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Přečetl jsem stížnost a zjistil jsem, že je zapojen poskytovatel hry. Toto je bohužel další kontrola, kterou je třeba provést, abychom mohli vyplatit výhru. Taková kontrola nemá nic společného s předpokládanou dobou přestupu uvedenou v pravidlech.

A ano, kasino musí trpělivě čekat, až poskytovatel hry představí závěr a výsledky. Teprve poté lze výběr provést - v tomto případě. Dokonce už je to měsíc. 🙁

Omlouvám se a doufám, že to nebude trvat dlouho.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Obdržel jsem výplaty a nechal jsem podporu opravdu projít.

Nikdo takového provozovatele kasina nepotřebuje.

Jako poděkování mi zablokovali účet.

Toto kasino nemůže přijmout kritiku.


Automaticky přeloženo:
MatzeHe
před rokem

Dobrý den, rád slyším, že jste konečně získali výhru.

Myslím, že stížnost může být uzavřena, ne?

Řekl bych, že konstruktivní kritika by měla být považována za hodnocenou zpětnou vazbu, i když na způsobu, jakým je sdělována, opravdu záleží. Ze svých osobních zkušeností mohu říci, že hranice oddělující zpětnou vazbu od řekněme záplavy negativních emočně zabarvených informací může být tenká 🙂.

Některá kasina preferují nejjednodušší způsob – uzavření účtu.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Vložil jsem 1100 euro, vyhrál jsem 5200 bez použití bonusu.

Kasino uzavřelo účet bez jakéhokoli důvodu, uplynulo více než týden, žádné informace.

nedoporučuji

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky