Ahoj, asi bych měl začít tím, že mě mrzí, že máš v kasinu problémy a z toho, co jsem viděl, je to hlavně proto, že tě kasino obvinilo z více účtů a také říkáš, že ověření je obtížné.
Asi bych začal tím, že těm dalším případům, o kterých mluvíš, moc nerozumím a kde jsi vzal to číslo, které jsi získal. Pokud mluvíte o některých svých vlastních případech, pak to pravděpodobně není na tento účet.
Také bych nepředbíhal a není třeba mluvit o tom, jak se kasino nebo my nějak rozhodneme na základě „vykonstruovaných důkazů", protože si nemyslím, že je to nutné, když je stížnost podána teprve začal. Také si nemyslím, že kasina musí posílat nějaké vykonstruované důkazy o hráči, protože věřím, že naši odborníci by to poznali a kasino by si s celou situací určitě nedokázalo poradit. Nechme tedy případ vyvíjet a vždy, když je stížnost nějak uzavřena, je jasně vysvětlen její důvod.
Nicméně přímo k problému, když kasino mluví o více účtech, zabavili peníze, které jste měli v tomto kasinu? Nikdy jsi tu nehrál nebo tu hraje někdo u tebe doma nebo na stejné IP adrese? To je první věc, která mě napadá, že by to mohl být problém, kdyby ti dali ten důvod. Samozřejmě, pokud o ničem takovém nevíte, jak jsem řekl, náš tým se vám pokusí pomoci a uvidíme, kam se můžeme dostat.
Pokud jde o KYC, prošli jste procesem úspěšně nebo ne? Pokud říkáte, že přepsali vaše osobní údaje, zeptali jste se jich, jak je to možné, když se v podstatě spletli? To by rozhodně nemělo být a dokážu si představit, že to způsobí více problémů než užitku, ale pokud jste je na to upozornili a řekli jim, že je něco špatně a jejich systém to nemá v pořádku a vy nemůžete nech to opravit, pak z vaší strany nevidím žádný problém.
Ale zkusme podat stížnost, protože jsem jen admin na fóru a Nick to zatím vyřídí. Přeji si, aby vše dopadlo spravedlivě.
Hi, I guess I should start by saying that I'm sorry you're having problems in the casino, and from what I've seen it's mainly because the casino accused you of muliple accounts, and you also say that verification is difficult.
I guess I would start by saying that I don't understand much about the other cases you are talking about and where you got the number you got. If you are talking about some of your own cases, then it is probably not on this account.
Also, I would not get ahead of myself, and there is no need to talk about how the casino or we are going to somehow make a decision on the basis of 'fabricated evidence' because I do not think that is necessary when the complaint has only just started. I also don't think casinos need to send any fabricated evidence about a player because I believe that our experts would recognize that and the casino would certainly not be able to deal with the whole situation. So let's let the case develop and whenever a complaint is somehow closed, the reason for it is clearly explained.
However, directly to the problem, when the casino talks about multiple accounts, did they confiscate the money you had in this casino? Have you never played here or does anyone in your home or on the same IP address play here? That's the first thing I can think of that might be a problem if they gave you that reason. Of course, if you're not aware of anything like that, as I said, our team will try to help you out and see where we can get to.
As far as KYC is concerned, did you go through the process successfully or not? If you say they overwrote your personal information, have you asked them how that's possible when they basically got it wrong? That certainly shouldn't be the case and I can imagine it will cause more problems than good, but if you've brought it to their attention and told them there's something wrong and their system doesn't have it right and you can't get it fixed, then I don't see any issue on your part.
But let's try to line up a complaint because I'm just an admin on the forum and Nick will handle it for now. I wish everything will turn out fair.