email poslán complaints@gaming-curacao.com , o 24 hodin později odpověděli, že chtějí vědět více podrobností, poslal jsem, co jsem mohl, uvidíme, co mi odpoví..
email sent to complaints@gaming-curacao.com , 24 hours later they replied wanting to know more details, I sent what I could, we will see what they will answer me..
Ahoj kamaráde, jsou nějaké novinky?
Hi friend, is there any news?
Ciao amico, ci sono novità?
Dobrý den, právě jsem dnes obdržel tento mail od sbgok@protonmail.com
"Děkujeme Vám za Váš dotaz.
Z důvodu omezené kapacity v kombinaci s nemocemi jsme se vám nemohli ozvat dříve, jak jsme zvyklí.
Za to se upřímně omlouváme.
Je váš případ mezitím vyřešen?
Pokud ne, ohledně informací, které jste poskytli, řešíme mnoho podobných případů a nadace by vám mohla pomoci. Možná bude nejlepší začít s projednáním vašeho případu po telefonu přes Whatsapp.
Jaký den a čas by vám nejlépe vyhovoval?
Moje číslo, ze kterého budu volat, je +34 643 593 483
Očekáváme Vaši odpověď,"
Doufám, že mluví francouzsky, nejdřív jim pošlu zprávu přes whatsapp..
Hello ,i've just received this mail today from sbgok@protonmail.com
"Thank you for your inquiry.
Due to limited capacity combined with illness, we could not get back to you more soon as we are used to.
We sincerely apologise for that.
Is your case solved in the meantime?
If not, regarding the information you provided, we handle many similar cases and the Foundation might be able to help you.Maybe it is best to start with discussing your case by phone via Whatsapp.
What day and time would suit you best?
My number from which I will call is +34 643 593 483
Awaiting your reply,"
I hope they speak french, i will send them a message by whatsapp first..
i mně po vyhraných pár sázkách v řadě a dosažení 1000 € (od otevření účtu budu mít víceméně 300 € na vkladech) a po odeslání všech podivných dokumentů a selfie, které mě požádali o výběr , uzavřeli můj účet a nechali si všechny peníze s tím, že jsem porušil obchodní podmínky, což samozřejmě není pravda. Pokud máte aktualizace nebo jste našli způsob, jak se odvolat nebo něco udělat, dejte mi vědět, děkuji
even to me after winning a few bets in a row and reaching €1000 (I will have made €300 in deposits more or less since I opened the account) and after sending all the strange documents and selfies that they asked me to make a withdrawal, they closed my account keeping all the money, saying that I had broken the terms and conditions, which is obviously not true. If you have updates or have found a way to appeal or do something let me know thanks
anche a me dopo aver vinto qualche scommessa di fila ed essere arrivato a 1000€ (avrò fatto 300 euro di depositi piu o meno da quando avevo aperto il conto) e dopo aver inviato tutti i documenti e selfie strani che mi chiedevano per poter fare un prelievo,mi hanno chiuso il conto tenendosi tutti i soldi, dicendo che avevo infranto i termini e condizioni, cosa ovviamente non vera. Se avete aggiornamenti o avete trovato un modo per appellarvi o fare qualcosa fatemelo sapere grazie
Dobrý den, moc se omlouvám, neřekli vám, jaké Podmínky jste porušili? To by bylo určitě dobré vědět. Také jste sázeli pouze na sporty nebo jste hráli nějaké automaty?
Dejte mi prosím vědět.
Hello, I'm so sorry, did they not tell you what Terms you violated ? That would definitely be good to know. Also, did you bet only on sports or did you play some slots ?
Please let me know.
Pouze sport, řekli mi, že podmínky byly porušeny, ale uvedené body obsahovaly zase mnoho dalších podbodů, a proto mi neřekli skutečný důvod, proč byl účet uzavřen. Zeptal jsem se, který termín jsem přesně porušil, ale nechtěli mi to říct
Only sports, they told me the terms violated but the points cited contained in turn many other sub-points and therefore they did not tell me the real reason why the account was closed. I asked which term exactly I had violated but they did not want to tell me
Solo sport,mi hanno detto i termini violati ma i punti citati contenevano a loro volta moltissimi altri sotto punti e quindi non mi hanno detto il vero motivo per cui è stato chiuso il conto.Ho chiesto quale termine di preciso avevo violato ma non me lo hanno voluto dire
Pouze sport, řekli mi, že podmínky byly porušeny, ale uvedené body obsahovaly zase mnoho dalších podbodů, a proto mi neřekli skutečný důvod, proč byl účet uzavřen. Zeptal jsem se, který termín jsem přesně porušil, ale nechtěli mi to říct
Only sports, they told me the terms violated but the points cited contained in turn many other sub-points and therefore they did not tell me the real reason why the account was closed. I asked which term exactly I had violated but they did not want to tell me
Solo sport,mi hanno detto i termini violati ma i punti citati contenevano a loro volta moltissimi altri sotto punti e quindi non mi hanno detto il vero motivo per cui è stato chiuso il conto.Ho chiesto quale termine di preciso avevo violato ma non me lo hanno voluto dire
Ahoj, také mě podvedl betplays.com, obrátil jsem se na advokátní kancelář a několik asociací, které poskytují pomoc hráčům, kteří jsou oběťmi kasin Curacao. Bohužel do dnešního dne žádná náhrada, ale pokračuji ve svém boji
Hi, I was also scammed by betplays.com, I turned to a law firm and several associations that provide help to players who are victims of Curacao casinos. Unfortunately, no compensation to date, but I continue my battle
Ciao, sono stato truffato anch'io da betplays.com, mi sono rivolto ad uno studio legale e a diverse associazioni che forniscono aiuto ai giocatori vittime dei casinò di Curacao. Fino ad oggi nessun risarcimento purtroppo, ma io continuo la mia battaglia
Řekli mi to samé, do toho podvodu byli zapojeni regulátoři. Navíc už nemají licenci od gaming curacao, změnili svou licenci na anjoun gaming, tato společnost zůstává stinnou společností, která začíná fungovat a má stále dovoleno přijímat vklady, jakmile uvidí vítěze, udrží vaše prostředky i přes peníze, které jste vložili, a výhry samozřejmě, a nenesou to žádné důsledky. 0 Spravedlnost, nikdy více nesázejte s offshore společnostmi s těmito licencemi. Požádal jsem je, aby mi vrátili zálohu, protože jsem neprohrál, ani mi nevrátili zálohu, už je to rok.
Edit: a stále mají hodnocení bezpečnosti 8,0/10, je to ubohý vtip
They told me the same thing, there regulators were in on this scam. Moreover, they are not licensed by gaming curacao anymore they changed their license to anjoun gaming, this company remains a shady company who gets to operate and is still allowed to take deposits, as soon as they see a winner, they keep your funds even the money you deposited and the winnings ofcourse, and there is no consequences for them. 0 Justice, never betting with offshore companies with these licenses ever again. I asked them to return my deposit , as I did not lose, they have not even given my deposit back it has been a year now.
Edit: and they still have 8.0/10 safety rating, it's a pathetic joke
Ahoj, jaké zklamání, vlastně jsem si všiml, že změnili licenci, jsou zatraceni
Hi, what a disappointment, I actually noticed that they changed their license, they are damned
Ciao, che delusione, in effetti ho notato che hanno cambiato licenza, sono dei maledetti
Pouze sport, řekli mi, že podmínky byly porušeny, ale uvedené body obsahovaly zase mnoho dalších podbodů, a proto mi neřekli skutečný důvod, proč byl účet uzavřen. Zeptal jsem se, který termín jsem přesně porušil, ale nechtěli mi to říct
Only sports, they told me the terms violated but the points cited contained in turn many other sub-points and therefore they did not tell me the real reason why the account was closed. I asked which term exactly I had violated but they did not want to tell me
Solo sport,mi hanno detto i termini violati ma i punti citati contenevano a loro volta moltissimi altri sotto punti e quindi non mi hanno detto il vero motivo per cui è stato chiuso il conto.Ho chiesto quale termine di preciso avevo violato ma non me lo hanno voluto dire
Dobrý den, to je škoda a je mi líto, čemu jste museli čelit. Ze snímku obrazovky jsem viděl, že kasino se odvolalo na některé body 3 a 9. Je tam napsáno něco konkrétnějšího nebo ne?
Bohužel my v Casino.Guru se sportovním sázením nezabýváme, protože na to nemáme odborníky, takže vám v tomto případě pravděpodobně nepomůžeme. Ale pokud máte zájem, zde jsou odkazy, kde můžete zkusit získat pomoc.
Odkazy najdete zde:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Myslíš, že to kousneš a podáš tam stížnost?
Hello, that's a shame and I'm sorry for what you had to face. I saw from the screenshot that the casino appealed some point 3 and 9. Is there something more specific written there or not ?
Unfortunately, we at Casino.Guru do not deal with sports betting because we do not have experts in it, so we probably cannot help you in this case. But if you are interested, here are the links where you can try to get help.
Links can be found here:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Do you think you'll bite the bullet and file a complaint there ?
Řekli mi to samé, do toho podvodu byli zapojeni regulátoři. Navíc už nemají licenci od gaming curacao, změnili svou licenci na anjoun gaming, tato společnost zůstává stinnou společností, která začíná fungovat a má stále dovoleno přijímat vklady, jakmile uvidí vítěze, udrží vaše prostředky i přes peníze, které jste vložili, a výhry samozřejmě, a nenesou to žádné důsledky. 0 Spravedlnost, nikdy více nesázejte s offshore společnostmi s těmito licencemi. Požádal jsem je, aby mi vrátili zálohu, protože jsem neprohrál, ani mi nevrátili zálohu, už je to rok.
Edit: a stále mají hodnocení bezpečnosti 8,0/10, je to ubohý vtip
They told me the same thing, there regulators were in on this scam. Moreover, they are not licensed by gaming curacao anymore they changed their license to anjoun gaming, this company remains a shady company who gets to operate and is still allowed to take deposits, as soon as they see a winner, they keep your funds even the money you deposited and the winnings ofcourse, and there is no consequences for them. 0 Justice, never betting with offshore companies with these licenses ever again. I asked them to return my deposit , as I did not lose, they have not even given my deposit back it has been a year now.
Edit: and they still have 8.0/10 safety rating, it's a pathetic joke
Zkoušel jsi také někde podat stížnost? Podívejte se na odkazy, které jsem poslal ve své předchozí odpovědi.
Index bezpečnosti bohužel neodráží sportovní sázení a jeho problémy. Vzhledem k tomu, že nemáme odborníky ani pobočku, takové stížnosti neřešíme, protože nemáme dostatečný přehled, takže by bylo nefér měnit index bezpečnosti na základě takových věcí.
Myslím, že je to pochopitelné. 🙁
Did you also try to file a complaint somewhere ? Look at the links I sent in my previous reply.
Unfortunately the Safety Index does not reflect sports betting and its problems. Since we don't have experts or a branch, we don't deal with such complaints because we don't have enough insight, so it would be unfair to change the safety index based on such things.
I think that's understandable. 🙁
Vypadá to, že jsem tady největší smolař. Ukradli mi 24k . Podívejte se na dopis, který jsem jim právě poslal.
Právní oddělení Betplays
3 griva Digeni Avenue, Patsalos House
6030, Larnaca, Kypr
Formální stížnost: Nezákonné pozastavení účtu a nevyplacení finančních prostředků
Vážené právní oddělení Betplays,
Píši formálně požaduji okamžité obnovení mého účtu a uvolnění celého zůstatku ve výši 24 115,03 USD, který jsem legálně vydělal podle podmínek vaší platformy.
Původně jsem se zaregistroval u Betplays 24. května 2024 a vsadil jsem výhradně na sporty prostřednictvím vaší platformy. Poté, co jsem 11. června 2024 vybral malou částku, která byla přijata vaším finančním oddělením, jsem 29. srpna 2024 znovu vložil 5 000 $. Následovaly další 3 000 $, jak potvrdily e-maily, které jsem si uložil. Úspěšně jsem zvýšil svůj zůstatek na účtu na 24 115,03 USD prostřednictvím legitimních sázkových aktivit. Poté byl můj účet nespravedlivě omezen na 1 $ za sázku, přestože jsem hrál plně v souladu s pravidly.
Poté jsem se pokusil vybrat své prostředky a po týdenním čekání jsem byl 16. září 2024 informován, že můj účet byl pozastaven z důvodu údajného porušení vašich Všeobecných podmínek, konkrétně podle Pravidel 3 (Multi-účty) a 9 (Trestná činnost, tajné dohody a podvádění).
Upozorňujeme na následující:
Žádné multiúčty: Nikdy jsem nevytvořil ani neprovozoval více než jeden účet u Betplays. Používal jsem pouze jeden účet, ke kterému jsem měl přístup pouze z počítače, notebooku a mobilního telefonu. Nikdy jsem s nikým nesdílel ani nezveřejňoval podrobnosti o svém účtu.
Žádná trestná činnost nebo tajné dohody: Nikdy jsem se nezapojil do žádné trestné činnosti, tajné dohody nebo podvodného jednání, jak je uvedeno ve vašem pravidle 9. Veškerá moje sázková činnost byla vedena nezávisle a poctivě. Nemám žádnou účast na tajných dohodách nebo sdílení informací s jinými hráči, ani jsem se nepokusil platformu jakýmkoli způsobem manipulovat.
Úplný soulad: Splnil jsem všechna platná pravidla, včetně předložení dokumentů pro ověření identity, které schválil váš tým, a mám důkaz o všech transakcích, e-mailech a komunikaci mezi mnou a Betplays. Moje historie sázek jasně prokazuje, že dodržuji vaše podmínky, a mám důkazy o každé vsazené sázce a mých zůstatcích.
Vaše rozhodnutí pozastavit můj účet a propadnout můj zůstatek bez dostatečného důvodu porušuje vaše smluvní závazky a zásady fair play. Tímto požaduji okamžité obnovení mého účtu a úplné uvolnění mého zůstatku ve výši 24 115,03 $.
Nesplnění této žádosti do 48 hodin bude mít za následek další právní kroky, včetně mimo jiné nahlášení vaší platformy příslušným regulačním orgánům (komorské licenční úřady, TrustPilot, Casino-Guru) a zahájení formálního právního nároku na vymáhání mého peněžních prostředků a domáhat se náhrady škody za porušení smlouvy a bezdůvodného obohacení.
Doufám, že se tato záležitost podaří vyřešit smírně a rychle.
Looks like I'm the biggest loser here. They stole 24k from me . Check out the letter I just sent them.
Betplays Legal Department
3 griva Digeni Avenue, Patsalos House
6030, Larnaca, Cyprus
Formal Complaint : Unlawful Account Suspension and Non-Payment of Funds
Dear Betplays Legal Department,
I am writing to formally demand the immediate reinstatement of my account and the release of my full balance of $24,115.03, which I have legally earned under your platform's terms and conditions.
I initially signed up with Betplays on May 24, 2024, and have wagered exclusively on sports through your platform. After withdrawing a small amount on June 11, 2024 which was accepted by your financial department, I redeposited $5,000 on August 29 2024. Followed by another $3,000, as confirmed by emails I have saved. I successfully increased my account balance to $24,115.03 through legitimate betting activities. After doing so, my account was unfairly restricted to $1 per bet, despite playing fully within the rules.
I then attempted to withdraw my funds, and after waiting for one week, I was informed on September 16th 2024 that my account had been suspended due to alleged violations of your General Terms and Conditions, specifically under Rules 3 (Multi-Accounts) and 9 (Criminal Activity, Collusion & Cheating).
Please be advised of the following:
No Multi-Accounts: I have never created or operated more than one account with Betplays. I have used only one account, which I have accessed solely from my computer, laptop, and cell phone. I have never shared or disclosed my account details with anyone.
No Criminal Activity or Collusion: I have never engaged in any criminal activity, collusion, or fraudulent behavior as outlined in your Rule 9. All my wagering activity has been conducted independently and fairly. I have no involvement in collusion or sharing of information with other players, nor have I attempted to manipulate the platform in any way.
Full Compliance: I have complied with all the applicable rules, including submitting my identity verification documents, which your team has approved, and have proof of all transactions, emails, and communications between myself and Betplays. My wagering history clearly demonstrates my compliance with your terms, and I have evidence of every wager placed and my balances.
Your decision to suspend my account and forfeit my balance without sufficient cause violates your contractual obligations and the principles of fair play. I hereby demand the immediate reinstatement of my account and the full release of my balance in the amount of $24,115.03.
Failure to comply with this request within 48 hours will result in further legal action, including but not limited to reporting your platform to relevant regulatory authorities (Comoros Licensing Authorities, TrustPilot, Casino-Guru) , initiating a formal legal claim for the recovery of my funds, and seeking damages for breach of contract and unjust enrichment.
I hope this matter can be resolved amicably and promptly.
Říkejte mi detailista, ale nepovažoval bych nás ani TrustPilot za „relevantní regulační orgány".
V každém případě byste si měli uvědomit, že se sportovním sázením nebo něčím podobným hned nezabýváme. V důsledku toho budou relevantní uživatelské recenze a stížnosti pravděpodobně zamítnuty. Je správné říci, že jste vsadil pouze na sport? Jen se snažím vyhnout mylným předpokladům.
Call me a detailist, but I would not consider us or TrustPilot to be "relevant regulatory authorities".
In any event, you should be aware that we do not deal with sports betting or anything similar right away. As a result, relevant user reviews and complaints are likely to be rejected. Is it accurate to say that you have only bet on sports? Just trying to steer clear of erroneous assumptions.
Ano, je to přesné. Stránky jsem používal pouze pro sportovní sázení. Také jsem pochopil, že nejste regulační úředník. Jednoduše jsem to tam uvedl, abych jim dal vědět, že budu uživatele informovat o jejich nekalých praktikách. Navíc poté, co jsme v pilotním programu Trust viděli, že spousta lidí byla nedávno podvedena, musíme zajistit, aby tato stránka přišla o licenci.
24k není vtip...
Yes it is accurate. I only used the site for sportsbetting. Also, I understand you are not a regulatory official. I simply put that there to let them know that I will be informing users of their mal practice. Plus after seeing on Trust pilot that a bunch of people all got scammed recently, we need to make sure this site loses their license.
24k is no joke...
Ano, chápu. Je to opravdu vážné!
Oceňuji vysvětlení. Mým jediným cílem je vyhnout se případným nedorozuměním.
Měl bych také objasnit, že nemůžeme udělat nic, abychom „potrestali" online sázkové kanceláře. Myslím, že „my" můžeme jen doufat, že dojdete ke spravedlivému řešení, pravděpodobně s poskytovatelem licence.
Yes, I see. It really is serious!
I appreciate the explanation. My only goal is to steer clear of any potential misunderstandings.
I should also make it clear that there is nothing we can do to "punish" online bookmakers. I think "we" can only hope that you come to a just resolution, probably with the license provider.
Vážený casinoguru, prosím o pomoc, vytvořil jsem si účet na betplays asi před měsícem. Udělal jsem vklad a vyhrál nějaké sázky. Prošel jsem úplným ověřením. Objednal jsem výběr, ale po týdnu byl zamítnut z důvodu porušení pravidel sázení, bod číslo 3. Tento bod se týká sázení, kdy jste obdrželi bonus. Musel jsem vzít bonus bez vkladu. Měl jsem na účtu v kasinu 700 eur a bezdůvodně mi je vzali. Neudělal jsem nic špatného. Byl jsem obviněn z věcí, které jsem neudělal, a peníze, které jsem poctivě vyhrál, vzalo kasino.
Dear casinoguru please help I created an account on betplays about a month ago. I made a deposit and won some betting. I have passed full verification. I ordered a withdrawal, but after a week it was rejected due to violating the betting regulations, point number 3. This point concerns betting when you received a bonus. I had to take no deposit bonus. I had 700 euros in my casino account and they took them away for no reason. I didn't do anything wrong. I was accused of things I didn't do and the money I won honestly was taken by the casino.
Opravdu mě mrzí vaše zkušenost s tímto kasinem.
Vidím, že jste již podali stížnost i zde, ale bohužel, protože vidím, že se problém týká pouze sportovního sázení, nejsem si jistý, zda bychom vám mohli pomoci.
Musíte počkat, až řešitel stížností váš případ prošetří a poté vám dá vědět, jak dále postupovat.
I am really sorry about your experience from this casino.
I can see that you have already submitted a complaint here as well, but unfortunately, as I can see that the issue is related to sports betting only, I am not sure that we could be able to help.
You need to wait for the complaint resolver of your case to investigate it and then will let you know how to proceed further.
Vážený casinoguru, prosím o pomoc, vytvořil jsem si účet na betplays asi před měsícem. Udělal jsem vklad a vyhrál nějaké sázky. Prošel jsem úplným ověřením. Objednal jsem výběr, ale po týdnu byl zamítnut z důvodu porušení pravidel sázení, bod číslo 3. Tento bod se týká sázení, kdy jste obdrželi bonus. Musel jsem vzít bonus bez vkladu. Měl jsem na účtu v kasinu 700 eur a bezdůvodně mi je vzali. Neudělal jsem nic špatného. Byl jsem obviněn z věcí, které jsem neudělal, a peníze, které jsem poctivě vyhrál, vzalo kasino.
Dear casinoguru please help I created an account on betplays about a month ago. I made a deposit and won some betting. I have passed full verification. I ordered a withdrawal, but after a week it was rejected due to violating the betting regulations, point number 3. This point concerns betting when you received a bonus. I had to take no deposit bonus. I had 700 euros in my casino account and they took them away for no reason. I didn't do anything wrong. I was accused of things I didn't do and the money I won honestly was taken by the casino.
Ahoj, také mě podvedl betplays.com, s lítostí vám musím oznámit, že své peníze již bohužel neuvidíte. Mnoho stížností jsem podal marně, ti zloději změnili licenci
Hi, I was scammed by betplays.com too, I'm sorry to inform you that unfortunately you will no longer see your money. I have filed many complaints in vain, those thieves have changed their license
Ciao, sono stato truffato anch'io da betplays.com mi dispiace informarti che purtroppo non vedrai più i tuoi soldi. Ho inoltrato tanti reclami inutilmente, quei ladri hanno cambiato licenza
Jsem japonský hráč
Našel jsem toto vlákno a také tam zveřejním svou stížnost a varování.
Jak už zde bylo napsáno, průkopníci již možná pochopili, ale tato stránka kasina se dopouští podvodu.
A bohužel, když se podíváte na počet po sobě jdoucích zamítnutí na fóru pohledávek z perspektivy, nezdá se, že CasinoGuru působí jako arbitrážní stránka, pokud jde o tuto stránku kasina.
Nechci psát takovou stížnost, protože mi pomohl jiný web, ale Odesláno dne: 5. prosince 2023
Z 31 nároků od té doby bylo 28 postupně rozhodnuto proti hráči.
Položky byly právě zabaveny a já stále komunikuji s druhou stranou a zveřejňuji svou stížnost, ale rád bych, abyste se všichni podívali na sérii interakcí, které jsem doposud měl.
Tato stránka mě obviňuje z podvádění.
Takové chování jsem však nezažil a neexistuje způsob, jak bych si vytvořil více účtů nebo se domluvil s ostatními.
Je pravděpodobné, že po nějaké době tam a zpět BetPlays poskytne nějaké vykonstruované důkazy a CasinoGuru bude vládnout jako oběť.
Jak je však uvedeno výše, 28 po sobě jdoucích výpovědí z 31 případů je pro toto arbitrážní místo neobvyklé číslo. (3 z těchto případů ještě nebyly rozhodnuty.)
CasinoGuru by mělo převzít odpovědnost a interně znovu přezkoumat těchto 28 po sobě jdoucích rozhodnutí.
Jsem si jistý, že kromě mě existuje mnoho dalších hráčů, kterým byly zabaveny výhry z nepodložených důvodů.
Po zhlédnutí tohoto hodnocení jsem se rozhodl zaregistrovat.
Nejsem si jistý, zda se zaregistrovali přes tento odkaz, ale mnohokrát jsem se zaregistroval prostřednictvím této kasinové skupiny.
Protože jsem tomuto webu s recenzemi pokaždé důvěřoval.
Tento incident mě nutí věřit, že i nadále si je tak vysoce vážit je chyba ve vaší filozofii.
A rád bych se zeptal vás všech arbitrů Casino Guru.
Lidé, kteří si v diskusích stěžují, jsou pionýři kasin a mnoho veteránů se také stalo obětí tohoto problému.
Proč tomu dáváte index bezpečnosti 8,0, když je tolik problémů?
V případě nováčka, jako jsem já, nemusí být odpověď sama o sobě spolehlivým faktorem, ale ve vašem systému existuje mnoho nároků a juniorských adeptů a juniorských učňů.
Navzdory mnoha renomovaným průkopníkům, kteří se stali obětí a varováním v diskuzích, se zdá, že stránka dostává volný průchod, aby vydělala peníze.
Vysvětlete prosím, proč ignorujete stížnosti důvěryhodných členů na vaší platformě a dáváte prostor podvodným kasinům.
I'm a Japanese player
I found this thread and will post my complaint and warning there as well.
As already written here, pioneers may already understand, but this casino site is committing fraud.
And unfortunately, when you look at the number of consecutive denials on the claims forum in perspective, it does not seem like CasinoGuru is acting as an arbitration site when it comes to this casino site.
I don't want to write such a complaint because I have been helped by another site, but Submitted on: December 5, 2023
Of the 31 claims since then, 28 have been ruled against the player in succession.
The items have just been confiscated, and I am still in the process of communicating with the other party and posting my complaint, but I would like you all to take a look at the series of interactions I have had so far.
This site is accusing me of cheating.
However, I have not engaged in such behavior, and there is no way I created multiple accounts or colluded with others.
It is likely that after some back and forth, BetPlays will provide some fabricated evidence and CasinoGuru will rule as the victim.
However, as mentioned above, 28 consecutive dismissals out of 31 cases is an unusual number for this arbitration site. (3 of those cases have not yet been decided.)
CasinoGuru should take responsibility and internally re-examine these 28 consecutive rulings.
I'm sure there are many other players besides me who have had their winnings confiscated for unfounded reasons.
I decided to register after seeing this rating.
I'm not sure if they registered via this link, but I have registered through this casino group many times.
Because I trusted this review site each time.
This incident makes me believe that continuing to hold them in such high regard is a mistake in your philosophy.
And I would like to ask all of you Casino Guru arbitrators.
The people making complaints in the discussions are casino pioneers, and many veterans have also fallen victim to the problem.
Why are you giving it a safety index of 8.0 when there are so many issues?
In the case of a newbie like me, the answer may not be a reliable factor in itself, but there are many claims and Junior Adepts and Junior Apprentices in your system.
Despite many reputable pioneers falling victim and warnings in the discussions, it appears the site is being given a free pass to make money.
Please explain why you are ignoring the complaints of trustworthy members on your platform and giving leeway to fraudulent casinos.
私は日本のプレイヤーです
こちらのスレッドを発見してこちらにも苦情、警告を記載します。
既にこちらに書かれている、先駆者の皆さんは理解されているかもしれないが、こちらのカジノサイトは詐欺行為を働いております。
そして、残念ながらクレームフォーラムの連続的な却下された数を俯瞰的に見た場合、このカジノサイトに関しては、カジノグルは仲裁サイトとして活動されてないように思えます。
私自身、別サイトで助けていただいたこともあり、このようなクレームを書きたくはありませんが、提出日: 2023年12月5日
これ以降のクレームで31件中28件が、連続してプレイヤーに不利な裁定を下されています。
没収されたばかりで、まだ相手方とやり取りをし、クレームも投稿したばかりですが、皆さんにはこの後の私の一連のやり取りを確認していただきたい。
こちらのサイトは私が不正行為を働いたと難癖をつけてきています。
しかし、私はそのような行為をした事実はなく、複数アカウントの作成や共謀などはあり得ません。
恐らくBetPlaysはある程度のやり取りののち、適当に捏造した証拠を提供し、カジノグルは被害者の立ち位置として裁定を下すことでしょう。
しかし、上記でも書きましたように、31件中28件の連続却下は、こちらの仲裁サイトとして異常な個数です。(うち3件は、まだ裁定が下ってない)
カジノグルは責任をもってこの28件の連続した裁定にたいして、社内で再度検討してください。
私以外にも根拠のない理由で賞金を没収されたプレイヤーが多数いるはずです。
私はこちらの評価値を見たうえで、登録を決定しています。
こちらのリンク経由で登録をしたかは定かではないですが、何件もこちらのカジノグルを経緯して登録もしています。
その都度この評価サイトを信頼していたからです。
今回の1件で彼らに高評価を維持し続けるのはあなた方の理念にとって誤りであると確信をします。
そしてカジノグルの裁定者の皆さんに聞きたいです。
ディスカッションでクレームを入れてる方々はカジノの先駆者であり、多くのベテランたちも被害に会われています。
何故、これだけの件数の問題があるにも関わらず、8.0の安全指標を与えているのですか?
私のような新参者の回答などの場合は、それ自体が信頼係数として頼りないかもしれませんが、多くのクレームと、あなた方のシステムで、ジュニアアデプト、ジュニアアプレンティ
多くの信頼性のある先駆者が被害にあい、ディスカッションでも警告をしているにも関わらず、このサイトに稼がせる猶予を与えているように見えます。
自社のプラットフォームで信頼のおける会員のクレームを無視され、詐欺カジノに猶予を与える理由を回答していただきたい。
V tomto systému KYC jsou také některé podezřelé body.
Poskytl jsem svůj řidičský průkaz jako KYC.
I když existuje formulář pro ruční zadání, používají software pro rozpoznávání obrázků k přečtení „přední části" vámi poskytnutého licenčního obrázku a přepsání bez vašeho svolení.
S japonským řidičským průkazem, pokud se přestěhujete, úřady aktualizují zadní stranu vašeho řidičského průkazu se správnou adresou.
Aktualizoval jsem i dokumentaci na zadní straně.
Navzdory tomu si špatně přečetli moji starou adresu a datum narození na přední straně a přepsali osobní údaje, které jsem zadal.
Není to samo o sobě z jejich strany protiprávní jednání?
Nebyl by problém, kdyby mnou zadané informace byly upraveny bez mého svolení?
There are some suspicious points in this KYC system too.
I provided my driver's license as KYC.
Even though there is a manual input form, they use image recognition software to read the "front" of the license image you provide and overwrite it without your permission.
With a Japanese driver's license, if you move, the authorities will update the back of your driver's license with the correct address.
I also updated the documentation on the back.
Despite this, they misread my old address and date of birth on the front and overwrote the personal information I had entered.
Isn't this in itself an illegal act on their part?
Wouldn't it be a problem if the information I entered was modified without my permission?
こちらのKYCシステムにも不審点があります
私は運転免許証をKYCとして提供しました。
手動の入力フォームが存在したにもかかわらず、彼らは提供した免許証画像の"表面"を画像認識ソフトで読み込み、勝手に上書きをしています。
日本の免許証では、住居を転居した場合には裏面に正しい住所が当局より更新されます。
私は裏面の書類もアップデートしました。
それにも関わらず、表面の旧住所と、生年月日を誤った読み取りをして、私自身が打ち込んだ個人情報を上書きをしています。
これ自体が彼らの違法行為ではありませんか?
私自身が入力した情報を勝手に修正されるというのは問題にはなりえないのでしょうか?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.