DomůFórumKasinaBetPlays Casino - všeobecná diskuze

BetPlays Casino - všeobecná diskuze (strana 17)

85 075 zobrazení 475 odpovědí |
před 2 roky
|
1...16 17 18...24
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Domnívám se, že šéfem organizace je Dino, v květnu 2024 jsem byl také podveden, to jméno si dobře pamatuji....manipulovali se mnou nepřetržitými telefonáty z telefonních čísel pochybného původu, dva promotéři se jmenují Daniel a Mira.

Okradli mě o 5000 eur!!!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

ID KLIENTA: 6610856

KÓD VÝBĚRU: 146378365

ČÁSTKA: 5000 EUR

DATUM ODBĚRU: 5.5.24

ČAS ODBĚRU: 17:31:52


5000 eur neprávem ukradených z betplays.com!!!!!!! proč mi nechceš pomoct? Proč jste zamítli moji stížnost?

Automaticky přeloženo:
PIERTHEHAWK75
před 8 měsíci

Ahoj,

Je to bohužel, jak vám bylo řečeno:

"Chtěl bych zdůraznit, že naše fórum Casino.Guru se zabývá pouze stížnostmi týkajícími se online kasin. Chápu, že to pro vás musí být obtížné, ale bohužel nemáme dostatek informací, abychom se o tomto druhu problému chopili, pokud jste svou herní činnost převážně zaměřili na sportovní sázení."

Zkoušeli jste jiné webové stránky, které vám Tomáš navrhl?

Zde je můj seznam:

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/


Naše webové stránky bohužel nikdy neprovedly ani revizi sázkové kanceláře. Pozornost věnujeme pouze pobočkám kasin.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Kluci, přečtěte si tento článek, majitelé BetPlays dříve provozovali velkou podvodnou/podvodnou aktivitu, zejména toto je to, co si musíte přečíst:


„Kam jdou peníze?

Je těžké vysledovat, kde skončily peníze IGP a dalších obětí. Část z nich byla směrována na online herní platformu provozovanou společností Curacao s kyperským vlastníkem.

Creative Alliance byla zaregistrována na Curacau v roce 2022 a ředitelem se stal kyperský občan Theano Andreou. Uniklé materiály ji také identifikují jako skutečného vlastníka. Andreou nebylo možné zastihnout pro komentář.

Podle záznamů o výdajích síť utratila 40 000 EUR za licenci Curacao na provozování online sázkové značky Betplays , 29 000 EUR za přidruženého obchodníka a v roce 2022 zaplatila měsíční výplatu 70 000 EUR.

Creative Alliance je nyní licencována v Anjouanu, malém ostrově v jihozápadním Indickém oceánu. Betplays byl na černé listině úřadů v Řecku, na Kypru a v Rumunsku a je předmětem stížností online hráčů, kteří tvrdili, že byli podvedeni a nebyli schopni vybrat své vklady nebo výhry."


Celý článek:


https://www.financialmirror.com/2025/03/06/cyprus-call-centre-served-as-hub-in-fraud-ring/

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Ernestmus
před 8 měsíci

Článek jsem nečetl, protože nesnáším politiku cookies, která uživatelům neumožňuje odmítnout všechny možnosti najednou.

V čem spočíval podvod, pronájem?

Pokud mohu říci na základě věcí uvedených v příspěvku, licence obvykle nejsou zdarma, ale neznám seznam nákladů na rok 2022. Vzhledem k tomu, že se celý mechanismus Curacao výrazně změnil, možná by bylo dobré přidat něco nedávného.

Dobré úsilí, nicméně.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Provádějí investiční podvod, odhalený kolaborativním vyšetřováním, zaměřený na téměř 32 000 jednotlivců po celém světě a přesvědčili je, aby v letech 2021 až 2024 investovali alespoň 263 milionů EUR do falešných obchodních platforem. Podvodná operace, která měla „Kyperské velitelství", využívala call centra na Kypru, Izraeli, Bulharsku, Ukrajině, Španělsku, Kanadě a severní Macaně. západní Evropě. Podvodníci používali falešné reklamy na sociálních sítích, affiliate marketéry a online platební služby jako Revolut a Wise k usnadnění tohoto schématu. Uniklé záznamy a vyšetřování odhalilo, že podvodníci prali peníze prostřednictvím různých kanálů, včetně online herní platformy (BetPlays.com) a společností v Curacau a Indickém oceánu. Kyperská komise pro cenné papíry a burzy (CySEC) čelí kritice za neúčinný dohled, který umožnil, aby podvod fungoval roky neodhalený.

Automaticky přeloženo:
Ernestmus
před 8 měsíci

Děkuju.

Nebyl jsem si jistý, zda jde o každodenní agendu kasina nebo spravedlivé hazardní hry. Smysl praní špinavých peněz může spočívat také v tom, že osoby, které perou peníze, o schématech nevědí.

Praní špinavých peněz bylo podle mého názoru vždy součástí konkrétních oblastí podnikání. Operátoři využívají různé způsoby vstupu na neregulované nebo specificky regulované trhy... přesto se porozhlédněte po tomto fóru; kolik hráčů z regulovaných trhů upřednostňuje hraní v offshore kasinech místo v jejich vlastním regulačním dosahu?

Realita nikdy nebyla jen černá nebo bílá.

Navíc pro mě nic z toho nedefinuje, zda kasino vyplatí hráče nebo zda jsou jeho podmínky v pořádku.

Myslíte, že byste mohli chtít založit vlastní vlákno na toto téma? Myslím tím všechno, co se děje v online kasinu kromě samotných hazardních her? Můžete to udělat, kdykoli budete chtít. 👍


Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Radko, stačí se podívat na tuto obrazovku z Trustpilota za posledních 12 měsíců, zdá se, že 70% hráčů tam jsou podvodníci, zločinci a mají duplicitní účty 😀


file

https://www.trustpilot.com/review/www.betplays.com/transparency


Pro mě je toto kasino čistý podvod, nemám co dodat.


----


Myslíte, že byste mohli chtít založit vlastní vlákno na toto téma? Myslím tím všechno, co se děje v online kasinu kromě samotných hazardních her? Můžete to udělat, kdykoli budete chtít. 👍



Ano, to by mohlo být velmi zajímavé téma, budu o tom přemýšlet.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Ernestmus
před 8 měsíci

Vím, co říkáš.

Z mých praktických zkušeností TrustPilot příliš nedbá na autenticitu a také přijímá jakoukoli recenzi, aniž by rozlišoval kasina od sázkových kanceláří, vydával obecná obvinění nebo běžnou objektivitu. My se například zabýváme pouze obsahem kasina. Takže nic "podvodného" ohledně sportovního sázení nebude mít žádný dopad na hodnocení kasin, ale chápu, že je to velmi populární téma a hráči se snaží diskutovat o nelegálních aktivitách kasin. Asi je to docela přirozené.

Navíc, s hodnocením hráčů denně po ruce, mohu z prvního řádku poznat, že většina hráčů není zvyklá zasílat pozitivní recenze. Přišli si „stěžovat" nebo varovat ostatní – primárně. Třetina zaslaných recenzí je falešných nebo nepravdivých nebo motivovaných kasiny – a také 99 % pozitivních.

To já vím.

Jistě, pokračujte a založte si vlastní vlákno o praní špinavých peněz a recenzích Trustpilot, nelegálních aktivitách a falešných investicích – ať už chcete. Navrhoval bych kategorii „Obecná diskuse o hazardních hrách"

V každém případě doufám, že vaše stížnost bude brzy vyřešena. 🤞


Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Kluci, všichni jste vítáni na mém webu, který bude brzy online pro všechny podvodné hráče.


https😕/betplayscam.com


file

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Ernestmus
před 8 měsíci

Ahoj, průběžně mě aktualizuj

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

"Myslíš, že bys mohl chtít založit vlastní vlákno na toto téma? Myslím tím všechno, co se děje v online kasinu kromě hazardu samotného? To můžeš dělat, kdy chceš. 👍"

"Ano, to by mohlo být velmi zajímavé téma, budu o tom přemýšlet."


Jsme ve velmi podivném a nedoporučovaném podnikání, ale toto je poprvé, co jsem byl podveden. Snad si teď vypisuji jednosměrný tiket ohledně spolupráce s kasiny, ale nenechám hráče klamat. Nechci být žádným ďáblovým advokátem, ale doufám, že prostřednictvím mých stránek to neudělají lidé, kteří jsou povzbuzováni ke hře, stejně jako já od nich – viz snímek obrazovky (více než rok jsem nevkládal, dokud nepřišli s neuvěřitelnými bonusy) – tak neučiní. Nejsem bohatý člověk; Respektuji peníze, i když po tom, co jsem zveřejnil, by se to mohlo zdát nepravdivé. Ale který gambler neklame sám sebe? Nicméně hrajme fér.


filefilefile

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Ernestmus
před 8 měsíci

Jsem schopen sledovat vaše myšlenky, pokud jde o text; nicméně si myslím, že nerozumím tomu, co bych měl na těchto screenshotech vidět. Možná jde o to, jak často kasino posílá bonusové zpravodaje?

Pokusím se odpovědět, i když si nejsem jistý, zda jsme na stejné téma. 🙂

Pro mnoho hráčů jsou stále nejdůležitější bonusy; ve skutečnosti náš nedávný průzkum potvrdil, že většina hráčů upřednostňuje bonusy před pověstí nebo licencemi kasin. Podle mého názoru to kasina také vědí, takže najímají specialisty na e-mailové kampaně, aby měli co nejlepší dopad na nejžádanější aspekt motivace hráčů.

Pořád mám ale pocit, že mi něco uniklo.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

​Ano, Radko, mám na mysli jejich newsletter vybízející ke hraní a bonusové nabídky tak rušivé, že je lze považovat za spam. Pokud však vyhrajete z tohoto bonusu, uzavřou vám účet pod záminkou zneužití bonusu, není to absurdní? :D

Automaticky přeloženo:
Ernestmus
před 8 měsíci

Jsem rád, že jsem tipoval správně. 🙂

Částka opravdu vypadá jako pokus o zaplavení. Možná hloupá otázka – zkusili jste se odhlásit?

Protože skutečný problém s bonusovými nabídkami považuji za skutečný problém, když hráč, zejména hráč, který se sám vyloučil, takové nabídky stále dostává, přestože účet kasina byl již nějakou dobu uzavřen. Očekával bych, že uzavření účtu znamená, že uzavřením končí všechny související dohody mezi mnou a kasinem. Bohužel to není tak běžné, jak bych preferoval.

Pro mě tedy kasino není špatné jen proto, že vedení nabízí příliš mnoho bonusů až příliš často, ale v mých očích není slušné a spravedlivé, když neustále spamuje hráče s pravidelně uzavřenými účty nebo ignoruje žádosti o úplné odhlášení.

A když říkám „ignoruji žádost o odhlášení", nemyslím tím, že byste měli ignorovat původní žádost; spíše mám na mysli, že nemůžete dosáhnout požadovaného výsledku.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

"To množství opravdu vypadá jako pokus o zaplavení. Možná hloupá otázka - zkusil jste se odhlásit?"


Víte, používám 2 poštovní schránky a systém označování v Gmailu, takže mi to usnadňuje život, zvláště když jste hráčem, který má tolik zkušeností v online kasinech. Snažím se používat svůj Gmail pro kasina, kde nevstupuji, a měním e-mailovou adresu na svůj druhý e-mail, pokud jsem provedl vklad do kasina.


Co chci říci o všech promo a bonusech, jaký dopad má tento spam na realitu, když uvážíme, že pokud se hráči podaří vyhrát a správně využít bonus, jsou mu prostředky později zabaveny (pokud je do těch 2 týdnů neztratí a efektivně počkají na výplatu), nedává celá situace smysl. Kasino udělalo vše pro to, aby se vyhnulo definitivnímu uzavření účtu, protože jsem opakovaně zrušil své rozhodnutí o výběru, když jsem měl na účtu přes 4000 výher, takže si mysleli, že o všechno přijdu a mohli mi dál posílat bonusové nabídky a dělat, že se nic nestalo.

Automaticky přeloženo:
Ernestmus
před 8 měsíci

Nejsem si jistý, jak to souvisí, ale možná ano - neřekl bych, že je v něčí moci posílat každému hráči bonusové nabídky podle aktuální bonusové historie hráče například.

Mnoho kasin dokonce tyto nabídky neposílá samo od sebe a využívá k tomu partnery třetích stran.

Slušné bonusové nabídky zahrnují související pravidla; obchodním standardem je však informovat hráče, aby si přečetli smluvní podmínky, spíše než vysvětlovat každou možnost v každé samostatné nabídce.

Podle mého názoru by se hráči měli seznámit s pravidly kasina, aby zjistili, kolik po sobě jdoucích bonusů bez vkladu je povoleno bez vkladu – například.

Bohužel ostatním dílům moc nerozumím. Jak to prosím souvisí s bonusovými nabídkami? Omlouvám se, ale nemohu najít spojení.

Moje myšlenky na to:

Proč byly výhry z bonusů zabaveny?

Proč by měl hráč přijít o výhru do dvou týdnů?

Proč byste stále rušili výběry?

Pokud mohu říci, někdo v kasinu nebo partner pravidelně nebo příležitostně plánuje plán bonusů za newsletter; nemá to nic společného s výběry konkrétními hráči nebo jakýmikoli jinými věcmi, které se dějí s otevřeným účtem, pokud víte, co tím myslím. Možná je to to, co jsi navrhoval?



Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

"Nejsem si jistý, jak to souvisí, ale možná ano - neřekl bych, že je v něčí moci posílat každému hráči bonusové nabídky v souladu s aktuální bonusovou historií hráče například."


​Žijeme v tak technologicky vyspělém světě, že by mělo být standardní funkcí systémů, která uživatelům zabrání v jejich „zneužití", ať už to může znamenat cokoliv. Pokud jsou uživatelé vybízeni ke sbírání bodů ve věrnostním programu, který jim umožňuje nakupovat bezplatná otočení nebo bonusovou hotovost, není to jejich vina za účast; to je účel věrnostního systému, ne? Zářným příkladem chyby tohoto systému je mise, která vyžaduje, aby hráči nasbírali, pokud si dobře vzpomínám, 30 000 bodů za 5 dní. Nashromáždění takového množství bodů jim umožňuje koupit 3 až 5 sad po 100 roztočení zdarma nebo bonusových peněžních balíčků.


"Proč byly výhry z bonusů zabaveny?"


Podle pravidla 16 Betplays mě neinformovali; pouze zmínili, že pravidlo 16 bylo jedním z porušených bodů. Žádal jsem o konkrétnější část textu, ale nic mi nebylo prozrazeno.​


"Proč by měl hráč přijít o výhru do dvou týdnů?"


​Pokud má hráč finanční prostředky na svém účtu a chce hrát, provedl by další vklady, pokud by předtím nebyly vyplaceny žádné prostředky? Myslím, že většina uživatelů hraje denně, takže výběr je téměř nemožný, pokud to trvá až 5 dní.​ Takže čekají, až uživatelé výběr zruší, ale pokud to neudělají, přejdou na krok „uzavíráme účet kvůli bla bla bla".


"Proč bys pořád rušil výběry?"


​Chcete-li pokračovat ve hře bez vkladu vlastních peněz, přečtěte si mou odpověď výše.​



Upraveno
Automaticky přeloženo:
Ernestmus
před 8 měsíci

No, upřímně řečeno, nevím, co dodat. Vždy očekáváme, že technologie vyřeší jednoduché úkoly, ale jak vidíte, není to zdaleka standardní.

Děkuji za odpovědi, i když stále úplně nerozumím kontextu. Věřím, že jsem řekl svůj názor na věc a zdá se, že oba máme docela těžké pochopit nuance.

Zkusím toto: Podmínky bonusu by měly být k dispozici předtím, než hráč bonus vezme. Totéž platí pro pravidla určující vklady nebo věrnostní programy. Pokud jste přesvědčeni, že vám kasino nikdy nezaplatí, a proto nebudete vkládat, chápu, že pro kasino to není příliš přijatelný důvod, zvláště pokud je vklad uveden v pravidlech. Na druhou stranu, hráč může mít pravdu a nikdy to nezjistíme, dokud se hráč nepokusí stáhnout.

Opět si nejsem jistý, zda jsem to pochopil správně...


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

No, upřímně řečeno, nevím, co dodat. Vždy očekáváme, že technologie vyřeší jednoduché úkoly, ale jak vidíte, není to zdaleka standardní.

Děkuji za odpovědi, i když stále úplně nerozumím kontextu. Věřím, že jsem řekl svůj názor na věc a zdá se, že oba máme docela těžké pochopit nuance.

Zkusím toto: Podmínky bonusu by měly být k dispozici předtím, než hráč bonus vezme. Totéž platí pro pravidla určující vklady nebo věrnostní programy. Pokud jste přesvědčeni, že vám kasino nikdy nezaplatí, a proto nebudete vkládat, chápu, že pro kasino to není příliš přijatelný důvod, zvláště pokud je vklad uveden v pravidlech. Na druhou stranu, hráč může mít pravdu a nikdy to nezjistíme, dokud se hráč nepokusí stáhnout.

Opět si nejsem jistý, zda jsem to pochopil správně...


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Radko, pokud jde o mě, je bonus dostupný nebo ne? Pokud je bonus k dispozici, hráč ho využívá. Podívejte se, jak to funguje, pokud hráč přijde o vše, je vše v pořádku a nikdo se o ničem nezmiňuje. Pokud se jim však podaří vyhrát, a to zejména vysokou částku, najednou přicházejí na řadu pravidla. Radko, hrála jsi někdy v online kasinech, má drahá? 🙂

Automaticky přeloženo:
1...16 17 18...24
Jít na stránkuz 24 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.