DomůFórumKasinaBet1000 Casino - všeobecná diskuze

Bet1000 Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

38 013 zobrazení 131 odpovědí |
před 2 roky
|
1...5 6 7
Přidat příspěvek
leszko66
před rokem

Pošlete e-mail na tyto dvě e-mailové adresy a popište celou situaci. Toto je orgán, který vydal licence pro Bet1000 Casino. Už mi pomáhají

Automaticky přeloženo:
leszko66
před rokem

Ano pošlu, děkuji. Také vedu rozhovor s tímto e-mailem, což je jejich platební tým. Slíbili, že můj výběr brzy zaplatí, ale obávám se, že se nic nestane.

Automaticky přeloženo:
Jugi2334
před rokem

Obdržel jsem e-mail s informací, že Bet1000 Casino je uzavřeno. Jsem si jistý, že své peníze už nikdy nedostaneme

Automaticky přeloženo:
leszko66
před rokem

Jejich platební tým mi řekl, že kasino je zavřené, ale stále budou zpracovávat výběry. Takže jsem ještě neztratil veškerou naději. Stále mi odpovídají na zprávy.

Automaticky přeloženo:
Jugi2334
před rokem

Napsali mi to také, ale už několik dní na mé e-maily nereagují

Upraveno
Automaticky přeloženo:
leszko66
před rokem

Ano, jejich tým podpory už nereaguje, ale tým plateb ano. Zkuste se obrátit na tuto adresu [email protected]

Automaticky přeloženo:
Jugi2334
před rokem

Dobře, budu. Díky moc za info

Automaticky přeloženo:
Jugi2334
před rokem

Ahoj

Kdy se vám naposledy ozvali? Včera jsem jim psal email a ani ho neotevřeli

Automaticky přeloženo:
před rokem

Bet1000 potvrdil můj výběr před 2 týdny a asi před týdnem jsem obdržel e-mailovou zprávu, že můj výběr je nyní zpracován. Stále jsem nic nedostal. Má někdo podobnou situaci a problém? Každopádně na tu platbu čekám měsíce.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Měl bych říci, že můžete také podat bezplatnou stížnost přímo zde: https://casino.guru/complaints/createaaa

Možná vám nebudeme schopni pomoci získat peníze, ale výsledek negativně ovlivní index bezpečnosti kasina, pokud se nám nepodaří pomoci.

Vím, jak takový návrh zní, ale přesto vás žádám, abyste to udělal.

„Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. . Nedosáhnete požadovaného výsledku , ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud kasino chce pro zlepšení svého hodnocení v budoucnu bude nucena řešit stížnost, takže existuje šance, že bude vaše stížnost vyřešena později. "

Rozhodnutí nechám na vás 🙏

Automaticky přeloženo:
leszko66
před rokem

Včera odpověděli. Obvykle odpovídali mezi 15:00 a 18:00.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Už jsem to udělal minimálně před měsícem.

Automaticky přeloženo:
Jugi2334
před rokem

Napsal jsi na ty dvě e-mailové adresy, které jsem ti dal? Tohle mi odepsali. Myslím, že vám pomohou získat peníze zpět z Bet1000 Casino:



Stížnosti

12:50 (3 bohyně temu)



dělat [email protected] , mnie, Reklamace, bet1000




Vaši poštu jsme přeposlali do centra řešení pro další podrobnosti!


S pozdravem


ANTILLEPHONE NV

Licence & Dispute Resolution 8048/JAZ

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, na ty maily jsem psal. Zatím žádná odpověď. Snad nám pomohou. Mimochodem, právě jsem četl diskuzi o Foxyplay. To je jejich sesterská stránka kasina a také se zavírá. Hráči tam měli podobná zpoždění při výběru. Někteří hráči Foxyplay dnes obdrželi stažení. Na tyto e-maily si stěžoval.

Automaticky přeloženo:
Jugi2334
před rokem

To je skvělá zpráva. Třeba budeme mít štěstí a zaplatí nám to taky. Pokud jde o dva e-maily, které jsem vám dal, toto je úřad, který uděluje licence kasinům a myslím, že požadují od kasin vklad.

Automaticky přeloženo:
Jugi2334
před rokem

A stal se zázrak. Kasino Bet1000 mi právě vyplatilo peníze

Automaticky přeloženo:
Jugi2334
před rokem

Snažte se neustále psát do ANTILLEPHONE NV, protože oni a jen oni mi pomohli získat peníze zpět z Bet1000 Casino. Dal jsem ti e-mailové adresy. Opravdu stojí za to!!!

Automaticky přeloženo:
leszko66
před rokem

Skvělé to slyšet. Jsem šťastná za vás. Snad zaplatí i mému. Jen požádali o jeden dokument a já ho poslal.

Automaticky přeloženo:
Jugi2334
před rokem

Z celého srdce vám přeji, aby se to povedlo a peníze se vám vrátily

Automaticky přeloženo:
leszko66
před rokem

Také jsem obdržel odstoupení od smlouvy!

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před rokem

Už jsem to udělal minimálně před měsícem.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zkusíte podat stížnost u licenčního úřadu, jak doporučil Branislav? Možná by mohl být úspěch, i když rozhodně nic neslibuji. 🤔

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.