Ahoj,
Upřímně, tvůj příspěvek mi nedává smysl. Na jedné straně jste řekli, že to bylo 23 dní, na druhé straně jste také řekli „od té doby, co jste vybrali své výhry"
Kromě toho velmi laskavě žádám, abyste přestali opakovat stejnou zprávu ve stížnosti "Nechápu, jak mi chcete pomoci získat zpět mé peníze z výběru mých výher 9 000 PLN z kasina Bet1000?"
Věnujte prosím pozornost tomuto prohlášení:
"Vzhledem ke zvýšenému objemu stížností v tomto ročním období vás prosíme o trpělivost při čekání na naše odpovědi. Naším cílem je zveřejnit každou stížnost do 48 hodin od odeslání, ale vyhrazujeme si až 7 dní na odpověď na případné následné komentáře. mějte prosím na paměti, že může trvat o něco déle, než bude vaše stížnost přidělena řešiteli, protože v současné době zpracováváme více než 900 stížností.
Velmi si vážíme vašeho pochopení. Přejeme vám šťastný, úspěšný a zdravý nový rok 2024 a my se vám co nejdříve ozveme."
Takže pro jednou sledujte časovač:
Mezitím si můžete přečíst tuto příručku zaměřenou na proces stížnosti; Vsadím se, že to potřebuješ:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration
Hi,
frankly, your post makes little sense to me. On one side, you said it had been 23 days, on the other side, you also said "since you have withdrawn your winnings"
Additionally, I ask very kindly to stop repeating the same message in the complaint "I don't quite understand how you want to help me recover my money from withdrawing my PLN 9,000 winnings from Bet1000 Casino? "
Please mind this statement:
"Due to the increased volume of complaints during this time of year, we kindly request your patience while awaiting our responses. We aim to publish each complaint within 48 hours of submission but reserve up to 7 days to reply to any subsequent comments. Additionally, please be aware that it might take a bit longer for your complaint to be assigned to a resolver, as we are currently managing over 900 complaints.
Your understanding is greatly appreciated. Wishing you a joyful, successful, and healthy new year 2024, and we will get back to you as soon as possible."
So, keep an eye on the timer for once:
Meanwhile, feel free to read this guide focusing on the complaint process; I bet you need it:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration
Automaticky přeloženo: