FórumKasinaBet1000 Casino - všeobecná diskuze

Bet1000 Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před rokem od mariana2007
|
16115 zobrazení 131 odpovědí |
|
1...6 7 8
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Bet1000 potvrdil můj výběr před 2 týdny a asi před týdnem jsem obdržel e-mailovou zprávu, že můj výběr je nyní zpracován. Stále jsem nic nedostal. Má někdo podobnou situaci a problém? Každopádně na tu platbu čekám měsíce.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Měl bych říci, že můžete také podat bezplatnou stížnost přímo zde: https://casino.guru/complaints/createaaa

Možná vám nebudeme schopni pomoci získat peníze, ale výsledek negativně ovlivní index bezpečnosti kasina, pokud se nám nepodaří pomoci.

Vím, jak takový návrh zní, ale přesto vás žádám, abyste to udělal.

„Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. . Nedosáhnete požadovaného výsledku , ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud kasino chce pro zlepšení svého hodnocení v budoucnu bude nucena řešit stížnost, takže existuje šance, že bude vaše stížnost vyřešena později. "

Rozhodnutí nechám na vás 🙏

Automaticky přeloženo:
leszko66
před 8 měsíci

Včera odpověděli. Obvykle odpovídali mezi 15:00 a 18:00.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Už jsem to udělal minimálně před měsícem.

Automaticky přeloženo:
juusohamalaine
před 8 měsíci

Napsal jsi na ty dvě e-mailové adresy, které jsem ti dal? Tohle mi odepsali. Myslím, že vám pomohou získat peníze zpět z Bet1000 Casino:



Stížnosti

12:50 (3 bohyně temu)



dělat complaints@egamings.com , mnie, Reklamace, bet1000




Vaši poštu jsme přeposlali do centra řešení pro další podrobnosti!


S pozdravem


ANTILLEPHONE NV

Licence & Dispute Resolution 8048/JAZ

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ano, na ty maily jsem psal. Zatím žádná odpověď. Snad nám pomohou. Mimochodem, právě jsem četl diskuzi o Foxyplay. To je jejich sesterská stránka kasina a také se zavírá. Hráči tam měli podobná zpoždění při výběru. Někteří hráči Foxyplay dnes obdrželi stažení. Na tyto e-maily si stěžoval.

Automaticky přeloženo:
juusohamalaine
před 8 měsíci

To je skvělá zpráva. Třeba budeme mít štěstí a zaplatí nám to taky. Pokud jde o dva e-maily, které jsem vám dal, toto je úřad, který uděluje licence kasinům a myslím, že požadují od kasin vklad.

Automaticky přeloženo:
juusohamalaine
před 8 měsíci

A stal se zázrak. Kasino Bet1000 mi právě vyplatilo peníze

Automaticky přeloženo:
juusohamalaine
před 8 měsíci

Snažte se neustále psát do ANTILLEPHONE NV, protože oni a jen oni mi pomohli získat peníze zpět z Bet1000 Casino. Dal jsem ti e-mailové adresy. Opravdu stojí za to!!!

Automaticky přeloženo:
leszko66
před 8 měsíci

Skvělé to slyšet. Jsem šťastná za vás. Snad zaplatí i mému. Jen požádali o jeden dokument a já ho poslal.

Automaticky přeloženo:
juusohamalaine
před 8 měsíci

Z celého srdce vám přeji, aby se to povedlo a peníze se vám vrátily

Automaticky přeloženo:
leszko66
před 8 měsíci

Také jsem obdržel odstoupení od smlouvy!

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Už jsem to udělal minimálně před měsícem.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Zkusíte podat stížnost u licenčního úřadu, jak doporučil Branislav? Možná by mohl být úspěch, i když rozhodně nic neslibuji. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

A stal se zázrak. Kasino Bet1000 mi právě vyplatilo peníze

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

To je perfektní zpráva. Ani jsem nedoufal, že se to stane, takže jsem velmi rád, že jste dostali své peníze. Doufám, že to tak bude i u ostatních hráčů. 🎉☘️

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Také jsem obdržel odstoupení od smlouvy!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Vynikající. Slavím s vámi, že vše nakonec dobře dopadlo a vy jste dostali peníze.

Pevně věřím, že se s takovou situací v budoucnu již nesetkáte a vše bude jen pozitivnější.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
leszko66
před 7 měsíci

Kostku s licencí od nich jsem pár týdnů neviděl (možná už není), včera stránky přestaly fungovat úplně. Dnes zase psali, že zavírají, přidejte doklady pro ověření (ale vše je dlouho a nejednou kontrolováno), před pár dny jsem to chtěl vzít na yuzdt. ano, v poli peněženky byla vyměněna peněženka (určitě není moje. možná si mysleli, že budu nepozorný)

Automaticky přeloženo:
Bandera
před 7 měsíci

Dobrý den, takže se vám nepodařilo sehnat peníze? Dokumenty, které jste poskytli, již byly ověřeny? Pokud jde o vaši peněženku, řekli jste kasinu, že nemají tu správnou?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

účet byl kontrolován dlouho a několikrát. Nemám od nich na to žádné otázky. Jen řekli, že nyní nemohou vybrat peníze (bylo to na 3-4 měsíce), už jsem na ně zapomněl (Curaçao nereaguje na stížnost). Ale týden proto mi přišel dopis, že zavírají. Jdu do kanceláře a přes yuzdt jsem chtěl požádat o výběr (takto jsem provedl vklad). V poli peněženka mi peněženka nevisí a nemohu ji vyměnit (bylo to provedeno schválně nebo je nějaký problém na webu, nevím). Udělal jsem pár screenshotů a poslal je... tak uvidíme.

Automaticky přeloženo:
Bandera
před 7 měsíci

Chápu, takže teď čekáte na odpověď od úřadu, ano?

Pokud máte zájem, můžeteu nás otevřít stížnost na tomto odkazu , kde se vám náš tým pokusí pomoci, pokud máte obavy.

Snímky obrazovky, které jste pořídili, mohou být užitečné.

Co říkáš ?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Asi se to dá nazvat zázrakem)). Včera bylo vše vyplaceno. Požádali o selfie s adresou kryptopeněženky. Možná, že tento problém převzaly další struktury související s uzavřením.

Automaticky přeloženo:
Bandera
před 7 měsíci

Opravdu?? To je úžasné!

Moc děkuji za jeden z nejjasnějších okamžiků. 🙂

Možná to bude znít nepatřičně, ale jaký máte z tohoto kasina nyní pocit? Možná zůstaneš?

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky