To je perfektní zpráva. Ani jsem nedoufal, že se to stane, takže jsem velmi rád, že jste dostali své peníze. Doufám, že to tak bude i u ostatních hráčů. 🎉☘️
That's perfect news. I didn't even hope it would happen so I'm very glad you got your money. I hope it will be the same for the other players. 🎉☘️
Vynikající. Slavím s vámi, že vše nakonec dobře dopadlo a vy jste dostali peníze.
Pevně věřím, že se s takovou situací v budoucnu již nesetkáte a vše bude jen pozitivnější.
Hodně štěstí. ☘️
Excellent. I celebrate with you that everything turned out well in the end and you got your cash.
I firmly believe that you will not encounter such a situation again in the future and everything will only be more positive.
Good luck. ☘️
Kostku s licencí od nich jsem pár týdnů neviděl (možná už není), včera stránky přestaly fungovat úplně. Dnes zase psali, že zavírají, přidejte doklady pro ověření (ale vše je dlouho a nejednou kontrolováno), před pár dny jsem to chtěl vzít na yuzdt. ano, v poli peněženky byla vyměněna peněženka (určitě není moje. možná si mysleli, že budu nepozorný)
I haven't seen a die with a license from them for a couple of weeks (maybe it's no longer there), yesterday the site stopped working altogether. Today they wrote again that they are closing, add documents for verification (but everything has been checked for a long time and more than once), a couple of days ago I wanted to take it to the yuzdt. yes, in the wallet field, a wallet was changed (it’s not mine for sure. maybe they thought I would be inattentive)
Вже пару тижнів у них не бачив плашки з ліцензією(можливо й більше нема) вчора сайт взагалі перестав працювати.сьогодні знову написали що закриваються додайте документи на перевірку(але все давно провірено і не раз) пару днів тому хотів вивести на юздт. так в полі гаманець підмінили гаманець(він не мій точно.можливо вважали що буду неуважним)
Dobrý den, takže se vám nepodařilo sehnat peníze? Dokumenty, které jste poskytli, již byly ověřeny? Pokud jde o vaši peněženku, řekli jste kasinu, že nemají tu správnou?
Dej mi vědět.
Hello, so you didn't manage to get the money ? The documents you provided have already been verified ? As for your wallet, did you tell the casino they didn't have the right one?
Let me know.
účet byl kontrolován dlouho a několikrát. Nemám od nich na to žádné otázky. Jen řekli, že nyní nemohou vybrat peníze (bylo to na 3-4 měsíce), už jsem na ně zapomněl (Curaçao nereaguje na stížnost). Ale týden proto mi přišel dopis, že zavírají. Jdu do kanceláře a přes yuzdt jsem chtěl požádat o výběr (takto jsem provedl vklad). V poli peněženka mi peněženka nevisí a nemohu ji vyměnit (bylo to provedeno schválně nebo je nějaký problém na webu, nevím). Udělal jsem pár screenshotů a poslal je... tak uvidíme.
the account has been checked for a long time and several times. I have no questions from them about this. They just said that now they cannot withdraw money (it was for 3-4 months), I already forgot about them (Curaçao does not respond to the complaint). But a week that's why I received a letter that they are closing. I go to the office and through yuzdt I wanted to make a withdrawal request (this is how I made a deposit). In the wallet field, my wallet is not hanging and I cannot change it (it was done on purpose or there is some problem on the website, I don't know ). I took a few screenshots and sent them... let's see.
акаунт перевірений вже давно і декілька раз.у цьому від них нема до мене питаннь.вони просто казали що зараз неможуть вивести гроші(це було протягом 3-4 місяців) я вже й забув про них(кюрасао на скаргу не відповідає).Але тиждень тому прийшов лист що вони закриваються.Я заходжу в кабінет і через юздт хотів зробити запит на зняття(цим способом робив депозит).У полі гаманця висить не мій гаманець і я його змінити не можу(навмистно це зроблено або якась проблема на сайті не знаю).я йм скріншотів наробив і відправив..подивимось.
Chápu, takže teď čekáte na odpověď od úřadu, ano?
Pokud máte zájem, můžeteu nás otevřít stížnost na tomto odkazu , kde se vám náš tým pokusí pomoci, pokud máte obavy.
Snímky obrazovky, které jste pořídili, mohou být užitečné.
Co říkáš ?
I see, so now you're waiting for an answer from the authority, yes ?
If you are interested you can open a complaint with us on this link, where our team will try to help you if you are concerned.
Screenshots you have taken might be useful.
What do you say ?
Asi se to dá nazvat zázrakem)). Včera bylo vše vyplaceno. Požádali o selfie s adresou kryptopeněženky. Možná, že tento problém převzaly další struktury související s uzavřením.
I guess it can be called a miracle)). Yesterday everything was paid out. They asked for a selfie with the address of the crypto-wallet. Maybe other structures related to the closure took up this issue.
Мабуть це можна назвати чудом)).Вчора виплатили все.запросили селфі з адресою криптогаманця.Можливо цим питанням зайнялись інші структури пов'язане з закриттям.
Opravdu?? To je úžasné!
Moc děkuji za jeden z nejjasnějších okamžiků. 🙂
Možná to bude znít nepatřičně, ale jaký máte z tohoto kasina nyní pocit? Možná zůstaneš?
Really?? That's awesome!
Thank you very much for one of the brightest moments. 🙂
Maybe it will sound inappropriate, but how do you feel about this casino now? Are you staying, perhaps?
Sleduji pouze sportovní sázky. A líbí se mi jejich platforma. Ale zavírají se.
I only follow sports bets. And I like their platform. But they are closing.
я лише по спортивним ставкам.І платформа у них мені подабається.Але вони закриваються.
Bohužel je to tak. 🙁 Nové sázkové kanceláře přibývají téměř denně, jsem si jistý, že brzy najdete něco zajímavého.
Mimochodem, preferujete sázení na sport na virtuálních/e-sportech? 😉
Sadly, that's correct. 🙁 New sportsbooks rise almost daily, I'm sure you'll find something interesting quite soon.
By the way, do you prefer betting on sports on virtuall/e-sports? 😉
sport skvělý tenis a fotbal
sports great tennis and football
спорт великий теніс та футбол
Chápu! Upřímně, není to můj šálek čaje.
Alespoň vám přeji hodně štěstí! 🙂 a dejte nám vědět, až najdete nový, který stojí za sdílení.
I see! Frankly, not my cup of tea.
At least, I wish you good luck! 🙂 and let us know when you find a new one worth sharing.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.