FórumKasinaBet1000 Casino - všeobecná diskuze

Bet1000 Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před rokem od mariana2007
|
16120 zobrazení 131 odpovědí |
|
1...4 5 6...8
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

Stručně řečeno, bet1000 je podvodná stránka, prosím, nehrajte v jejich kasinu, drancují nás

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, jaká je situace, když máš tento názor? Mohl bys to trochu rozvést, protože z toho, co říkáš, není jasné, čím jsi prošel.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od leszko66 byl odstraněn
před 8 měsíci

POZORNOST !!!! POZORNOST !!!! POZORNOST !!!!


BET1000 Casino je banda zlodějů a podvodníků. Nevkládejte u těchto zločinců žádné peníze, jinak své výhry nikdy nezískáte. Případem se zabývá Interpol a zahajuje vyšetřování!!!!!!

Automaticky přeloženo:
leszko66
před 8 měsíci

Ahoj, vidím, že asi nemáš dobré zkušenosti s kasinem. Mohu vědět, co se stalo? Ptám se, protože bychom vám mohli pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Ahoj Jaro

Kasino Bet1000 odmítá vyplatit mé výhry 9 000 PLN. Stále posílají e-maily se stejným textem a tvrdí, že mají nějaké technické problémy. Samozřejmě tomu nevěřím

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Ahoj Jaro

Proč neodpovídáš na mou zprávu?

Automaticky přeloženo:
leszko66
před 8 měsíci

Jak je to dlouho, co vám kasino nezaplatilo? Týká se váš případ sportovního sázení? Mají technické problémy se způsobem platby?

Pokud jde o odpověď, nepracuji 24/7, takže se snažím dostat ke každému, když je to možné.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Ahoj Jaro

Dnes je to 20 dní od mého odstoupení od smlouvy. Výhry pocházejí z běžného dopřádacího stroje. Platební metoda je MiFinity, takže je zcela bezpečná a bezproblémová


Automaticky přeloženo:
leszko66
před 8 měsíci

Děkujeme za vaši odpověď. Na vyřešení žádostí o výběr dáváme kasinům 14 dní, takže vidím, že už tu dobu překročili. Řeklo vám také kasino, proč to trvá tak dlouho?

Každopádně v tomto případě doporučujipodat stížnost u nás, na tomto odkazu. Náš tým prošetří situaci a pokusí se vám pomoci.

Byl bych rád, kdyby nebylo nutné se k tomu uchýlit, ale 20 dní není nejméně. Doufám, že se vše co nejdříve vyřeší. Pokud máte nějaké novinky, určitě mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Ahoj Leszek!

Ahoj,


Omlouváme se za nepříjemnosti, ale problém na našem webu stále není vyřešen. Budeme vás o tom co nejdříve informovat.

Automaticky přeloženo:
leszko66
před 8 měsíci

To je to, co mi Bet1000 vždy posílá na e-mail

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od leszko66 byl odstraněn
leszko66
před 8 měsíci

Pozitivní věc, kterou na této situaci vidím, je, že kasino se snaží komunikovat a nenechává vás bez odpovědi. Na druhou stranu si myslím, že 20 dní není krátká doba, takže podání reklamace byl dobrý krok. Uvidíme, kdy se kasinu podaří vyřešit technické problémy a snad budete mít peníze co nejdříve.

Až se tak stane nebo objevíte něco nového a kasino vám znovu napíše, určitě mě aktualizujte.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Ahoj Jaro

Bet1000 Casino už dva dny vůbec neodpovídá na mé e-maily. Zdá se mi, že mé peníze jsou již pryč a už je nikdy nedostanu zpět

Automaticky přeloženo:
leszko66
před 8 měsíci

Ahoj!

No, obdivuji vaši trpělivost. Teď, když jste to dotáhli tak daleko, řekl bych, že je čas poskytnout Kristině úplný popis situace.

Dovolte mi, abych vám pomohl s několika otázkami:

Je váš účet plně ověřen?

Už jste někdy úspěšně odstoupili z tohoto kasina?

Nashromáždili jste své výhry s bonusem nebo bez něj?

Jaká byla poslední zpráva, kterou jste dostali z kasina?

Také trochu specifikujte technické problémy.

Řekl bych, že tyto pokrývají základy a věřte mi, když říkám, že je mnohem lepší na tyto otázky odpovědět hned.

Učiňte tak přístupem ke své stížnosti prostřednictvím tohoto odkazu 👈👈

Přeji hodně štěstí při řešení reklamace.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Ahoj Radko

Ano, můj účet je plně ověřen

Ano, úspěšně jsem se stáhl z tohoto kasina a mnohokrát

Ne, nikdy neshromažďuji své výhry s bonusem. Nikdy jsem nepoužil žádný bonus

Na jejich webu vždy dostanu zprávu o nějakých technických problémech

Poslední zpráva byla před 2 dny se stejným textem jako vždy

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Tento e-mail od Bet1000 (před 5 minutami):


Ahoj.


děkujeme, že jste se ozvali.


Náš tým vás bude informovat, jakmile budou žádosti o platbu dokončeny.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj Radko

Ano, můj účet je plně ověřen

Ano, úspěšně jsem se stáhl z tohoto kasina a mnohokrát

Ne, nikdy neshromažďuji své výhry s bonusem. Nikdy jsem nepoužil žádný bonus

Na jejich webu vždy dostanu zprávu o nějakých technických problémech

Poslední zpráva byla před 2 dny se stejným textem jako vždy

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den a děkujeme!

Jak jsem řekl, je potřeba tyto informace zaslat do reklamace; Kristina to musí vědět , ne já 🙂.

Zkopírujte a vložte svou odpověď na vaši otevřenou stížnost; klikněte nebo klepněte na tento zelený odkaz 👈👈

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Tento e-mail od Bet1000 (před 5 minutami):


Ahoj.


děkujeme, že jste se ozvali.


Náš tým vás bude informovat, jakmile budou žádosti o platbu dokončeny.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Bez povzdechu nad technickými problémy, řekl bych. Možná to kasino mezitím vyřešilo!

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Ahoj

Jaká je vaše pomoc, protože zatím nevidím žádné výsledky. Bet1000 Casino stále nevyplatilo mé peníze a je to 23 dní, co jsem si vybral své výhry

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky