Ahoj, jaká je situace, když máš tento názor? Mohl bys to trochu rozvést, protože z toho, co říkáš, není jasné, čím jsi prošel.
Hi, what is the situation when you are of this opinion ? Could you elaborate a bit more, because from what you say it is not clear what you went through.
POZORNOST !!!! POZORNOST !!!! POZORNOST !!!!
BET1000 Casino je banda zlodějů a podvodníků. Nevkládejte u těchto zločinců žádné peníze, jinak své výhry nikdy nezískáte. Případem se zabývá Interpol a zahajuje vyšetřování!!!!!!
ATTENTION !!!! ATTENTION !!!! ATTENTION !!!!
BET1000 Casino is a bunch of thieves and fraudsters. Don't deposit any money with these criminals or you will never get your winnings. Interpol is looking into the case and starting an investigation!!!!!!
Ahoj, vidím, že asi nemáš dobré zkušenosti s kasinem. Mohu vědět, co se stalo? Ptám se, protože bychom vám mohli pomoci.
Hi, I see you probably don't have a good experience with the casino. May I know what happened ? I'm asking because we might be able to help you.
Ahoj Jaro
Kasino Bet1000 odmítá vyplatit mé výhry 9 000 PLN. Stále posílají e-maily se stejným textem a tvrdí, že mají nějaké technické problémy. Samozřejmě tomu nevěřím
Hi Jaro
Bet1000 Casino refuses to pay my PLN 9,000 winnings. They keep sending emails with the same text and claiming that they are having some technical problems. Of course I don't believe it
Ahoj Jaro
Proč neodpovídáš na mou zprávu?
Hi Jaro
Why aren't you replying to my message?
Jak je to dlouho, co vám kasino nezaplatilo? Týká se váš případ sportovního sázení? Mají technické problémy se způsobem platby?
Pokud jde o odpověď, nepracuji 24/7, takže se snažím dostat ke každému, když je to možné.
How long has it been since the casino has not paid you ? Does your case concern sports betting ? Do they have technical problems with the payment method ?
As for the answer, I don't work 24/7 so I try to get to everyone when possible.
Ahoj Jaro
Dnes je to 20 dní od mého odstoupení od smlouvy. Výhry pocházejí z běžného dopřádacího stroje. Platební metoda je MiFinity, takže je zcela bezpečná a bezproblémová
Hi Jaro
Today it has been 20 days since my withdrawal. The winnings come from a normal spinning machine. The payment method is MiFinity, so it is completely safe and hassle-free
Děkujeme za vaši odpověď. Na vyřešení žádostí o výběr dáváme kasinům 14 dní, takže vidím, že už tu dobu překročili. Řeklo vám také kasino, proč to trvá tak dlouho?
Každopádně v tomto případě doporučujipodat stížnost u nás, na tomto odkazu. Náš tým prošetří situaci a pokusí se vám pomoci.
Byl bych rád, kdyby nebylo nutné se k tomu uchýlit, ale 20 dní není nejméně. Doufám, že se vše co nejdříve vyřeší. Pokud máte nějaké novinky, určitě mi dejte vědět.
Thank you for your reply. We give casinos 14 days to resolve withdrawal requests, so I see that you are over that time. Did the casino also tell you why it is taking so long ?
Anyway, in this case I would recommend to submit a complaint with us, on this link. Our team will investigate the situation and try to help you.
I would be happy if it was not necessary to resort to this, but 20 days is not the least. I hope everything will be resolved as soon as possible. If you have any news, be sure to let me know.
Ahoj Leszek!
Ahoj,
Omlouváme se za nepříjemnosti, ale problém na našem webu stále není vyřešen. Budeme vás o tom co nejdříve informovat.
Hi Leszek!
Hello,
I'm sorry for the inconvenience but the issue on our website is still not resolved. We will be informing you about it as soon as possible.
To je to, co mi Bet1000 vždy posílá na e-mail
This is what the Bet1000 send always to me on e-mail
Pozitivní věc, kterou na této situaci vidím, je, že kasino se snaží komunikovat a nenechává vás bez odpovědi. Na druhou stranu si myslím, že 20 dní není krátká doba, takže podání reklamace byl dobrý krok. Uvidíme, kdy se kasinu podaří vyřešit technické problémy a snad budete mít peníze co nejdříve.
Až se tak stane nebo objevíte něco nového a kasino vám znovu napíše, určitě mě aktualizujte.
The positive thing I see in this situation is that the casino makes an effort to communicate and doesn't leave you without an answer. On the other hand, I think that 20 days is not a short time, so filing a complaint was a good step. Let's see when the casino manages to solve the technical problems and hopefully you will have the money as soon as possible.
When that happens or you find something new and the casino writes you again, be sure to update me.
Ahoj Jaro
Bet1000 Casino už dva dny vůbec neodpovídá na mé e-maily. Zdá se mi, že mé peníze jsou již pryč a už je nikdy nedostanu zpět
Hi Jaro
Bet1000 Casino has not responded to my emails at all for two days. It seems to me that my money is already gone and I will never get it back
Ahoj!
No, obdivuji vaši trpělivost. Teď, když jste to dotáhli tak daleko, řekl bych, že je čas poskytnout Kristině úplný popis situace.
Dovolte mi, abych vám pomohl s několika otázkami:
Je váš účet plně ověřen?
Už jste někdy úspěšně odstoupili z tohoto kasina?
Nashromáždili jste své výhry s bonusem nebo bez něj?
Jaká byla poslední zpráva, kterou jste dostali z kasina?
Také trochu specifikujte technické problémy.
Řekl bych, že tyto pokrývají základy a věřte mi, když říkám, že je mnohem lepší na tyto otázky odpovědět hned.
Učiňte tak přístupem ke své stížnosti prostřednictvím tohoto odkazu 👈👈
Přeji hodně štěstí při řešení reklamace.
Hi there!
Well, I admire your patience. Now that you've made it so far, I'd say it's time to provide Kristina with a full-scale description of the situation.
Allow me to help you out with several questions:
Is your account fully verified?
Have you ever successfully withdrawn from this casino?
Did you accumulate your winnings with or without a bonus?
What was the last message you got from the casino?
Also, specify the technical issues a bit.
I'd say those cover the basics, and believe me when I say it's far better to answer those questions right away.
Please do so by accessing your complaint through this link 👈👈
I wish you the best of luck in resolving the complaint.
Ahoj Radko
Ano, můj účet je plně ověřen
Ano, úspěšně jsem se stáhl z tohoto kasina a mnohokrát
Ne, nikdy neshromažďuji své výhry s bonusem. Nikdy jsem nepoužil žádný bonus
Na jejich webu vždy dostanu zprávu o nějakých technických problémech
Poslední zpráva byla před 2 dny se stejným textem jako vždy
Hi Radka
Yes my account is fully verified
Yes I have successfully withdrawn from this casino and lots of times
No I never accumulate my winnings with bonus. I never used any bonus
I always get message about some technical problems on they web
The last message was 2 days ago with the same text like always
Tento e-mail od Bet1000 (před 5 minutami):
Ahoj.
děkujeme, že jste se ozvali.
Náš tým vás bude informovat, jakmile budou žádosti o platbu dokončeny.
This e-mail from Bet1000 (5 min ago):
Hello.
Thank you for reaching out.
Our team will notify you as soon as the payment requests are completed.
Ahoj Radko
Ano, můj účet je plně ověřen
Ano, úspěšně jsem se stáhl z tohoto kasina a mnohokrát
Ne, nikdy neshromažďuji své výhry s bonusem. Nikdy jsem nepoužil žádný bonus
Na jejich webu vždy dostanu zprávu o nějakých technických problémech
Poslední zpráva byla před 2 dny se stejným textem jako vždy
Hi Radka
Yes my account is fully verified
Yes I have successfully withdrawn from this casino and lots of times
No I never accumulate my winnings with bonus. I never used any bonus
I always get message about some technical problems on they web
The last message was 2 days ago with the same text like always
Dobrý den a děkujeme!
Jak jsem řekl, je potřeba tyto informace zaslat do reklamace; Kristina to musí vědět , ne já 🙂.
Zkopírujte a vložte svou odpověď na vaši otevřenou stížnost; klikněte nebo klepněte na tento zelený odkaz 👈👈
Hi there, and thank you!
As I said, you need to send this information to the complaint; Kristina needs to know, not me 🙂.
Please copy and paste your reply to your open complaint; click or tap this green link to do so 👈👈
Tento e-mail od Bet1000 (před 5 minutami):
Ahoj.
děkujeme, že jste se ozvali.
Náš tým vás bude informovat, jakmile budou žádosti o platbu dokončeny.
This e-mail from Bet1000 (5 min ago):
Hello.
Thank you for reaching out.
Our team will notify you as soon as the payment requests are completed.
Ahoj
Jaká je vaše pomoc, protože zatím nevidím žádné výsledky. Bet1000 Casino stále nevyplatilo mé peníze a je to 23 dní, co jsem si vybral své výhry
Hi
What is your help because I don't see any results yet. Bet1000 Casino still hasn't paid out my money and it's been 23 days since I withdrew my winnings
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.