před 10 měsíci
To je to, co mi Bet1000 vždy posílá na e-mail
This is what the Bet1000 send always to me on e-mail
0
To je to, co mi Bet1000 vždy posílá na e-mail
This is what the Bet1000 send always to me on e-mail
Pozitivní věc, kterou na této situaci vidím, je, že kasino se snaží komunikovat a nenechává vás bez odpovědi. Na druhou stranu si myslím, že 20 dní není krátká doba, takže podání reklamace byl dobrý krok. Uvidíme, kdy se kasinu podaří vyřešit technické problémy a snad budete mít peníze co nejdříve.
Až se tak stane nebo objevíte něco nového a kasino vám znovu napíše, určitě mě aktualizujte.
The positive thing I see in this situation is that the casino makes an effort to communicate and doesn't leave you without an answer. On the other hand, I think that 20 days is not a short time, so filing a complaint was a good step. Let's see when the casino manages to solve the technical problems and hopefully you will have the money as soon as possible.
When that happens or you find something new and the casino writes you again, be sure to update me.
Ahoj Jaro
Bet1000 Casino už dva dny vůbec neodpovídá na mé e-maily. Zdá se mi, že mé peníze jsou již pryč a už je nikdy nedostanu zpět
Hi Jaro
Bet1000 Casino has not responded to my emails at all for two days. It seems to me that my money is already gone and I will never get it back
Ahoj!
No, obdivuji vaši trpělivost. Teď, když jste to dotáhli tak daleko, řekl bych, že je čas poskytnout Kristině úplný popis situace.
Dovolte mi, abych vám pomohl s několika otázkami:
Je váš účet plně ověřen?
Už jste někdy úspěšně odstoupili z tohoto kasina?
Nashromáždili jste své výhry s bonusem nebo bez něj?
Jaká byla poslední zpráva, kterou jste dostali z kasina?
Také trochu specifikujte technické problémy.
Řekl bych, že tyto pokrývají základy a věřte mi, když říkám, že je mnohem lepší na tyto otázky odpovědět hned.
Učiňte tak přístupem ke své stížnosti prostřednictvím tohoto odkazu 👈👈
Přeji hodně štěstí při řešení reklamace.
Hi there!
Well, I admire your patience. Now that you've made it so far, I'd say it's time to provide Kristina with a full-scale description of the situation.
Allow me to help you out with several questions:
Is your account fully verified?
Have you ever successfully withdrawn from this casino?
Did you accumulate your winnings with or without a bonus?
What was the last message you got from the casino?
Also, specify the technical issues a bit.
I'd say those cover the basics, and believe me when I say it's far better to answer those questions right away.
Please do so by accessing your complaint through this link 👈👈
I wish you the best of luck in resolving the complaint.
Ahoj Radko
Ano, můj účet je plně ověřen
Ano, úspěšně jsem se stáhl z tohoto kasina a mnohokrát
Ne, nikdy neshromažďuji své výhry s bonusem. Nikdy jsem nepoužil žádný bonus
Na jejich webu vždy dostanu zprávu o nějakých technických problémech
Poslední zpráva byla před 2 dny se stejným textem jako vždy
Hi Radka
Yes my account is fully verified
Yes I have successfully withdrawn from this casino and lots of times
No I never accumulate my winnings with bonus. I never used any bonus
I always get message about some technical problems on they web
The last message was 2 days ago with the same text like always
Tento e-mail od Bet1000 (před 5 minutami):
Ahoj.
děkujeme, že jste se ozvali.
Náš tým vás bude informovat, jakmile budou žádosti o platbu dokončeny.
This e-mail from Bet1000 (5 min ago):
Hello.
Thank you for reaching out.
Our team will notify you as soon as the payment requests are completed.
Ahoj Radko
Ano, můj účet je plně ověřen
Ano, úspěšně jsem se stáhl z tohoto kasina a mnohokrát
Ne, nikdy neshromažďuji své výhry s bonusem. Nikdy jsem nepoužil žádný bonus
Na jejich webu vždy dostanu zprávu o nějakých technických problémech
Poslední zpráva byla před 2 dny se stejným textem jako vždy
Hi Radka
Yes my account is fully verified
Yes I have successfully withdrawn from this casino and lots of times
No I never accumulate my winnings with bonus. I never used any bonus
I always get message about some technical problems on they web
The last message was 2 days ago with the same text like always
Dobrý den a děkujeme!
Jak jsem řekl, je potřeba tyto informace zaslat do reklamace; Kristina to musí vědět , ne já 🙂.
Zkopírujte a vložte svou odpověď na vaši otevřenou stížnost; klikněte nebo klepněte na tento zelený odkaz 👈👈
Hi there, and thank you!
As I said, you need to send this information to the complaint; Kristina needs to know, not me 🙂.
Please copy and paste your reply to your open complaint; click or tap this green link to do so 👈👈
Tento e-mail od Bet1000 (před 5 minutami):
Ahoj.
děkujeme, že jste se ozvali.
Náš tým vás bude informovat, jakmile budou žádosti o platbu dokončeny.
This e-mail from Bet1000 (5 min ago):
Hello.
Thank you for reaching out.
Our team will notify you as soon as the payment requests are completed.
Ahoj
Jaká je vaše pomoc, protože zatím nevidím žádné výsledky. Bet1000 Casino stále nevyplatilo mé peníze a je to 23 dní, co jsem si vybral své výhry
Hi
What is your help because I don't see any results yet. Bet1000 Casino still hasn't paid out my money and it's been 23 days since I withdrew my winnings
Ahoj
Moc nerozumím tomu, jak mi chcete pomoci získat zpět mé peníze z výběru mých výher 9 000 PLN z kasina Bet1000? Naprosto ignorují mé emaily a na platbu čekám 28 dní a ztrácím veškerou naději. Ani jste nezveřejnili moji recenzi Bet1000 Casino, abyste varovali potenciální oběť. Myslím, že jediným řešením bude informovat Interpol o jejich trestné činnosti
Hi
I don't quite understand how you want to help me recover my money from withdrawing my PLN 9,000 winnings from Bet1000 Casino? They completely ignore my emails and I have been waiting for the payment for 28 days and I have lost all hope. You didn't even publish my review of Bet1000 Casino to warn the potential victim. I think the only solution will be to inform Interpol about their criminal activities
Ahoj
Jaká je vaše pomoc, protože zatím nevidím žádné výsledky. Bet1000 Casino stále nevyplatilo mé peníze a je to 23 dní, co jsem si vybral své výhry
Hi
What is your help because I don't see any results yet. Bet1000 Casino still hasn't paid out my money and it's been 23 days since I withdrew my winnings
Ahoj,
Upřímně, tvůj příspěvek mi nedává smysl. Na jedné straně jste řekli, že to bylo 23 dní, na druhé straně jste také řekli „od té doby, co jste vybrali své výhry"
Kromě toho velmi laskavě žádám, abyste přestali opakovat stejnou zprávu ve stížnosti "Nechápu, jak mi chcete pomoci získat zpět mé peníze z výběru mých výher 9 000 PLN z kasina Bet1000?"
Věnujte prosím pozornost tomuto prohlášení:
"Vzhledem ke zvýšenému objemu stížností v tomto ročním období vás prosíme o trpělivost při čekání na naše odpovědi. Naším cílem je zveřejnit každou stížnost do 48 hodin od odeslání, ale vyhrazujeme si až 7 dní na odpověď na případné následné komentáře. mějte prosím na paměti, že může trvat o něco déle, než bude vaše stížnost přidělena řešiteli, protože v současné době zpracováváme více než 900 stížností.
Velmi si vážíme vašeho pochopení. Přejeme vám šťastný, úspěšný a zdravý nový rok 2024 a my se vám co nejdříve ozveme."
Takže pro jednou sledujte časovač:
Mezitím si můžete přečíst tuto příručku zaměřenou na proces stížnosti; Vsadím se, že to potřebuješ:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration
Hi,
frankly, your post makes little sense to me. On one side, you said it had been 23 days, on the other side, you also said "since you have withdrawn your winnings"
Additionally, I ask very kindly to stop repeating the same message in the complaint "I don't quite understand how you want to help me recover my money from withdrawing my PLN 9,000 winnings from Bet1000 Casino? "
Please mind this statement:
"Due to the increased volume of complaints during this time of year, we kindly request your patience while awaiting our responses. We aim to publish each complaint within 48 hours of submission but reserve up to 7 days to reply to any subsequent comments. Additionally, please be aware that it might take a bit longer for your complaint to be assigned to a resolver, as we are currently managing over 900 complaints.
Your understanding is greatly appreciated. Wishing you a joyful, successful, and healthy new year 2024, and we will get back to you as soon as possible."
So, keep an eye on the timer for once:
Meanwhile, feel free to read this guide focusing on the complaint process; I bet you need it:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration
Ahoj Kristino
Právě jsem obdržel e-mail z kasina Bet1000. Jak jsem očekával, jsou to podvodníci a zloději. Nikdy nedostanu své peníze zpět:
"Ahoj Leszek,
S lítostí vám oznamujeme, že bet1000 je uzavřena. Nové registrace a podávání sázek již není možné. Všechny zbývající zůstatky a čekající výběry budou brzy zpracovány. Omlouváme se za nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.
S pozdravem"
Hi Kristina
I just received an email from Bet1000 Casino. As I expected, they are cheaters and thieves. I will never get my money back:
"Hello Leszek,
We regret to inform you that bet1000 is closed. New registrations and placing bets is no longer possible. All remaining balances and pending withdrawals will be processed soon. We apologize for the inconvenience and thank you for your understanding.
Best regards"
Náš tým udělá maximum, aby vám pomohl, takže ještě není nic ztraceno.
Budete však muset být trpěliví a doufejme, že se tato situace s kasinem vyřeší.
Budu držet palce. 🤞
Our team will do their best to help you, so nothing is lost yet.
However, you will need to be patient and hopefully this situation with the casino will be resolved.
I will keep my fingers crossed. 🤞
Kristina tu není.
Upřímně řečeno, toto je fórum, ne vaše vlákno stížností.
Pokud mohu předpokládat, a na základě "klaunské show", kterou jste zahájili ve stížnosti , by bylo nejlepší nechat to v klidu. Aktualizujte stížnost o tyto informace a dbejte na svůj tón. 🙏
Jinak to samozřejmě bude mít následky.
Je to jen laskavé varování. Zbytek je na tobě.
Neohrožujte šanci dosáhnout férového rozuzlení, řekl bych, že to za to nestojí.🤷♀️
Kristina is not here.
Frankly, this is the forum, not your complaint thread.
As far as I can assume, and based on the "clown show" you started in the complaint, it would be best to keep it cool. Update the complaint with this information, please, and mind your tone. 🙏
Otherwise, there will be consequences, of course.
It's just a kind warning. The rest is up to you.
Don't jeopardize a chance to achieve a fair resolution, I'd say it's not worth it.🤷♀️
Bet1000 potvrdil můj výběr před 2 týdny a asi před týdnem jsem obdržel e-mailovou zprávu, že můj výběr je nyní zpracován. Stále jsem nic nedostal. Má někdo podobnou situaci a problém? Každopádně na tu platbu čekám měsíce.
Bet1000 confirmed my withdrawal 2 weeks ago and about a week ago I received an email message which told that my withdrawal is now processed. I still have not received anything. Does anyone have a similar situation and issue? I have anyway been waiting that payment for months.
Ahoj
Mám podobnou situaci. Napsali mi, že můj výběr byl přijat, ale platbu neprovedli. V dalším e-mailu mi přišla informace, že mají nějaké technické problémy a ještě nezaplatili. Čekám už přes 30 dní. Myslím, že své peníze už nikdy nedostaneme a nikdo nám je nepomůže získat zpět
Hi
I have a similar situation. They wrote to me that my withdrawal was accepted but they did not make the payment. In the next e-mail I received information that they were having some technical problems and they had not paid out yet. I've been waiting for over 30 days. I think we will never receive our money again and no one will help us get it back
Obdrželi jste e-mailové zprávy o odstoupení od smlouvy z této adresy? wlcpayouts@softgamings.com
Did you receive email messages about withdrawal from this address? wlcpayouts@softgamings.com
Ne. Všechny e-maily mám od: support@bet1000support.com
No. I have all the emails from: support@bet1000support.com
certria@gaminglicences.com / complaints@gaminglicences.com
Pošlete e-mail na tyto dvě e-mailové adresy a popište celou situaci. Toto je orgán, který vydal licence pro Bet1000 Casino. Už mi pomáhají
certria@gaminglicences.com/complaints@gaminglicences.com
Send an e-mail to these two e-mail addresses and describe the entire situation. This is the authority that issued the licenses for Bet1000 Casino. They are already helping me
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.