FórumKasinaBet1000 Casino - všeobecná diskuze

Bet1000 Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před rokem od mariana2007
|
19432 zobrazení 131 odpovědí |
|
1...4 5 67
Přidat příspěvek
leszko66
před 10 měsíci

To je to, co mi Bet1000 vždy posílá na e-mail

Automaticky přeloženo:
leszko66
před 10 měsíci

Pozitivní věc, kterou na této situaci vidím, je, že kasino se snaží komunikovat a nenechává vás bez odpovědi. Na druhou stranu si myslím, že 20 dní není krátká doba, takže podání reklamace byl dobrý krok. Uvidíme, kdy se kasinu podaří vyřešit technické problémy a snad budete mít peníze co nejdříve.

Až se tak stane nebo objevíte něco nového a kasino vám znovu napíše, určitě mě aktualizujte.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ahoj Jaro

Bet1000 Casino už dva dny vůbec neodpovídá na mé e-maily. Zdá se mi, že mé peníze jsou již pryč a už je nikdy nedostanu zpět

Automaticky přeloženo:
leszko66
před 10 měsíci

Ahoj!

No, obdivuji vaši trpělivost. Teď, když jste to dotáhli tak daleko, řekl bych, že je čas poskytnout Kristině úplný popis situace.

Dovolte mi, abych vám pomohl s několika otázkami:

Je váš účet plně ověřen?

Už jste někdy úspěšně odstoupili z tohoto kasina?

Nashromáždili jste své výhry s bonusem nebo bez něj?

Jaká byla poslední zpráva, kterou jste dostali z kasina?

Také trochu specifikujte technické problémy.

Řekl bych, že tyto pokrývají základy a věřte mi, když říkám, že je mnohem lepší na tyto otázky odpovědět hned.

Učiňte tak přístupem ke své stížnosti prostřednictvím tohoto odkazu 👈👈

Přeji hodně štěstí při řešení reklamace.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Ahoj Radko

Ano, můj účet je plně ověřen

Ano, úspěšně jsem se stáhl z tohoto kasina a mnohokrát

Ne, nikdy neshromažďuji své výhry s bonusem. Nikdy jsem nepoužil žádný bonus

Na jejich webu vždy dostanu zprávu o nějakých technických problémech

Poslední zpráva byla před 2 dny se stejným textem jako vždy

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Tento e-mail od Bet1000 (před 5 minutami):


Ahoj.


děkujeme, že jste se ozvali.


Náš tým vás bude informovat, jakmile budou žádosti o platbu dokončeny.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Radko

Ano, můj účet je plně ověřen

Ano, úspěšně jsem se stáhl z tohoto kasina a mnohokrát

Ne, nikdy neshromažďuji své výhry s bonusem. Nikdy jsem nepoužil žádný bonus

Na jejich webu vždy dostanu zprávu o nějakých technických problémech

Poslední zpráva byla před 2 dny se stejným textem jako vždy

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den a děkujeme!

Jak jsem řekl, je potřeba tyto informace zaslat do reklamace; Kristina to musí vědět , ne já 🙂.

Zkopírujte a vložte svou odpověď na vaši otevřenou stížnost; klikněte nebo klepněte na tento zelený odkaz 👈👈

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Tento e-mail od Bet1000 (před 5 minutami):


Ahoj.


děkujeme, že jste se ozvali.


Náš tým vás bude informovat, jakmile budou žádosti o platbu dokončeny.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Bez povzdechu nad technickými problémy, řekl bych. Možná to kasino mezitím vyřešilo!

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Ahoj

Jaká je vaše pomoc, protože zatím nevidím žádné výsledky. Bet1000 Casino stále nevyplatilo mé peníze a je to 23 dní, co jsem si vybral své výhry

Automaticky přeloženo:
leszko66
před 10 měsíci

Ahoj

Moc nerozumím tomu, jak mi chcete pomoci získat zpět mé peníze z výběru mých výher 9 000 PLN z kasina Bet1000? Naprosto ignorují mé emaily a na platbu čekám 28 dní a ztrácím veškerou naději. Ani jste nezveřejnili moji recenzi Bet1000 Casino, abyste varovali potenciální oběť. Myslím, že jediným řešením bude informovat Interpol o jejich trestné činnosti

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj

Jaká je vaše pomoc, protože zatím nevidím žádné výsledky. Bet1000 Casino stále nevyplatilo mé peníze a je to 23 dní, co jsem si vybral své výhry

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj,

Upřímně, tvůj příspěvek mi nedává smysl. Na jedné straně jste řekli, že to bylo 23 dní, na druhé straně jste také řekli „od té doby, co jste vybrali své výhry"

Kromě toho velmi laskavě žádám, abyste přestali opakovat stejnou zprávu ve stížnosti "Nechápu, jak mi chcete pomoci získat zpět mé peníze z výběru mých výher 9 000 PLN z kasina Bet1000?"

Věnujte prosím pozornost tomuto prohlášení:

"Vzhledem ke zvýšenému objemu stížností v tomto ročním období vás prosíme o trpělivost při čekání na naše odpovědi. Naším cílem je zveřejnit každou stížnost do 48 hodin od odeslání, ale vyhrazujeme si až 7 dní na odpověď na případné následné komentáře. mějte prosím na paměti, že může trvat o něco déle, než bude vaše stížnost přidělena řešiteli, protože v současné době zpracováváme více než 900 stížností.

Velmi si vážíme vašeho pochopení. Přejeme vám šťastný, úspěšný a zdravý nový rok 2024 a my se vám co nejdříve ozveme."

Takže pro jednou sledujte časovač:

file

Mezitím si můžete přečíst tuto příručku zaměřenou na proces stížnosti; Vsadím se, že to potřebuješ:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Kristino

Právě jsem obdržel e-mail z kasina Bet1000. Jak jsem očekával, jsou to podvodníci a zloději. Nikdy nedostanu své peníze zpět:


"Ahoj Leszek,

S lítostí vám oznamujeme, že bet1000 je uzavřena. Nové registrace a podávání sázek již není možné. Všechny zbývající zůstatky a čekající výběry budou brzy zpracovány. Omlouváme se za nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.

S pozdravem"

Automaticky přeloženo:
leszko66
před 10 měsíci

Náš tým udělá maximum, aby vám pomohl, takže ještě není nic ztraceno.

Budete však muset být trpěliví a doufejme, že se tato situace s kasinem vyřeší.

Budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
leszko66
před 10 měsíci

Kristina tu není.

Upřímně řečeno, toto je fórum, ne vaše vlákno stížností.

Pokud mohu předpokládat, a na základě "klaunské show", kterou jste zahájili ve stížnosti , by bylo nejlepší nechat to v klidu. Aktualizujte stížnost o tyto informace a dbejte na svůj tón. 🙏

Jinak to samozřejmě bude mít následky.

Je to jen laskavé varování. Zbytek je na tobě.

Neohrožujte šanci dosáhnout férového rozuzlení, řekl bych, že to za to nestojí.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Bet1000 potvrdil můj výběr před 2 týdny a asi před týdnem jsem obdržel e-mailovou zprávu, že můj výběr je nyní zpracován. Stále jsem nic nedostal. Má někdo podobnou situaci a problém? Každopádně na tu platbu čekám měsíce.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
juusohamalaine
před 10 měsíci

Ahoj

Mám podobnou situaci. Napsali mi, že můj výběr byl přijat, ale platbu neprovedli. V dalším e-mailu mi přišla informace, že mají nějaké technické problémy a ještě nezaplatili. Čekám už přes 30 dní. Myslím, že své peníze už nikdy nedostaneme a nikdo nám je nepomůže získat zpět

Automaticky přeloženo:
leszko66
před 10 měsíci

Obdrželi jste e-mailové zprávy o odstoupení od smlouvy z této adresy? wlcpayouts@softgamings.com

Automaticky přeloženo:
juusohamalaine
před 10 měsíci

Ne. Všechny e-maily mám od: support@bet1000support.com

Automaticky přeloženo:
leszko66
před 10 měsíci

certria@gaminglicences.com / complaints@gaminglicences.com


Pošlete e-mail na tyto dvě e-mailové adresy a popište celou situaci. Toto je orgán, který vydal licence pro Bet1000 Casino. Už mi pomáhají

Automaticky přeloženo:
juusohamalaine
před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
1...4 5 67
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky