před 4 měsíci
Samozřejmě ještě jednou díky, možná si na tuto metodu ještě vzpomenu. 😀
Of course, thanks again, I might even remember this method. 😀
0
Samozřejmě ještě jednou díky, možná si na tuto metodu ještě vzpomenu. 😀
Of course, thanks again, I might even remember this method. 😀
také vám vyčítali nedostatek zabezpečení?
did they blame you for lack of security too?
Ano, potvrdili, že můj účet byl hacknut, ale nevrací peníze a říkají, že je to vaše vlastní chyba, ale myslím, že se ukradli, protože mnoha hráčům na bcgame se to stalo v jiných kasinech, jako nevím, jestli můžu říct jméno st ... nikdy by se to nestalo nikdy
Yes they confirmed that my account get hacked but they dont give money back and say its youre own fault but i think that they stole themselve because to a lot of player on bcgame this happen on other casinos like i dont know if i can say name st... never would happen never
stalo se mi to samé. řekli, že jsem hrál tuto hru bs, ale když se ji snažím vysledovat, nemá žádný záznam
same thing happened to me. they said i played this bs game but when i try to trace it it has no record
Aha, moc se omlouvám, zkoušel jsi také kontaktovat úřad, jak mi Michal doporučil nebo ne? Jsou to velmi těžké případy a přijde mi dost zvláštní, že se to nestalo jen jednomu hráči. Většinou jsou takové situace vzácné, ale když se ozve několik hráčů se stejným problémem, je to docela zvláštní.
Tak dej vědět, jestli jsi to zkusil a napsal licenci.
Oh, I'm very sorry, did you also try to contact the authority as recommended by Michal or not? These are very difficult cases and it seems quite strange to me that it didn't happen to just one player. Most of the time, such situations are rare, but when several players with the same issue come forward, it's quite special.
So let me know if you tried it and wrote the license.
Ano, nedostávám od nich odpověď bcgame potvrdila, že můj účet byl hacknut, ale říkají, že je to vaše vlastní chyba, nerozumím tomu, můžete jen říct, že tomuto kasinu nevěříte
Yes i dont get answet from them bcgame confirmed that my account get hacked but they say its youre own fault i dont undesrstand it u can only tell dont trust this casino
Jak jsem řekl, jsou to pro nás těžko hodnotitelné případy. Nesetkáváme se s tím často, ale rozhodně bych nečekal, že nad tím kasino jen mávne rukou. Samozřejmě, že pokud vás někdo hackne, moc se s tím dělat nedá, ale jak jsem řekl, je to vzácný případ a vidím, že se to stalo řadě hráčů zde.
Ale taky mě mrzí, že tě taky licenční úřad neodepsal. Někdy by se hodilo vyšetřování, nebo nějaká rada od kasina, jak ochránit svůj účet.
Zde však asi nejlépe uděláte, když nebudete hrát, jak říkáte.
As I said, these are difficult cases for us to evaluate. We don't come across it often but I certainly wouldn't expect the casino to just wave their hand over it. Of course, if you get hacked there's not much they can do about it, but as I said, it's a rare case and I see it's happened to a number of players here.
But I'm also sorry that the licensing authority hasn't written you off either. Sometimes an investigation would be useful, or some advice from the casino on how to protect your account.
However, the best thing to do here is probably not to play as you say.
Ano, je to tak, je lepší zde nehrát miluji tě casino.guru jste jediné fórum, ve kterém se snažíte pomoci hráči, aby nebyl jako někdo jiný, odmítají vše, co je negativní na kasino na jiných krypto kasinech, jako je sázka... tohle se nikdy nestane a chat nevidím nikoho, kdo by byl hacknutý, bc nemá tolik sázek v hráčské linii, ale když se tam podívám, chatuji téměř každý, kdo byl jednou hacknut, což je šílené a nepomáhají hráči, stahují se na nové krypto adresy bez ověření ověřovacího e-mailu nebo něco a nechali přihlášení z nových zařízení z jiných zemí bez problému sry musím říct, ale myslím, že bcgame ukradne peníze z účtů
Yes thats right its better to not play here i love you casino.guru youre the only forum with one other to try to help player not like some other they reject everythink negative on casino on other krypto casinos like stake... this never happen and chat i see no one that is hacked bc have not so much player line stake but when i look there chat almost every one got hacked one time that is crazy and they dont help the player they withdraw to new krypto adresses with no verify email verify or something and they let login from new devices from other countries without a problem sry i must say that but i think bcgame steal the money from the accounts
Rádi bychom s takovými případy mohli pomoci, ale jak jsem řekl, je velmi těžké zjistit, kde je 100% pravda.
Pokud však svůj názor uvedete normálně a bez porušení pravidel, nemáme důvod vaši recenzi nebo příspěvek odmítat. Myslím, že v každém kasinu mají lidé dobré i špatné zkušenosti a pokud to dokážete vyjádřit jako člověk, může to být užitečné pro každého. Mrzí mě, když k takovým situacím dochází a ještě víc, když se s tím už nedá nic dělat. Nejlépe uděláte, když se vyhnete kasinům, kde máte tyto zkušenosti, a hrajte v těch, kde jste měli nejmenší problémy, nebo nehrajte vůbec. 🤷♂️🙂
We would like to be able to help with such cases, but as I said it is very difficult to find out where 100% of the truth is.
However, if you state your opinion normally and without breaking the rules, we have no reason to reject your review or post. I think that in every casino people have both good and bad experiences and if you can express it like a human being, it can be useful for everyone. I'm sorry when situations like this arise and even more so when there is nothing more that can be done about it. The best thing to do is to avoid casinos where you have this experience and play in the ones where you have had the least problems, or not play at all. 🤷♂️🙂
Říkám pravdu a potvrdili, že můj účet byl hacknut, ale pokud nevrátí peníze, nemůžeme s tím nic udělat a licencovat cuarcao, tam nedostanete pomoc, každý to ví 🙁
I say the truth and they confirmed that my account get hacked but if they dont give money back we can not do anything about it and licence cuarcao you dont get help there everyone knows that 🙁
No, v tomto konkrétním případě musím asi souhlasit. Nevím, co by se ještě dalo dělat, a pokud vám licenční úřad neodepíše a nebude to ignorovat, tak asi není co dělat.
Well, I guess I have to agree in this particular case. I don't know what else could be done, and if the licensing authority won't write you back and ignore it, then I guess there's nothing more to do.
Měli by na blacklist bc.game, aby už nikdo nepřišel o své peníze. Podání stížnosti zde ztrácí smysl. Není to tak, že bychom dostávali peníze zpět nebo tak něco.
They should blacklist bc.game so no more people lose their money. Submitting complaint here becomes meaningless.its not like we’re getting the money back or anything.
No, pokud se kasino nesnaží vzniklé situace řešit, nemůžeme je nutit, ale stížnosti jsou určitě alespoň k něčemu dobré. Pokud se kasino nesnaží nic vyřešit a skončí nevyřešeno, dostane černé body a bude mít nižší index bezpečnosti s každou nevyřešenou stížností. To hráče asi odžene a nebudou tady hrát, když uvidí, že je to málo. Takže i když hráči své peníze nedostanou, alespoň se vyplatí podat stížnost. 🤷♂️
Well, if the casino doesn't try to solve the situations that arise, we can't force them, but complaints are certainly good for at least something. If the casino doesn't try to resolve anything and ends up unresolved, they get black points and will have a lower saftey index with each unresolved complaint. That will probably drive players away and they won't play here if they see that it is low. So even if the players don't get their money, at least it's worth it to file a complaint. 🤷♂️
ale moje stížnost skončí jako zamítnutá, ale nevyřešená, nedostanou černé body
but my complaint end up as rejected dont as unresolved do they dont get black points
Ano, je to tak, protože pokud to dopadne jako u vás, nebudou uděleny žádné černé body. Proto si myslím, že ani náš tým tyto případy nemá rád, protože někdy je těžké vše hodnotit.
Je mi to moc líto, ale pokud je v takových situacích více hráčů, věřím, že se to bude mnohem více řešit a možná bude nějaké varování i na našich stránkách. 😥
Yes that's right , because if it ends up like yours it means no black points are awarded. That's why I don't think our team likes these cases either, because sometimes it's hard to evaluate everything.
I'm very sorry, but if more players are in such situations, I believe that it will be handled a lot more and maybe there will be some warning on our site as well. 😥
Bc hra je podvod Vyhrál jsem los v loterii 3500 bcd a poté se mi nepodařilo ověřit účet a řekli mi, že nemůžete ověřit Ur účet, toto je naše konečné rozhodnutí ověřovacího týmu totální podvod, když vyhrajeme, ztrácíme peníze, zablokují naše peníze
Bc game is fraud I win 3500 bcd lottery ticket and after that failed my verification and told me you can not verify Ur account this is our final decision from verification team totally fraud we are losing our money when we win they block our money
Zaměříme se prosím na to, proč jste neprošli ověřením? Jsem si docela jistý, že kasino to muselo vysvětlit; proto by bylo skvělé přidat i tuto informaci.
Také bych řekl, že byste měli vzít v úvahu, že když "vyhráváte", není důvod zahajovat ověřování. Tento nevyhnutelný postup je obvykle spuštěn žádostí o vklad. Mnoho hráčů tak raději ověřuje své účty ihned po registraci.
Přesto jsme tu pro další podrobnosti.
Shall we focus on why you failed to pass the verification, please? I'm quite sure the casino must have explained; hence, it would be great to add this information too.
I would also say you should take into account, that when "you're winning" there is no reason to start the verification. This unvoidable procedure is usually triggered by the deposit request. Thus, many players prefer to verify their accounts immediately upon registration.
Still, we're here for more details.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.