Dobrý den, máte také problém v tomto kasinu a chcete tam uzavřít svůj účet? Nebo máš na mysli něco jiného ? Řekněte mi víc, abych měl lepší přehled.
Hello, do you also have a problem in this casino and want to close your account there ? Or do you have something else in mind ? Tell me more so that I have a better overview.
Hmm, takže můžete vybrat normálně bez problémů nebo jste žádný výběr nepodali? Proč jste tento proces nemohli ověřit nebo jste neprošli úspěšně? Hraješ tu teď nebo ne?
Hmm, so you can withdraw normally without any problems or you did not submit any withdrawal ? Why couldn't you verify or didn't you go through this process successfully ? Do you play here now or not ?
Nízká kvalita webových stránek. Vybírejte peníze na adresu, které nepoužijte pro vklad a dejte všechny chyby na uživatele. Věřte mi, že tato webová stránka je jednou z nejlepších světových podvodných webových stránek všech dob.
Low quality website. Withdrawn the money to address that not use for deposit and put all the mistakes to user. Trust me this website is top 1 global scamming websites of all time.
Vidím, že kasino stojí za tím, že jste provedli výběr. Takže nechme náš tým, aby to prošetřil, protože je to obvinění proti obvinění a nechci předbíhat, jak to všechno skončí.
Každopádně doufám, že se to vyřeší co nejrychleji.
I can see that the casino stands behind the fact that you made a withdrawal. So let's let our team investigate because it's an allegation against an allegation and I don't want to get ahead of myself on how this is all going to end.
Anyway, I hope this gets cleared up as quickly as possible.
Ahoj, myslím, že nejlepší by bylo zeptat se v kasinu. Pokud je to už dlouho, možná to byla trvalá změna a možná tuto metodu odstranili. Vyzkoušejte to a dejte nám vědět, co jste zjistili.
Co se týče odstoupení od smlouvy, máte nějakou alternativu? Jak dlouho se snažíte stáhnout?
Hi, I think your best bet would be to ask at the casino. If it's been a long time maybe it was a permanent change and maybe they removed this method. Give it a try and let us know what you find out.
As for the withdrawal, do you have any alternative ? How long have you been trying to withdraw ?
Oh, to bylo docela rychlé. Pak si asi budete muset najít jiné kasino.
Každopádně způsob platby, který jste zmínil, používáte často jinde? 🤔
Oh, that was pretty quick. Guess you'll have to find another casino then.
Anyway, the payment method you mentioned, do you use it often elsewhere ? 🤔
Vegawallet je japonského původu
takže v Evropě nebo Americe se používá jen zřídka
Vegawallet is of Japan origin
so it’s rarely used in europe or America
Zdálo se, že jsem to taky nevěděl a musel jsem to googlit, takže díky za informace. Také se s tím v kasinech často nesetkáte?
I didn't seem to know it either and had to google it, so thanks for the information. You don't come across it often in casinos either ?
Vidím, že je často k dispozici v kasinech, která se zaměřují výhradně na japonské zákazníky
ale ne na těchto, protože neexistuje žádná jazyková možnost japonštiny
i see it often available on casinos that exclusively focus on Japanese customers
but not on these like there’s no language option of Japanese
Samozřejmě ještě jednou díky, možná si na tuto metodu ještě vzpomenu. 😀
Of course, thanks again, I might even remember this method. 😀
také vám vyčítali nedostatek zabezpečení?
did they blame you for lack of security too?
Ano, potvrdili, že můj účet byl hacknut, ale nevrací peníze a říkají, že je to vaše vlastní chyba, ale myslím, že se ukradli, protože mnoha hráčům na bcgame se to stalo v jiných kasinech, jako nevím, jestli můžu říct jméno st ... nikdy by se to nestalo nikdy
Yes they confirmed that my account get hacked but they dont give money back and say its youre own fault but i think that they stole themselve because to a lot of player on bcgame this happen on other casinos like i dont know if i can say name st... never would happen never
stalo se mi to samé. řekli, že jsem hrál tuto hru bs, ale když se ji snažím vysledovat, nemá žádný záznam
same thing happened to me. they said i played this bs game but when i try to trace it it has no record
Aha, moc se omlouvám, zkoušel jsi také kontaktovat úřad, jak mi Michal doporučil nebo ne? Jsou to velmi těžké případy a přijde mi dost zvláštní, že se to nestalo jen jednomu hráči. Většinou jsou takové situace vzácné, ale když se ozve několik hráčů se stejným problémem, je to docela zvláštní.
Tak dej vědět, jestli jsi to zkusil a napsal licenci.
Oh, I'm very sorry, did you also try to contact the authority as recommended by Michal or not? These are very difficult cases and it seems quite strange to me that it didn't happen to just one player. Most of the time, such situations are rare, but when several players with the same issue come forward, it's quite special.
So let me know if you tried it and wrote the license.
Ano, nedostávám od nich odpověď bcgame potvrdila, že můj účet byl hacknut, ale říkají, že je to vaše vlastní chyba, nerozumím tomu, můžete jen říct, že tomuto kasinu nevěříte
Yes i dont get answet from them bcgame confirmed that my account get hacked but they say its youre own fault i dont undesrstand it u can only tell dont trust this casino
Jak jsem řekl, jsou to pro nás těžko hodnotitelné případy. Nesetkáváme se s tím často, ale rozhodně bych nečekal, že nad tím kasino jen mávne rukou. Samozřejmě, že pokud vás někdo hackne, moc se s tím dělat nedá, ale jak jsem řekl, je to vzácný případ a vidím, že se to stalo řadě hráčů zde.
Ale taky mě mrzí, že tě taky licenční úřad neodepsal. Někdy by se hodilo vyšetřování, nebo nějaká rada od kasina, jak ochránit svůj účet.
Zde však asi nejlépe uděláte, když nebudete hrát, jak říkáte.
As I said, these are difficult cases for us to evaluate. We don't come across it often but I certainly wouldn't expect the casino to just wave their hand over it. Of course, if you get hacked there's not much they can do about it, but as I said, it's a rare case and I see it's happened to a number of players here.
But I'm also sorry that the licensing authority hasn't written you off either. Sometimes an investigation would be useful, or some advice from the casino on how to protect your account.
However, the best thing to do here is probably not to play as you say.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.