FórumKasinaAmunRa Casino - všeobecná diskuze

AmunRa Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 3 roky od markusfuerst91
|
12064 zobrazení 79 odpovědí |
|
1...3 4
před 4 měsíci

Ahoj když sem najel na link,pro podaní stižnosti na kasino amunra

Stalo semi že nešlo psát u kolonky kde sem chtěl popsat mou situaci,při psani se hned začali stracet pismena tak nevim co se děje.mužete pomoc proc se to děje.

před 4 měsíci

Ahoj u odkazu na lin pro psani stížnosti se slova hned mažou takže nemužu popsat mou situaci.

Nevim proč to nejde

Mate stim někdo nějaké zkušenosti.

Paja1000
před 4 měsíci

No v tomto případě bych doporučil zkusit smazat cookies, případně jiné zařízení a prohlížeč. Pokud by problém přetrvával, určitě se ozvěte a pokusíme se zjistit, co se děje.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, byl jsem vyhozen z kasina amunra, protože dotazem v živém chatu, kdy byl můj výběr prohlášen za závislého na hazardních hrách, mi v tomto případě řekli, že bych o své výhry přišel a vyhodili mě. Nyní říkám, že jsem uhrál celý svůj plat, ve kterém jsem doufal ve výhru 500 €, kterou jsem získal ze svých vlastních peněz a ne s bonusy. Co mohu udělat, abych získal svůj výběr zpět? čekám na tvou pomoc.

Automaticky přeloženo:
masciaripietro71
před 3 měsíci

Hej, chápu to správně, že ti vzali všechny peníze za to, že jsi byl závislý na hazardu? Myslím, že to od kasina nevypadá jako férový krok.

Pokud je tomu tak, neváhal bych ihned podat stížnost, kde se náš tým pokusí prošetřit a pomoci vám.

Odkaz najdete zde . ⬅️

Jste v ?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj. Také jsem měl problémy s tímto kasinem, jakmile jsem požádal o výběr. Nemohu tento problém vyřešit 5 měsíců. od dubna 2024. Nyní jsem podal stížnost zde na stránce, ale stále jsem nedostal odpověď od kasina. Doufám, že svůj problém nějak vyřeším.

Automaticky přeloženo:
yevhen100100
před 2 měsíci

Vidím, že kasino bohužel až dosud nebylo ochotno spolupracovat s vaší stížností . Je škoda, když se kasino ani nepokusí vysvětlit situaci a náš tým není schopen pokročit.

Můžu se ale zeptat, v čem přesně je problém? Proč od vás potřebují doklad o povolení k pobytu?🤔

Jen se snažím lépe porozumět situaci, víš.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Také nechápu, proč tento dokument potřebují. Poskytl jsem kasinu mnoho dalších dokumentů, jako je pas, zahraniční pas, řidičský průkaz, výpis z účtu, účty za energie. Kazhino prostě nechce vyplácet peníze a neustále přichází s novými požadavky. Zároveň částka, kterou jsem vyhrál z kasina, je 96 eur.

Automaticky přeloženo:
yevhen100100
před 2 měsíci

Vsadím se, že Romi zajímalo, zda vám kasino vysvětlilo účel. Opravdu?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ne, nevysvětlili situaci. Je to opravdu špatná situace, když kasino žádá o dokument, který nemůže poskytnout, aby se vyhnulo výplatě. Pravděpodobně se tímto způsobem snaží vyhnout svým závazkům.

Automaticky přeloženo:
yevhen100100
před 2 měsíci

Jak nyní vidím, kasino odpovědělo ve vašem vláknu stížnosti , ale stále neodpovědělo, proč tento dokument potřebuje, pokud jej již nemůžete získat, z důvodu, že to nepotřebujete.🤷‍ ♀️

Na to, jak se tato situace vyvine, si bohužel musíme ještě chvíli počkat.

Určitě budu držet palce, aby se to co nejrychleji vyřešilo.🤞

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Pokoušel jsem se o výběr z kasina "AmunRa" několik dní a stále to říká "nevyřízeno"... Zkoušel jsem znovu a znovu výběr zrušit a zkusit to znovu. Další věc je, že chci vybrat na Mastercard, ale když ji vyberu, je vedle částky napsáno Visa. Uvědomuji si, že to nepůjde a proto sem píšu, jestli mi někdo nepomůže. Mám screenshoty a e-maily všeho možného.

Automaticky přeloženo:
Paul.Ortner
před týdnem

Ahoj, v první řadě bych řekl, že není nejlepší rušit výběry pořád, protože to prodlužuje dobu, po kterou byste měli peníze dostat.

Kdy jste však naposledy provedli výběr? Vybíráte stejnou metodou, kterou jste použili pro vklad? Zeptali jste se kasina, proč váš výběr stále čeká na vyřízení a jak dlouho čekáte? Někdy musíte být trochu trpěliví, dokud není výběr schválen, pokud byl například první nebo pokud kasino požaduje nějaké dokumenty pro ověření. Nic z toho nebylo nutné?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Čekal jsem přibližně 7/8 pracovních dnů a od podpory živého chatu jsem nedostal žádné odpovědi ohledně odeslání jakýchkoli dokumentů nebo jakýchkoli jiných pokynů – říká se pouze „čeká". Je to moje první transakce, takže mě překvapuje, že ještě nepožádali o žádné dokumenty. Ohledně systému vkladu/výběru: používám stejnou kartu, ale když kliknu na výběr přes Mastercard, vždy je u částky výběru uvedeno Visa...? Děkuji za odpověď, počkám a pak se ozvu 👌🏽

Automaticky přeloženo:
Paul.Ortner
před týdnem

Děkuji za odpověď, je mi jasné, že kasino s Vámi zatím nekomunikuje, což by mi také nebylo příjemné. Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení všeho, co je nutné k výběru, a pokud vás budou ignorovat a do té doby nebudete mít peníze, pak bychom se vám pokusili pomoci, kdybyste u nás otevřeli stížnost. Ale v žádném případě nerušte výběr, který máte nyní, protože čas, který jsem zmínil, se počítá od okamžiku, kdy to uděláte. Pokud jste neslyšeli nic nového a stále to vidíte jako nevyřízené a kasino neodpovědělo, neváhejte se znovu ozvat. Pokud nepotřebujete dokumenty a nemusíte absolvovat ověřovací proces, je to v pořádku, kasina to ne vždy dělají při prvním výběru a můžete procesem projít později.

Také bych doporučil nehazardovat se svými penězi a počkat, až se vše vyřeší.

Myslíš, že to zvládneš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 dny

Děkuji mnohokrát. Zatím jsem nic neobdržel, ale dokumenty stejně předložím.

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Děkuji, stránka sama od sebe zrušila můj výběr ze 14. 11. a stále nedostávám žádné odpovědi... dokumenty stále nejsou vyžadovány. filefile

Automaticky přeloženo:
Paul.Ortner
před 4 dny

V tom případě bych už přemýšlel o podání stížnosti, protože mi nepřijde úplně normální, že by ti nedali žádnou odpověď. Nepotřebuji dokumenty, takže z vaší strany je to také v pořádku. Nevím proč to tak je a bylo by nejlepší to zjistit v kasinu. Pokud se v následujících dnech nic nestane, dejte mi vědět a pokusíme se vám pomoci. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 dny

Díky, podám reklamaci a pokud se ozvou, dám vědět 🙂 Díky za pomoc

Automaticky přeloženo:
Paul.Ortner
před 2 dny

Nemáš zač, budu držet palce, ať se vše nakonec vyřeší.🤞

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky