Děkuji za odpověď, je mi jasné, že kasino s Vámi zatím nekomunikuje, což by mi také nebylo příjemné. Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení všeho, co je nutné k výběru, a pokud vás budou ignorovat a do té doby nebudete mít peníze, pak bychom se vám pokusili pomoci, kdybyste u nás otevřeli stížnost. Ale v žádném případě nerušte výběr, který máte nyní, protože čas, který jsem zmínil, se počítá od okamžiku, kdy to uděláte. Pokud jste neslyšeli nic nového a stále to vidíte jako nevyřízené a kasino neodpovědělo, neváhejte se znovu ozvat. Pokud nepotřebujete dokumenty a nemusíte absolvovat ověřovací proces, je to v pořádku, kasina to ne vždy dělají při prvním výběru a můžete procesem projít později.
Také bych doporučil nehazardovat se svými penězi a počkat, až se vše vyřeší.
Myslíš, že to zvládneš?
Thank you for your reply, it is clear to me that the casino is not communicating with you yet, which would not be pleasant for me either. We give casinos 14 days to sort out everything that is necessary to withdraw and if they ignore you and you don't have the money by then, then we would try to help you if you opened a complaint with us. But by all means don't cancel the withdrawal you have now because the time I mentioned is counted from the time you make it. If you haven't heard anything new and still see it as pending and the casino hasn't responded, feel free to get in touch again. If you don't need the documents and you don't have to go through the verification process, that's fine, casinos don't always do it the first time you make a withdrawal and you can go through the process later.
I would also recommend not to gamble with your money and wait until everything is sorted out.
Think you can handle it?
Automaticky přeloženo: