FórumKasinaAmunRa Casino - všeobecná diskuze

AmunRa Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 3 roky od markusfuerst91
|
11699 zobrazení 73 odpovědí |
|
1...3 4
Přidat příspěvek
před 4 měsíci

Ahoj když sem najel na link,pro podaní stižnosti na kasino amunra

Stalo semi že nešlo psát u kolonky kde sem chtěl popsat mou situaci,při psani se hned začali stracet pismena tak nevim co se děje.mužete pomoc proc se to děje.

před 4 měsíci

Ahoj u odkazu na lin pro psani stížnosti se slova hned mažou takže nemužu popsat mou situaci.

Nevim proč to nejde

Mate stim někdo nějaké zkušenosti.

Paja1000
před 4 měsíci

No v tomto případě bych doporučil zkusit smazat cookies, případně jiné zařízení a prohlížeč. Pokud by problém přetrvával, určitě se ozvěte a pokusíme se zjistit, co se děje.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, byl jsem vyhozen z kasina amunra, protože dotazem v živém chatu, kdy byl můj výběr prohlášen za závislého na hazardních hrách, mi v tomto případě řekli, že bych o své výhry přišel a vyhodili mě. Nyní říkám, že jsem uhrál celý svůj plat, ve kterém jsem doufal ve výhru 500 €, kterou jsem získal ze svých vlastních peněz a ne s bonusy. Co mohu udělat, abych získal svůj výběr zpět? čekám na tvou pomoc.

Automaticky přeloženo:
masciaripietro71
před 3 měsíci

Hej, chápu to správně, že ti vzali všechny peníze za to, že jsi byl závislý na hazardu? Myslím, že to od kasina nevypadá jako férový krok.

Pokud je tomu tak, neváhal bych ihned podat stížnost, kde se náš tým pokusí prošetřit a pomoci vám.

Odkaz najdete zde . ⬅️

Jste v ?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj. Také jsem měl problémy s tímto kasinem, jakmile jsem požádal o výběr. Nemohu tento problém vyřešit 5 měsíců. od dubna 2024. Nyní jsem podal stížnost zde na stránce, ale stále jsem nedostal odpověď od kasina. Doufám, že svůj problém nějak vyřeším.

Automaticky přeloženo:
yevhen100100
před 2 měsíci

Vidím, že kasino bohužel až dosud nebylo ochotno spolupracovat s vaší stížností . Je škoda, když se kasino ani nepokusí vysvětlit situaci a náš tým není schopen pokročit.

Můžu se ale zeptat, v čem přesně je problém? Proč od vás potřebují doklad o povolení k pobytu?🤔

Jen se snažím lépe porozumět situaci, víš.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Také nechápu, proč tento dokument potřebují. Poskytl jsem kasinu mnoho dalších dokumentů, jako je pas, zahraniční pas, řidičský průkaz, výpis z účtu, účty za energie. Kazhino prostě nechce vyplácet peníze a neustále přichází s novými požadavky. Zároveň částka, kterou jsem vyhrál z kasina, je 96 eur.

Automaticky přeloženo:
yevhen100100
před 2 měsíci

Vsadím se, že Romi zajímalo, zda vám kasino vysvětlilo účel. Opravdu?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ne, nevysvětlili situaci. Je to opravdu špatná situace, když kasino žádá o dokument, který nemůže poskytnout, aby se vyhnulo výplatě. Pravděpodobně se tímto způsobem snaží vyhnout svým závazkům.

Automaticky přeloženo:
yevhen100100
před měsícem

Jak nyní vidím, kasino odpovědělo ve vašem vláknu stížnosti , ale stále neodpovědělo, proč tento dokument potřebuje, pokud jej již nemůžete získat, z důvodu, že to nepotřebujete.🤷‍ ♀️

Na to, jak se tato situace vyvine, si bohužel musíme ještě chvíli počkat.

Určitě budu držet palce, aby se to co nejrychleji vyřešilo.🤞

Automaticky přeloženo:
před 10 hodinami

Pokoušel jsem se o výběr z kasina "AmunRa" několik dní a stále to říká "nevyřízeno"... Zkoušel jsem znovu a znovu výběr zrušit a zkusit to znovu. Další věc je, že chci vybrat na Mastercard, ale když ji vyberu, je vedle částky napsáno Visa. Uvědomuji si, že to nepůjde a proto sem píšu, jestli mi někdo nepomůže. Mám screenshoty a e-maily všeho možného.

Automaticky přeloženo:
Paul.Ortner
před 10 hodinami

Ahoj, v první řadě bych řekl, že není nejlepší rušit výběry pořád, protože to prodlužuje dobu, po kterou byste měli peníze dostat.

Kdy jste však naposledy provedli výběr? Vybíráte stejnou metodou, kterou jste použili pro vklad? Zeptali jste se kasina, proč váš výběr stále čeká na vyřízení a jak dlouho čekáte? Někdy musíte být trochu trpěliví, dokud není výběr schválen, pokud byl například první nebo pokud kasino požaduje nějaké dokumenty pro ověření. Nic z toho nebylo nutné?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 9 hodinami

Čekal jsem přibližně 7/8 pracovních dnů a od podpory živého chatu jsem nedostal žádné odpovědi ohledně odeslání jakýchkoli dokumentů nebo jakýchkoli jiných pokynů – říká se pouze „čeká". Je to moje první transakce, takže mě překvapuje, že ještě nepožádali o žádné dokumenty. Ohledně systému vkladu/výběru: používám stejnou kartu, ale když kliknu na výběr přes Mastercard, vždy je u částky výběru uvedeno Visa...? Děkuji za odpověď, počkám a pak se ozvu 👌🏽

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky