Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaAmunRa Casino - všeobecná diskuze

AmunRa Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

 od markusfuerst91
|
19 344 zobrazení 96 odpovědí |
|
1...4 5

Ahoj!

Měl bych dostat 25% cashback v live kasinu (každé pondělí dostane každý hráč, který je požádán v chatu/e-mailu), ale "administrátor rozhodl", nemohu v budoucnu získat žádné bonusy! (žádné podrobnosti)

Zavřel jsem svůj účet v tomto kasinu, nezdvořilý


Automaticky přeloženo:
Vartyi

Hmm, stalo se vám ve dvou kasinech přesně to samé? Jsou ze stejné skupiny nebo jak je to možné? V příspěvku, který jsem vám napsal v druhém kasinu, jsem vysvětlil, jak to funguje. Takže takové věci se bohužel občas stávají.

Automaticky přeloženo:

Ahoj Jaro!

Ano:

Rtbet, Myempire (uzavřený můj účet), Slotpalace (uzavřený můj účet), Amunra (uzavřený můj účet), Posido (tam jsem VIP a snažím se promluvit se svým VIP účtem, jaký je problém)

Existuje podobná platforma... a připojená k mému FunId (Moje FunId je také ověřeno)

No, ale mám podobné platformy, kde mohu použít jakékoli bonusy, ale teď jsem zklamaný a po tomhle už nebudu nikde hrát!

Nepodváděl jsem, ani jsem se neprovinil, jen jsem ztratil asi 4000 EUR za 3 měsíce!

Vím, mohou se rozhodnout bez jakéhokoli vysvětlování, ale... víte, trochu zajímavé!

Pozdravy

Gabor

Automaticky přeloženo:
Vartyi

Ano, naprosto tomu rozumím a také bych byl frustrovaný. Pokud bych chtěl využít bonusy a všude mi zakázali přístup, tedy v rámci stejné skupiny, byl bych naštvaný. Vím, že se to může stát, když hráči často berou bonusy a v podstatě se na ně soustředí. Nevím, jaký je váš případ, ale nemusí to být výhradně to, co zmiňuji.

Každopádně pokud chceš využívat bonusy tak to bude muset být asi jinde.😥

Automaticky přeloženo:

Kasino nereaguje a já nevím, jak se na stránku dostat, protože živá podpora nefunguje... co jiného mohu dělat?


Automaticky přeloženo:
Paul.Ortner

Ve vašem případě bych se uchýlil k podání stížnosti. Onehdy jsme si psali a nepřijde mi úplně normální, že stále nemáte odpověď.

Můžete jej odeslatzde na tomto odkazu a náš tým se vám pokusí pomoci.

co říkáš?

Automaticky přeloženo:

NEHRAJTE, JE TO PODVOD!

Nejprve jsem uložil svou kartu a poté s matkou se svým souhlasem byly vklady úspěšné s oběma kartami, v době výběru jsem vyhrál 22 000 EUR, které uzavřely můj účet, protože nebylo možné vložit jednu kartu, která neměla nárok PRO MNĚ JE TO VŠECHNO HLÁŠENO VE SMLUVNÍCH PODMÍNKÁCH.

OTÁZKA, KTEROU SE POTOM PÁDÁM, JE PROČ ZA VKLADY KARTY JINÝCH JSOU V POŘÁDKU, ALE V ČASU VÝBĚRU ŽÁDÁTE O ÚČTY? POKUD TOTO NEMŮŽETE POUŽÍT, MUSÍ TO BÝT PRO VKLADY A VÝBĚRY. TAKÉ MI PÍSEJÍ, ŽE MI VRÁTÍ POSLEDNÍ VKLAD 100 EUR, KTERÝ BYL Z KARTY MÉ MATKY, ALE V TOMTO BODU BY MĚLI VRÁTIT KAŽDÝ VKLAD UVEDENÝ Z TÉ KARTY, POKUD JI NEBYLI MOŽNÉ POUŽÍT.

JE TO PODVOD NEHRAJTE TO. NICMÉNĚ POSKYTNU VYHLÁŠENÍ POLICIE!


Automaticky přeloženo:

Opravdu? 😀😀

Použili jste kartu někoho jiného???

No vidíte, stále se říká. Hrajte hloupé hry, vyhrajte hloupé ceny.

Automaticky přeloženo:

OMG toto kasino se zdá být notoricky známé.


Proč na své titulní stránce neuvedete varování o tomto kasinu, že nemusí platit a že je nedůvěryhodné?

Automaticky přeloženo:
Kallenen88

Můžu se zeptat, jestli jste tam měli nějaké problémy?

Automaticky přeloženo:

Ahoj Jaro!

Ano:

Rtbet, Myempire (uzavřený můj účet), Slotpalace (uzavřený můj účet), Amunra (uzavřený můj účet), Posido (tam jsem VIP a snažím se promluvit se svým VIP účtem, jaký je problém)

Existuje podobná platforma... a připojená k mému FunId (Moje FunId je také ověřeno)

No, ale mám podobné platformy, kde mohu použít jakékoli bonusy, ale teď jsem zklamaný a po tomhle už nebudu nikde hrát!

Nepodváděl jsem, ani jsem se neprovinil, jen jsem ztratil asi 4000 EUR za 3 měsíce!

Vím, mohou se rozhodnout bez jakéhokoli vysvětlování, ale... víte, trochu zajímavé!

Pozdravy

Gabor

Automaticky přeloženo:

Stalo se mi přesně to samé. Rozhodnutím správce byly všechny bonusy a úspěchy s body (hodně peněz) staženy ze všech kasin v této skupině (58 kasin). Byl jsem ztracen jako uživatel.

Automaticky přeloženo:
Kallenen88

Dříve to nedělali, ale nyní, když si chcete vybrat peníze, požádají o ověření a ověřit se prakticky není možné. Požádají o transakce z bankovního účtu a několik fotografií. Když vše odešlete, řeknou vám, že to není správné nebo že potřebují čas (stalo se mi to u funbetu), dokud vás to čekání omrzí. Věřte mi, jsou to podvodníci.

Automaticky přeloženo:

Stalo se mi přesně to samé. Rozhodnutím správce byly všechny bonusy a úspěchy s body (hodně peněz) staženy ze všech kasin v této skupině (58 kasin). Byl jsem ztracen jako uživatel.

Automaticky přeloženo:

A nic víc vám k tomu kasino neřeklo? Vím, že se to stává často, ale je to většinou v případech, kdy hráči berou pouze bonusy a vkládají málo. Nevím, jestli to byl váš případ, ale každopádně, pokud vám zbývá dost bodů, je to smutné.

Zkusili jste se zeptat kasina, zda to lze změnit, nebo je to konečné rozhodnutí?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Na email mi neodpovídají a na chatu mi říkají, že o ničem neví, že je to rozhodnutí administrativy.

Automaticky přeloženo:

Když jsem ve Frumzi utratil +10 000 € bez jakýchkoliv výběrů (všech ztrát), jednali se mnou jako s králem, s osobním poradcem. Když jsem měl u Rtbet štěstí a provedl jsem výběry 500 a 800 EUR, šel jsem na VIP úroveň), bylo po všem. Je důležité, aby lidé věděli, že pokud budu mít nějaké zisky, udělají vše pro to, aby mi zabránili dostat zaplaceno nebo se vrátit.

Automaticky přeloženo:
Nightshow

Ano, to slýchám od hráčů nejčastěji, že je to administrativní rozhodnutí. Každopádně se vyskytly případy, kdy hráči řekli, že jej mohou za určitých podmínek odemknout.

Každopádně, kdykoli budete mít problém s výběrem v kasinu, dejte nám vědět a my se vám pokusíme pomoci. Tyto situace, které jste nastínil, stále přetrvávají?

Automaticky přeloženo:

Pokusil jsem se zavřít svůj účet na tomto místě tím, že jej odmítli zavřít. Ano čtete správně.


Tvrdili, že takový profil neexistuje 😀 Když jsem je konfrontoval s obrazovkou ze svého účtu....poslali mi zpět e-mail s obviněním, že mám posedlost hazardem.


Byl jsem jako wtf? Hrál jsem tam jen zřídka, protože je to posrané kasino, doslova jsem jim řekl, podívejte se na můj účet, minulý měsíc jsem provedl pouze DVA 20e vklady. A ONI MĚ OBVIŇUJÍ Z HAZERSKÉ OBSESE A KVŮLI TOMTO ODMÍTNUTÍM UZAVŘIT MŮJ ÚČET!?!?!?.

Nemám slov....nevím, co říct nebo udělat. Nikdy jsem se nesetkal s kasinem, které by odmítlo uzavřít účet.

Automaticky přeloženo:
Kallenen88

Dobrý den, jen detail, pokud vám to nevadí: zdá se, že jde o reakci na Nightshow; pokud ano, použijte prosím tlačítko odpovědět nebo citovat, protože bez něj to není tak zřejmé. Děkuju.


Upřímně, ani já se neřídím logikou kasina; 40€ je podle mého názoru velmi daleko od "posedlosti".

Automaticky přeloženo:
1...4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky