Ahoj.
Je mi líto - udělal jste chybu. 🙁
Ani jedno kasino vám neumožňuje financovat svůj účet pomocí platebních možností někoho jiného - to je přísně zakázáno, a proto je to uvedeno v podmínkách, které byste si měli přečíst jako první.
Žádné kasino nekontroluje vklady v reálném čase, protože toto vše je uvedeno v pravidlech a pravidla nesmíte překračovat.
Vím, že to zní drsně, ale hraní v online kasinu vyžaduje určitou úroveň znalostí.
Všimli jste si, že vytvořením účtu jste nakonec souhlasili se všemi podmínkami, které jste zjevně vůbec nečetli?
Nechci tě tlačit dál, chci, abys to pochopil, tak o tom chvíli přemýšlej, jestli můžeš.
Každá hra má svá pravidla.
Pokud se ale opravdu cítíte podvedeni, podejte stížnost přímo zde:
https://casino.guru/complaints/create
Je to zdarma, nebojte se. Uvidíme, zda existuje způsob, jak to uklidnit.
Možná jste na to?
Hello there.
I'm sorry - you made a mistake. 🙁
Not a single acasino allows you to fund your account with someone elses payment options - this is strictly forbidden and therefore it is stated in the terms and conditions which you should read first.
No casino checks deposits in the real time, because all of this is stated in the rules and you are not allowed to cross the rules.
I know it sounds harsh, but playing in an online casino requires a certain level of knowledges.
Have you noticed that by creating an account you ultimately agreed with all terms you have not obviously read at all?
I don't wan to push you further I want you understand, so think about that for a second if you can.
Every game has a rules.
But if you truly feel scammed, submit a complaint right here:
https://casino.guru/complaints/create
It's free, don't worry. We shall see whether there is a way to calm it down.
Are you up to it, perhaps?
Automaticky přeloženo: