Kasino Royale

před 3 roky od Luckyr
|
6102 zobrazení 13 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 roky

Je tu někdo, kdo se zde zaregistroval?


Píšou, že vám po prvním vkladu zavolají a ověřují vklad osobními údaji.


Moje angličtina není vůbec dobrá.

Má s tím někdo zkušenost?


A jak zde funguje ověřování?

Slyšel jsem, že je to zde velmi obtížné a chtějí nadprůměrné dokumenty.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj,

Mohl byste prosím předat odkaz na kasino? Můžu vás zkontrolovat (prosím klikněte na tlačítko „Odpovědět", když mi osobně odpovíte 😊)

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Její elroyalecasino.com zkusím nodep bonus 40 $ a já jsem ho převalil na nějakých 240 $ maximální výběr je 120 $, takže po roztočení mi hodil $ 120 minimální částka pro výběr je 150 $. Takže musím vložit určitou částku a vsadit tuto částku jednou.


Teď jsem poslal všechny dokumenty, které vyžadují, a teď už nezbývá nic jiného než čekat.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

mohli byste říct, jak to šlo s tímto kasinem vědět, jestli je to vážné nebo možná vám nedovolí vybrat výhru, prosím, abyste tam mohli hrát v budoucnu

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Vážený Luckyr,

Mohli byste podat oficiální stížnost https://casino.guru/complaints ? Budeme vyšetřovat a kontaktovat kasino, abychom zjistili, o jaký problém jde. Děkuji předem.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Petronellu asi nerozumíme.


Napsal jsem jen tehdy, má-li někdo zkušenosti s tímto kasinem.


Zatím se neobjevil žádný problém, jen jsem si přečetl jejich podmínky, kde například požadují vklad.


Včera jsem jim poskytl všechny dokumenty, takže uvidíme, je možné, že podám stížnost, ale zatím není důvod, jen jsem se zeptal, jestli má někdo s tímto kasinem zkušenosti, protože měl dobrou pověst.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Počkám ještě několik hodin, ale poté podám stížnost


Dokumenty jsem odeslal 27/27/20 dnes, 13. 8. 2012 a stále nemám ověřený účet.


Je zřejmé, že to dělají záměrně


Automaticky přeloženo:
Luckyr
před 3 roky

Souhlasím s tím, že 17 dní na zpracování dokumentů je dost času ...

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
před 3 roky

27,7 - 14,8 jeho 18 dní


Nevím, jestli to tu někdo přečetl, ale hodinu po zveřejnění je můj účet konečně plně ověřen.


Nyní jsem konečně odemkl platbu. Požádal jsem tedy o platbu, takže doufejme, že všechno bude v pořádku.


Takže ještě nepodám stížnost.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj,

Mohl byste prosím předat odkaz na kasino? Můžu vás zkontrolovat (prosím klikněte na tlačítko „Odpovědět", když mi osobně odpovíte 😊)

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mnoho pěkných odpovědí, ale při načítání našich peněz na účet nedochází k ověření, není to stejná falešná hra, která okrádá lidi velký podvod Snažil jsem se vybrat své peníze a neexistuje ani bankovní účet, který bychom mohli převést, a stále existuje skutečnost, že zpráva říká, že je málo peněz na výběr, budou zpracovány

Automaticky přeloženo:
MetaspinsExtortion
před 7 měsíci

Ahoj, na podobný příspěvek jsem zde již odpovídal: https://casino.guru/forum/casinos/metaspins-casino---general-discussion/3#post-72029 , takže se nerad opakuji. Vězte, že náš tým se snaží dělat maximum.

Automaticky přeloženo:
MetaspinsExtortion
před 7 měsíci

Jsem rád, že konečně reagujeme jako lidi a můžeme si normálně povídat. Vím, jak těžká situace to pro vás musí být, a soucítím s vámi.

O tom, proč má kasino tak vysoký index bezpečnosti , si o tom můžete přečíst zde v tomto průvodci, jak kasina hodnotíme .

Všiml jsem si však, že se vaše stížnost také posunula a měli byste dostat náhradu. Můžete nám dát vědět, kdy se tak stane?

Ještě jednou se omlouvám, že jste se dostali do této situace, ale jakmile bude stížnost vyřešena, máte možnost kasino znovu nenavštívit. Doufám, že se pro vás rozhodnete správně a do budoucna budete mít jen dobré zkušenosti.

Automaticky přeloženo:
MetaspinsExtortion
před 6 měsíci

Ahoj,

Prostřednictvím stížnosti získáte veškerou možnou podporu.

Toto je však pouze fórum, kde diskutujeme o problémech, zkušenostech a názorech. Když o to tady požádáte, zvláštní zacházení se vám nedočká, omlouvám se. 🙁

Přeji vám šťastný konec!

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci
před 6 měsíci

Ahoj,

Jaro pravděpodobně zkontroloval vaši stížnost a našel toto:

"Obdržel jsem oznámení z kasina o vašem náhodném vkladu prostředků ETH do peněženky USDC, což vedlo k neúspěšné transakci. Navíc jsem byl informován, že vám budou peníze vráceny ."

Takže vás požádal o potvrzení, jakmile dostanete náhradu.

Je tu však ještě jedna věc, kterou musíme vyřešit. Toto vlákno je o The Royale Casino a jsem si téměř jistý, že váš příspěvek sem nepatří, protože stále mluvíte o svém problému s Metaspins .

Mám pravdu, prosím?

Pokud ano, postupujte prosím podle tohoto vlákna :

https://casino.guru/forum/casinos/metaspins-casino---general-discussion/4#post-72303

Naším cílem je pouze udržovat fórum dobře organizované pro ostatní, viďte. 🙏


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
tour_fashm_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky