FórumKasinaAmunRa Casino - všeobecná diskuze

AmunRa Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 roky od markusfuerst91
|
11633 zobrazení 70 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Dobrý večer, dne 2. 2. jsem podal žádost o výběr a stále čeká na schválení. V komunikaci s nimi je vždy odpověď, že bude hotovo do 3 dnů. Zeptal jsem se, zda potřebuje nějaké doklady k identifikaci a bylo mi řečeno, že ne. Jak dlouho musím čekat na připsání peněz na mou kartu? Nepoužil jsem žádný bonus a výběr, který jsem požadoval, byl stejným způsobem jako vklady. V žádném jiném kasinu nezdržují výběry. Můžete mi pomoci získat mé peníze? Částka, kterou jsem požadoval za výběr 220 EUR

Automaticky přeloženo:
Evangelia
před 9 měsíci

Ahoj, myslím, že když počkáš jen pár dní, není to katastrofa. Některá kasina neprovádějí výběry přes víkend, takže možná budete muset být trochu trpěliví. Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru.

Měli jste však v minulosti v tomto kasinu nějaké úspěšné výběry?

Viděl jsem, že jste také podali stížnost , takže pokud nedostanete své peníze v časovém rámci, náš tým se vám pokusí pomoci.

Pevně věřím, že finanční prostředky obdržíte a reklamace bude úspěšně vyřešena.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Všechno v pořádku! Dostal jsem peníze! Děkuji

Automaticky přeloženo:
Evangelia
před 9 měsíci

Perfektní. 🎉🎉😊

Jak jsem řekl, někdy musíte být trochu trpěliví a počkat. Tak tomu bylo i v tomto případě. Užijte si svou výhru.

Pokud bych se vás však mohl zeptat, napsal byste tuto informaci také Petronele ve své stížnosti , aby ji mohla uzavřít? To by bylo vhodné.

Děkuji a přeji hezký den. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den...Mám docela obavy, protože jsem se zaregistroval ze Španělska a neměl jsem žádné problémy, i když jsem zde viděl, že kasino Amunra není ve Španělsku dostupné. Vybral jsem prostředky a stále to čeká...Mám docela obavy, protože musím vybrat velkou částku a když vidím negativní stížnosti od uživatelů, nevím, jestli budu moci. Mohl byste mi pomoct?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Je to nejhorší kasino, kde jsou jen peníze jíst pryč z tohoto kasina hráč nikdy nevyhraje, pouze jíst kasino pryč

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den...Mám docela obavy, protože jsem se zaregistroval ze Španělska a neměl jsem žádné problémy, i když jsem zde viděl, že kasino Amunra není ve Španělsku dostupné. Vybral jsem prostředky a stále to čeká...Mám docela obavy, protože musím vybrat velkou částku a když vidím negativní stížnosti od uživatelů, nevím, jestli budu moci. Mohl byste mi pomoct?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj, také jsem si všiml, že podle našich stránek toto kasino nepřijímá hráče ze Španělska.

Máte zde však již ověřený účet? Mohli jste se zde zaregistrovat a hráli jste zde delší dobu a měli jste několik vkladů nebo to byl váš první? Nevšimli jste si dříve, že hráči z vaší země zde nemohou hrát?

Dejte mi vědět a uvidíme, co můžeme dělat.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Je to nejhorší kasino, kde jsou jen peníze jíst pryč z tohoto kasina hráč nikdy nevyhraje, pouze jíst kasino pryč

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, máte problém i zde nebo jste jen prohráli peníze v kasinu a neuspěli? Kasino má vždy výhodu nad hráčem, který své peníze vždy prohraje, takže to bohužel není nic neobvyklého.

Každopádně mi dej vědět, kde jsi.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj, chtěl bys taky něco říct o tomto kasinu? Máte nějakou zkušenost, o kterou byste se chtěli podělit?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Zatím to není ověřeno, protože na stránce se píše, že to zatím není nutné a mluvil jsem s operátorem a ten mi řekl, že to zatím není nutné, nicméně jsem zadal své údaje a adresu ve Španělsku a mohl jsem Zaregistrujte se a vložte peníze bez problémů. Problém je v stažení a ještě více vidět tolik negativních komentářů...

Automaticky přeloženo:
rsalgado1997
před 9 měsíci

Ano, rozumím tomu, ale pokud jste neobešli kasino a zadali jste pravdivě všechny své údaje a mohli jste zde vkládat i prohrávat peníze, pak byste podle našeho kodexu férového hazardu měli mít nárok i na výhry.

Když jste však vyplnili registrační formulář, museli jste zadat také zemi? Také, když jste mluvil s operátorem, řekl jste mu, že jste ze Španělska?

Ať tak či onak, v tomto případě bych doporučoval podat stížnost a náš tým by se vám pokusil pomoci, pokud by byl problém s vaším výběrem.

Stačí kliknout sem a otevřít . ⬅️

Myslíš, že do toho půjdeš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Dobrý den, momentálně mi udělali první zápis, ačkoliv mě nežádali o ověření, zemi jsem zadal při registraci a neměl jsem problém. Vyjádřím se k tomu, jak jdou dny. Díky moc

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Problém je v tom, že jsem požádal kasino o trvalé uzavření mého účtu nyní a každý den po dobu jednoho týdne a oni mě ignorují a ani neodpovídají na mé e-maily

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, momentálně mi udělali první zápis, ačkoliv mě nežádali o ověření, zemi jsem zadal při registraci a neměl jsem problém. Vyjádřím se k tomu, jak jdou dny. Díky moc

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Zatím to zní dobře. 🙌 V každém případě jsme tady. Těším se, že se brzy ozvete!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Problém je v tom, že jsem požádal kasino o trvalé uzavření mého účtu nyní a každý den po dobu jednoho týdne a oni mě ignorují a ani neodpovídají na mé e-maily

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Chápu. Před několika dny jste řekli, že v tomto kasinu nemůžete vyhrát, ale skutečný problém spočívá v nezveřejněném účtu.

Mohu vědět, jaký důvod jste uvedli kasinu, také jak (v chatu nebo prostřednictvím e-mailu) a kdy jste požádali o uzavření?

Obvykle považujeme za přijatelnou dobu 72 hodin na pokrytí všech podrobností pro uzavření účtu.

Navíc, máte prosím aktivní zůstatek v kasinu?

Předem děkuji za všechny tyto podrobnosti. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, mám na účtu 4 tisíce eur a chci je vybrat. Požádal jsem o výběr 500 eur 11. března a další 500 12. března. Dnes je 13. března a řekli, že do 3 dnů přijdou. Pokud nepřijdou, co budu dělat?

Automaticky přeloženo:
Panos0rf01
před 8 měsíci

Počkejte a uvidíte, zda dodrží svůj slib, to je vše, co nyní můžete udělat.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, mám na účtu 4 tisíce eur a chci je vybrat. Požádal jsem o výběr 500 eur 11. března a další 500 12. března. Dnes je 13. března a řekli, že do 3 dnů přijdou. Pokud nepřijdou, co budu dělat?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj, zatím bych byl trpělivý. Na vyřešení celého výběru dáváme kasinům 14 dní, takže teprve začínáte. Vzhledem k tomu, že vám kasino poskytlo časový rámec, uvidíme, zda jej dodrží. Pokud ne, dejte nám vědět, ale bude důležité zachovat chladnou hlavu.

Každopádně, máte už ověřený účet u kasina? Hráli jste s bonusem nebo ne?

Počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Ne, nemám žádný bonus, udělal jsem vklad 300 eur a mám 4 tisíce. Vyhrál jsem z šílené doby v těchto dnech. Poslal jsem jim zprávu, jak ověřit účet, a oni odpověděli, že nemusíte být ověřeni a že můj výběr čeká na vyřízení.

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky