Tak. Jsem fanouškem žaludu štěstí více než rok a hraji každý den. Úspěšně jsem vyplatil výhry několikrát a nikdy jsem nečekal déle než 24 hodin, než mi přijdou na účet. Jsem ověřený. Do tohoto kasina jsem také vložil slušné množství peněz.
Dne 20. února 2024 jsem vykoupil dvakrát, každý ve výši 30 dolarů. Nyní je 12. března. A nedostal jsem ani korunu. Když stisknu tlačítko kontaktu, dostanu e-mail od robota, že personál je na víkend mimo (bez ohledu na to, který den to dělám, zkoušel jsem to každý den v týdnu) a jakmile se vrátí, dostanu pomoc nebo Odezva. Stále jsem nic neslyšel a nemohu najít telefonní číslo, na které bych mohl zavolat. Co mám dělat?? Na těch výhrách jsem byl OPRAVDU závislý....
So. I've been a fan of lucky acorn for well over a year and play everyday. I have successfully redeemed winnings multiple times and never waited more than 24 hours for it to hit my account. I am verified. I have put a decent amount of money into this casino, too.
On February 20,2024, I redeemed two times in the amount of 30 dollars each. It is now March 12th. And I have gotten not a dime. When I hit the contact button, I get a bot email saying staff is out for the weekend (regardless of what day I do it, I've tried every day of the week) and as soon as they return I will receive help or a response. I still have heard nothing and can't find a phone number to call. What do I do?? I was REALLY depending on those winnings....